جشنواره لاله های کرج غذای روح و تعلق خاطر شهروندان را تامین میکند.

دادستان عمومی و انقلاب شهر کرج جشنواره لاله ها را برای رهایی مردم از دغدغه ها و فشارهای زندگی شهری امروزی ضروری دانست و آنرا غذای روح شهروندان بیان کرد.

به گزارش خبر آنلاین وبه نقل از روابط عمومی سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری کرج، صبح امروز همزمان با سیزدهمین روز ازبر پایی جشنواره لاله های کرج، مدیر کل دادگستری استان البرز و معاونین دادگستری ،دادستان عمومی و انقلاب شهر کرج، دادستانهای عمومی و انقلاب استان البرز ، قضات محترم استان و جمعی از مدیران ارشد اداره کل دادگستری استان و هیئت همراه به اتفاق شهردار و مدیر عامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری کرج در باغ گلها حضور یافتند و از پنجمین جشنواره لاله ها بازدید کردند..
حاجی رضا شاکرمى، دادستان عمومی و انقلاب شهر کرج در این بازدید ضمن اشاره به استقبال بی نظیر مردم از پنجمین جشنواره لاله ها اظهار داشت: حس زیبایی دوستی و طبیعت گرایی در وجود شهروندان، آنان را به سمت فضاهاى مفرح این چنینى سوق داده و با ایجاد روحیه و نشاط ، لحاظاتی بی دغدغه را برای مردم فراهم می آورد.
دادستان عمومی و انقلاب شهر کرج این اقدام شهرداری را نوعى فرهنگ سازی جهت احترام به طبیعت و فضای سبز بیان کرد و گفت: ایجاد چنین فضاهایی با ایجاد تعلق خاطر در مردم موجب خواهد شد همگان در پاسداشت محیط زیست کوشا باشند.
وی با بیان اینکه سرانه فضای سبز در کرج طی سه سال اخیر از سرانه فضای سبز استاندارد کشور ایران بیشتر شده است گفت: توسعه سبزینگی در شهر کرج موجب شده این کلانشهر به هویت اولیه خود که به باغشهر معروف بوده است نزدیک شود.
شاکرمى لزوم ایجاد تعلق خاطر در بین شهروندان را عاملی اساسی برای قدر شناسی بیشتر نسبت به فضای سبز و محیط زیست بیان کرد و گفت: آموزش فرهنگى به دانش آموزان در خصوص حفظ فضای سبز و محیط زیست و ایجاد تعلق خاطر در ذهن آنها نسبت به زیبایى ها موجب میشود همه از این موهبت های الهى استفاده کنند و با اطمینان کامل حافظان اصلی محیط زیست شوند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 658223

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =