۰ نفر
۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۸

کتاب «روش های معاملاتی ویلیام دلبرت گان؛ ساخت جعبه ابزار تجزیه و تحلیل فنی معاملات» وارد بازار کتاب شده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، کتاب «روش های معاملاتی ویلیام دلبرت گان؛ ساخت جعبه ابزار تجزیه و تحلیل فنی معاملات» نوشته «هیما ردی» و ترجمه «فاطمه قنبر بهشتی» است.

در این کتاب 166 صفحه‌ای، مطالب مفیدی درباره بازار سرمایه و معاملات حاکم با محوریت روش های معاملاتی «ویلیام دلبرت گان» به چاپ رسیده است.

در این کتاب ضمن نگارش مقدمه‌ای در خصوص «ویلیام دلبرت گان» و تاریخچه سیستم معاملاتی وی در بازارهای مالی، به ارائه مطالبی در خصوص پیش بینی های بازار، عناصر بازار، تفسیر بازار، معامله در بازار اشاره شده است.

در مقدمه کتاب آمده است: هیما ردی شرایطی ایجاد کرد که بتوانیم با روش های معامله گان ارتباط برقرار کنیم و در این کتاب نقشه ابتدایی را قدم به قدم همراه با مثال هایی که هر شخصی به راحتی می تواند با علاقه آن ها دنبال کند به همراه پتانسیل عظیمی از سود در معاملات تهیه کرده است.

هیما ردی، نویسنده در فصل اول این کتاب ابتدا مفاهیم اصلی مورد استفاده خود مانند «پیش بینی های قابل توجه گان و قانون گان» را تعریف می کند و مورد بحث قرار می دهد.

فصل دوم به بحث هایی در زمینه عناصر بازار و حرکت اساسی بازار اختصاص داده شده است و در فصل سوم که به تفسیر بازار و دیدگاه گان نسبت به حرکت قیمت اختصاص یافته است تمرین هایی برای درک بهتر اساسی ترین دیدگاه های گان درمورد چگونگی نوسان قیمت بازار آمده است.

فصل چهارم ضمن معرفی اجمالی مراحل هشت گانه معامله در بازار، انواع خرید و دامنه های معاملاتی را به تفصیل معرفی می کند.

فصل پنجم نیز به کاربرد و اهمیت اصول گان در معاملات و بازار اختصاص یافته است و مباحثی مانند معرفی اعداد مورد علاقه گان، کاربرد اصول گان خارج از قیمت، خطوط روند، اسیلاتورها و اهمیت قیمت بسته شدن نیز قسمتی هایی از فصل مورد نظر را به خود اختصاص داده اند.

معامله و مدیریت سرمایه عنوان فصل ششم این کتاب است که به طرح مباحثی مانند معامله در بازار، ارزیابی ریسک، قرار دادن سفارشات، شروع معامله، مدیریت معامله و خروج از معامله آمده می پردازد.

در فصل هفتم با تاکید بر ضرورت بهره گیری از همه اصول با هم در امور معاملاتی و سرمایه، بررسی مثال های معاملاتی گان از جمله "معامله سویا گان" مورد توجه قرار گرفته است.

و در نهایت در فصل هشتم و زیر عنوان «فراتر از اصول معامله» نویسنده کتاب، خوانندگان را خواندن آثار و نشریات گان و غور در سبک نویسندگی و منابع وی توصیه می کند و می گوید: «... مطالعه اصول گان به ترتیبی مفید است که آن ها منتشر کرده است، سپس می توانید دوره های خاص بازار او را با توجه به محدوده موردعلاقه خود ، کالاهای اساسی ، سام ، اختیار معامله و ... بررسی کنید.»

هیماردی، تحلیلگر بازار سرمایه است که در اوایل دهه 1980، برای نخستین بار با تجزیه و تحلیل فنی و آثار ویلیام دلبرت گان آشنا شد.

39225

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 624105

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =