اقدامات دولت در راستای کاهش بیکاری ارزنده است

قائم مقام وزیر کار گفت: با وجود موانع فراوان دولت تدبیر وامید توانسته پروژه های خوبی را به بهره برداری برساند و امید است پس از برداشته شدن تحریم ها این پیشروی همچنان ادامه داشته باشد و سرآعاز فصل جدیدی را رقم زند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از بیجار، قائم مقام وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مراسم افتتاح فاز۲کارخانه یک میلیون تنی کنسانتره معدن آهن شهرک در شهرستان بیجار بیان کرد: باوجود موانع فراوان دولت تدبیر و امید توانسته پروژه های خوبی را به بهره برداری برساند و امید است پس از برداشته شدن تحریم ها این پیشروی همچنان ادامه داشته باشد و سرآعاز فصل جدیدی را رقم زند.
فیروزآبادی افزود: دولت تدبیر و امید توانسته ۵۰۰ هزار شغل در سال گذشته ایجاد نماید و با وجود این حجم از ایجاد شغل همچنان آمار بیکاری بالا است.
این مقام مسئول در ادامه گفت: نوع بیکاری در کشور ما از نوع تحصیل کردگان می باشد که دولت تدبیر و امید در حال طراحی شغل برای این قشر می باشد.
وی در ادامه تصریح کرد: در طرح ریزی هایی که برای ایجاد اشتغال در کشور انجام شده است به استان کردستان توجه شایانی خواهد شد واین استان نیز در دستور کار قرار خواهد رفت.

وی در ادامه افزود: در استان کردستان طرحهایی در قالب کشاورزی، آی سی تی، صنایع دستی و جهانگردی در دستور کار قرار خواهد گرفت.مردم ومسئولین به نظر کارشناسی واقعی که در راستای ایجاد کارخانه فولاد است معتقدند.

فرماندار شهرستان بیجار نیز اظهار داشت: دولت تدبیر وامید اقتصاد بیماری را تحویل گرفته که دارای امراض وخیمی از قبیل تورم بالا ومشکل صادرات نفت بود وبا این وجود دولت تدبیر وامید شروع به کار نمود که یکی از ثمرات آن طرح هایی است که در استان کردستان افتتاح گردیده است وارزشی بالغ بر۲۷۵۰میلیارد تومان دارد و کیمیا معدن وصبانور نمونه آن است.
وی با وجود عده ایی سودجو قصد تخریب دولت را دارند افزود: تخریب دولت درراستای نیل به اهداف توسط افراد خاصی صورت می گیرد که هرگز به نتیجه مطلوب نخواهند رسید.
زندیه گفت: دولت تدبیر وامید توانسته است تورم ۴۵ درصدی را به۶ درصد برساند و گام های موثری را در راستای تقویت اقتصاد بردارد که ثمره آن رشد۱۳ الی۱۴ درصدی در زمینه اقتصاد است.

وی با تاکید معضل بیکاری که گریبانگیر دیار گروس است اظهار داشت: مشکل اساسی شهرستان بیجار اشتغال می باشد که موجبات مهاجرت فرستی را در این شهرستان به وجود آورده است وبه دنبال پدیده مهاجرت فرستی شهرستان بیجار از نظر شاخص جمعیتی در رده های پایین در سطح استان قرار گرفته است که امید است با راه اندازی مجتمع فولاد گام موثری در این راه برداشته شود.
این مقام مسئول در پایان افزود: فولاد نباید از شهرستان بیجار خارج گردد وبهترین مکان برای ساخت این مجتمع دیار گروس می باشد.
وی در ادامه افزود: مردم ومسئولین شهرستان به نظر کارشناسی واقعی معتقد می باشند وبه آن احترام خواهند گذاشت.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 649190

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =