مدیریت هزینه ریسمانی نجات بخش برای گذر از رکود مالی است

رئیس شورای اسلامی شهر کرج گفت: مدیریت هزینه ریسمانی نجات بخش برای گذر از رکود مالی است.

به گزارش خبر آنلاین و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، محمد دادگو اظهار داشت: در شرایط کنونی که مشکلات مالی ظهور بیشتری در نظام مالی شهرداریها پیدا کرده است، باید با جدیت بیشتری در برابر هزینه کردهای غیرضروری ایستادگی کرد.
وی با بیان اینکه مدیریت هزینه اصلی مهم و راهبردی در نظام شهرداریها به شمار می رود، عنوان کرد: انتظار می رود که سیاست های هزینه و درآمد در شهرداریها منطبق بر سیاست های اقتصاد مقاومتی تنظیم و تبیین گردد و در این زمینه مدیران ارشد شهرداری کرج باید به دنبال تدبیر اندیشی باشند.
این مسئول شهری با تاکید بر اینکه هرگونه کمبود نقدینگی تاثیر سوئی بر اجرای پروژه های عمرانی و خدماتی و پرداخت حقوق و مزایای کارکنان می گذارد، بیان داشت: با مدیریت هزینه و استفاده از سیاست های استوار مالی و تکیه بر اقتصاد مقاومتی می توان شرایط کنونی را با موفقیت پشت سر گذاشت.
دادگو اذعان داشت: مباحث مالی در شهرداریها به جهت حق الناس بودن آن از اهمیت بسزایی برخوردار است و باید بدانیم که شهرداری بودجه دولتی ندارد و درآمد خود را از محل عوارض های پرداختی شهروندان تامین می کند فلذا باید هدفمند و کارشناسی هزینه شود.
رئیس شورای اسلامی شهر کرج در پایان اظهار کرد: گرچه سخن گفتن از اقتصاد مقاومتی عملی پسندیده است اما به تنهایی کارساز نیست و نیازمند عملیاتی شدن راهبردهای این نسخه شفابخش اقتصادی به منظور گذر از گردنه سخت تحریم های مالی و بحران رکود درآمدی می باشیم.

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 690418

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =