از ادامه پس‌لرزه‌های نهی احمدی‌نژاد تا هشدار به شهروندان ایرانی ساکن دوبی/ پربازدیدهای ۹ مهر

در ۹ مهر جاری، اخبار پربازدید در حوزه سیاسی عموما به پس‌لرزه‌های حذف احمدی‌نژاد از حضور در انتخابات آینده اختصاص داشت.

در دومین جمعه پاییز، پیوند دو دنیای ورزش و سیاست باعث شد تا مخاطبان از دیدن گفتگوی زیدان و رونالدو به سبک احمدی نژاد! لذت ببرند.
آنها همچنین از خبر تمرکز همسر بیل گیتس روی زنان و آی‌تی تعجب کردند و آن را خواندند تا از ماجرا سردربیاورند.

در دنیای اخبار بین الملل هم شنیده شد که سرکنسولگری ایران در دوبی به شهروندان ایرانی هشدار داد حواسشان را حسابی جمع و جور کنند. با بالاگرفتن تنش بین ریاض و واشنگتن هم عربستان تصمیم گرفت دارایی‌هایش را از آمریکا خارج کند. ادعای نتانیاهو در مراسم دفن جنازه شیمون پرز باز چشم ها را به سمت تل آویو و روابط این کشور با ایران کشاند.

در دنیای اخبار اجتماعی هم مردم خواستند بدانند آیا تعطیلات زمستانی چاره‌ای برای نجات هوای تهران است؟ یک نماینده خانم مجلس هم درباره پرونده نرگس محمدی از رئیس قوه قضاییه تقاضا کرد: در محکومیت‌های طولانی مادران سرزمینم تجدید نظر کنید. نرگس محمدی به 16 سال حبس قطعی و تایید شده محکوم شده است. پس از این اخبار بود که مخاطبان دنبال جواب این سئوال بودند: زنان پس از طلاق چه آسیب‌هایی می بینند؟

در حوزه اخبار فرهنگ و هنر خبر نصب سنگ مزار داود رشیدی در آستانه مراسم چهلم این هنرمند بازدید زیادی را به خود اختصاص داد. پس از آن، انتشار نخسین مصاحبه تصویری کارگردان «فروشنده» خوانندگان زیادی داشت تا با خبر تشویق تماشاگران برای ربنای شجریان پربازدیدترین اخبار این عرصه را رقم بزند.

در بین اخبار اقتصادی هم خبر اعلام بهترین فرودگاه‌های جهان  کلیک زیادی خورد.  جزئیات توافق جدید رنو با خودروسازان ایرانی هم منتشر شد تا همه خودروسازان رقیب حساب کار دستشان بیاید که رنو در ایران ماندنی شده.  قیمت انواع خودرو وارداتی مدل 2015 هم دومین خبر پربازدید امروز درباره خودرو بود.

در حوزه اخبار سیاسی، پس لرزه های حذف احمدی نژاد از انتخابات آینده همچنان خبرساز بود. تحلیلی که می گفت احمدی‌نژاد؛ نیامده حذف شد بیشترین بازدید را داشت و پس از آن عکس حضور غیرمنتظره محمود احمدی‌نژاد در نماز جمعه آستانه اشرفیه افکار عمومی را دوباره روی سفرهای خارج از استان او حساس کرد. واکنش تریبون‌های نماز جمعه به نهی احمدی‌نژاد هم نشان داد نیامدن این فرد در انتخابات آینده ریاست جمهوری دارای واکنش های زیادی در جامعه بوده است.

57231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 585044

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =