پیام‌های تسلیت وزرای علوم، بهداشت، ورزش و جوانان و رییس جمعیت هلال احمر در پی درگذشت دکتر معتمدی

در پی درگذشت دکتر امیر معتمدی معاون آموزش و پژوهش سازمان جوانان هلال احمر از سوی تعدادی از مسوولان دولتی، پیام هایی صادر شده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از اداره کل روابط عمومی و ارتباطات مردمی جمعیت هلال‌احمر،رئیس جمعیت هلال‌احمر در پیامی درگذشت دکتر امیر معتمدی، معاون آموزش و پژوهش سازمان جوانان هلال احمر را به خانواده داغ‌دیده وی و خانواده بزرگ جمعیت هلال‌احمر تسلیت گفت.

متن پیام تسلیت سید امیرمحسن ضیائی به شرح ذیل است:

«درگذشت ناگهانی دکتر امیر معتمدی، معاون پرتلاش آموزش و پژوهش سازمان جوانان، خانواده بزرگ جمعیت را در غم و اندوه بزرگی فرو برد. دکتر معتمدی از جوانان خستگی‌ناپذیری بود که برای اعتلای اهداف و اصول جمعیت، به‌ویژه در حوزه جوانان که خود از جنس آنها بود، با تمام وجود همراه سایر دلسوزان این نهاد مردمی گام برمی‌داشت. او که در دامان خانواده‌ای مومن و ارزشی رشد کرده و بالیده بود (او فرزند شهید بزرگوار مهندس غلامعلی معتمدی از شهدای هفتم تیر بود) در ماموریتی کاری و در حین اقامه نماز، دعوت خالقش را لبیک گفت و جمعیت هلال‌احمر را از نعمت وجود خود بی‌نصیب کرد. فقدانی که جز با صبر و شکیبایی نمی‌توان آن را طاقت آورد.

این ضایعه دردناک را به همه همکارانش در سازمان جوانان، خانواده بزرگ جمعیت هلال‌احمر و بیت معظم شهید معتمدی تسلیت گفته و امیدوارم راه روشن و خدایی این جوان سربلند توسط سایر هم‌قطارانش ادامه یابد.

پیام تسلیت وزیر ورزش و جوانان

وزیر ورزش وجوانان در پیامی درگذشت دکتر امیر معتمدی ، معاون آموزش وپژوهش سازمان جوانان جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران را تسلیت گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، در پیام محمود گودرزی آمده است:

«سرکارخانم دکتر اشرف بروجردی

خبر ناگهانی در گذشت دکتر امیر معتمدی ، معاون آموزش و پژوهش سازمان جوانان جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران و فرزند شهید غلامعلی معتمدی موجب تالم و تاثر گردید.

ضمن عرض تسلیت مصیبت وارده از خداوند کریم برای آن مرحوم مغفرت و برای شما و سایر بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می نمایم.

پیام تسلیت وزیر علوم

وزیر علوم ، تحقیقات و فناوری در پیامی درگذشت نا بهنگام دکتر امیر معتمدی، معاون آموزش و پژوهش سازمان جوانان هلال احمر را تسلیت گفت.

به گزارش روابط عمومی وزارت علوم ، متن پیام تسلیت محمد فرهادی به شرح ذیل است:

خانواده محترم مرحوم دکتر امیر معتمدی

خبر اندوهناک درگذشت نابهنگام جوان مومن و انقلابی دکتر امیر معتمدی موجب اندوه خاطر و تألم و تاثر فراوان گردید . سجایای اخلاقی ، عشق خدمت به محرومان ، محبت اهل بیت وتلاش گری در تحقق اهداف انقلاب اسلامی از ویژگی های مثال زدنی دکتر معتمدی بود .همزمانی در گذشت وی با ایام رحلت بنیانگزار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) را می توان نماد عشق به امام امت و ادامه راه او تا پایان عمر دنیایی دانست .

این ضایعه اسفناک را به خانواده محترم ایشان به خصوص سرکار خانم اشرف بروجردی ، همسر و سایر بازماندگان تسلیت می گویم وبرای آن عزیز از دست رفته غفران واسعه الهی و برای عموم بازماندگان صبر و اجر مسئلت دارم.

پیام تسلیت وزیر بهداشت

وزیر بهداشت در پیامی درگذشت دکتر امیر معتمدی معاون آموزش و پژوهش سازمان جوانان هلال احمر را تسلیت گفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت بهداشت، متن پیام تسلیت سید حسن هاشمی به شرح زیر است:

"درگذشت دکتر امیر معتمدی، معاون پرتلاش آموزش و پژوهش سازمان جوانان هلال احمر، موجب تأسف و تأثر اینجانب گردید دکتر امیر معتمدی در خانواده ای انقلابی و با ایمان پرورش یافته و یادگار شهید عزیز مهندس غلامعلی معتمدی از شهدای گرانقدر هفتم تیر بود که متعهدانه در این نهاد بزرگ خدمت نمود و دردمندانه از هیچ تلاشی برای یاری همراهان و اعضاء این سازمان فروگذار نکرد و بی تردید نام او در ذهن و خاطر اعضای جمعیت جاودانه خواهد ماند.

اینجانب ضمن تسلیت به خانواده و همکاران این مرحوم در سازمان هلال احمر و جهاد دانشگاهی از خداوند متعال برای آن مرحوم، رحمت واسعه الهی و برای خاندان معزز ایشان صبر و شکیبایی مسألت می‌نمایم.

 

گفتنی است دکتر امیر معتمدی، معاون آموزش و پژوهش سازمان جوانان هلال‌احمر، فرزند شهید مهندس غلامعلی معتمدی از شهدای هفتم تیر بود که روز گذشته در ماموریت اداری در کشور ایتالیا در حین اقامه نماز ظهر دعوت حق را لبیک گفت.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 422384

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۶:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۳
    0 0
    جوان بودند که