اولین جلسه ستاد استانی ویژه‌برنامه‌های هفته پژوهش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌غریی با هدف توسعه فعالیت‌های پژوهشی برگزار شد.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، در این جلسه که با حضور اعضا ستاد استانی ویژه‌برنامه‌های هفته پژوهش برگزار شد، در مسیر سند چشم‌انداز ۱۰ ساله كانون، پیش‌بینی برنامه‌ها، اهداف، محورها و نحوه گردآوری، ارسال آثار پژوهشی از مراكز و انتخاب آن‌ها بررسی شد.
بررسی تمهیدات لازم برای مشاركت مؤثر مربیان، كاركنان و علاقه‌مندان پژوهشگر استان و نیز حضور مؤثر صاحب‌نظران و مدیران در برنامه‌ها، بخشی را در اولین جلسه ستاد استانی ویژه‌برنامه‌های پژوهش به خود اختصاص داد.
در این جلسه همچنین پیرامون برپایی نمایشگاه آثار پژوهشی و یا مشاركت در نمایشگاه‌های مرتبط در استان، برگزاری نشست‌های علمی در موضوعات و محورهای برنامه هفته پژوهش و اطلاع‌رسانی فعالیت‌های كانون در سطح استان با بهره‌گیری از ظرفیت رسانه‌ها انجام و تمهید لازم برای حضور و مشاركت فعال كارشناسان، مربیان و كاركنان واحدها در برنامه‌های هفته پژوهش استان بحث و تبادل نظر شد.
نقش مربیان در راهنمایی و هدایت اعضا، فراهم‌كردن زمینه مناسب برای بروز استعداد، خلاقیت و توانایی پژوهشگری و بررسی نظرات و پیشنهادات اعضا ستاد از دیگر موارد مورد بحث در این جلسه بود.
گفتنی است ویژه‌برنامه‌های هفته پژوهش در كانون پرورش فكری كودكان و نوجوانان آذربایجان‌غربی هم‌زمان با سراسر كشور ۲۵ تا ۳۰ آذرماه برگزار می‌شود.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 698069

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =