۰ نفر
۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۱

گروه موسیقی کاغذ رنگی از اصفهان تندیس و لوح تقدیر جشنواره بین‌المللی موسیقی پرخولی و فولکلور آرت سال 2017 گرجستان را کسب کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، تندیس و لوح تقدیر جشنواره بین‌المللی موسیقی پرخولی و فولکلور آرت سال 2017 گرجستان به گروه موسیقی کاغذ رنگی به سرپرستی شهریار بلوچستانی و مدیریت مرجان کیانی از ایران اهدا شد.

گروه موسیقی کاغذ رنگی به نمایندگی از ایران روز یکشنبه 28 خرداد (18 ژوئن) در جشنواره بین‌المللی موسیقی پرخولی Perkhuli و فولکلور آرت Folk Art سال 2017 گرجستان با اجرای قطعاتی از آلبوم «آبی» و با پیام صلح و دوستی روی صحنه رفت.

برگزارکنندگان جشنواره بین‌المللی موسیقی پرخولی و فولکلور آرت لوح تقدیر و تندیس این جشنواره را به گروه موسیقی کاغذ رنگی از ایران اهدا کردند.

این گروه در سال ۱۳۹۲ با هدف پرورش خلاقیت و استفاده از استعدادهای ذاتی کودکان و نوجوانان از طیف سنی چهار تا ۱۳ سال، در اصفهان تأسیس شد.

اعضای گروه موسیقی کاغذ رنگی در جشنواره بین‌المللی موسیقی فولکلور گرجستان عبارت بودند از شهریار بلوچستانی (سرپرست، مدیر هنری، خواننده و نوازنده تنبک)، مرجان کیانی (مدیر گروه)، متین جانقربان (نوازنده تنبک)، بردیا بلوچستانی (نوازنده تنبک)، بردیا رحیمی‌مقدم (نوازنده تنبک و پیانو)، بامداد شفیعیان (نوازنده تنبک)، آرش رحیمی (نوازنده تنبک)، محمد متین‌امامی (نوازنده تنبک)، آرین صابوری‌نیا (خواننده)، آدرینا رزاقی (خواننده) و همراهان سیدامیرحسین بشارتفر، سپهر محمدتقی شیرازی، آریانا باقری طادی و پارسا ضیایی.

 

57242

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 678712

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =