لزوم ورود بسیج و هیئت امنای مساجد کرج برای برگزاری بی حاشیه جشن چهارشنبه آخر سال

قائم مقام سازمان زیبا سازی شهرداری کرج با بیان اینکه استفاده از ظرفیت های بسیج و مساجد می تواند نقش موثری در بحث فرهنگ سازی داشته باشد، گفت: هیئت امنای مساجد و پایگاههای بسیج در رابطه باچهارشنبه آخر سال می توانند با نفوذی که بین جوانان دارند، مسئولین را در امر کاهش خطرات این روز، یاری رسانند.

به گزارش خبر آنلاین و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، عبدالرضا معظمی گودرزی در جلسه هم ‌اندیشی راهکارهای پیشگیری از حوادث چهارشنبه‌ سوری که به همت کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر برگزار شد، بر لزوم استفاده از ظرفیت بسیج و مساجد در امر تصمیم گیری و اجرای برنامه های مربوط به چهارشنبه آخر سال تاکید کرد و گفت: فرهنگ ما از بسیج و مساجد برگرفته شده است و باید بر اهمیت این موضوع بیش از پیش توجه شود.
وی افزود: برای جلوگیری از موازی کاری، شایسته است با تشکیل ستادی، تصمیمات لازم اتخاذ و به صورت کلی این تصمیمات اجرایی شود؛ اینکه هر ارگان و سازمانی به تنهایی نسبت به چاپ و نشر بروشور و کلیپ اقدام کند تنها هزینه کردن های بی مورد را در پی دارد.
این مسئول اضافه کرد: شورای اسلامی شهر، بهترین محل برای تشکیل این ستاد است تا ضمن تشکیل جلسات و اتخاذ تصمیمات ارزنده، علاوه بر هم افزایی دستگاهها، در کاهش هزینه و رفع مشکلات موثر واقع خواهد شد.
گودرزی عنوان کرد: استفاده از فرصتِ همه گیر شدن فضای مجازی بین مردم، در جهت نشر پیام های آموزشی می تواند به عنوان راهکاری مناسب برای ارائه پیام های فرهنگی و آموزشی به مردم استفاده گردد.
وی با اشاره به در پیش بودن چهارشنبه آخر سال اذعان داشت: امیدواریم با هم افزایی دستگاه های متولی بتوانیم در کنار کودکان، جوانان و همه شهروندان، چهارشنبه سوری بی خطری را پشت سر نهیم.

 

۴۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 638993

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =