داریوش ذوالفقاری رئیس اتحادیه صنف لوازم آرایشی بهداشتی اراک در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: ما به سالن های ماساژ تحت عنوان لاغری مجوز نمی دهیم و آنچه که موجب دخالت در امور پزشکی می شود را ورود پیدا نخواهیم کرد و این موسسات تحت عنوان لاغری نباید فعالیت کنند.

سالن های ماساژ مجاز به استفاده از دستگاه فارادیک نیستند

داریوش ذوالفقاری رئیس اتحادیه صنف لوازم آرایشی بهداشتی اراک در گفتگو با خبرآنلاین اظهار داشت: ما به سالن های ماساژ تحت عنوان لاغری مجوز نمی دهیم و آنچه که موجب دخالت در امور پزشکی می شود را ورود پیدا نخواهیم کرد و این موسسات تحت عنوان لاغری نباید فعالیت کنند.
به گزارش خبر آنلاین، وی ادامه داد: اکنون 15 سالن در سطح شهر مجوز ماساژ دارند و این مجوز تنها برای ماساژ صادر می شود و اگر فعالیتی غیر از این باشد برخورد خواهیم کرد.
ذوالفقاری تصریح کرد: هیچ سالنی حق استفاده از دستگاه فارادیک را نداشته و چنین مساله ای خلاف قانون است. به منظور ساماندهی این رسته که در سال 89 مطرح گردید ، در سال گذشته توسط کمیسیون نظارت استان نسبت به صدور مجوز اقدام شد.
وی اضافه کرد: این رسته نوپا بوده و بایستی به آن رسیدگی شود و اماکنی که بدون مجوز نسبت به این امر فعالیت می کنند بازرسی خواهند شد ولی برای پلمپ مشکلات زیادی بر سر راه است که زمان زیادی را می طلبد.
ذوالفقاری گفت: شهریه هر جلسه مراجعه به این سالن ها برای افراد تا وزن 70 کیلو 25 هزار تومان ، افراد از وزن 70 تا 100 کیلو 35 هزار تومان و افراد بالای 100 کیلو 45 هزار تومان پیشنهاد شد و به تصویب رسید.

 

46

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 680170

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =