به گزارش مهر، تمرینات تیم فوتبال سپاهان اصفهان برای حضور قدرتمند در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از روز دوشنبه در ورزشگاه فردوس اصفهان از سر گرفته می‌شود.

 تیم فوتبال سپاهان که در روزهای گذشته تمرینات خود را آغاز کرده، در هفته جاری اردوی خود را در شهر چادگان اصفهان برگزار کرد.

طلایی‌پوشان نصف‌جهان که در حال حاضر تمریناتشان را در شهر چادگان برگزار می‌کنند، عصر روز جمعه راهی اصفهان می‌شوند تا تمرینات را در این شهر پیگیری کنند.

تیم سپاهان در حال حاضر در غیاب عبدالله ویسی، سرمربی خود تمریناتش را برگزار می‌کند و قرار است سرمربی تیم اصفهانی پنجشنبه به تمرینات این تیم اضافه شود.

ویسی ابتدای هفته برای تماشای دیدار تیم‌های اسپانیا و ایتالیا در جام ملت‌های اروپا راهی فرانسه شده بود و قرار است عصر پنجشنبه راهی اصفهان شود.

وی در تمرینات روز پنجشنبه و جمعه این تیم شرکت می‌کند و عصر جمعه همراه با سپاهان راهی اصفهان خواهد شد.

سپاهان بعد از بازگشت به اصفهان، تمرینات خود را به مدت دو روز تعطیل خواهد کرد و قرار است که این تمرینات از عصر روز دوشنبه بار دیگر از سر گرفته شود.

مهدی اخوان، سرپرست سپاهان در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: تمرینات تیم سپاهان از دوشنبه، دو جلسه در روز در ورزشگاه فردوس اصفهان برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: تلاش ما این است که برای مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگا‌های کشور آماده شده و با بهترین کیفیت راهی مسابقات شویم.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 551388

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =