فرماندار آستانه‌اشرفیه از ارسال هشت کامیون حامل کمک‌های انسان دوستانه مردم این شهرستان به استان کرمانشاه و مناطق زلزله زده غرب کشور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ مهندس رحیم حیدری در همین رابطه با بیان اینکه «ارزش ریالی کمک‌های ارسالی مردم این شهرستان بیش از یک میلیارد و 200 میلیون ریال تا به اکنون اعلام شده است» گفت: سه کامیون از کمک‌های مردم این شهرستان توسط سپاه پاسداران، 2 کامیون توسط اصناف و بازاریان و سه کامیون نیز توسط جمعیت هلال احمر جمع‌آوری و به مناطق زلزله زده غرب کشور فرستاده شده است.

فرماندار آستانه اشرفیه یادآور شد: این کمک ها شامل پتو، چادر، وسایل بهداشتی، لوازم نوزادان، لباس، آب معدنی، کنسروجات، مواد غذایی، شیرخشک، موکت و ... بوده، ضمن اینکه بسته‌هایی از اقلام مختلف پزشکی نیز تهیه و به مناطق زلزله زده غرب کشور ارسال شده است.
حیدری افزود: پیش از این نیز 430 چادر و 430 تخته پتو به ارزش بیش از 2 میلیارد و 500 میلیون ریال از طریق جمعیت هلال احمر این شهرستان برای کمک به آسیب دیدگان زلزله ارسال شده است.
فرماندار آستانه اشرفیه از مردم نوع دوست این شهرستان خواست کمک‌های خود به مناطق زلزله زده غرب کشور را در اختیار پایگاه های هلال احمر و یا ناحیه مقاومت بسیج شهرستان قرار دهند.

 

46

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 728416

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =