همایش پدران آسمانی با گلباران مزار شهدای کوهسار برگزار شد

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی کرج با اشاره به اینکه آیین نکوداشت پدران آسمانی به مناسبت روز پدر و ولادت حضرت علی (ع) روز گذشته برگزار شده است، اظهار داشت: این مراسم با گلباران مزار شهدای کوهسار به پایان رسید.

به گزارش خبرآنلاین - البرز و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج حسین سعیدی سیرایی در گفتگو با خبرنگار با بیان اینکه مراسم مذکور ویژه فرزندان شاهد کلانشهر کرج بود، هدف از برگزار این آیین را اجرای منویات مقام معظم رهبری در پاسداشت اصول، ارزش ها و آرمان های شهداء و امام شهیدان (ره) اعلام کرد.

این مسئول، اجرای برنامه های فرهنگی و ورزشی را از برنامه های مراسم پدران آسمانی ذکر و عنوان کرد: اجرای مسابقات ورزشی از جمله برنامه این مراسم بود که در گروه های مختلف سنی ویژه خواهران و برادران برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه در پایان مراسم به برندگان مسابقات جوایزی اهداء شد، اضافه کرد: این آیین با حضور 800 نفر از فرزندان شهدای شهر کرج و خانواده های آنان برگزار شد.

مدیرعامل سازمان فرهنگی شهرداری کرج در پایان اضافه کرد: این آیین در سراسر شهرستان ها و استان های کشور تا پایان هفته برگزار می شود که برگزاری این آیین در تهران، روز سه شنبه، 15 اردیبهشت ماه خواهد بود.

شایان ذکر است در این مراسم علیرضا افتخاری خواننده محبوب و علی ضیا مجری توانمند سیمای کشورمان هنرنمایی کردند.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 413681

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =