امام جمعه موقت بندرعباس ضمن تاکید بر حفظ اتحاد و یکپارچگی میان مردم و مسئولان، گفت: مسئولان باید در سخنان خود دقت لازم را داشته باشند و بدون موضع گیری خاص یا متهم کردن یکدیگر، نظراتشان را بیان کنند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از هرمزگان، حجت الاسلام سید عباس تقوی در خطبه های این هفته نماز جمعه بندرعباس اظهار داشت: ایجاد اختلاف و تفرقه اندازی در جامعه آرزوی دشمنان است که همه ما باید با هوشیاری تمام مقابل نقشه های شوم دشمنان بایستیم.

وی ضمن گرامیداشت 16 دی و یاد 20 هزار شهید دانشجو در دفاع مقدس، گفت: مسئولان باید بدانند که اختلاف میان آنها به انقلاب ضربه می زند و موجب ناراحتی خانواده های شهدا می شود از همین رو باید از هرگونه اختلاف پرهیز و با آرامش و یکدلی مشکلات را حل کنند.

حجت الاسلام تقوی به بیان برخی از شاخص های انقلابی بودن، ابراز داشت: رفتار انقلابی مطالبه رهبری است و معیار آن نیز برخورد جدی با دزدان بیت‌المال است.

امام جمعه موقت بندرعباس تاکید کرد: انقلابی‌ بودن و معیارهای انقلابی‌گری باید بدرستی تبیین و از جریان انقلابی در کشور صیانت شود تا بتوانیم ارزش‌های اصیلی که به واسطه آنها، انقلاب اسلامی به پیروزی رسید را زنده نگه داریم.

حجت الاسلام تقوی به برگزاری جشنواره عمار در هرمزگان نیز اشاره و بیان کرد: این جشنواره از رویش های انقلاب است و باید بپذیریم که اگر سینمای ما ، سینمایی انقلابی بود، نیازی به جشنواره عمار نداشتیم، اما متاسفانه ما در زمینه موسیقی و سینما مشکلاتی داریم که مسئولان فرهنگی باید برای رفع آنها تلاش کنند.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 620428

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =