چهارمین دوره مسابقات ملّی مهندسی سازه و بتن در محمودآباد برگزار خواهد شد

چهارمین دوره مسابقات ملّی مهندسی سازه و دومین دوره همایش و مسابقات ملّی بتن در شهریور ماه امسال به میزبانی شهر محمودآباد برگزار خواهد شد .

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین از محموداباد،احسان شعبانزاده رئیس موسسه آموزش عالی خزر محمودآباد در مصاحبه با خبرنگار ما در محمودآباد گفت: این دوره از رقابت ها هرساله با شرکت تیم های مختلفی ازسراسر دانشگاهای کشور و باحضور اساتید و مدرسین خبره کشور در زمینه ی تکنولوژی نوین بتن از تاریخ 20 لغایت 22 شهریور ماه سالجاری به میزبانی مجتمع آموزشی و ورزشی نفت محمودآباد برگزار خواهد شد.

وی در تشریح ساز و کار این دوره از مسابقات گفت: در این دوره از مسابقات شرکت گنندگان مجاز هستند با استفاده از متریال ماکارونی و چسب ، سازه هایی بسازند که بتواند نیرویی چندین برابر وزن خود را تحمل کنند.

وی افزود : این مسابقات در دو رشته مهندسی سازه و بتن و پنج گرایش: راندمانی ، سنگین دهانه 45 سانتی متری ، سازه فشاری ، زیبایی ، بتن سبک با مشارکت بیش از 80 تیم از دانشگاه های مختلف سراسر کشور برگزار خواهد شد.

احسان شعبانزاده مهم ترین اهداف برگزاری این دوره از مسابقات را ایجاد پیوند و ارتباط بین صنعت و دانشگاه و ترویج و آموزش کار گروهی در بین دانشجویان عنوان کرد و افزود : آشنایی دانشجویان با سازه های فضایی ، تحلیل سازه های پل و کار با نرم افزارهایی SAP از دیگر اهدافی است که در برگزاری این مسابقات ملی دنبال می کنیم.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 695858

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =