باران و رگبار در ساماندهی اسکان مسافران خللی وارد نکرد/ رشد بیش از ۲۵درصدی ورود گردشگر به شهر اصفهان

جانشین رئیس ستاد هماهنگی خدمات سفر شهر اصفهان گفت: با توجه به شرایط جوی نامساعد شب گذشته که همزمان با ورود مسافران به شهر اصفهان رخ داد با همکاری و دستگاههای اجرایی ساماندهی خوبی انجام شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از کمیته اطلاع رسانی و روابط عمومی ستاد هماهنگی سفر شهر اصفهان، احمدرضا مصور در دومین نشست برنامه ریزی و هماهنگی ستاد سفر اظهارکرد: 104 هزار و 500 نفر شب گذشته در محل های اسکان ستاد سفر شهر اصفهان مستقر شدند.

وی افزود: در مجموع از ابتدای ستاد هماهنگی سفر شهر اصفهان 606 هزار نفر در محل های اسکان مستقر شدند که نسبت به مدت مشابه 25 درصد اسکان مسافران افزایش یافته است.

جانشین رئیس ستاد هماهنگی خدمات سفر شهر اصفهان ادامه داد: برخلاف تصور نقصان گردشگر در نوروز امسال درشهر اصفهان، آمار اسکان مسافران در این شهر از طریق آموزش و پرورش، اتحادیه هتلداران، مهمانپذیرها، باغ فدک و منازل استیجاری تا دیروز صبح به 502 هزار نفر افزایش یافت.

وی ادامه داد: این آمار در سال گذشته در ظرف همین مدت زمان 381 هزار نفر بوده است و بر همین اساس تعداد اسکان 29.7 افزایش یافت.

جانشین رئیس ستاد هماهنگی خدمات سفر شهر اصفهان با اشاره به نامساعد بودن شرایط آب و هوایی درغرب و جنوب کشور گفت: به دلیل اینکه جمعیتی که به جنوب رفته اند با سرعت بیشتری در حال برگشت هستند موج دوم سفر زودتر در اصفهان آغاز می شود.

مصور با اشاره به اینکه رگبار پراکنده دیشب تبدیل به باران شدید شد، گفت: با توجه به شرایط جوی نامساعد شب گذشته که همزمان با ورود مسافران به شهر اصفهان رخ داد با همکاری و دستگاههای اجرایی ساماندهی خوبی انجام شد و مشکل خاصی پیدا نکردیم.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 648881

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =