«خبرجنوب» نوشت: رئیس جامعه هتلداران فارس از تخفیف 10 تا 30 درصدی هتل های این استان در هفته جهانی جهانگردی خبر داد.

حسن سيادتان با بيان اينكه هفته جهاني جهانگردي از ششم مهرماه آغاز خواهد شد، افزود: هرساله به مناسبت اين هفته جهاني، مراكز اقامتي و هتل هاي استان به گردشگران ورودي به فارس تخفيف هاي ويژه اي مي دهند كه امسال اين تخفيف هاي اقامتي از 10 تا 30 درصد مي باشد.
به گفته وي، متاسفانه در حال حاضر مردم سفر را از سبد هزينه هاي خانوار خارج كرده اند و كمتر به مسافرت مي روند و از اقامت در هتل ها استفاده نمي كنند.
سيادتان ادامه داد: با اينكه هتل ها و مراكز اقامتي استان به صورت مناسبتي و در فصول مختلف سال، تخفيف هاي ويژه اي به مسافران مي دهند اما با اين حال اقامت در هتل هاي استان با كاهش چشمگيري همراه شده است. رئيس جامعه هتلداران فارس ادامه داد: طي 6 ماهه اخير نسبت به مدت مشابه سال قبل، اقامت در هتل هاي استان 20 درصد كاهش داشته است.
وي بر لزوم ارائه بسته هاي حمايتي از سوي دولت براي هتل ها تاكيد كرد و گفت: گرچه قرار بود بسته هاي تشويقي به هتل هاي كشور و به تبع آن فارس ارائه شود اما تاكنون خبري از اين بسته ها نشده است.
سيادتان اضافه كرد: چنانچه اين بسته ها در اختيار هتل ها قرار گيرد بي شك ارائه خدمات به گردشگران مطلوب تر مي شود و درصد تخفيف ها نيز افزايش خواهد يافت.
وي در بخش ديگري از اين گفت وگو به بهره برداري از 3 هتل جديد تا آخر امسال در فارس اشاره كرد و گفت: در حال حاضر نزديك به 6 هزار و 500 تخت هتلي در استان وجود دارد كه با افتتاح اين 3 هتل تعداد 300 تخت به تخت هاي هتل هاي فارس افزوده خواهد شد.

۴۷۴۷
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 582850

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۳:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۴
    4 0
    به خاطر هزینه های سرسام آور هتل ها هست.وقتی شبی 486هزارتومن هزینه داره معلوم هست هیچ کس استفاده نخواهد کرد
  • بی نام IR ۰۴:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۴
    3 0
    قیمت۱۰روز هتل و بلطی رفتوبرگشت هوایی در هتلی لوکس شیراز.۱۱میلیون۵۰۰هزارتومان زده...خب طرف بااین پول میره فرانسه ووووو
  • بی نام IR ۰۴:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۴
    8 0
    به نظرم باید 80 درصد کاهش پیدا کنه نه 20
  • بی نام A1 ۰۴:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۴
    5 0
    زمانی که برای یک اتاق دو تخته هتل چهارستاره حداقل شبی 250 تا 300 هزار تومان هزینه باید پرداخت شه نتیجه میشه همین، هتل از سبد سفر خیلی ها حذف شده به همین دلیل، و نتیجه میشه درصد اشغال متوسط 20 تا 25 درصدی هتل ها. این سیاست کاملا غلطه ولی اصرار به ادامش هست ظاهرا