39 هزار و 349 واحد از مسکن های مهر در سطح استان افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفته است.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از اردبیل؛ محبوب حیدری، مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل در بازديد از مسكن مهر شهرستان پارس آباد اظهار كرد: تعداد 41 هزار و 353 واحد مسكن مهر در شهرهای بالای 25 هزار نفر از ابتدای شروع اين طرح در استان اردبيل برنامه ريزی شده است كه از اين تعداد 39 هزار و 349 واحد تكميل و مورد بهره برداری قرار گرفته است.

وی گفت: از 2 هزار و 144 واحد مسكن مهر باقيمانده تعداد هزار و 33 واحد عارضه دار در شهر اردبيل به تعداد 648 واحد ، شهرگرمی به تعداد 81 واحد ، شهر مشگين شهر به تعداد 260 واحد و در ساير شهرهای استان 44 واحد می باشد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل افزود: بغير از واحدهای عارضه دار ، تعداد هزار و 111 واحد مسكن مهر در حال تكميل بوده كه بيشترين اين واحدها در شهرستان پارس آباد می باشد و با تكميل اين واحدها تا پايان شهريور ماه سالجاری پرونده مسكن مهر بغير از واحدهای عارضه دار در سطح استان در شهرهای بالای 25 هزار نفر بسته خواهد شد.

حيدری به خدمات عمومی مسكن های مهر در سطح استان اشاره كرد و گفت: در خصوص بحث خدمات عمومی و بهداشت در شهرک های مهر استان اردبيل اداره كل راه و شهرسازی موظف است زمين های مورد نظر با كاربری های عمومی و بهداشتی را در اختيار دستگاه های متولی بهداشت و درمان قرار داده تا از طريق آنها با برنامه ريزی و با توجه به نيازها احداث ساختمان های بهداشتی و درمانی تعريف گرديده و عملياتی شود.

وی افزود: اداره كل راه و شهرسازی استان اردبيل آمادگی دارد درهركجای از شهرک های مسكن مهر درسطح استان، زمين با كاربری ورزشی باشد جهت ساخت اماكن ورزشی در اختيار دستگاه متولی امر ورزش قرار دهد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: ارائه خدمات شهری در شهرک های مسكن مهر كه به اتمام رسيده و تحويل شهرداری ها گرديده است بر عهده شهرداری ها بوده و موظفند تا نسبت به ارائه خدمات همانند ساير نقاط شهری در شهرك های مهر ارائه خدمات نمايند.

حيدری افزود: در مسكن های مهر هر واحد كه به مرحله فروش اقساطی رسيده است با معرفی به بانک اقساط بندی گرديده و سند واحد به نام صاحب ملک ثبت و صادر می گردد.

وی اظهار كرد: تمام هزينه های آماده سازی و محوطه سازی و آسفالت شهرک های انديشه و نيايش اردبيل توسط اداره كل راه و شهرسازی استان اردبيل به شهرداری اردبيل پرداخت شده و شهرداری متعهد شده تا اقدام لازم را در اين شهرک ها انجام دهد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت : استان اردبيل در بحث ارزيابی كشوری مسكن مهر جزو 5 استان برتر می باشد و تمام تلاش این اداره جلب رضايت شهروندان و اتمام تمامی واحدهای باقيمانده اعم از عارضه دار و غيره می باشد.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 687324

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =