«خبرجنوب» نوشت: مرد میانسالی که خودش را بازرس ویژه امنیتی معرفی میکرد و برای تصاحب املاک میلیاردی نقشه ها در سر داشت، راهی زندان شد.

رفتار و ظاهر اين مرد بهگونهاي بود كه شايد شما هم اگر براي نخستين بار او را ميديديد، ادعاهايش را باور ميكرديد. اين مرد ، لباسهايي شيك به تن ميكرد و به ادارات مختلف می رفت و توانسته بود تعداد زیادی را فریب دهد.
او که اطلاعات گسترده ای در زمینه های مختلف داشت توانسته بود به شیوه ماهرانه ای در بین افراد نفوذ کند و قصد داشت از این طریق املاک میلیاردی به دست آورد.
او در ادارات مختلف خود را بازرس ویژه امنیتی معرفی کرده بود و با توجه به اطلاعات زیادی که در این حوزه داشت توانسته بود تا حدی نقشه های خود را عملی کند و آشنا بودن به مسائل حقوقي به او كمك ميكرد تا راحتتر افراد را فريب دهد.
بازرس قلابی وقتي ميديد طعمهاش فريب حرفهاي او را خورده، آخرين مرحله از نقشهاش را به اجرا ميگذاشت. اين مرد كه با نشان دادن كارتها و مدارك جعلي اعتماد افراد را جلب كرده بود، براي رسیدن به اهداف خود افراد را مجبور می کرد، تن به خواستهاش بدهند.اين مرد شياد نيز به محض جلو رفتن کارهایش برای گرفتن ملک، فرار را بر قرار ترجيح ميداد و متواري ميشد. آخرين باری كه اين مرد براي ارتكاب نقشههايش راهي آنجا شده بود، شیراز بود. بازرس قلابي با تیزهوشی بازپرس شناسايي شد و قبل از رسیدن به اهداف شومش بازداشت شد. با مطرح شدن این موضوع، تيمي از مأموران اطلاعات، اطلاعات سپاه و دادگستری تحقیقات خود را پیرامون فعالیت این فرد آغاز کرده و با استعلام دریافتند که وی بازرس نبوده و تمام ادعاهایش کذب است.
در بازرسی از محل زندگی این بازرس قلابی تعداد زیادی دستگاه شنود، کلت پلاستیکی و ... نیز کشف شد. با توجه به حساسیت موضوع پرونده ای در این خصوص تشکیل و تحقیقات برای مشخص شدن موضوع آغاز شد. در گام اول تحقیقات بازپرس محمدی دره شوری از این متهم تحقیق کرد و پی برد که وی سال 77 نیز در خوزستان تحت تعقيب بوده و از آن زمان متواری است. تحقیقات بعدی جزئیات بیشتری را در اختیار ماموران قرار داد و فاش شد که این فرد با معرفی خود به عنوان بازرس ویژه امنیتی قصد گرفتن املاک زیادی را داشته که به دام افتاده است. گفتنی است این بازرس قلابی هم اکنون در بازداشت بسر می برد و تحقیقات پیرامون زوایای پنهان این ماجرا ادامه دارد.
گفتني است كساني كه طعمه اين بازرس قلابي شده مي توانند به شعبه 10 بازپرسي مراجعه كنند.

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 691520

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =