ایلنا نوشت:

به دلیل وقوع این حادثه در ارتفاع، یک نفر از کارگران که فاقد کمربند ایمنی بوده با ضربه ناشی از عمل کردن شیر اطمینان سقوط می کند و همکار دیگر وی (زرافشان) به دلیل بستن کمربند اگر چه سقوط نمی‌کند اما دچار پارگی شکم و جراحات شدیدی می‌شود.

در پی وقوع انفجار لوله گاز در پالایشگاه فجر جم در استان بوشهر یک کارگر کشته و دو کارگر مصدوم شدند.

روز گذشته (شنبه ۲۶ مهر ماه) سه کارگر شاغل در یکی از شرکتهای پیمانکاری پالایشگاه «فجر» درشهرستان جم واقع در استان بوشهر حین انجام تعمیرات به دلیل ترکیدگی لوله گاز از ارتفاع سقوط کردند.

بر اساس این گزارش؛ با سقوط این سه کارگر از ارتفاع یکی از کارگران به نام عبدالله استادی بر اثر ضربه مغزی در دم جان باخت اما دو کارگر دیگر با نام‌های حاتم زرافشان و سعادتی که دچار آسیب دیدگی شده‌ بودند به بیمارستان توحید در استان فارس (بیمارستان زیر مجموعه بهداشت درمان صنعت نفت) انتقال یافتند.

منابع خبری ایلنا در بوشهر شرایط سلامت آقای زرافشان را وخیم گزارش کرده‌اند.

یک پایگاه خبری محلی در استان بوشهر درباره این حادثه گزارش داده است یکی از شیرهای اطمینان واحد پنجم پالایشگاه فجر جم که در روزهای اخیر دچار نشتی شده بود عامل این حادثه بوده است.

یک پایگاه خبری گزارش داده است که به دلیل وقوع این حادثه در ارتفاع، یک نفر از کارگران که فاقد کمربند ایمنی بوده با ضربه ناشی از عمل کردن شیر اطمینان سقوط می کند و همکار دیگر وی (زرافشان) به دلیل بستن کمربند اگر چه سقوط نمی‌کند اما دچار پارگی شکم و جراحات شدیدی می‌شود.

بنا بر گزارش این پایگاه خبری، حال نفر سوم «رو به بهبودی» گزارش شده است.

در عین حال پایگاه خبری اتحاد جنوب به نقل از شاهدان عینی گزارش داده است که «متاسفانه رکوردزنی پالایشگاه فرسوده فجر جم در گذر از مرز تولید روزانه 120 میلیون مترمکعب گاز، با قربانی شدن کارگران زحمتکش این پالایشگاه همراه است.»

 

23231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 381167

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =