در ۹ اردیبهشت، فضای خبری به شدت متاثر از مناظره انتخاباتی دیشب بود. هواداران نامزدها درباره این مناظره بسیار بحث کردند.

در سرویس سیاسی همچنان پس لرزه های مناظره دیشب پربازدیدترین بود. خلاصه آنکه قالیباف اشتباهش در مناظره انتخاباتی را پذیرفت و در این سرویس واکنش حسام‌الدین آشنا به جمله جنجالی قالیباف در مناظره هم بازدید زیادی داشت. در این سرویس مخاطبان رفتار نامزدها در اولین مناظره انتخاباتی را ارزیابی کردند که البته خواندنی زیاد دارد.

در سرویس اقتصادی عنوان شد کشورهایی که امارات واردات میوه و سبزی از آنها را ممنوع کرده زیاد نیستند. همچنین سئوالی برای مخاطبان این سرویس طرح شد که آیا رئیسی و قالیباف فیش حقوق خود را منتشر می‌کنند؟ یک اقتصاد دان هم گفت: انگار وعدۀ انتخاباتی هرچه بزرگ‌تر باشد، رأی‌آورتر است! این سه مطلب پربازدیدترین های اقتصادی بودند.

در سرویس فرهنگ و هنر دلیل مجرد ماندن بازیگر زن هم پربازدید بود. همچنین اعلام بهترین بازیگران زن و مرد سینمای جهان از نظر منتقدان مخاطبان را به خود جذب کرد تا با خبر سوءاستفاده از عزت‌الله انتظامی برای انتخابات پربازدید شود.

در سرویس جامعه واکنش‌ها به ماجرای تولید برق از زباله‌های تهرانی‌ها در دوره قالیباف ادامه داشت و باعث کلیک مخاطبان شد. همچنین در این سرویس پرسیده شد چرا قالیباف همیشه یک پای رقابت ریاست جمهوری است؟ مهدی چمران در جواب گفت: از من مرخصی گرفت! خبر خوشحال کننده رشد ۵۹ و ۸۵۰درصدی ورود گردشگرخارجی به شیراز و اصفهان هم آبی به آسیاب صنعت توریسم ریخت. این سه خبر پربازدید اجتماعی بود.

در سرویس بین الملل نقل قولی از ظریف پربازدید بود که گفت: اگر مدیران سابق مفهوم کاغذپاره را بهتر درک می‌کردند از اموال ایران راهزنی نمی‌شد. همچنین در این سرویس عنوان شد وزیر خارجه چین برای آمریکا خط قرمز کشیده. سردار سلیمانی هم توصیه کرد دولت دوازدهم باید راهبرد اعتدال را پیش بگیرد.

در سرویس آی.تی هم فیلتر ویکی‌پدیا توسط دولت ترکیه بدون ذکر دلیل خبرساز شد.

در سرویس طنز هم کاریکاتورهای بی نظیری درباره اسحاق سوپرمن مردم را به خنده انداخت. انشالله همیشه لبتان پرخنده.

58231

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 659890

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =