۰ نفر
۲۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۲:۳۹
انهدام باند بزرگ سارقان خانوادگی

رئیس پلیس آگاهی استان همدان گفت: باند بزرگ سارقان خانوادگی در دام پلیس آگاهی گرفتار شدند/ این خانواده سارق تاکنون به 12 فقره سرقت از منازل شهروندان همدانی اقرار و اعتراف کرده اند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از همدان ؛ سرهنگ رضا زارعی، رئیس پلیس آگاهی استان طی گفتگویی با اعلام مطلب فوق افزود: در بررسی و تحقیقات صورت گرفته از سرقت منازل شهروندان همدانی توسط کاراگاهان، سرنخ‌هایی مبنی بر اینکه سارقان به‌صورت باندی و حرفه‌ای و با پوشش قرار دادن یک نفر خانم اقدام به سرقت می کنند به دست آمد.

وی ادامه داد: این گروه با استفاده از تعدادی خودرو و تعویض پلاک این خودروها در محل وارد منازل طبقه‌ای و واحدهای آپارتمانی شده و اموال با ارزش شامل طلاجات، فرش‌های ابریشمی با قیمت بالا، تابلو فرش و غیره را بسرقت می‌بردند.

رئیس پلیس آگاهی استان اظهار داشت: با تشکیل کارگروهی از کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت یکی از متهمین حرفه‌ای به هویت مهدی 29 ساله که دارای سوابق متعدد کیفری بود شناسایی و مشخص شد همراه خواهر و همسرش و فرد دیگری بنام نورالدین با فردی از زندان در ارتباط هستند.

وی افزود: در یک عملیات ضربتی همه متهمان توسط پلیس آگاهی دستگیر و یک‌دستگاه خودرو سواری پژو 206 که در اختیار متهمان بود نیز توقیف شد.

سرهنگ زارعی خاطرنشان کرد: در بازرسی از داخل خودرو و انباری منزل مجردی یکی از این افراد، اموال برقی مسروقه همراه ابزارهایی شامل انواع کلیدهای کامپیوتری، شوکر، تعداد 3 تخته فرش دستبافت ابریشم و تابلوفرش کشف و ضبط شد.

 

۴۶
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 677599

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =