علی کفاشیان خیال همه را راحت کرد و گفت قرار نیست قهرمانی لیگ از فولاد پس گرفته شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ؛ بحث کارت های معافیت بازیکنان فوتبال هر روز ابعادی جدید پیدا می کند. پرسپولیسی ها به شدت پیگیر این پرونده هستند و می گویند فولادی ها در فصل قبل به صورت مدیریت شده از بازیکنانی استفاده کرده اند که کارت های معافیت شان مشکل داشته است. آنها اعتقاد دارند باید قهرمانی از تیم اهوازی پس گرفته شود.

بختیار رحمانی ، آرش افشین ، شهاب کرمی و چند بازیکن دیگر این تیم فعلا برای بازی در بازی های لیگ مشکل دارند و پرسپولیسی ها هنوز هم اعتقاد دارند که بازی ساسان انصاری در لیگ مشکل دارد. آنها به این اغتراض دارند که انصاری نمی توانسته کفالت مادرش را بگیرد چون دو برادر بزرگتر از خودش دارد.

همچنین شایعاتی مطرح شده که بختیار رحمانی غیر از مشکلات کارت معافیتش اصلا از شناسنامه دیگری استفاده می کند و در شناسنامه اصلی اسمش ناصر است! ادعایی که البته فعلا فقط در حد یک شایعه است.

در واکنش به همه این شایعات اما علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال در واکنش به همه شایعاتی که درباره احتمال برخورد با باشگاه فولاد از سوی تشکیلات اداره کننده فوتبال گفت:« در قانون فوتبال ما چنین مجازاتی نداریم. حتما نهادهای قضایی با متخلفان برخورد می شود اما ما قانونی نداریم که با متخلفین برخورد کنیم.»

4141

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 368895

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =