آماده حضوری قدرتمند در رقابت‌های لیگ جهانی هستیم

کاراته‌کار ملی‌پوش استان همراه دیگر اعضای تیم در حال آماده‌سازی برای حضور قدرتمند در رقابت‌های لیگ جهانی آلمان هستند.

وحید پوررضوی:فرزاد خانلو کاراته‌کار ملی‌پوش استان در مورد آخرین وضعیت خود در گفت و کو با عصر آزادی گفت: تمرینات بسیار پرفشاری را به‌منظور آماده‌سازی برای حضور در رقابت‌های لیگ جهانی آلمان پشت سرمی گذاریم که تمام سعی خودم را خواهیم کرد تا شروع مسابقات به آمادگی کامل برسیم.

وی افزود: رقابت‌های لیگ جهانی آلمان اواسط شهریورماه برگزار خواهد شد که بعدازآن نیز مسابقات سری A لیگ جهانی را در ترکیه خواهیم داشت که امیدوارم با حل شدن مشکلات بتوانیم در این مسابقات حضور پیدا کنیم.

کاراته‌کار ملی‌پوش کشور گفت: به دلیل بیماری صعب‌العلاج پدرم شرایط بسیار سختی را ازلحاظ مشکلات مالی پشت سر می‌گذارم که انتظار دارم مسوولان باشگاه شهرداری با تحقق وعده‌هایشان در ادامه راه همراه من باشند تا باقدرت به تمرینات ادامه دهم.

خانلوگفت: چهار سال است که در قالب تیم شهرداری در رقابت‌های جهانی حضور دارم و بالباس این باشگاه موفق به کسب دو مدال طلا، دو نقره و یک برنز لیگ جهانی شده‌ام و امیدوارم با حمایت‌های بهتر این باشگاه حضوری قدرتمند در رقابت‌های جهانی داشته باشم.

وی تصریح کرد: باشگاه شهرداری در چند سال اخیر حمایت‌های خوبی را از تیم کاتا داشته است ولی متأسفانه در یک سال اخیر ازلحاظ مالی این باشگاه به تعهدات خود عمل‌نکرده است و این باعث به وجود آمدن بسیاری از مشکلات شده است.

وی در پاسخ به شایعات مطرح‌شده در مورد جدایی آرمین روشنی از تیم گفت: آرمین روشنی از تیم جدا نشده است و همراه دیگر کاراته‌کارها به تمرینات خود ادامه می‌دهد.

کاتا کار کشور در خصوص پیشنهاد‌های مطرح‌شده برای حضور وی در تیم های کشورهای همسایه گفت: پیشنهاد‌های بسیاری از تیم‌های مختلف حاشیه خلیج‌فارس و کشور آذربایجان داشته‌ام ولی باوجود تیم شهرداری تبریز اصلاً به آن‌ها فکر نمی‌کنم و تمرکز اصلی من پیگیری تمرینات برای حضور قدرتمند در لیگ جهانی است.

خانلو خاطرنشان کرد: رقابت‌های لیگ جهانی همیشه از سطح بسیار بالای برخوردار است و امسال نیز انتظار می‌رود نسبت به سال قبل تیم‌های قدرتمندی در این رقابت‌ها حضورداشته باشند که تیم ما نیز نهایت سعی خود را خواهد کرد تا عملکرد خوبی در لیگ جهانی داشته باشد.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 690293

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =