انتقاد از عملکرد انتقال خون لرستان/ عدم همراهی مدیر کل با طرح درمانی رایگان

به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم، پیرو مکاتبات صورت گرفته، مقرر شد که طرح درمانی رایگان «شهید محسن حججی» با همکاری چند دستگاه اجرایی و خدماتی در محل پارک شریعتی خرم‌آباد برگزار شود که در این راستا، هماهنگی‌های لازم به‌عمل آمد و دانشگاه علوم پزشکی لرستان، بسیج جامعه پزشکی خرم‌آباد، جمعیت هلال احمر، مرکز بهداشت خرم‌آباد، مرکز اورژانس 115، سازمان آتشنشانی و اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لرستان، سپاه ناحیه خرم‌آباد را همراهی کردند اما، علیرغم پیش‌بینی و اطلاع رسانی قبلی، متاسفانه مدیرکل انتقال خون لرستان از همکاری در این طرح خودداری و از ظرفیت به‌وجود آمده بهره‌برداری نکرد که جای سوال دارد.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، مسوول بهداری حوزه مقاومت کربلا سپاه ناحیه خرم‌آباد بیان داشت:با توجه به جانمایی دو غرفه جهت سازمان انتقال خون لرستان در محل پارک شریعتی، جلسه‌ای به منظور جلب نظر موافق مدیرکل آن مجموعه برگزار شد اما، دکتر عادلی از این طرح استقبال نکرد و در ادامه تلاش‌ها، دلیل عدم حضور عوامل خود را، نقص فنی خودرو سیار خونگیری عنوان و ابراز داشت که امکان همکاری وجود ندارد.

 

سلاحورزی ادامه داد: با توجه به فرصت چند روزه تا برپایی طرح درمانی رایگان شهید حججی، به ایشان پیشنهاد دادیم تا نسبت به رفع نقص خودرو مذکور اقدام کنند چرا که ظرفیت این طرح می‌توانست در جذب خون مورد نیاز جامعه مفید باشد اما ایشان از پذیرفتن این پیشنهاد نیز خودداری کردند.

 

وی تصریح کرد: جالب توجه اینکه، روز یکم شهریور و همزمان با نخستین روز برگزاری طرح درمانی رایگان جهت عموم مردم بود، پیامکی از سوی سازمان انتقال خون لرستان به تلفن همراه یکی از همکاران ارسال شد که در آن از ایشان درخواست اهداء خون نموده بودند. سوال اینجاست، اگر سازمان مذکور به یک یا چند گروه خونی نیازمند است، چرا مدیرکل انتقال خون لرستان از ظرفیت طرح مورد اشاره استفاده نکرد ؟!.

 

مسوول بهداری حوزه مقاومت کربلا سپاه ناحیه خرم‌آباد گفت: به عنوان یک شهروند خرم‌آبادی از مدیرکل محترم انتقال خون لرستان می‌پرسم، مگر مردم ولی‌نعمت ما نیستند، پس چرا در راه خدمت به ولی‌نعمتان خود، خدای ناکرده تعلل می‌کنیم ؟!. آیا ظرفیت حضور همشهریان عزیز و مسافرین تابستانی محترم، بخش قابل توجهی از خون مورد نیاز آن مجموعه را تامین نمی‌کرد ؟!. آیا این طرح قابل اعتنا نبود ؟!.

 

وی افزود: امیدوارم که در راه خدمت بی‌منت به بندگان خدا را در پیش بگیریم و بدانیم که اجر این خدمت در نزد خداوند متعال محفوظ است. انشاءالله.

 

گفتنی‌است، « طرح درمانی رایگان شهید حججی » از 1 تا 7 شهریور ماه، در محل پارک شریعتی خرم‌آباد برقرار است و عموم مردم می‌توانند از ظرفیت‌های رایگان این طرح درمانی بهره‌مند شوند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 700454

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =