مدال برنز رقابت های سه گانه کشوری بر گردن ورزشکار زنجانی

در مسابقات قهرمانی سه گانه کشور به میزبانی قشم «بهنام علوی» ورزشکار زنجانی مقام سوم این دوره از رقابت ها را در رده ی سنی امید کسب کرد.

رسول مشهدلو، رئیس هیات ورزش های سه گانه استان با اعلام این خبر به خبرآنلاین گفت: در این دوره از رقابت ها در بخش جوانان 15 تیم با 46 شرکت کننده، در بخش امید 6 تیم با 22 شرکت کننده و در بخش بزرگسالان 16 تیم با 46 شرکت کننده، پس از 10 کیلومتر دویدن، یک هزار و 500 متر شنا کرده و 20 کیلومتر رکاب ردند.
به گفته وی، نفرات برتر این دوره از مسابقات جهت شرکت در مسابقات آسیایی اندونزی به اردوی تیم ملی دعوت خواهند شد.
مشهدلو در بخش دیگر صحبت هایش از راه اندازی دفتر هیات استان در روزهای پایانی سال خبر داد و افزود: با هماهنگی های به عمل آمده، دفتر هیات در مجموعه ورزشی انقلاب زنجان افتتاح می شود و امید داریم با ایجاد دفتر مستقل زمینه را برای سازماندهی برنامه های هیات فراهم کنیم.
وی معرفی چارت هیات استان را مستلزم افتتاح دفتر مستقل در مرکز استان بیان کرد و ادامه داد: با این وجود هیات شهرستان های زنجان و خرمدره به دلیل برخوردار بودن از امکانات تا حدود مطلوب راه اندازی شده است و امید داریم با همکاری ادارت ورزش شهرستان ها با ایجاد امکانات در سایر شهرستان ها نیز ورزش های سه گانه شگل بگیرد.
به گفته رئیس هیات ورزش های سه گانه استان، ورود حامی مالی به این رشته ورزشی مستلزم قهرمان پروری است تا زمینه برای کسب موفقیت های سال های دور رقم بخورد.
مشهدلو با یادی از سال 90 که زنجان قطب این رشته ورزشی در کشور محسوب می شد و سهم قهرمانان زنجانی در تیم های ملی پررنگ بود، اضافه کرد: از آن سال به بعد تمامی قهرمانان ملی استان دور این رشته خط کشیدند و در حال حاضر هیچ ورزشکار باسابقه نداریم.
وی نبود استخر اختصاصی برای تمرین ورزشکاران سه گانه زنجان را از دیگر مشکلات این هیات اعلام کرد و ادامه داد: نبود استخر اختصاصی موجب شده تا در زمان های مرده از سوی هیات شنا، شیرجه و واترپلو استان در استخر قهرمانی شهید شهبازی امجدیه تمرین کنیم و این برای هیات و ورزشکاران دشوار است.
این پیشکسوت ورزش استان فعالیت در بخش ورزش های دوگانه بانوان را مهم دانست و ادامه داد: امسال در این بخش «زینب نوروزی» در بخش جوانان گردن آویز مدال طلای رقابت های کشوری شد و امید داریم با تداوم حمایت ها شاهد حضور بی شمار بانوان در این رشته ورزشی باشیم.
مشهدلو در پایان صحبت هایش روی کار آمدن مدیر کل ورزش و جوانان استان را به فال نیک گرفت و افزود: مدیر کل جدید با شناختی که از ورزش استان دارند ، بتوانند با حمایت های بیشتر این رشته ورزشی را به روزهای پرفروغ سال های نه چندان دور برسانیم.

 

۴۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 640704

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =