یکتا ناصر: همه حق‌ها برای آقایان است

یکتا ناصر بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر در دهمین قسمت برنامه «آبان» که از آپارات پخش می‌شود، حضور پیدا کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، یکتا ناصر در گفتگو با برنامه «آبان» به تفاوت‌هایی که میان زنان و مردان در احقاق حقوق خود در جامعه وجود دارد، اشاره کرد و به انتقاد از آن پرداخت.

این بازیگر که به تازگی مادر شده است از تجربه شگفت‌انگیز مادر شدن گفت و تاکید کرد که بعد از به دنیا آمدن فرزند، مادر وارد دنیای تازه‌ای می‌شود. اخلاق خوب و انسانیت از اولین چیزهایی است که این بازیگر دوست دارد به فرزندش آموزش دهد.

ناصر در بخش‌هایی از این گفت‌‌وگو خواستار دادن حق‌ طلاق و تحصیل برابر به زنان شد. او با اشاره به اینکه زنان باید در دادگاه‌ها بجنگند تا حقی را که متعلق به آنان است، پس بگیرند، نسبت به این وضعیت به شدت انتقاد کرد. به اعتقاد این بازیگر دارنده سیمرغ جشنواره فجر، دورانی که زنان تنها بچه‌‌داری می‌کردند، گذشته است و باید حقوق مساوی با مردان برای آنها قائل شد. او در همین باره تاکید کرد که ترجیح می‌دهد به طور قانونی امتیازات بسیاری داشته باشد.

برنامه «آبان» برنامه‌ای درباره زنان است که به گفت‌وگو با شخصیت‌های زن معاصر در عرصه‌های سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و هنری،‌ ورزشی‌ و علمی و... می‌پردازد. این برنامه به کارگردانی مهرداد شاملو و بهروز داوودی و با اجرای آزاده نامداری روزهای شنبه روی سایت آپارات قرار می‌گیرد.

«آنتن استودیو» تهیه‌کننده، مهدیا عابدی سردبیر و کتایون کیخسروی نويسنده و مشاور رسانه‌ای برنامه «آبان» هستند.

58244

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 624136

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 13
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۱:۵۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۷
    8 8
    واقعا
  • بی نام IR ۱۱:۵۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۷
    28 20
    زنان دیگه چه حقی می خوان یکدفعه بیان ما رو هم بخورن .......................
    • بی نام A1 ۱۲:۲۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۷
      27 8
      فقط به وضع بعضی کلان شهرها نگاه نکنین کم نیستن جاهایی که دخترهای کم سن را به زور شوهر می دهند از ادامه تحصیل آن ها جلوگیری می کنند، مورد آزار قرار می دهند حتی در بعضی جاها هنوز دختران بیچاره را به بهانه های ناموسی و... می کشند امیدوارم خدا به همه ی ما کمک کند
    • بی نام IR ۱۲:۵۰ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۷
      1 6
      چه حرف ها
    • بی نام A1 ۱۲:۵۲ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۷
      10 1
      اگه حقوق زن و مرد برابر بشه،نه زنها مردارو میخورن و نه مردها زنهارو
    • بی نام A1 ۱۳:۵۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۷
      14 3
      شما زن نيستي كه بدوني چ حق كشي هايي ميشه
  • بی نام RO ۱۲:۲۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۷
    10 18
    چندتا جمله کلیشه ای باب روز شده...کاسب تحریم،دلواپس،نطق بانوان در احیای حقوقشون...یعنی روشنفکری تا بدین جا.
  • رضا راد IR ۱۲:۲۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۷
    12 12
    خبر آنلاین خسته نشدی انقدر ازین مدل خبر ها پوشش دادی؟؟؟ این خانوم داره از حق طلاق و جنگ تو دادگاه میگه، معلومه تا حالا نرفته دادگاه که ببینه چه خبره. راستی، از مهریه و نفقه چه خبر؟؟؟ دیگه اعصاب خورد کن شده خوندن این خبرها زیرش دیدن جنگ و جدل خانم ها و آقایون.
  • بی نام RO ۱۲:۳۰ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۷
    6 10
    اگر زنان برابری می خواهند ،خوب است سربازی هم بروند و یا سربازی کلا لغو شود .
  • بی نام DE ۱۳:۳۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۷
    8 12
    این خانم یکتا ناصر رو شیش ماه بفرستن بره سربازی در نقاط مرزی تا این بلبل زبونی ها یادش بره. دیگه خانم ها چی میخوان؟؟؟ تا حرف از مهریه و نفقه هست سنتی هستن و تا حرف از خارج رفتن و تفریح و پوشش و تمکین از مرد هست میشن مدرن. اون مهریه و نفقه خواستنت و اون سربازی نرفتنت چیه و این تزهای روشنفکرانه ات چیه؟؟؟؟
    • بی نام A1 ۱۵:۴۷ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۷
      9 1
      به جاش خانوم ها از جمله مادر گرامی شما دوران سخت بارداری و شیردهی بچه را دارند که سخت و مهم است اصلا هم با سربازی قابل قیاس نیست بقیه زحمت های بزرگ کردن بچه که یک مادر دلسوز و مسئول دارد هم بماند
  • بی نام A1 ۱۴:۳۳ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۷
    1 6
    شوخی نکنین
  • سعیییید IR ۱۵:۱۸ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۷
    7 8
    اصلا حرف بدی نزده ایشون ولی باید توجه کنن که نمیشه امتیازات رو مثل یه سلف سرویس به نفع خودشون انتخاب کنه اگر زنان حقشون میدونن که حق طلاق و تحصیل و غیره داشته باشن باید وظایف زندگی مشترک رو هم قبول کنن مثلا در مقابل حق طلاق باید از شیربها و مهریه و غیره بگذرن میتونن جهیزیه هم نیارن برای زندگی مشترک ولی باید در هزینه های زندگی هم برایر با مرد کار کنن یا از بچه ها مراقبت کنن