هزینه مراسم هفته کتاب کردستان به زلزله زدگان کرمانشاه کمک می شود

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کردستان گفت: هزینه برگزاری مراسم هفته کتاب و کمک های کتابداران کردستان به زلزله زدگان کرمانشاه اهدا می شود.

اسماعیل احمدی در گفتگو با خبرآنلاین کردستان، اظهار داشت: هر ساله به مناسبت ایام هفته کتاب، جشنی در راستای تقدیر از فعالان این بخش در استان کردستان برگزار می شود و که امسال این مراسم در کردستان برگزار نخواهد شد.
وی ادامه داد: با توجه به هماهنگی صورت گرفته کل هزینه برگزاری این جشن و همچنین کمک های جمعی آوری شده از سوی کتابداران استان کردستان به زلزله زدگان استان کرمانشاه اهدا می شود.
مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کردستان بیان کرد: طی روز گذشته و امروز جمع زیادی از کتابداران و فعالان این عرصه نیز کمک های به صورت نقدی و غیرنقدی جمع آوری کرده اند تا به زلزله زدگان استان کرمانشاه هدیه شود.
وی گفت: هزینه برگزاری مراسم و جشن هفته کتاب که قرار بود امروز برگزار شود و کمک های جمع آوری شده از سوی کتابداران و فعالان این بخش تا بعد از ظهر امروز به کالا و اقلام ضروری و مورد نیاز تبدیل و برای توزیع در بین زلزله زدگان به استان کرمانشاه ارسال می شود.
احمدی بیان کرد: همچنین روز گذشته و بر اساس اعلام دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی کشور، کتابخانه های عمومی سراسر استان با هدف کاهش تردد برای تسریع در خدمت رسانی به زلزله زدگان تعطیل اعلام شده بود.
مدیرکل کتابخانه های عمومی گفت: همچنین کمک های نقدی کارکنان و کتابداران از طریق شماره حسابی که که از طرف اداره کل به آن ها اعلام شده است جمع آوری و صرف خرید مایحتاج زلزله زدگان می شود.
دکتر احمدی اضافه کرد: بر اساس برنامه، اکیپی از همکاران کتابخانه های عمومی استان کردستان فردا برای اهدای کمک ها عازم مناطق زلزله زده در استان کرمانشاه می شوند.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 727575

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =