فرمانده سپاه سنندج در دوران دفاع مقدس: کردستان سرزمین مجاهدت های خاموش و فداکاری های بزرگ است

فرمانده سپاه سنندج در دوران دفاع مقدس گفت: کردستان سرزمین مجاهدت های خاموش و فداکاری های بزرگ است و امنیت و آرامشی که امروزه بر جامعه ی ما حاکم است به خاطر شهیدان ما است و همه ی ما مدیون خون این شهیدان هستیم.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، سردار احمد ربیعی هاشمی فرمانده سپاه سنندج در دوران دفاع مقدس در مراسم گرامیداشت شهید حاج محمد سعید توفیقی که در پردیس سینما بهمن سنندج برگزار شد، اظهار کرد: شهید حاج سعید توفیقی بسیار انسانی مخلص، باسواد و فرهیخته بود و با این ویژگی های خاص خود می توانست در سطح شهر در جایگاه مدیریتی قرار بگیرد اما به خاطر پذیرفتن مسئولیت های امنیتی و نظامی، دنیا را پشت پا زد و برای دفاع از تمام ارزش هایی که به آن اعتقاد داشت با جون و دل جنگید.
وی گفت: باید افسوس خورد چرا که در نظام جمهوری اسلامی ایران عزیز دیگر نمی توانیم در سطح مدیران شهیدانی همچون رحمانی و توفیقی و... داشته باشیم.
فرمانده سپاه سنندج در دوران دفاع مقدس با بیان اینکه شهید حاج سعید توفیقی بعد نظامی، امنیتی، نظامی، فرهنگی و مدیریتی داشت، افزود: ایشان حامی عجیب ماموستا ها بود و انجام دادن کار فرهنگی در همه ی روستا ها از برنامه های کاری شهید حاج سعید توفیقی بود.
ربیعی با بیان اینکه سختی های پیشمرگان مسلمان کرد را هیچ وقت تجربه نکردیم، افزود: این مردم عاشقانه در خدمت نظام جمهوری اسلامی ایران بوده اند و پاکی و صداقت عزیزان کرد باعث شد هیچکدام از آن تهدید هایی که به آنان شده بود بر روی آن ها اثر گذار نباشد.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 712156

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =