۱۱ نفر
۱۹ فروردین ۱۳۹۲ - ۰۶:۵۰

خبرآنلاین به روال سال 1391 مشکلات مطرح شده توسط کاربران را از دستگاههای ذیربط پیگیری می کند.

"پاسخگو بودن مسئولان" از حقوق مسلم شهروندان است. دست اندرکاران اجرایی، قضایی و تقنینی در هر رده ای علاوه بر انجام وظایف شان، مکلفند پاسخگوی مردم باشند.

به منظور تحقق این امر مهم، خبرآنلاین، مشکلاتی را که در جامعه وجود دارد منعکس می کند و جواب مسئولان را خواستار می شود. طبعا قضاوت نهایی در باره پاسخهای داده شده و عملکرد مسئولان با شهروندان است.

از مخاطبان خبرآنلاین تقاضا دارد به هنگام درج مشکلات، به نکات زیر توجه کنند:

1-مشکلاتی را مطرح کنید که سازمان مشخصی برای پیگیری آن وجود داشته باشد.

2- حتی المقدور مواردی را بنویسید که عمومی تر است و با پیگیری آن مشکل شهروندان دیگری نیز حل می شود. 

 

رسالت رسانه پیگیری مطالبات مردم است و تلاش دارد از طریق قدرت رسانه پاسخگویی و تعهد مسئولان را افزایش دهد اما تاکید می شود که مسئولیت رسانه انعکاس و پیگیری مشکل است و نسبت به حل آن نمی تواند متعهد باشد.

توجه داشته باشید که خبرآنلاین نوشته های حاوی توهین یا اتهام را منتشر و پیگیری نخواهد کرد.

1717
 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 285574

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 580
  • نظرات در صف انتشار: 4
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۰۷:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
    هزينه اينترنت همراه اول بسيار سرسام آور است. كافي است نيمساعت كانكت شويد و باسرعت لاكپشتي كاركنيد و 7-8هزار تومان به حسابتان منظور شود. لطفا از اين شركت سوال كنيد كه تعرفه شما كيلويي چنده؟
    • رزا بداغی IR ۰۹:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
      22 91
      اط بسته های همراه اول استفاده کنید. بسیار عالی و به صرفه است. من امتحان کردم
    • دبير گروه فناوري اطلاعات خبرآنلاين IR ۱۰:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
      15 9
      با تشكر از كاربر محترم، قبلا اين سوال در بخش مشكلات مردم پيگيري شده است: لينك: http://khabaronline.ir/detail/278972 اما با مراجعه به سايت همراه اول اين سوال چنين پاسخ داده شده است: جي پي آر اس همراه اول: ساعت اوج (peak) هشت صبح الی یازده شب ۸ ریال به ازای هر کیلو بایت دریافت و ارسال اطلاعات / ساعت غیر اوج (off peak) یازده شب الی هشت صبح ۲ ریال به ازای هر کیلو بایت دریافت و ارسال اطلاعات / در پيگيري ديگري توسط خبرانلاين زارعيان مدير روابط عمومي شرکت مخابرات ایران تاکید كرد: همراه اول بسته های 60 هزار تومانی GPRS ندارد. به گفته زارعیان، بسته های GPRS این شرکت 20 هزار تومانی است ولی با اینحال كاربران می تواند با تماس با دفتر روابط عمومی مخابرات به شماره 22008181 تماس گرفته و سوال كنند.
    • محمد IR ۱۹:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۰
      46 10
      آقای زارعیان،قربونت برم از یازده شب تا ساعت 7 صبح روز جمعه کانکت شده بودم، مبلغ 32000 هزار تومان ناقابل روی قبضم آمد نقره داغ شدم، نقره داغ خدا وکیلی این پول حلاله ؟!
    • بدون نام IR ۱۳:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۳
      6 11
      دوستمون درست میگه . از تعرفه هاش استفاده کنید به صرفست. من گهگاهی از همه برنامه هام دوس دارم به نت وسل شم(جی پی اس - یاهومسنجر) از طرح شماره سه ماهانه 10 هزارتومانش استفاده میکنم
    • لطفا دبير سرويس بخواند A1 ۰۸:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۸
      19 2
      دوستان عزيز خبرانلاين . شما که محبت نموده و اين قسمت را براي بيان مشکلات مردم ايجاد نموديد.لطفا پيگير مشکلات مردم نيز باشيد.باور بفرماييد مردم از همه جا رانده ميشوند که به شما پناه مي آورند.شما که ارتباط خوبي با بالا داريد.ممنون
    • بی نام IR ۰۸:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
      4 4
      سلام لطفا پیگیر مشکل دسته راهنمای خودروی سمند ال ایکس که بواسطه اون بوق!!! ماشین کار نمیکنه باشین نه ایرانخودرو جوابگوست نا سازمان حمایت از مصرف کننده از هر 10 سمند 9 تاش این مشکل رو دارند!
  • بدون نام IR ۰۷:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
    63 4
    در تعطيلات نوروز با وجود وعده هايي كه در صداوسيما در باره كنترل اصناف( بخصوص ميوه فروشها) داده شد هيچ كنترلي وجود نداشت و قيمتها سرسام آور بود. اگر از مردمي كه به جاهاي مختلف سفر كرده اند نظرخواهي كنيد مقدار گراني ها دستتان مي آيد.
    • reza IR ۱۳:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
      20 4
      یکی از مشکلات این است که با واحد مربوط بر خورد لازم نمی شود میایند فرد متخلف را جریمه می کنند در صورتی که اگر چند ماه انجا را ببند فرد می فهمد که ضرر تخلف از منفعتش بیشتر است.
    • پیمان IR ۱۲:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۳
      21 2
      نارنگی خریدم از مغازه ای در جنت آباد کیلویی 13 هزار تومن...!!
    • علی IR ۱۴:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
      2 1
      باسلام لطفا از کانون بازنشستگان نیروهای مسلح پیگری نمایید چرا حق ایثار بازنشستگان نیروهای مسلح راپرداخت نمیکند,خداراخوش نمیاد.
  • علي IR ۰۷:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
    43 7
    چرا ايران خودرو ماشين ثبت نامي ما را تحويل نمي دهد الان 10 ماه گذشته است ولي خم به ابرو نمي آورد.
  • سعيد IR ۰۷:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
    19 6
    چرا سازمان فرابورس نماد سهام بانک شهر رادرج نمیکنذ تکلیف من سهامدارچیست؟مسئولین درسال حماسه اقتصادی تلاش کنند تاسرمایه های سهامداران از بین نرود وبیش از این ضررنکنند
    • بدون نام US ۱۸:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۰
      16 4
      نماد پالایشگاه تهران را هم پیگیری کنید ، سازمان بورس نیاز به تحقیق و تفحص جدی دارد !!
  • محمد رشيدي IR ۰۷:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
    6 11
    با سلام و خسته نباشید اینجانب در تاریخ 91/08/9 از طریق اینترنت اقدام به پیش خرید یک دستگاه پارس معمولی دو گانه سوز تحویل بهمن ماه کردم و مبلغ 120460000 ریال پرداخت کردم ردیف قراردادم 6910853 می باشد در تاریخ 91/09/11 مبلغ 72280000 ریال برای مرحله بعدی و در نهایت در 91/10/18 دعوتنامه صادر و در تاریخ 91/10/29 مبلغ 48184000 ریال پرداخت کردم . خودرو در تاریخ 91/12/15 فاکتور شد پس از یک هفته به نمایندگی مراجعه و در پاسخ به من گفتند ماشین در خراسان است برو انجا بگیر شرکت با پیمانکار به مشکل خورده و اگر 92 گرفتی مدارک را بیاور ما بفرستیم ایرانخودرو تا مدل 92 بزنند . 92/01/18 از نمایندگی با من تماس گرفتند برای تحویل ماشین میگن مدل 92 نمی خورد تکلیف من چیه که به خاطر مشکل شرکت ماشین مدلش 91 ؟
    • بدون نام IR ۱۸:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۰
      6 2
      مرد مومن فاکتور 91/12/15 خورده دیگه. اونا هم یه حرف الکی زدن و از سرشون باز کردن و گفتن برو خودت بگیر و ما سند 92 میزنیم و در واقع شما رو پیچوندن.
  • بدون نام IR ۰۷:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
    10 3
    در شهرک گلگون واقع در محدوده شهرداری باغستان شهریار 900 واحد صنعتی وجود دارد که متاسفانه فاقد آب شهری می باشد. خواهشمندست اداره آب جواب گو باشد
  • بدون نام IR ۰۷:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
    9 2
    شهرداری چرا چند ماهه کنار زمین اسفالت پارک لاله رو کنده و درستشم نمیکنه. چراغ هاش هم که خیلی وقته عوضش کردن جوری هست که زمان تاریک شدن هوا اصلا نمیشه بازی کرد بس که کم نوره.
  • يك شهروند IR ۰۷:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
    28 3
    سلام. اخيرا سطح كيفيت خدمات رساني شركت هاي ارائه دهنده اينترنت به شدت افت كرده .اين درحالي است كه هزينه اشتراك كاربران را افزايش داده اند. قطعي هاي مدام و افت شديد سرعت مشكلي هست كه اين روز ها بسيار مشاهده مي كنيم. خود من از وايمكس شركت ايرانسل استفاده مي كنم و عليرغم تماس هاي مكرر با واحد پشتيباني مشكلم برطرف نشده و اگر پيگيري اي صورت گرفت به صورت مقطعي بود.
  • vahid IR ۰۷:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
    38 4
    چرا سرعت وایمکس مبین نت در تعطیلات با افت شدید روبرو میشه ؟
    • بدون نام IR ۱۰:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
      25 2
      وایمکس مبین نت سابقه قطعی دو هفته ای هم داشته! بسیار ضعیف عمل می کنه در برخی مناطق (مثل فلکه دوم صادقیه) وقتی هم تماس می گیرید تا مشکلتون رو بگید، کسی جوابگوتون نیست و سیستم تلفن گویا رو جوری تنظیم می کنند که هیچوقت نتونید با اپراتور مربوطه صحبت کنید!!! در حالت عادی هم نشده روزی که شرکت من (در فلکه دوم صادقیه) کامل اینترنت داشته باشه!!!
  • بدون نام IR ۰۷:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
    25 2
    نرخ کرایه تاکسی ها اضافه شده ؟؟!! اگر اضافه شده چرا اعلام نشده ؟؟!! اگر اضافه نشده چرا راننده ها کرایه اضافی میگیرن ؟؟!! زودتر جواب بدین لطفا .. تکلیف خودمونو بدونیم........
  • حسام IR ۰۷:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
    16 3
    پس از سال ها تعریض جاده مهم و پر تردد دماوند- فیروزکوه- قائمشهر در استان تهران به پایان رسید ولی‌ همچنان تعریض این جاده و تکمیل تونل های آن در استان مازندران بسیار کند پیش می‌‌رود. با توجه به مسکونی بودن تمام جاده از پل سفید تا قائمشهر، علاوه بر ترافیک سنگین دائمی، تصادفات وحشتناکی‌ در این محور روی می‌‌دهد. از مسئولان اداره کًل راه و شهر سازی استان مازندران درخواست می‌‌شود تکمیل این جاده و نیز تونل ورسک را در اولویت قرار دهند.
  • ياسر IR ۰۷:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
    0 4
    سلام در سایت محترم نظام وظیفه این قانون وجود دارد که اگر کسی معافیت نوع خاص داشت و استخدامی نیروهای مسلح گردید می تواند کارت معافیت را باطل و نفر دوم خانواده جایگزین و از ان معافیت استفاده نماید ولی سازمان نظام وظیفه شهر قم که در خواست می دیم می گن که این قانون برداشته شده است تکلیف ما چیست؟
  • ناصر IR ۰۷:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
    3 7
    حق اولاد در سال 92 بلاخره چند شد؟ 62000 تومان یا 48000 تومان؟ سرپرست وزارت کار اعلام کرد 62000 تومان ولی در بخشنامه های ادارات کار 48000 تومان ثبت شده است.
  • منصور IR ۰۷:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
    1 4
    بانك ها تکلیف سپرده های ارزی حواله ای را روشن کنند.
  • بدون نام IR ۰۷:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
    9 5
    لطفا در مورد تکلیف پیشفروشهای آبان ماه خودرو که تحویلی اسفند ماه بوده اند پیگیری نمایید. ایرانخودرو مرتب پیامک میزند که تا 20 فروردین باید مبلغ را بپردازید، و حال آنکه اساسا دعوتنامه ها بر پایه قیمت گذاری تجاری است که توسط رییس مجلس و شورای رقابت رد شده است. ما این وسط بلا تکلیفیم که چه کنیم.
    • مسعود IR ۱۴:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
      9 5
      برو بریز حساب تا گرون تر نشده عزیزم تا حالا چی ارزون شده که منتظری ماشین ارزون شه
  • بدون نام IR ۰۷:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
    6 6
    در صورت امکان پیگیری کنید که آیا 5% کاهش تعرفه خودروهای وارداتی دقیقا از چه زمان اجرایی میشود؟
  • فرهاد IR ۰۷:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
    8 6
    با عرض سلام بنده 16 بهمن یک خودرو ثبت نام کردم در ایران خودرو 21 اسفند فاکتور شد به شماره ردیف قرداد 7108319 و 24 اسفند بلوکه کیفی شد و شکایت کردم به شماره شکایت 271917 . بعد پیگیری های فراوان متوجه شدم اصلا خودروی وجود ندارد ایران خودرو ی شماره شاسی سوری تخصیص داده فاکتور کرده تا گیر ناجا واسه پلاک شدن در 92 نشه خواهشا این موضوع را پیگیری کنید. خیلی جالبه ممنونم
  • بدون نام IR ۰۷:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
    8 2
    با اينكه نامه رياست محترم مجلس شوراي اسلامي در مورد لغو مصوبه افزايش قيمت تجاري خودرو در رسانه ها منتشر شده ولي شركت ايران خودرو توجهي نمي كند و روي قيمت هايي كه يك طرفه اعلام شده پافشاري مي كند. چرا؟
  • مينا IR ۰۷:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
    8 8
    باسلام.ضمن تشکر از تصویب 9ماهه شدن مرخصی زایمان چرا این مصوبه جهت اجرا به دستگاه های ذیربط ابلاغ نمی شود؟
  • كيا IR ۰۷:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
    6 4
    با سلام.ميخواستم ازتون خواهش كنم يك بار خبرنگار شما به محدوده خيابان 17 شهريور حدفاصل ميدان امام حسين و ميدان شهدا تشريف بياورند با طرح پياده رو كردن اين شاهراه اصلي(خيابان 17 شهريور) و از نزديك مشاهده كنند كه چه به روز اهالي اين منطقه آمده است. آخه اهالي منطقه چه گناهي كردند كه ساكنين قسمت غربي خيابان اولا" در طرح اصلي طرح ترافيك قرار گرفته اند و براي بيرون آمدن از منزل و رفتن به سركار بايد قبل از ساعت 6.30 صبح بيرون بيايند تا به طرح نخورند. دوم اين كه اگر خداي نكرده اتفاقي بيوفتد و نياز به حضور آتش نشاني باشد علاوه بر اين كه مجبور به طي كردن كوچه پس كوچه هاي زياد هستند عرض كوچه ها اينقدر كوچك است كه عملا" امكان رد شدن ماشين آتش نشاني ميسر نيست
  • شهرام IR ۰۷:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
    9 4
    "خدمات الکترونيکي" که کار نميکنه به چه دردی ميخوره؟ شرکت برق منطقه ای تهران به قول خودش از طريق وب سايتش "خدمات الکترونيکي" برای "مشاهده قبض و پرداخت الکترونیکی قبوض" ارائه ميکنه که برای افرادی که دور از محل زندگيشون کار ميکنن يا قبض برقشونو گم کردن يا خارج از کشور زندگي ميکنن يا.... خيلی خوبه. اما اين لينکش هميشه خدا خرابه و هيچوقت کار نميکنه. آخه اين چه فايده داره که فقط اسمی و براي خالي نبودن عريضهئ"خدمات الکترونيکي" ارائه بديد. من از اين سرويس نزد شرکت مخابرات، شهرداري، تلفن همراه ووو سالهاست استفاده ميکنم و بدون مشکل کار ميکنه. اما اين شرکت برق فاجعه ائيه! خودتون برين لينک پايين و روی "مشاهده قبض و پرداخت الکترونیکی قبوض" کليک کنين. يک لينک مرده که هرگز کار نميکنه: http://www.tbtb.com.
    • Shahram SE ۰۹:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۱
      2 2
      آدرسی که کار نميکنه اين هست. در متن اشتباه نوشته شده http://www.tbtb.co.ir/fa/home/khadamat/sorathesabbargh روی "مشاهده قبض و پرداخت الکترونیکی قبوض" کليک کنين
  • بدون نام IR ۰۷:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
    5 5
    با عرض سلام و ادب و احترام در مورد پیشفروشهای ايران خودرو در عید سعید غدیر تحویلی اسفند ماه 91 دعوتنامه با نرخهای غیر قانونی صادر شده است. حال این سوال پیش می آید به فرض ابطال این نرخها آیا قانونا میتوان نرخهای استخراجی در فروردین 92 را هم به ما اعمال نمود؟ طبیعتا قانون عطف بما سبق نمیشود و در نتیجه نمیتوان قیمتهای سال 92 را به سال 91 اعمال نمود. آیا شورای رقابت راهکاری برای حل این موضوع اندیشیده است؟ نظر به مهلت 48 ساعته برای پرداخت انتظار میرود مساعدت نموده و قانون موقتی (نرخ شهریور 91 نرخ تورم بخشی) برای تحویلیهای اسفند 91) اعمال شود. شکی نیست که این اقدام میتواند گوشه ای از اعتماد از دست رفته ی خریداران را نسبت به شرکت ایران خودرو بازیابی نماید. با تشکر
  • mojtaba IR ۰۷:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
    6 5
    سلام تکلیف اوناییکه مگان ثبت نام کردن و تا حالا دو بار افزایشً قیمت بهشون خورده چیه؟!!خوب همون موقع میخریدن که هم ماشین داشتن هم خیلی ارزونتر براشون در میومد . تا 6 میلیون باید به اجبار به خاطر آپشنال ماشین بدیم که همین آپشنها در بازار با نصف قیمت درمیاد با تمام این موارد حدودا 3 ماه از بهمن میگذره اما دریغ از یک اطلاع رسانی که چقدر باید اضافه بدی و ...
  • م.ب IR ۰۸:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
    16 2
    من آبان سال گذشته تندر 90 ثبت نام کردم موعد تحویل اسفند بود،ولی با اینکه با شرایط کاملا یکسان و یک میزان پول و حتی در یک روز نسبت به بهمنی ها ثبت نام کردیم،ایران خودرو دعوت نامه داده با قیمت 35میلیون!!!!آخه این چه عدالتیه؟!الان تو بازار تندر 30ملیونه!من چرا باید بعد شش ماه که پولمو خوابوندم،با با صد درصد افزایش قیمت،آن هم 5 میلیون بیشتر از بازار آزاد خودرو را تحویل بگیرم!!ماشین 21م بود قیمتش،من همون روز ثبت نام با 24م از بازار ازاد صاحب ماشین بودم،ولی چون نداشتم 3م اضافی بدم ثبت نام کردم،کجای دنیا ظرف 5-6ماه قیمت ماشین دوبرابر میشه!
  • محمد IR ۰۸:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
    13 4
    خواهشمند است با توجه به آمار11 ميليوني كه اخيراً در خصوص افراد مجرد در ايران اعلام شده ( كه يكي از عوامل اصلي آن نداشتن مسكن است.) همچنين هدايت بخشي از نقدينگي به سمت صنعت ، استقبال بيشتر از طرح مسكن ويژه تهرانسر ، بررسي شود تا فقط شرط متاهل بودن براي آقايان از شروط مسكن ويژه برداشته شود. همواره جوانان داراي مسكن احتمال ازدواج كردن آنها بيشتر است .خيلي از ترس اجاره بها در اين روزها تن به ازدواج نمي دهند بررسي كنيد ثواب دارد
  • بدون نام IR ۰۸:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
    9 7
    سلام لطفا مشکل همه اعضای هيأت علمی بورسيه دکتری دانشگاه آزاد اسلامی پیگيری کنید بنده عضو هيات علمی دانشگاه آزاد و دانشجوی دکتری هستم فاصله محل خدمت بنده تا محل تحصيل 1500 کيلومتر است که هر هفته این مسافت طی می کنم یعنی 3000 کيلومتر ضوابط بورسیه دانشگاه آزاد برای دوره دکتری داخل غیر منطقی و بازدارنده است 1- حقوق به مقدار زیادی کاهش می يابد 2- فرد بورس شده موظف به تدريس در محل خدمت است 3- هزينه اياب و ذهاب به محل تحصيل پرداخت نمی شود 4- تنها بخش کمی از هزینه تحصيل پرداخت می شود به دلیل هزینه بسیار زیاد بليط هواپیما از اتوبوس و قطار استفاده می کنم با توجه به اینکه دانشجوی دکتری برای پژوهش نیاز به وقت و آرامش دارد با توجه به هزینه ها و رفت و آمد وقت و آرامشی جهت پرداختن به امور تحصیلوجود ندارد
  • مرضیه IR ۰۸:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
    5 3
    با تشکر از پی گیری شما. لطفا در مورد اجرای قانون بازنشستگی پیش از موعد هم بررسی فرمایید. این قانون تمدید شده ولی هر سال در بودجه انقدر اما و اگر برای اجرایش گذاشته می شود که عملا غیر قابل اجرا می شود. مجلس محترم امسال نگاه مثبتی به این قانون داشته باشد.
  • علی IR ۰۸:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
    5 3
    سلام لطفا در مورد کسایی که چندین ساله سیم کارتی را خریدند ولی به اسمشون نکردند و الان سندی ندارند از همراه اول سوال کنید و پیگیری کنید تا اگر کسی سیم کارتش سوخت ، سیم کارتی که صاحبش است اما سندی نداره را چطوری میشه سند زد و ..... ممنون
  • مريم IR ۰۸:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
    3 3
    اواخر سال 91 بود که مدیرعامل عمران شهر پردیس در شبکه 5 رسما اعلام کرد که گرانی مسکن مهر پردیس بین 3 تا 5 میلیون می باشد. بعد الان اعلام شده که بین 6 تا 10 میلیون . آخه امثال ما که تمام زندگیشونو دادن حتی اثاث خونشون رو و 2 روز 2 روز داریم پیش اقوام زندگی می کنیم تا خونه رو تحویل بگیریم با حقوق ماهی 500 تومان از کجا این اضافه قیمت رو بیاریم. انصاف کجاست ؟ عدالت کجاست ؟ اصلا کسی پاسخگو هست ؟
  • بدون نام IR ۰۸:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
    6 7
    با سلام خدمت شما عزیزان که پیگیر حقوق مردم هستید... درخواست از شما داشتم و آن اینکه اینجانب در مردادماه 91 برای پارس تندر ثبت نام کردم و مبلغ 13.500 واریز کردم و طبق قرارداد تحویل خودرو اسفندماه 91 بود. همان موقع ثبت نام (مردادماه 91) قیمت ال 90 به مبلغ 17 میلیون بود. اینجانب همان پول واریزی را با هزار قرض تهیه نمودم و خواهش می کنم به مشکل یک مجروح جنگ درد کشیده رسیدگی شود. لذا خواهش می کنم قیمت خودرو تحویلی باید به همان قیمت مصوب 25 میلیون محاسبه گردد. ممنونم از پیگیری شما شماره پرونده ثبت نامی اینجانب 6159343 - 91/05/12 در مشهد
  • بدون نام IR ۰۸:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
    1 5
    سلام خواهشمند است از سازمان حج و زیارت علت نابسامانی در اعزام افراد به حج عمره و شب خوابی و پیاده رو خوابی در جلوی درب کارگزاریها و پارتی بازی را پیگیری کنید.در حالی که می توانند به راحتی بر اساس اولویتهای قرعه کشی شده، فراخوان و افراد را اعزام نمایند.با تشکر
  • ايراني IR ۰۸:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
    7 5
    لطفا از رييس محترم مجلس سؤال شود اين قرارداديها كه در دستگاههاي دولتي هستند تا كي بايستي قراردادي باشند حالا كه دولت محترم با طرح مهر آفرين قصد استخدام دارد شما مخالفت مي كنيد به نظر شما تبعيض خوب است با تشكر
  • یوسفی IR ۰۸:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
    2 5
    با سلام و عرض ادب در خصوص تاریخ تحویل پروژه های مسکن مهر کارگری استان کرمانشاه و پیگیری های بعدی در خصوص زمان دقیق تحویل به مشترکین ابهامات زیادی وجود داره! مهمتر اینکه دو ماه بیشتر از عمر دولت دهم باقی نمونده! تکلیف پروژه ها بعد از پایان دولت برای مردم مشخص نیست و اینکه نرخ ها رو دولت بعدی جابجا کنه و یا اصلا خودشو متعهد به اتمامشون ندونه موجب دلهره مشترکین شده! خواهشمندیم در این خصوص پیگیری بفرمائید.قشر کارگری خیلی در مضیقه و فشار هستن.خدا خیرتون بده
  • بدون نام IR ۰۸:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
    8 2
    با سلام چرا وزارت بهداشت بیماری " لوپوس "را جزو بیماری های خاص قرار نمی دهد؟یه بیماری دیگه باید چه خصوصیاتی داشته باشه تا جزو بیماری های خاص قرار بگیره؟میدانید مبتلایان به این بیماری چه درد و رنجی را متحمل میشوند؟ خواشمند است به گوش مسولین برسانید با تشکر فراوان
    • بدون نام GB ۱۰:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
      6 1
      کلی پول به بیمه تامین اجتماعی هم از طرف بیمه شده هم از طرف کارفرما پرداخت میشه.کلی مالیات از فیش حقوقی کم میشه به حساب اداره مالیات واریز میشه.بیمه تکمیلی هم میدیم .آخر سر هم باید کلی پول از جیب بذاریم برای هزینه های درمانی.یادمه سال 82 یه آزمایش میخواستم بدم 30 در صد با بیمار بود 70 درصد با بیمه تامین اجتماعی.حالا برعکس شده 70 درصد بیمار 30 درصد تامین اجتماعی.ویزیت هم که عمده پزشکها آزاد میگیرن.فوق تخصص 20000 تومان!!!
    • بدون نام IR ۱۴:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۰
      6 2
      من هم خواهش می کنم بیماری لوپوس جز بیماری های خاص قرار بگیره این بیماری یکی از ده بیماری لاعلاج دنیاست که فقط می شه با دارو کنترلش کرد هزینه داروها بسیار بسیار زیاده.
  • یعقوبی IR ۰۸:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
    6 7
    در خصوص 9 ماهه شدن مرخصی زایمان با توجه به اینکه یک امیدواری در بین خانم های کارمند ایجاد شده بود متاسفانه رد شدن این طرح از طرف شورای نگهبان ضربه بزرگی به این افراد بود وبر روحیه این کارکنان اثر سوء گذاشته و به بچه های متولد شده نیز ضربه زده خواهشمند است این موضوع پیگیری شود که چرا مجلس به راحتی از مصوبه خود دست برداشته و پیگیر این قضیه نیست.
  • بدون نام IR ۰۸:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
    4 2
    تا کنون2بار با توضیحات مسئله آب آلوده آبادان را مطرح کرده ام با وجود1- سازمان مشخص و 2-نفع کلی مردم شهر و وجود ایمیل مشخص تا کنون جوابی یا توضیحی از جانب هیچ جواب دهنده ای صورت نگرفته است
  • حسین IR ۰۹:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
    25 3
    هزار بار گفتیم که وضع اینترنت خرابه سرعتا پایینه شیرینگ اینترنت توسط فروشندگان اینترنت زیاده قیمت ها بالاست هنوز کشور 160 از لحاظ سرعت تو دنیا کوش گوش شنوا هزار بارم اینجا بگیم مگه کسی هم هست که توجه کنه
    • علی IR ۱۷:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۰
      11 2
      برای کسی اهمیت نداره شما خودتو ناراحت نکن اینجوری نون دونی خیلی ها بریده می شه از جمله شرکت های خصوصی آقای x , y
  • بدون نام IR ۰۹:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
    7 1
    با سلام حدود یک ماه است که دعوت نامه ال نود ایران خودرو را تکمیل وجه نمودم .مسئول نمایندگی گفت حداکثر در ظرف 15 روز تحویل می دهیم حال با گذشت 1 ماه در خبر ها خواندم که تولید ال نود معمولی متوقف شده است.حال تکلیف من خریدار که 10 ماه است ثبت نام کرده ام و قرار بوده ماشین 6 ماهه تحویل شود ولی هنوز نشده است چیست؟لطفا پیگیری نمایید
  • بدون نام IR ۰۹:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
    8 2
    لطفا از فرماندهي پليس راه شيراز بپرسيد: پليس راه شيراز _ سپيدان فقط براي ساعت زدن اتوبوسها و سواريهاي برون شهري است و يا بايست كنترلي روي سرعت كاميونهاي حامل شن و ماسه كه از اين پليس راه عبور مي كنند هم داشته باشد، متاسفانه هيچ گونه كنترلي بر روي وزن، آلودگي، سرعت و .. اين كاميونها نمي شود مي توان يك روز تشريف بيارين در اين محدوده و ببينيد كه اينك اميونها كه بيش از 90 درصدشان فرسوده هستند هيچ گونه مقررات را رعايت نمي كنند با توجه به اينكه در محدوده روستاي دوكوهك تردد مي كنند ولي سرعت بالايي دارند لطفا پيگير شويد
  • مهرداد معصوم زاده US ۰۹:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
    15 1
    بنده با پرداخت هزینه دستگاه کارت پارک به مدت 8 ساعت با خیال راحت سر کار رفتم، اما افسر راهنمایی بی دقت در ساعت 15 بنده را جریمه کرد،هنوز وی صحنه را ترک نکرده بود که به او رسیدم،با نگاه دوباره به دستگاه کارت پارک قبول اشتباه کرد، جریمه را باخود برد که کنسل کند، بنده محض احتیاط نام افسر را برداشتم . حال با گذشت یک ماه با گرفتن خلافی متوجه شدم این افسر ساعت جریمه را به 17 تغییر داده ،در صورتیکه بنده ساعت 16 با اتومبیل محل را ترک کرده بودم،گویی وی با پاک کردن صورتمسئله بنده را نادان پنداشته ،اینکه او با کدام وجدان اشتباه خود را سرپوشانی نموده برایم غیرقابل تحمل است،و از خبرآنلاین درخواست پیگیری این موضوع را دارم.
    • حميد PL ۱۹:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۱
      8 0
      بنده هم ساعت 9.30 شب در ميدان پاليزي تهران پارك كردم . طبق تابلو آنجا ممنوعيت پارك تا ساعت 9 شب بود . با خيال راحت رفتم خريدم را كردم و برگشتم . ديدم جريمه ام كرده اند . ساعت ثبت جريمه 8.59 دقيقه بود !!!! يعني مامور راهنمايي محترم ساعت نداشت ؟ يا شايدم ساعت اش نيم ساعت عقب بوده ؟ اون 1 دقيقه آخر مانده به 9 شب داره منو ميسوزونه !!! واقعا نامرديه محض !
  • بازم من IR ۰۹:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
    3 3
    اونوخ راه حل از كي؟ :|
  • بدون نام IR ۰۹:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
    4 3
    بابا من شش ماه پیش چندتا مشکل مطرح کردم هیچ جوابی نگرفتم کی به روستای ما اینترنت 2020 می آید کی دیجیتال روستای ما فعال می شود کی ایرانسل و همراه اول به روستای ما می آید رایتل کی به کاشان می آید روستای وادقان
  • جلیل IR ۰۹:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
    2 7
    مشکلات را به طور تیتر وار می نویسم شاید در فرصتی به آن به طور جامع پرداخته شود. 1- عدم وجود نوشته هاس شهرام شکیبا 2- درو غگویی شبکه های تلفن همراه و عدم پاسخگوئی و رسیدگی به آنها (در زمان در دسترس نبودن تلفن همراه که به معنای عدم پوشش شبکه توسط اپراتور می باشد، پیام تلفن همراه خاموش است پخش می شود. این امر علاوه بر دروغ اپراتور، موجب تلقین بی مسئولیتی به صاحب تلفن همراه توسط افرادی که با او کار دارند می شود.) 3- بی سروسامانی و زیادی تعطیلات نوروزی که برای سیستم آموزشی کشور بسیار بد است، زیرا در اوج فعالیت مدارس و دانشگاه ها تعطیل می شوند. راه کار این مورد نیز باز نگری در تقویم آموزشی است. و با تغییر زمان شروع سال تحصیلی یا ترم دانشگاهی و انطباق آن با این تعطیلات عملی خواهد بود
    • محمد IR ۱۸:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۰
      4 2
      آقای عزیز ؛ یعنی من گوشیم رو خاموش کنم فرد بی مسئولیتیم، آقا جان خط خودمه
  • اسماعیل IR ۰۹:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
    7 5
    با سلام.بنده یک جوان تازه داماد هستم و میخوام به عنوان سرپرست خانوار یارانه نقدی دریافت کنم ولی سایتهای معرفی شده غیر فعال هستند.لطفا در این زمینه اگر اطلاعاتی دارید کمک کنید.
  • مهربان IR ۰۹:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
    5 2
    باسلام خدمت همه دستاندركاران و آنان كه خدمت مخلصانه به ملت را سر لوحه امور خود قرار داده اند يك مطلبي كه چندي است فكر بنده را مشغول كرده و با توجه به اينكه يكي دو سال پيش نيز اتفاق افتاد سابقه ذهني بدي ازآن دارم كاشتن نهالهايي است گه در پايان سال توسط شهرداري كاشته ميشود و بنظر ميرسد چوبهاي خشكي را به نام نهال ميكارند چون من نه در يكي دو سال پيش و نه در برنامه امسالشان نديدم هيچكدام از انها سبز شوند (اين نهالها را هم اكنون در ناحيه اي كه محل رفت و آمد روزانه من است يعني خيابانهاي شادمهر و بهبودي و پاتريس ميتوان ديد البته حتما جاهاي ديگري هم هست كه من اطلاع ندارم ولي چند عكس هم از يكسري آنها گرفته ام ) جالب است كه اين نهالها اكثرا با رنگ قرمزي علامت خورده اند تقاضاي رسيدگي دارم .
  • محمد IR ۰۹:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
    22 1
    با سلام خواهشمندم از مسئولین سوال شود تمامی اجناس بالای 50 درصد بالا میرود ولی حقوق کارگران و کارمندان 25 درصد؟ گوجه فرنگی باید 5 هزار تومان بخریم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • بدون نام IR ۰۹:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
    9 2
    با توجه به کمبود پول خرد نزد مسافرین و رانندگان محترم اتوبوس و صرفه جوئی در وقت مسافرین از شرکت اتوبوسرانی تهران و حومه تقاضا دارم اتوبوسهای متروی شاهد - اسلامشهر را به دستگاه بلیط الکترونیکی مجهز نمایند
  • معلمي از تاجيكستان IR ۱۰:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
    14 4
    سلام ما معلمين اعزامي به خارج از كشور 5 ماهه كه حقوق نگرفتيم . والا به خدا توي يك كشور غريب سخته بدون پول زندگي كردن . اجاره ها عقب افتاده ، پول براي بنزين هم نداريم . شما را به خدا پي گيري كنيد
  • بدون نام IR ۱۰:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
    1 3
    با عرض سلام بابا این چه دیجیتالی که برا شهرستان اسفراین وصل کردند یا قطع می شه یا کیفیت نداره خواهش می کنم پیگیری کنید
  • مهدی IR ۱۰:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
    10 2
    من یه پیشنهاد دارم برای سیستم تاکسیرانی، بعید می دونم ات حالا هم مطرح شده باشه (شاید هم شده): تمام تاکسی ها رو به سیستم بلیط الکترونیکی متصل به حساب بانکی راننده مجهز کنند که با همین کارتهای مترو بشه کرایه رو حساب کرد. این سیستم ها هم به تاکسیمتر (یا سیستمی مشابه اون) متصل باشند و سیستم کرایه رو براساس مسیر به طور خود کار حساب کنه. وقتی مسافر سوار میشه، یک بار کارت رو بزنه (به عنوان شروع مسیر) و وقتی پیاده میشه هم کارت رو دوباره بزنه (اتمام مسیر) که دفعه دوم سیستم به طور خودکار کرایه رو کم کنه. مزایای این روش پیشنهادی: - تعیین کرایه واحد و مشخص برای تمام مسیرها - صرفه جویی در زمان (کرایه دادن و پول خرد جور کردن و ...) - کاهش قابل توجه ترافیک - حذف پرخاشگری های رایج در مورد میزان کرایه و ..
  • زهرا IR ۱۰:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
    1 7
    باسلام چرا مرخصی زایمان 9 ماهه با توجه به تائید و تاکید مقام معظم رهبری و تصویب مجلس دستگاههای اجرایی زیر بار نمی روند و آن را اجرا نمی کنند و خودم شخصا مجبور شدم بعد از 6 ماهه شدن فرزندم سرکار حاضر شوم خواهش می کنم جوابم را بدهید.
  • حبیب IR ۱۰:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
    17 1
    طرح مشکلات از شما؛پیگیری آن با ما، به نتیجه رسیدنش هم با خدا!
  • بدون نام IR ۱۰:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
    7 1
    سلام :من ونزدیک به3000نفراز بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی که با قانون 25سال بازنشسته شده بودیم از سازمان تامین اجتماعی به دلیل عدم محاسبه میانگین دوسال دریافت حق بیمه نه دوسال کارکرد به دیوان عدالت اداری شکایت و شعبات دیوان به غیراز شعبه 2رای به نفع ما صادر و حکم قطعی دریافت کرده تامین اجتماعی را مجبور به اصلاح احکام خود نمودیم . ولی بدلیل تعارض ارای یک شعبه با دیگر شعبات، هئیت عمومی دیوان عدالت اداری تشکیل جلسه ورای را به نفع سازمان اجتماعی تغیرداد .با توچه به اینکه آرای قوه قضائیه عطف به ماسبق نی شود و به آینده اثرمی گذارد تامین اجتماعی با صدور بخشنامه ای اقدام به ابطال احکام ما نموده است .لطفا"ما را دریابید
  • محمد IR ۱۰:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
    0 0
    به نام خدا با سلام،از شهرداری منطقه13 سوال شود که چرا به اعضای تعاونی مسکن وزارت کشاورزی در منطقه شهرک زیتون که دارای سند افراز شده و رسمی کشور را دارند هنوز بعد از 29 سال مجوز ساخت نمی دهد و یا خانه های ساخته شده مردم و حتی حسینیه را با خاک یکسان می کنندچرا؟در صورتیکه برای این شهرک وبه نفع اعضا بیش ازچندین رای قضائی صادر شده است و تمام معارضین محکوم شده اند امیدوارم که این عرایض بنده را که مشکل بیش از 4000 نفردارای سند می باشد به صورت برجسته منعکس نمایید
  • بدون نام IR ۱۰:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
    8 2
    سلام لطفا در سال جدید درباره مدت سربازی یه کاری بکنید تروخدا ، منی که دانشجوی کارشناسی ارشدم با 26 سال سن تا درسم تموم شه بعدش بخوام دوباره برم سربازی اونم توو نیرو انتظامی که فقط دنبال نیروی کار می گرده و تحصیلات هیچ اهمیتی واسش نداره ، بعد از خدمت معلوم نیس چقدر طول بکشه تا دوباره بخوام تو مسیر اصلی زندگیم برگردم ، لطفا یه پیگیری بکنید که حداقل برای تحصیل کرده ها ی ارشد به بالا یه تسهیلات خاصی قائل بشن که کمتر ضربه بخوریم با تشکر
    • بدون نام IR ۱۹:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۱
      7 3
      آقایون نظام وظیفه ، منم ارشدم و بیست و شش ساله. خواهشا یه فکری بکنین برا کاهش سربازی. دو سال هم بخوایم بیایم سربازی ، پیر میشیم دیگه. کی بریم سر کار و کی پول در بیاریم و کی ازدواج کنیم. خواهشا یه فکری بکنین.
  • روح اله IR ۱۰:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
    2 1
    درسال گذشته ستادحمل ونقل وسوخت کشور اعلام نمودکه برای انتقال سهمیه موجود در کارت های سوخت می خواهد اقداماتی انجام دهد که این عملیات صورت پذیرد ؟ آیا نوشت واجرانودن یک برنامه می بایبست یکسال بطول بیانجامد؟
    • بدون نام IR ۱۶:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۱
      3 0
      یعنی هیچ ارگانی نبایدپاسخگو باشد
  • امیدی IR ۱۱:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
    0 1
    به نام خدا به اطلاع وزارت کشاورزی ووزیر آن رسانده شود که چرا افراد فوق لیسانس رسمی و خاک خورده سازمان تات در مراکز شهرستانها به عضویت هیئت علمی در نمی آیندوهمه مایوس وبی انگیزه شده و عملا بیکارند ولی افراد پارتی دار از گرد راه رسیده و عضو هیات علمی می شوند و حقوقهای آنچنانی می گیرنددر صورتی که نه بار علمی دارند ونه تجربه تحقیقاتی. و اکثرا رابطه ای مدرک گرفته اند ویا فارغ التحصیل دانشگاههای در پیتی داخلی و خارجی اند
  • بدون نام IR ۱۱:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
    0 0
    پس از دو سال سردرگمي اشتغال لرزان در يكي از موسسات مالي بالاخره خبر ادغام موسسه مذكور را با دو موسه ديگر شنيدم كوتاه و گويا :تكليف ما چه مي شود با بيكاري و هزينه هاي سرسام چه كنيم آيا گوش شنوايي براي ما هست پس از ادغام تكليف ما چه مي شود لطف كنيد پاسخگو باشيد يك بار ديگر پيام گذاشته بودم بي جواب بود
  • بدون نام IR ۱۱:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
    1 1
    مشکل ما برنامه ی فشرده ی امتحانات پیام نور در نیم سال دوم میباشد که بخاطر برگذاری انتخابات می خواهند ما را بدبخت کنند
  • هادی IR ۱۱:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
    2 0
    با سلام در خصوص شرکتهای پیمانکاری(قرارداد شرکتی) خواستم بدانم چرا مصوبه ی آن با وجود الزام اجرا توسط رئیس جمهور اجرایی نشد؟ من از یکی از پرسنل خدماتی بانک ملت هستم که قرارداد ما با شرکت دزدی به نام طاهر نیروی پارسان می باشد و با توجه به دزدی های مشهود شرکت از جمله حق بیمه، مالیات و ... همچنان این شرکتها قوی تر از قبل وجود دارند با تشکر
  • بدون نام IR ۱۱:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
    1 0
    با سلام اردیبهشت سال گذشته دولت خبر ثبت نام مسکن مهر دانشجویی را مطرح نمود که سامانه ای برای ثبت نام راه اندازی گردید و الویت به دانشجویان دکتری و ارشد داده شد. در حال حاضر حدود یکسال از این ثبت نام گذشته و هیچ اتفاقی نیافتاده است و حتی سایت سامانه ثبت نام نیز بسته شد. لطفا پیگیری نمایید
  • حسين IR ۱۱:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
    6 0
    سيم كارت ايرانسل داشتم، گوشي موبايلم را دزديدن. رفتم سوزاندم و تا دوباره فعال شود. 6 هزار تومان گرفته اند و يك ماه معلوم نبوده چه شده. بعد از يكماه رفتم مركز خدمات در ميدان امام حسين گفتند بايد از اول مي آمدي اينجا و نه دفاتر خدماتي سطح شهر. دو هزار تومان بده درست كنيم. دادم و 24 ساعت بعد درست شد. چرا كسي پاسخگو نيست!؟
  • ali110 IR ۱۱:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
    1 0
    با سلام خدمت شما و عرض تشکر و قدر داني از زحمات دست اندر کاران بنده ساکن منطقه 12 و ميدان ابن سينا هستم. خواهش من از شهرداري محترم و تلاشگر تهران اين است که با توجه به واقع شدن اين منطقه در شلوغ ترين و آلوده ترين نقطه تهران و سرانه فضاي سبز بسيار اندک آن و با عنايت به وجود زمين مناسب در کنار مجموعه مجلس شوراي اسلامي و وجود انبارهاي متروکه در خيابان مازندران،در صورت امکان با ايجاد بوستانهاي مناسب و در شان مردم اين منطقه، نسبت به افزايش سرانه فضاي سبز اقدام فرمايد. با تشکر
  • ناصر IR ۱۱:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
    2 0
    با سلام در محدوده کیلومتر 12 جاده مخصوص کرج یک پمپ بنزین قرار دارد که حداقل 3 ساله که تعطیله. با توجه به نبود پمپ بنزین دیگری در این محدوده لطفا پیگیری کنید دلیل این تعطیلی ناگهانی و طولانی مدت چیه؟ ما ساکنین این منطقه واقعا مشکل داریم چرا که برای یک باک بنزین باید حداقل 20 کیلومتر رانندگی کنیم که خود این امر باعث افزایش آلودگی هوا و ترافیک میشه. با تشکر
  • mahdi IR ۱۱:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
    12 0
    ما با مشکل زنده ایم تورو خدا مشکلات رو حل و فصل نکنید ما عادت کردیم.به شخصه قول میدم اگر جایی چیزی درست بود و مشکل نداشت اطلاع رسانی کنم تا مسئولین محترم ایجاد مشکل کنند تا مردم راحت تر زندگی کنند. باتشکر
  • مهدی IR ۱۱:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
    2 0
    لطف کنید و از اوضاع نا به سامان آرامگاه فردوسی در شهر طوس گزارشی تهیه کنید تا مسئولین میراث فرهنگی بفهمند آنجا چه مشکلاتی هست. با تشکر
  • m1 IR ۱۲:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
    3 0
    با سلام لطفا پیگیری کنید چرا همراه اول مسابقه های پیامکی یا سرویس های پیامکیش را بدون اجازه کاربر فعال می کند که هزینه ناخواسته برای کاربر به همراه دارد جالب اینکه به سختی میشه غیر فعالش کرد.
  • فرهنگی IR ۱۲:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
    1 1
    با سلام وخسته نباشید اگر نگاهی به نقشه کشورعزیزمان بیندازید شهرشتان چابهار را در جنوبی ترین نقطه در کنار آبهای دریای عمان مشاهده میفرمایید.شهرستانی در همسایگی کشورپاکستان ودریای عمان ویکی از دور ترین شهرهای کشور از مرکز. مشکل اینجاست که علیرغم تایید فرمانداری این شهرستان ،استانداری محترم استان سیستان وبلوچستان این شهر را به عنوان شهر مرزی قبول ندارد درحالیکه درتقسیمات کشوری بعنوان شهر مرزی مشخص شده است.(وجود هنگ مرزی و مرزبانی دریایی).این امر باعث شده است تا حقوق و امتیازات نوار مرزی از کارمندان این منطقه که با سختی های فراوان وتورم بالای این شهر درگیر هستند ضایع شود.ممنون میشویم اگر از استانداری سوال شود این شهر اگر مرزی نیست پس کجا مرزی است؟ به نیابت از فرهنگیان منطقه چابهار
  • بدون نام IR ۱۲:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
    4 1
    آسفالت خيابان هاي شهر سيرجان با يه نسيم كوچك از هم مي پاشه و با يه بارون كوچيك پر از چاله چوله مي شه...آخه بالا كشيدن بيت المال تا چه حد؟
  • میرزایی IR ۱۳:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
    2 3
    باسلام و تبریک سال نو بارها و بارها مسیله ی مربوط به وجود معلمین مرد در مدارس ابتدایی دخترانه ی روستاهای استان فارس که مدیران معاونین و معلمان در مجتمع مدارس مختلط حضور دارند را مطرح کردیم اما فایده نداشت لطفا نسبت به برداشتن کادر مرد از مدارس دخترانه ی ما در سال آینده اقدامی کنید
  • رضا IR ۱۳:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
    13 2
    چند مدتی است سرعت اینترنت کم شده یا می توان گفت اینتر نت قطع است ما مشتر کان سیستم دایا لاپی اینترنتی از مسئولین محترم خواهشمند یم شیر فلکه های اینتر نت را باز کنند به شرکت های مر بوطه سیاق مراجعه میکنیم می گویند دست ما نیست از مخابرات است .والل .. برای تهیه مقاله به اینتر نت سر می زنیم همین الان که این مطلب را می خواهم بنویسم دقیقا یک ساعت نیم هست که منتظرم سایت خبر انلاین با لا بیایید . خواهشن رسیدگی فر مایید.
  • متضرر IR ۱۳:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
    4 1
    با سلام و خسته نباشید در تاریخ 91/7/11 مبلغ 108440000 ریال برای خرید پراید 111 به شرکت سایپا ریختم با شماره پذیرش 4567253 امروز پس از نزدیک 7 ماه از واریز پول هر دفعه که پیگیری میکنم واسه تحویل خودرو همش وعده وعید بهونه و...... میشنوم .دیگه به خدا خسته شدم.لطفا پیگیری کنید
  • زارع IR ۱۳:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
    5 1
    توروخدا فکری بحال مجتمع های روستاهای استان فارس بکنید معاون پرورشی در مدارس ابتدایی و دبیرستان دخترانه؟واقعا درست هست؟چجوری دخترها میتونن با معاون پرورشی مرد رابطه ی مناسب داشته باشن توروخدا به وضع روستاهای انجیره حسن آباد مرودشت استان فارس رسیدگی کنید توروخدا منتظر رسیدگی به مشکلاتمان هستیم
  • jamshid EU ۱۳:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
    0 11
    من یه بازنشسته هستم وبا توجه به اومر رهبر معظم انقلاب تصمیم گرفتم در این سال حماسه اقتصادی سهمی کوچکی داشته باشم وبدین منظور تصمیم گرفتم ازیک سوله 100متری که در شهرستان سنگر از توابع رشت داشتم جهت پرورش قارچ استفاده کنم تا ضمن کسب درامد یک یا دوفر را مشغول کار نمایم من جهت این اقدامات پولی ویا کمکی نخواستم .فقط از مسئولین محلی درخواست مجوز کردم که پاسخ انها قوانین سخت وخارج از امکانت من بود وبه این لحاظ تاکنون بعد از کلی مراجعه نتوانستم کارم را عملی کنم .خواسته من اینه اگه جهاد رامطرح میکنند قوانین اسان وفراگیر را برای این اقدام نیز اصلاح وتصویب گردد البته بصورت بسیجی وار وسامان دهی تولیدات ودادن رهنمود هم میتونه به این امر کمک کنه.من حاضرم بدون حقوق دراین جهاد خدمت کنم .لطفا راهنمائی کنید.
  • بدون نام IR ۱۳:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
    7 1
    راستی چه خبر از مسکن مهر دانشجویی که قرار بود اسفند سال قبل تحویل داده بشه؟ بعد از گذشت یکسال هنوز حتی اسامی واجدین شرایط هم اعلام نشده!
  • جوان تازه ازدواج کرده و بی پول IR ۱۳:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
    6 0
    با سلام و خسته نباشید. بنده در سال جدید ازدواج کردم و از نظر مالی هم در مضیقه هستم.و از طرفی هم امیدم به وام ازدواج بود، ولی تواخبار شنیدم که فعلا اعطای وام ازدواج با مشکل روبروشده است، و تمام امیدهایم نا امید شدند،لطفا این موضوع رو از طریق وزارت ورزش و جوانان پیگیری نمایید و بپرسید که روند اعطایی وام ازدواج از کی آغاز میشه و اینکه میزان وام ازدواج در سال 82افزایش یافته یا نه. ممنون
  • بدون نام IR ۱۴:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
    22 0
    سلام يكي بياد توضيح بده كجاي دنيا توي شهري كه زندگي ميكنه يه ماشين از رده خارج رو به قيمت ماشين مرغوب تو دنيا مي خره(از روي اجبار) بعدش توي فاكتورش عوارض شهرداري برات حساب مي كنند بعد كه مي خواي سوارش بشي بايد واسه رفتن از توي خيابوناي شهرت دوباره عوارض بدي(ساليانه) تازه بايد مجوزم بگيري كه ماشينت و حركت بدي(طرح ترافيك) بعدم هرسال قيمت طرح رو ببرن بالا تازه توي طرح روزانه دوباره عوارض ببندن تازه ترم با قيمت دلار قيمت طرح روزانه رو ببرند بالا....... . عجب مردم صبوري داريم ما و عجب مسولين با فكري داريم كه فهميدن پول تو جيب مردم بمونه كپك ميزنه و بايد هر جور شده ازشون بكنيم. اينجور آدامايي هستيم ما؟!
  • saeid eghbali IR ۱۴:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
    1 0
    سلام-ساخت پل روگذر احمد آباد مستوفي که از روي کمربندي عبور ميکنه ديگه واقعا زياد طول کشيده. خواهش ميکنم به گوش شهردار احمد آباد يا هر کدوم از مديراي شهرداري که مربوط ميشه برسونيد. واقعا تردد توي اون قسمت از کمربندي آزادگان معضلي شده که هر روز باعث اذيت و آزار خيلي ها ميشه - ممنون.
  • بدون نام IR ۱۶:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
    5 1
    با سلام و تشکر از سایت خبر انلاین که به نوعی پل ا رتباطی مردم ومسولین میباشد چرا در 19 فروردین بخش مشکلات مردمی از صفحه اصلی سایت حذف شده لطفا مثل قبل بخش مشکلات مردمی را در صفحه اصلی قرار دهید تا به راحتی برای کاربران قابل دسترس باشدمن از طریق جستجو در گوگل به این بخش دسترسی پیدا کردم با تشکر
    • بدون نام IR ۱۲:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۶
      1 0
      با سلام چرا یارانه مسکن فرهنگیان را حذف کردند وچند سال است که پرداخت نمی کنند اینکه اقای فرهادی فرمودند از زمانی که مسکن مهر دادند یارانه مسکن پرداخت نمی شه این دو مسئله ربطی به هم نداره چون کسانی که چند سال پیش وام مسکن گرفتند که از مسکن مهر استفاده نکردنند که یارانه وام مسکن انها حذف شده
  • reza IR ۱۶:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
    2 2
    با سلام در تاریخ 9/2/1390ازدواج کردم کارمند رسمی اموزش و پرورش هم هستم اما تا حالا هدیه ازدواجم را دریافت نکرده ام همشیه میگن بودجه نداریم ! توجه کنید سکه در خرداد 90 فقط 430000تومان بود الان 1400000تومان هست ایا اموزش پرورش این نوسان را جبران می کند ؟مسلما خیر . همیشه باید از کیسه معلم برود
  • محمد IR ۱۹:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
    4 0
    سلام لطفا از مسئولین قوه قضاییه و بانک مرکزی در خصوص سرنوشت افرادی که در پذیره نویسی بانک آریا در 2 سال قبل شرکت کردند سوال کنید وا... بعد از 2 سال این پول دیگر ارزشی ندارد ما به اظمینان مجوز بانک مرکزی و از ظریق سازمان بورس در این پذیره نویسی شرکت کردیم چزا هیچ کس پاسخگو نیست
  • سینا IR ۱۹:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
    6 0
    با سلام . جدیدا طرحی با عنوان تونل طویل ریلی البرز مطرح شده که از تهران تا شهر نور قرار است احداث شود ، سوالی که مطرح است این است که چرا تمامی راههای مواصلاتی باید به شرق مازندران کشیده شود نه غرب ؟ ... در حالیکه شرق مازندران به راه آهن ، راه های مواصلاتی بیشتر و بهتر و سیستم خدمات رسانی بهتری مجهز شده است ، غرب استان هیچ پیشرفت خاصی نداشته و بهترین امکانات هم همان فرودگاه رامسر است که از قبل از انقلاب بجا مانده است . واقعا در حق مردم غرب مازندران ، علی الخصوص مردم شهرهای رامسر و تنکابن که چند برابر شرق استان در صنعت گردشگری توفیق داشته اند همواره اجحاف می شود. خواهشمند است در این خصوص با مسئولین مربوطه گفتگو شود.
  • بدون نام IR ۲۰:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
    2 2
    لطفا در مورد کمبود دارو از مسئولین وزارت بهداشت سوال کنید الان هیچ داروخانه ای تاموکسیفن کلومیفن و هاش سی جی پیدا نمیشه یکی دو تا داروخانه هم هاش سی جی ایرانی داشتن که اصلا قابل استفاده نیست و یک دهم هاش سی جی های قبلی هم نیست و سوال دیگر هم در مورد بیمه تامین اجتماعی هست که چرا اغلب داروها از لیست پوشش خارج شده و درصد پرداختی مردم هم بالاتر رفته و سطح کیفیت خدمات بیمارستان ها هم بشدت کاهش یافته اغلب پزشکان هم که تخصص بالایی داشتن از بخش دولتی به خصوصی رفتن و میزان پرداختی حق بیمه با مزایا و خدمات دریافتی قابل قیاس نیست . و درخواست سوم هم من یا هر فرد دیگه ای که 5 سال 10 سال زحمت کشیده پس اندازی جمع کرده الان پس اندازش یک سوم هم ارزش نداره آیا دولت به خاطر تصمیمات نادرستش نباید پاسخگو باشه
  • آرش IR ۲۰:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
    7 1
    از ستاد کل نیروهای مسلح بخواهید یه فکری به حال جوانان تحصیل کرده بکنه، خدا وکیلی 21 ماه سربازی خیلی خیلی زیاده مخصوصاً برای بچه های فوق لیسانس و دکتری که سنشون بالاست. واقعا کی وارد بازار کار بشن و زندگی تشکیل بدن...
  • آرش IR ۲۰:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
    6 6
    از ستاد کل نیروهای مسلح بخواهید یه فکری به حال جوانان تحصیل کرده بکنه، خدا وکیلی 21 ماه سربازی خیلی خیلی زیاده مخصوصاً برای بچه های فوق لیسانس و دکتری که سنشون بالاست. واقعا کی وارد بازار کار بشن و زندگی تشکیل بدن...
  • بدون نام IR ۲۰:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
    2 0
    سلام-من سربازم و اعزام برج 12 سال 90 هستم.قانون اصلاح مرخصی ها که منجر به ماهی یک روز شدن مرخصی ها شد ، در برج 11 سال 91 به یگان ما و سربازا اعلام شد ولی مسئولین ما می گن این قانون رو از اول برج 3 سال 91 اجرا می کنند.یعنی برای من 3 تا 2/5 روز مربوط به قانون قبلی و 15 تا 1 روز از خرداد به بعد.این عدالته؟؟ یعنی 22 روز از حق منو دارن ضایع می کنن.کی باید رسیدگی کنه آخه؟
  • سرمهندس کشتی IR ۲۲:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
    3 0
    هنوز با گذشت هفت ماه دریانوردان شاغل در کشتیرانی موفق به دریافت حقوق ارزی خود نشده اند.این در حالی است که شرکت کشتیرانی مدعی است که این حقوق را به حساب کارکنان ریخته است ولی بانک تجارت از پرداخت آن استنکاف میکند. وبرای این عمل خود هیچ دلیل محکمه پسندی ندارد. با اینکه میدانم به نیروی خارجی که جایگزین من شده دوبرابر بیشتر از من حقوق میدهند واین سرمایه از مملکتم خارج میشود ولی به اجبار و برای اینکه بیش از شرمنده خانواده ام نباشم . از این شغل کناره میگیرم.
  • بدون نام IR ۲۲:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
    5 0
    بنده با مدرک فوق لیسانس مهندسی عمران از دانشگاه تهران دو سال است که در یک شرکت مهندسی مشغول به کارم و تمام حقوق دریافتی ام را جمع کرده و در آبان 1391 اقدام به پیش خرید یک خودرو L90 کرده ام که ای کاش این کار را نمی کردم قرار بود این خودرو اسفند 1391 به بنده تحویل داده شود ولی ایران خودرو می گوید این خودرو به تحویلی های بهمن 18 میلیون و 900 هزار تومان تحویل داده می شود اما به بنده که تحویل اسفند هستم 32 میلیون تومان ؟؟؟ آخر چرا ؟؟؟ در زمان ثبت نام من هم میتوانستم موعد تحویل را بهمن انتخاب کنم و سوال بنده اینجاست که چرا به دوستانی که همزمان با بنده ثبت نام کرده اند و همان خودرو را 1 ماه زودتر تحویل گرفتند 13 میلیون ارزانتر تمام شده است؟؟ لطفا درد دل ما را پی گیری نمایید ممنون
  • بدون نام IR ۲۲:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
    10 0
    نمیدونم درباره فیلترینگ تا حالا چقدر صحبت شده ولی گوش افراد مربوطه تا حالا بدهکار نبوده. دنبال یه موضوع ساده برای تحقیق باشی با فیلتر بودن بیشر اینترنت مواجهی که هم وقت، هم هزینه، و هم اعصاب آدمو از بین میبره. باور کنید بدون ضدفیلتر نمیشه فهمید که توی جهان یا حتی ایران چه خبره.آخه اینم شد شبکه جهانی؟
  • بدون نام EU ۲۳:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
    4 0
    مشکل ما که سهامدار شرکتهای دارویی بورس هستیم اینه که شرکتهای دارویی بورس شفاف نیستند حتما بورس به شما جواب می ده از بیرون بورسی ها بهتر هستند!
  • tali IR ۲۳:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
    11 1
    یک سوال دارم اینکه چرا سیم کارتهای ایرانسل به راحتی همه جا پخش شده اما برای پیگیری مزاحمت های تلفنی کاری نمیشه کرد.من فرزند یک کارمند مخابراتی هستم یک مزاحم ایرانسل دارم و بعد بارها شکایت تازه با اشنا داشتن در مخابرات جوابم این شد که باید دادسرا رفت تازه دوستی که اینکار رو کرده هم گفت راهی پیش نبرده.در صورتی که مزاحمین همراه اول و سایر خطوط به راحتی با یک شکایت در مخابرات قابل پیگیری هستند.این چه سیستمی است که دولت و مخابراتش جوابگو نیست برای مزاحمین.همه یاد گرفتن یه خط ایرانسل میگیرن برای تهدید مردم و مزاحمت چون میدونن کسی کاری نمیتونه کنه.لطفن پیگیری کنید و بگین چه راهکار قانونی است برای مزاحمین و چرا سختگیری نمیشه؟
  • محمد IR ۰۱:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۰
    2 1
    با سلام از تاریخ 91/6/30 قانون معافیت های سربازی را برداشته اند از سازمان نظام وظیفه تقاضا دارم برای مدت کوتاهی حداقل قانون های قبلی را دوباره اجرا کنند.با تشکر
  • دانشجو IR ۰۱:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۰
    1 0
    الکیه!!! 100 بارنوشتم چرا مسوولان وزارت علوم پول ما را نمی دهند؟؟؟؟
  • احمد IR ۰۶:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۰
    7 0
    چرا کسانی که خود قانون را وضع می کنند آن را عمل نمی کنند؟ با توجه به اعلام تورم بالای 30 و 40 درصد چرا قانون افزایش حقوق مطابق تورم ک خود مجلس تقنین نموده اجرا نمی شود؟آخر با این حقوق معلمی می توانند زندگی کنند؟!
  • بدون نام IR ۰۷:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۰
    1 2
    با سلام. چرا از 14 روز مرخصی تشویقی کارمندانی که صاحب فرزند میشوند خبری نیست. فروردین امسال خداوند فرزندی به من عطا کرد. هر چی دنبال این 14 روز تشویقی دویدم چیزی دستگیرم نشد. میگن هیچ بخشنامه ای هنوز به دست ما نرسیده. میشه این مورد رو هم پیگیری کنید. ممنون
  • جوان فارع التحصیل IR ۰۸:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۰
    0 2
    با سلام و عرض خسته نباشید : نمایندگان محترم بیجار، سنندج ، آذربایجانغربی و زنجان قبلا قول داده بودند در مورد اجرای طرح بازنشستگی پیش از موعد در بودجه 92 با 5 سال ارفاقی اقدام و آن را بتصویب مجدد برسانند لطفا بیان فرمایند حالا که بودجه در مجلس است آیا به نتیجه ای رسیده اند یانه
    • بدون نام IR ۱۵:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۰
      0 1
      اگه قرار باشه سنوات ارفاقی داشته باشیم باید به کسانی که در مهر 91 هم بازنشست شدند و5 سال ارفاقی را نداشتند این 5سال ارفاق بشه که هیچ تبعیضی نباشد وحق انها ضایع نشه امیدواریم نماینده گان محترم به این مسئله عنایت داشته باشند
    • جمعی از معلمان مناطق محروم EU ۲۰:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۲
      0 0
      با سلام من از خبر انلاین میخواهم مشکل ما معلمان مناطق محروم که هم کار معاونت اجرایی را انجام می دهیم هم تدریس می کنیم را پیگیری کند. چرا هیچ مبلغی بعد از گذشت ۷ ماه نمیدهند در حالیکه که قرار بود بابت تدریس به ما حق شیفت بدهند .از وزیر اموزش و پرورش می خواهم بپرسید این عدالته ؟مگه ما چند معاون اجرایی باید تاوان کمبود نیرو را بدهیم و یا رایگان تدریس کنیم.
  • مریم IR ۱۱:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۰
    1 5
    سلام واقعا امیدوارم که به یه جواب درست از سمت شما برسم .تکلیف این مرخصی زایمان چی شد ؟از کی اجرا میشه به خدا مردم بازیچه نیستند الان نزدیک 6 ماهه که من هر روز تو سایتا دنبال یه خبر جدید از این قانونم خواهش میکنم ÷یگیری کنید و جواب بدید
    • بدون نام IR ۱۵:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۰
      6 1
      با تشکر از مدیر سایت خبر انلاین لطفا راهنمایی کنید که جواب مشکلات مردمی مطرح شده در سایت در کدام قسمت سایت قابل مشاهده است
  • pouya IR ۱۲:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۰
    4 6
    با سلام وتبریک سال نو وسال حماسه سیاسی واقتصادی وبا تشکرازخبرآنلاین بخاطر راه اندازی این بخش یه سوال داشتم واونم اینکه: افرادتازه ازدواج کرده جهت جداسازی یارانه چه اقدامی باید انجام بدند؟
  • توحید IR ۱۴:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۰
    3 1
    سلام لطفا پیگیری کنید وقت سخنگوی دولت اعلام میکند در سال 92 هیچ نیروی شرکتی در دستگاهها وجد ندارد منبع خیر ساتیت بازار کار چطور ما نیروهای قراردادی کمیته امداد که اکثرمان بیش از 7 سال در این اداره فعالیت داشتیم بعد ازانکه بیمه هایمان قطع شد و بالاجبار نیروی حجمی شدیم الان با شرایط اقتصادی که همه از آن خبر دارند تازه باید شرکتی هم شویم ما چقدر حقوق دریافت میکنیم که یک قسمت هم به شرکت داده شود آن هم بدون بیمه و سایر مزایا با ماهی 90 هزار تومان و حالا شاید چند ماه حقوق هم دریافت نکرده باشیم مشاوران خوداشتغالی قسمت خودکفایی کمیته امداد امام خمینی تازه در نظر داشته باشید اینها همان افرادی هستند که مشاوره شغلی انجام میدهند تا افراد در کاری که انتخاب میکنند موفق باشند ولی خودشان امنیت شغلی نداریم
  • مراغه IR ۱۵:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۰
    0 0
    با عرض سلام. در شهرستان مراغه از شهرهای ا.شرقی. الان حدود یک و نیم سال میشه که گیرنده دیجیتال تو استان افتتاح شده ولی متاسفانه تو شهر مراغه هنوز سیستم دیجیتال نصب نشده.تا به امروز چند بار مسئولین وعده دادن ولی عملی نشده. من خودم تا به حال از مسئولان شهر مراغه.وحتی استان پیگیر شدم ولی متاسفانه جواب درستی نمیدن!!!!!! ممنون از زحمات شما.
  • حسن یزدان پناه IR ۱۵:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۰
    0 3
    با سلام بنده دانشجوی کارشناسی ارشد دانشگاه تهران (رشته پژوهش هنر)هستم.با معدل 19/39 و با نمره پایان نامه 19/5فارغ التحصیل شده ام .بنده حائز بالاترین رتبه در بین همدوره ای های خودم هستم اما اکنون که برای استفاده از سهمیه شاگزد اولی به دانشگاه تهران مراجعه کرده ام می گویند چون شما طی 5ترم فارغ التحصیل شده ای امکان استفاده از این سهمیه زا ندازی و باید طی 4ترم فارغ النحصیل میشدی در حالی که وزارت علوم نیز 5ترم را برای ورودی های سال88 مجاز میداند این موضوع به دلیل نزدیک شدن زمان اعلام نتایج آزمون دکتری اهمیت دارد لطفا پیگیری کنید
  • محسن IR ۱۶:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۰
    2 1
    با سلام از سال 89 الی 91 قانون معافیت پسر سوم از خانواده های 2 فرزند خدمت رفته بین ارگان ها دست به دست شد تا تصویب که زمان اجرا به نظر ستاد کا نیروهای مسلح افتاد فقط یک سوال این قانون چه زمانی اجرا میشود /؟؟؟؟؟همین و بس
  • کیوان IR ۱۶:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۰
    12 1
    واقعاً ای افزایش حقوق 20 یا 25 درصد می تونه تورم 200 و حتی 300 درصدی را جبران کنه. به نمایندگان مجلس و رییس جمهور بگید آیا خودتون می تونید با این حقوق و تورم زندگی کنید که بر افزایش مثلاً 20 یا 25 درصد بحث می کنید؟!!!!
  • بدون نام IR ۱۶:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۰
    1 2
    کاکی بوشهر لرزید:6.1
  • بدون نام IR ۱۶:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۰
    1 3
    من از مسئولین خبر آنلاین تقاضا دارم مشکل من و صدها نفر که مشکلی مثل من دارند رو منعکس کنه شاید فرجی حاصل بشه من اردیبهشت سال 90 به خدمت اعزام شدم و در مهر همان سال به دلیل قبولی در مقطع ارشد از خدمت مرخصی گرفتم در آن زمان خدمت 18 ماه بود که کسر تحصیلی هم داشت یعنی من با مدرک ارشد می بایست 16 ماه خدمت کنم اما الان میگن اعزام مجدد ها مشمول قانون جدید میشن این انصافه منو که بدلیل ادامه تحصیل مرخصی گرفتم به زور مشمول قانون جدید کنن؟
    • بدون نام IR ۱۹:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۱
      2 2
      تو رو خدا یه فکری برا کاهش خدمتِ فارغ التحصیلانِ ارشد به بالا بفرمائین.
  • علی جعفری IR ۱۷:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۰
    0 3
    با سلام از چند سال گذشته از یک مجتمع مسکونی 110واحدی از آقای یازرلو در شهرستان آزادشهر باتفاق برخی فامیلها3واحد آپارتمان90متری پیش خرید نموده ایم ومبایعه نامه ای تنظیم نموده ایم که مقررشده بود نهایتا تاآبانماه 1387 به خریداران تحویل گردد. دراین مبایعه نامه مقرر شده بود که به ازای هر روز تاخیر در تحویل آپارتمان 3000تومان جریمه تاخیر به خریداران پرداخت گردد.مبلغ وام آپارتمانها برابر 13میلیون تومان بوده است.کل مبلغ نقدی که بابت خرید یک واحد آپارتمان باید پرداخت میکردیم مبلغ 16میلیون تومان بوده که ما چند نفر سال 1387کل مبلغ را به حساب بانکی فروشنده طی فیش بانکی واریز نمودیم. الان وپس از گذشت چند سال نه نتها این آپارتمانها تحویل نشده بلکه فروشنده متواری شده وبا همراهی بانک مبلغ وامها24 میلیون
  • فرهنگی IR ۱۸:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۰
    0 4
    باسلام ،بنده فرهنگی ومدیر مجتمع آموزشی وپرورشی می باشم سال گذشته هرماه مبلغ حدود 150000 هزارتومان اضافه کار پرداخت کردند ولی امسال 6 ماه گذشته راپرداخت نمودند که همه روی هم 200000 هزارتومان نشدندخواهشمنداست پیگیری نمایید.
  • رسول از تاكستان IR ۱۹:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۰
    1 3
    با سلام واقعا بايد به حال مسئولين شهر ما گريست شهرستان تاكستان در تقسيم بندي جديد به استان قزوين ملحق شد (درصورتي كه در زمان استان رنجان اين شهرستان خود يك استان بود) هر نوع كار اداري تو اين شهر داري بايد بري قزوين مهر بزنند بياي بري كارتا انجام بدي!!! اينا هيچ يه مركز تعويض پلاك داشت دست و پا شكسته كار مي كرد چون در دوره انتخابات قبلي مسئول تعويض پلاك تو رده مخالفين نماينده فعلي قرار گرفت تعويض پلاك از ايشون گرفته شد و اونم به مركز استان برده شد تو رو خدا ما دستمون به هيچ جا بنده الان ما مي خوايم يه موتور تعويض پلاك كنيم بايد 35 تا 45 كيلومتر تو سطح جاده اصلي با موتور بريم واسه بازديد شما خطرات جاده و يه مدذرك ناقص بردنا در نظر بگيريد اين چندمين بار مشكل كل شهر را دارم بهتون ميگم بداد ما ب
  • بدون نام IR ۲۰:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۰
    5 2
    یک سوال داشتم واسه تمدید گواهینامه پلیس 10 مبلغ 17000تومان میگیرد از طرفی بازم باید به حساب راهنمایی رانندگی 10000تومان و 1000 تومان به حساب وزارت دارایی بریزیم انصافا این دفاتر مگر چه زحمتی میکشند که باید 17000 دو دستی تقدیم کرد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • معلم مظلوم تبعیدی EU ۲۳:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۰
    5 3
    کدام رسیدگی؟ یک سال است بارها اطلاع داده ام و مدارک فرستاده ام.در این مملکت کسی نیست به درد مظلوم رسیدگی کند؟ وزارت آموزش و \رورش از مدیر کل فارس حمایت ظالمانه می کند.در برابر اعتراض به دوست و رفیق بازیها از شیراز به روستایی در یزد تبعیدم کرده اند.خبرنگاری بفرستید و موضوع را رسانه ای کنید.آه خانواده ام دامنشان را بگیرد. بارها گفته ام و به جایی نرسید می دانم که پیگیری نخواهید کرد.
  • سعید.ر IR ۰۹:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۱
    4 2
    با سلام من یک سایپا ۱۱۱ تحویل اسفند ۹۱ ثبت نام کردم و در تاریخ ۹۱/۱۲/۱۳ تکمیل وجه کردم و الان که بیش از یک ماه میگذرد خبری از تحویل نیست
  • بدون نام IR ۰۹:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۱
    3 2
    باسلام چرا به خانمها حق اولاد تعلق نمي گيرد؟
  • shahriar IR ۰۹:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۱
    1 1
    با سلام: خواهشمند است پیگیر مسکن مهر محک واقع در گیلاوند در دماوند را بوده و ما را یاری رسانید.
  • مژگان IR ۰۹:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۱
    3 1
    از مسئولان اوزارت کار خواهشمند است ساعت کار کارگرانی که در شرکتهای خصوصی کار می کنند بطور شفاف ابلاغ شود . شرکتی که من در آن کار می کنم بطور سلیقای ساعت کار چرسنل را بدون چرداخت اضافه کار افزایش می دهد و این امر برای مادرانی که فرزند مدرسه ای دارند مشکل است . چون مدارس غیر انتفاعی و دولتی حد اکثر تا ساعت 3.5 بعد از ظهر بچه ها را نگه میدارد و ساعت کار شرکتها بطور سلیقه ای 5 تعیین شده البته 5 شنبه هم مدارس تعطیل است و در شرکتهای خصوصی روز کاری تعریف می شود ؟؟؟!!! این امر باعث آوراگی و به خطر افتادن امنیت بچه ها می شود . چرا ساعت کار ادارات و مدارس جهت امنیت و رفاه بچه ها هماهنگ نمی شود . البته شرکتهای خصوصی ترجیح می دهند کارگران بطور شبانه روزی کار کنند و اضافه کاری هم نگیرند .
  • شهروند شیرازی IR ۱۰:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۱
    7 2
    چند ماهیست که شهرداری مناطق شیرازباهدف تسریع درانجام امورشهروندان اقدام به الکترونیکی کردن پرونده هاومکانیزه کردن درخواست ها نموده اندامامتاسفانه نحوه ی بسیارغلط اجرای این طرح خوب بگونه ایست که برای انجام اموری هم که قبل ازاین طرح تنها یکی دوساعت بپایان میرسیدچندین روزبایدوقت گذاشت.درابتدابرای هرکاری شما بایدحضوراوپس ازانتظاردرصفی طولانی وارائه مکررمدارک ثبت درخواست کنیدتا 48 ساعت بعد به شما پیامکی زده شودوتاریخ مراجعه ی مجدد شما مشخص گرددودرآن تاریخ مقرر شما با مراجعه به شهرداری تقریبا بایدتمامی مراحل گذشته را انجام دهیدتنها با تفاوت اینکه پرونده شما بجای انتقال دستی بوسیله کامپیوتر به قسمت های دیگر ارجاع داده میشود در خصوص اخذپروانه و پایانکار نیز حداقل 6 ماه برای هر کدام باید وقت گذاشت
  • اكبري IR ۱۰:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۱
    1 3
    با سلام و احترام : اين مشكل در ارتباط با نيروي انتظامي است . اميدوارم كارساز باشد . پارك 17 شهريور واقع در ضلع جنوبي ميدان بازاردوم نازي آباد . اين پارك كه وسعت آن خيلي كم است ولي پاركي قديمي است تبديل به محل تجمع - اسكان - خواب معتادين محترم و گرامي گرديده .البته از اين كه كلمه محترم و گرامي را در جمله فوق درج نموده ام اين است كه با توجه به تماس هاي مكرر مرم محل با نيروي انتظامي به صورت پبانه روز هيچ ترتيب اثري به موضوع داده نمي شود و انسان دچار شك و ترديد مي شود كه نكند اين ها انسان هاي گرامي هستند و ما اشتباه مي كنيم و برايشان مزاحمت ايجاد مي كنيم . اوضاع چنان وخيم است كه هنگام عبور گمان مي كني اينجا محل ترك اعتياد است و معتادان براي حل مشكلشان در اين جا حضور دارند .
  • محمدجواد IR ۱۰:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۱
    2 2
    با سلام و آرزوی موفقیت بیشتر در سال جدید برای شما و کلیه بینندگان این سایت، من فرزندم سال ششم ابتدائی است و در شیراز درس می خواند.امسال اسمش برای آزمون تیز هوشان اعلام شده و با توجه به شرایط کاری بنده، خانواده ام باید به تهران نقل مکان کنند و پسرم نیز ادامه تحصیلش در تهران می باشد، حال سوال من اینست که پسرم در شیراز باید امتحان بدهد یا تهران؟
  • shahriar IR ۱۰:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۱
    3 1
    با سلام: خواهشمند است پیگیر مسکن مهر محک واقع در گیلاوند در دماوند را بوده و ما را یاری رسانید.
  • گرانی ماهی دریا ؟ چرا ؟ IR ۱۰:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۱
    14 3
    لطفا پیگیری کنید که چرا ماهی دریا گران شده است؟ ماهی دریا از منابع ملی کشور و متعلق به همه مردم است، مانند نفت و گاز و منابع طبیعی که جزو ثروت ملی ما هستند. بنابراین تولید آن مربوط به بخش خصوصی نیست و در نتیجه قیمت آن توسط زیر مجموعه دولتی تعیین میشود. تا جایی که من اطلاع دارم صید و فروش ماهی دریا در انحصار شیلات ایران است و تولید و پرورش آن هزینه خاصی ندارد که دلیل گرانی آن باشد. تنها ممکن است هزینه سوخت و نگهداری کشتی صید بیشتر شده باشد که آن هم در مقایسه با حجم و قیمت ماهی که آن کشتی صید می کند بسیار جزئی است . وظیفه شیلات این است که ماهی دریا که متعلق به همه مردم است را صید کرده و با نرخ معقول بدست مردم برساند.
    • ادامه... IR ۱۱:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۱
      9 1
      حالا خودتان مقایسه کنید ببینید نرخ ماهی از پارسال تا بحال چند برابر شده است و چرا ؟ 1- آیا تولید و پرورش ماهی دریا ارز بری خارجی دارد که قیمت آن اینقدرگران شده است؟ 2- حقوق کارگران زحمتکش شیلات ایران همپای ارزهای خارجی بیشتر شده است؟ پاسخ هر دو سوال فوق منفی است. بنابراین دلیل ندارد که ماهی از پارسال تا الان اینقدر گران شده باشد.ازآنجایی که دولت نتوانسته تولید کننده بخش خصوصی را ملزم به کاهش قیمت کند ( در مورد تولید گوشت قرمز و مرغ )، چرا دولت نرخ ماهی را ( که ثروت ملی و متعلق به همه مردم است ) کنترل نکرده است تا یک منبع پروتئینی سالم و خوب در اختیار مردم باشد؟ این موضوع مخصوصا برای آنهایی که کودکان رو به رشد در خانواده خود دارند و نمی توانند گوشت و مرغ گران خریداری کنند بسیار ضروری است.
    • لطفا پیگیری کنید IR ۱۱:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۱
      9 1
      از خبر آنلاین می خواهم که این چند موضوع مربوط به " گرانی ماهی دریا " را با جدیت پیگیری کند. 1 – چرا چند ماه است که ماهی دریا را که مال مردم است به خود مردم گرانتر فروخته اند؟ 2- چه افرادی از گرانی ماهی در این چند ماه سود برده اند و رانت خواری کرده اند ؟ یک قسمت این سود مربوط به فروش گرانتر درداخل ایران و قسمت بیشتر سود هم ممکن است مربوط به صادرات احتمالی آن باشد . چون از وقتی گران شده است مردم کمتر میتوانند ماهی بخرند ولی مقدار تولید آن ثابت بوده ( توسط دریا ) بنابراین بیشترآن صادر شده است. 3- هر چه سریعتر قیمت ماهی دریا که در ایران عرضه میشود آن به قیمتهای یک سال قبل برگردد تا مردم بتوانند از این ثروت خدادادی استفاده کنند.
  • گرفتار IR ۱۰:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۱
    5 1
    سرعت دانلود از سایتهای مختلف بسیار محدود شده است. من از ADSL شاتل استفاده میکنم و از چند اکانت و منطقه مختلف تست کردم و از بسیاری سایتهای مختلف. این در حالیست که سرعت بازدید از صفحات وب مشکلی ندارد و مشخص است محدودیت برای دانلود ایجاد گردیده است. لطفا پیگیری کنید آیا قرار است این کم فروشیهای اینترنتی هیچوقت تمام شود اونهم با این تعرفه های چند برابر معمول (مخصوصا شرکت شاتل)؟؟؟!
  • رضا فلاح IR ۱۱:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۱
    0 1
    باسلام وتشکر از پیگیری مشکلات مردم ، بالای یک سال است علیرغم پرداخت سهم پول آسفالت کوچه شهیدان شفیق-علیزاده واقع در خیابان نورشهرستان آمل توسط ساکنین هنوز آسفالت کوچه انجام نشد با توضیح که طول کوچه حدود 250 متر می باشد و با توجه به بازدید و قولی که شهردارمحترم دادن هنوز اقدامی صورت نگرفت. ضمن اینک بالای 30 سال شهرداری علیرغم دریافت عوارض سالانه هیچ اقدام عمرانی در این کوچه انجام ندادند. با تشکر
  • فرهنگ US ۱۲:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۱
    1 2
    لطفا در مورد پیش دبستانی از اقای وزیر سئوال کنید که چرا باید بعضی که سابقه ندارند رسمی شدند ولی افرادی هستند که 8 یا 9 سال سابقه دارند ولی پارتی ندارندباید بلاتکلیف باشند
  • منتظر IR ۱۲:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۱
    2 1
    با سلام.من و تعداد زيادي از دوستام سال 91 برج 9 از استخدامي بانك قرض الحسنه مهر ايران قبول شديم.تاكنون احدي نه اطلاع رساني ميكنن نه جواب درست حسابي ميدن.والله ما هم از شهرستان واسه هزينش نميتونيم بياييم تهران.جناب آقاي مدير من 2 سال كاربر فعال شما هستم و هميشه پيگيرم.بدونين اين نه تنها حرف من هست بلكه حرف صدها جوان كه از اين بانك قبول شدن هست برا تائيد حرفام پايين ادرس سايتو ميدم نگاه كنين. ولي دستمون به جايي نميرسه.من از مدير محترم خبر انلاين عاجزانه تقاضا دارم از بانك مذكور پيگير باشن والله به ما حرف درست حسابي نميدن شايد از شما ترسيدن چيزي گفتن.و تقاضاي ديگر هم اينه كه بالخره هممون جوان هستيو كارو مارو جلو بندازين.ممنون از لطفتون.ياعلي
  • شهروند لواسانی IR ۱۸:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۱
    2 1
    با سلام لطفا از مسئولین لواسان بپرسید که چرا در مورد ریزش خیابان اصلی شهر بعد از پمپ بنزین که بعلت خاک برداری وساخت وساز غیر اصولی اتفاق افتاده هیچ رسیدگی نمیکنند چرا باید یک سازه اینقدر نزدیک به خیابان باشد که منجر به فرو ریختن یک لاین رفت شود بیش از دو ماه است که این مشکل به وجود آمده و هنوز نسبت به رفع آن هیچ اقدامی صورت نگرفته فقط دور محوطه را پوشاندن و ماشینها چه رفت وچه برگشت از یک لاین استفاده می کنند. شایع شده که مالک سازه زبانم لال با چرب کردن سیبیل مسئولین بخش کار خود را پیش میبردو اهمیتی به مشکل به وجود آمده نمی دهند از مدیران بالا تر یا فرماندار استان تقاضای رسیدگی دارم با تشکر
  • حق گو IR ۱۹:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۱
    19 1
    کمرمان زیر بار گرانی شکست ... چه کسی پاسخگوست ای خدا ...
  • حميد IR ۲۰:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۱
    1 1
    چرا دولت در سال 91 اضافه كاري كارمندان قراردادي استان خراسان جنوبي رو نداد بيشت كارمندان ادارات بيشتر از 1 سال اضافه كاري نگرفته اند ...يكم از كارگران شركتي ياد بگيرند بهترين حقوق و اضافه كاري و پاداش مي گيرند.... ا حق رو نبايد خورد....
  • حميد IR ۲۰:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۱
    1 1
    چرا دولت در سال 91 اضافه كاري كارمندان قراردادي استان خراسان جنوبي رو نداد بيشت كارمندان ادارات بيشتر از 1 سال اضافه كاري نگرفته اند ...يكم از كارگران شركتي ياد بگيرند بهترين حقوق و اضافه كاري و پاداش مي گيرند.... ا حق رو نبايد خورد....
  • بدون نام IR ۲۰:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۱
    15 2
    سلام چرا هيچ سالي حقوق كارمندان بر اساس تورم زياد نشد مگه قانون نگفته حقوق بر اساس تورم...واقعا انصافه......
  • م IR ۲۱:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۱
    2 0
    با برنامه ریزی های سازمان سنجش در آزمون دکترای امسال هزاران داوطلب نتیجه یکسال عمر خود را بر باد رفته دیدند.در حالیکه این سازمان هزینه بالایی از داوطلبان جهت آزمون اخد نموده متاسفانه هزاران داوطلب را در فصل زمستان از شهرهای دور و نزدیک به دلایلی که خودشان بهتر می دانند به مراکز استان کشاند. در همین راستا با وجود برف سنگین در استان خراسان رضوی و برخی استانها ،کسانی که یک سال وقت گذاشته و تلاش کرده بودند به جای شرکت در آزمون در جاده های بسته از برف ،با حسرت به آینده ای نگریستند و گریستندکه توسط مدیران محترم پایمال می شود وحال هفته آینده شامل اعلام نتایج آزمونی هستیم که برای این افراد بادآور این مثل قدیمی ست که می گوید :گوش اگر گوش تو و ناله اگر ناله ماست /آنچه البته به جایی نرسد فریاد است!
  • بهزاد JP ۲۳:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۱
    1 2
    بنده در سکوهای نفتی در خلیج فارس در فیلد نفتی فروزان کار می کنم.ما با تعداد بالایی از نفرات خارجی و اکثرا هندی که به همراه دکل های حفاری خود جهت حفاری در حوزه دریا وارد ایران شده اند همکار هستیم. این دوستان اغلب از شبکه تلفن همراه ایرانسل جهت ارتباط با خانواده خود استفاده می کنند(آن هم به پیشنهاد ما ایرانی ها که به آنها گفتیم با شبکه تلفن همراه ایرانی برای آنها مناسب در می آید)از ابتدای تعطیلات نوروزی تا کنون حدود بیست و چند روز است که شبکه تلفن ایرانسل با مشکلاتی برای تماس با خارج خصوصا هند روبرو است.بارها با خدمات ایرانسل تماس گرفتیم ولی مشکل کماکان باقی است و آنها دلایلی چون امکان وجود مشکل در اپراتورهای آن طرف را مطرح می کنند.اما برای تماس با تمام اپراتورهای آن طرف مشکل هست.پیگیری کنید.
    • بدون نام IR ۱۰:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۳
      1 1
      منم با شما همکارم. داداش بیا اول مشکلات خودمان را بگیم بعد واسه خارجیا دل بسوزونیم. همین خارجیا دارن به دلار حقوق میگیرن. بذار به دلار هم خرج کنن. مگه اگه اونا از اپراتورهای ما استفاده نکنن به شما ضرری میرسه؟
  • جواد محمدی IR ۲۳:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۱
    3 1
    همراه اول بسته های طلایی جی پی ار اس را می فروشد وبعدا جواب نمی دهد حال اگر کسی درخواست قطع جی پی ار اس نماید پول بسته ای که قابلیت استفاده ندارد از مشترکین کسر می کند وبرای یک روز استفاده از اینترنت مبلغی معادل یکصدهزار تومان قبض می نماید که در هیچ جا دنیا چنین چیزی وجود ندارد وکسی هم جوابگو نیست
  • فرزند شهید IR ۲۳:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۱
    0 2
    باسلام. ما سیزده نفر فرزندان شاهد بازنشسته ی آموزش وپرورش استان کردستان سه ماه است به دلیل بدهی اداره کل به بازنشستگی استان حقوق دریافت نکرده حتی حکم بازنشستگی مارا صادر نمی کنند .آخربه کدامین گناه؟
  • پیراسته فر GB ۲۳:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۱
    2 0
    سلام من یک سؤال ازشما"خبرآنلاین"دارم وآن اینکه چگونگی پیگیری های مشکلات کاربران رامقداری توضیح دهید"فرآینداخذسؤال کاربرتاارسال وچگونگی ارسال وچگونگی دریافت پاسخ وارسال آن برای کاربر"سائل" مدت زمان دریافتها وارسالهاووووو
  • amir IR ۰۷:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۲
    5 1
    دوتا جوان مذكر دارم كه به خاطر مشكلاتي كه همه ميدانند نمي توانند ازدواج كنند واين بدحجابي ها باعث شده كه بيشتر گوشه گير و خانه نشين شوند ؟واقعا چه كاري از دستت بر مي آيد
  • امير IR ۰۷:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۲
    0 0
    لطفا يك گزارش از سد لبريز از آب سد ارداك كه تازه براي سومين بار افتتاح شده و از ريگهاي كف رودخانه تا زير خاك نرفته تهيه كنيد
  • رهگذر IR ۰۷:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۲
    2 0
    دستگاه قضا ، دادگستري و ديگر مراجع كنترلي و رسيدگي به تخلفات، بايد حامي اجراي درست قوانين باشند! ولي متاسفانه اكثريت، اول كساني هستند كه قوانين را دور زده و خلاف قانون به دنبال نفع شخصي هستند.
  • میثم IR ۰۸:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۲
    1 0
    با سلام و خسته نباشید چرا نیروهای شرکتی بانک های خصوصی (نیرو های خدماتی)تبدیل وضعیت نمیشن اگه در این رابطه گزارشی از بانک سامان تهیه کنید ممنون میشم
  • احمد IR ۰۸:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۲
    5 0
    با سلام از مسئولین بپرسید ارزان شدن خودرو چه شد؟وعده بود؟؟؟
  • حسین IR ۰۹:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۲
    1 1
    این همه دولت تلاش میکنه که کارکنان را به سایر استانها جابجا کنه ولی آیا با این همه تبعیض بین کارکنان تهران و حتی شهرستانهای استان امکان عزیمت داوطلبانه هست 1- من در یکی از شهرستانهای تهران کارمند رسمی دولت هستم 6 روز در هفته از ساعت 7.30 تا 14.30 کار میکنم همکار من در سازمان و وزارت خانه 5 روز در هفته از ساعت 8 الی 14 2-امکانات اداری که در تهران هست اصلا در شهرستانها نیست مثل چیلر کولر گازی لوازم اداری به روز و کهنه ها هم مال شهرستان ها 3- از نظر پرداختها بسیار در شرایط بهتری هستند 4 - استفاده از امکانات رفاهی مثل استخر با بهای بسیار کم و سالنهای ورزشی 5 - در صورتی که ما در شهرستان کمبود نیرو داریم مثلا یک واحد اداری با یک نیرو اداره میشود در تهران در یک اتاق قالبا 3 الی 4 نفر
  • بدون نام IR ۰۹:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۲
    10 1
    چرا همه چیز گرونه ؟!!
  • بدون نام IR ۱۰:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۲
    4 0
    کارمندی که دغدغه معیشتی داشته باشه نمیتونه در انجام وظایفش به خوبی عمل کنه...یه دلال ارز و سکه ویا ...بدون پرداخت مالیات یک شبه سرمایه اش دو برابر میشه...واز تورم سود های آنچنانی میبرن خیلیهاشونم 9کلاس سواد هم ندارن..حالا کارمند با تحصیلات عالی که چرخ دولت بر دوش اوست ومالیات هم میده...حقش نیست که 25درصد افزایش حقوق داشته باشه...خبر آنلاین لطفا پیگیر این موضوع باش
  • بدون نام IR ۱۰:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۲
    1 0
    سلام بارها عدم پرداخت ارز به صورت اسکناس از طرف بانک تجارت به کارکنان کشتیرانی ج ا ا که حاصل هزینه سفر آنها بوده است از رسانه های مختلف عنوان شده ولی همچنان با بی مهری مسولین مواجه شده و هیچ پاسخی را نگرفته ایم. این در حالی است که تمامی مبالغ در حساب ارزی موجود است و بانک پرداخت موجودی حساب را ضمانت کرده! خواهشا" جوابی در خور زحمت این قشر عظیم جامعه بیابیید تا از فرار بیشتر نیروهای متخصص از عرصه خدمت به اقتصاد ملی جلوگیری شود.
  • تهران IR ۱۱:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۲
    5 0
    سلام .خواهشمندم درمورد حقوق كارگري تامين اجتماعي پيگري شود به خدا 25درصد به حقوق اضافه شود خيلي كم توروخدا تا قبل از 31فروردين 92 زود يه تصميم اساسي بگيريد0
    • مهدی IR ۱۶:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۵
      1 0
      اگه واسه سال 92 طبق شنیده ها ، دلار تک نرخی بشه - یعنی دو برابر - بنظر شما اجناس و خدمات و هزینه های زندگی چند برابر میشود؟ آیا 25درصد منطقی است؟ آقای رئیس جمهور ، لطفا تجدید نظر فرمائید. لطفا.
  • علي محمد عبدي IR ۱۱:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۲
    0 0
    با سلام ، طبق اعلام مسئولان پليس راهور ناجا ، مجوزهاي سال 91 ورود به محدوده طرح ترافيك در شهر تهران از تاريخ 17/1/92 بي اعتبار مي باشد. اينجانب كه دارنده طرح ترافيك سال 91 مي باشم ، به همين دليل اقدام به پيش خريد طرح هاي روزانه ورود به محدوده طرح از طريق سايت شهرداري تهران نمودم و در عين حال در روز 17/1/92 نيز بدليل عدم فروش طرح توسط عوامل شهرداري در ورودي هاي محدوده ، مبلغ 200000 ريال نيز جريمه شدم. جالب آن كه ديروز رييس پليس راهو ناجا در اخبار و همچنين در سايتهاي خبري اعلام نمودند كه اعتبار مجوزهاي صادره در سال 91 تا پايان فروردين ماه سال 92 تمديد شده است !!!! سوالات : 1- چرا اينهمه بي برنامگي در كاري كه همه ساله براي مسئولان راهور ناجا تجربه شده است؟ 2- خسارت مردم را چه كسي جوابگوست؟( پ
  • بدون نام IR ۱۲:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۲
    5 0
    197 سر کاری است . پلیس می آید ماشین شما را در محل مجاز پارک جریمه می کند و می رود! عنوان می زند: پارک در محل گذر عابر پیاده !!! بیست هزارتومان ناقابل. زنگ می زنی 197 هیچی کشک ! خیابان وحدت اسلامی - نرسیده به میدان وحدت - کوچه شهید احمد فرزین یک طرفه است اما بیست و چهار ساعت دوطرفه می شود بوق بوق بوق فحش فحش !! این پلیس خدمتگزار کجاست . زنگ می زنی 197 - سرکاری است . جوابی نیامد ! شما می توانید از این ناجای خدمتگزار بخواهید اعمال قانون بکند؟؟؟
  • حسين IR ۱۹:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۲
    7 0
    سلام ميخواستم بدونم چرا بانك ملت به ازاي هر تراكنش جابجايي پول از حسابي به حساب ديگر در همون بانك يا از كارت ملتي به كارت ملت ديگر مبلغ ٢٥٠ ﷼ از حساب كسر ميكند!؟ آيا اين كار قانوني است؟ چرا هيچ بانك ديگه اي اعم از خصوصي و دولتي اين كار رو نميكنه؟ من يادمه چند وقت پيش بانك صادرات يه همچين كاري رو انجام داد كه مورد هجمه رسانه اي قرار گرفت و منصرف شد. الان بانك ملت مدتهاست داره اين كار رو ميكنه و صدايي از كسي در نيومده.
  • هادی IR ۲۰:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۲
    6 0
    سلام با وجود اعلام نشدن قیمت جدید خودرو, ایران خودرو نسبت به صدور حواله خودروهای پیش فروش شده اقدام کرده, تکلیف من و امثال من چیست؟ با گذشت بیش از 7 ماه از ثبت نام, یا باید قیمتی بمراتب بیشتر از بازار را برای خرید خودرو بپردازیم یا از خرید خودرو با قبول ضرر مالی در این مدت, انصراف دهیم! خواهشمندم پیگیری فرمائید. با تشکر از خبر آنلاین
  • بدون نام EU ۲۰:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۲
    0 0
    چرا مشکلات ما معلمان مناطق محروم را پیگیری نمی کنید در سال قبل چند بار مشکلات را طرح کردیم ولی پیگیر نشد
  • بدون نام EU ۲۰:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۲
    0 0
    مشکلات ما معاونین اجرایی که تدریس هم میکنیم ولی تاکنون هیچ مبلغی بابت تدریس به ما نداده اند در حالیکه به ما در ابتدای سال قرار بود حق شیفت بدهند را از اموزش و پرورش پیگیری کنید.
  • بدون نام US ۲۰:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۲
    1 0
    با سلام واقعا بايد به حال مسئولين شهر ما گريست شهرستان تاكستان در تقسيم بندي جديد به استان قزوين ملحق شد (درصورتي كه در زمان استان رنجان اين شهرستان خود يك استان بود) هر نوع كار اداري تو اين شهر داري بايد بري قزوين مهر بزنند بياي بري كارتا انجام بدي!!! اينا هيچ يه مركز تعويض پلاك داشت دست و پا شكسته كار مي كرد چون در دوره انتخابات قبلي مسئول تعويض پلاك تو رده مخالفين نماينده فعلي قرار گرفت تعويض پلاك از ايشون گرفته شد و اونم به مركز استان برده شد تو رو خدا ما دستمون به هيچ جا بنده الان ما مي خوايم يه موتور تعويض پلاك كنيم بايد 35 تا 45 كيلومتر تو سطح جاده اصلي با موتور بريم واسه بازديد شما خطرات جاده و يه مدذرك ناقص بردنا در نظر بگيريد اين چندمين بار مشكل كل شهر را دارم بهتون ميگم
  • بدون نام US ۲۰:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۲
    2 0
    يه شهر يه مركز تعويض پلاك نداره كي بايد جواب گو باشه مسئولين شهرستان تاكستان يكي از يكي بي عرضه ترند خواهشند پيگيري كنيد
  • بدون نام IR ۲۲:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۲
    0 0
    سلام -کمال ازاصفهان -باتوجه به تصویب وابلاغ قانون جامع خدمت رسانی به ایثارگران اجرا ان ازچه زمانی شروع می شود بویزه سهمیه کنکورفرزندان جانبازان 25درصدباتوجه به اینکه فرصت زیادی تابرگزاری کنکورنمانده لطفا پیگیری فرمایید
  • کمال ازاصفهان IR ۲۲:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۲
    0 0
    درخصوص سهمیه کنکورفرزندان جانبازان 25درصددرسال جاری براساس قانون جامع خدمت رسانی به ایثارگران پیگیری فرمایید
  • میثاق IR ۲۳:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۲
    2 0
    مترو مشهد 300 تومن بود یه شبه شد 500 !!! از همون موقع پیک موتوری ها و تاکسی ها هم الکی کرایه رو زیاد کردن این چه وضعشه!!!!
  • سعید IR ۲۳:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۲
    1 0
    با سلام احتراماً به عرض میرساند مدت 6 سال است که کلانتری 156 (افسریه) در داخل خیابان 32 افسریه استقرار نموده است.این محل طبق نظر کارشناسان نیروی انتظامی اصلاً مکان مناسبی برای کلانتری نمی باشد و در این مدت آسایش همسایگان کلانتری سلب شده است و مزاحمت های زیادی برای ما دارند. لطفاً این موضوع را پیگیری نمایید. با سپاس فراوان
  • بدون نام IR ۰۰:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۳
    3 0
    سلام من یکی از مالباختگان زمین های برق هشتگرد هستم ما حدود 10 سال است که با مراجعه به مجلس و دادسرا و ... هنوز موفق به دریافت حق خود نشده ایم خواهشا و خواهشا رسیدگی کنید . با تشکر
  • رئوف IR ۰۱:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۳
    0 0
    با سلام بنده از ماهشهر ( استان خوزستان ) اين پيام را ارسال ميكنم شهرهاي شادگان ماهشهر هنديجان يربندر و... فاقد بيمارستان بيمه اجتماعي است و تقريبا همه شهرها تحت پوششاين بيمه ميباش لذا بسيار مسخره است كه اين شرها با اين پتروشيميها و اين همه درآمد براي بيمه اجتماعي در اين منطقه حاضر به تكميل بيمارستان در اين منطقه نمي كند و مدت بيش از 20 سال است كه هنوز بيمارستاني در اين منطه چهت خدمات رساني اقدامي نكرده و هيچ مسولي هم پاسخ گو دراين منطقه نيست و وجود تعداد زيادي دكتر كه فقط چتت چپاول و كسب ثروت زيادتر مطبهاي گوناگون داير كردند و آقايون مسولين هم به دنبال منافع خود هستند لطفا جهت پيگيري و گذارش هم به اين منطقه سري بزنيد چون ما شهر بي كلانتر ميشناسيم با تشكر
  • علی IR ۰۳:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۳
    1 0
    سلام.از مسوولین اوقاف سوال دارم چرا قبور مومنین را بدون اجازه ورثه انان تخریب مینمایند تحت عنوان توسعه امامزاده. این امر در خیراباد ورامین رخ داده است. حالا در تمام کردن توسعه ماندن از بی پولی ! میگن ورثه ان قبر اگر قبر را میخواهد باید چند میلیونی تحت عنوان کمک مردمی بدهد!؟ جالب اینکه قبلا ان قبر را در موقع دفن میت فروختن و ثمن انرا اخذ کردند! مراجع محترم هم بگویند ایا تخریب قبور فرد مسلمان جایز است اگر باشد پس اماکن مقدس هم دارای همین حکم میشوند!؟ چون متولیان امامزاده طاهر خیراباد ورامین میگویند جایز است و برون رضایت قبر مادر و دیگر اقوام من را تخریب نمودند! حالا بگوید به کجا باید رفت ؟ وقتی خودمان برای اموات حرمت قایل نیستم چگونه به تخریب اماکن مقدسمان توسط وهابیون اعتراض میکنیم؟
  • بهرام IR ۰۴:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۳
    1 0
    سلام لطفا رسیدگی کنید چرا محصولات لبنیاتی شرکت شیور تبریز فاقد برجسب قیمت بر روی کالا هستش چند مغازه رفدم یکی 6500 تومن قیمت میداد یکی 7500 تومن و حتی یکی 8000 تومن نام محصول : پنیر گوسفندی شیور تبریز اینم عکسی از محصول http://axgig.com/images/16055840484020088387.jpg
  • محمد IR ۰۸:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۳
    2 0
    با سلام در استان گلستان و در منطقه سه راهی کلاله دوستان لطف کردن و یک کارخانه سیمان راه اندازی کردن اما بزرگترین کوه این منطقه به نام نیل کوه رو که پر از درخته رو دارن به عنوان مواد اولیه از بین میبرن به بهانه ایجاد اشتغال باید اشاره کنم که یه دریاچه پای این کوه ازبین رفت، دو تا روستا در حال خراب شدنه،دو شهر گالیکش و کلاله تنها 7و 5 کیلومتر باهاش فاصله دارن و مهمتر از همه جنگل گلستان (که پارک ملی ماست)تنها 12 کیلومتر باهاش فاصله داره و تازه فیلتر این کار خونه به خاطر صرفه جویی شبها خاموش میشه شما رو به خدا پیگیری کنین
  • علی اکبر IR ۰۸:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۳
    1 0
    با سلام خواستم بدونم عیدی این معلمان زحمت کشی که تازه تغییر وضعیت شده اند رو کی میخوان بدن بخدا همه یه جوری عیدی گرفتن منتها ما ها که قراردادی بودیم اومدن تغییر وضعیت به ÷یمانی دادن منتها هنوز معلوم نیست ÷یمانی هستیم یا قراردادی سنوات ÷رسال که ندادن امسال هم سنوان به همرا عیدی ندادن حتما اسفند 92کلا هیچی نمی خوان بدن چرا مسولین هیچ فکر نمیکنن بخدا اه ایم مردم به زمین می زنه
  • محسن IR ۰۹:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۳
    2 0
    ﻣﻦ ﯾﮏ ﭘﺰﺷﮏ ﻗﺮﺍﺭﺩﺍﺩﯼ ﻫﺴﺘﻢ ﮐﻪ ﺁﺯ ﺗﺎﺭﯾﺦ ۸/۱/۱۹ ﺗﺎ ﮐﻨﻮﻥ ﺣﻘﻮﻗﯽ ﻧﮕﺮﻓﺘﻢ ﻭ ﺩﺭ ﺍﺳﺘﺎﻥ ﻓﺎﺭﺱ ﮐﺎﺭ ﻣﯽ‌ﮐﻨﻢ ﺍﮔﺮ ﺧﺪﺍﯾﯽ ﻭ ﭘﻞ ﺻﺮﺍﺗﯽ ﺑﺎﺷﺪ ﮐﻪ ﻣﯿﺪﺍﻧﻢ ﭼﻪ ﮐﻨﻢ ﺍﮔﺮ ﻫﻤ ﻧﺒﻮﺩ ﻧﺎﺯ ﺷﺼﺖ ﻫﺮ ﭼی ﮐﻠﻪ برداره
  • صديق IR ۰۹:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۳
    3 0
    چرا وام ساخت مسكن صرفا به مهندس داراي پايه مهندسي تعلق نمي مبرد تا ساختمان با كيفيت داشته باشيم
  • سعید US ۱۰:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۳
    0 0
    سلام؛ مدتی است، افرادی با ادعای نمایندگی شرکتهای ارائه کننده خدمات تلفن همراه با تماس با تلفن همراه اشخاص، با ادعاهایی از قبیل ارائه سیمکارت با شماره مشابه تلفن شما و مزایایی مثل اینترنت، پیامک، ام ام اس رایگان، اعتبارهای نامتعارف، سیمکارت هدیه، نداشتن تاریخ انقضاء و... می شوند که پس از به دام انداختن قربانی، سیمکارت ها را از طریق پیک و بدون ارائه فاکتور و رسید ارسال می کنند و مبلغ چندین برابر مبلغ اصلی دریافت می شود و سپس خریدار متوجه می شود هیچکدام از ادعاهای مذکور صحت نداشته و سیم کارت خریداری شده، صرفاً یک سیمکارت معمولی بوده و شماره مذکور را نیز ندارد. باتوجه به مبلغ کلاهبرداری شده و عدم وجود مدرک، کسی پیگیری قضائی نمی کند و متاسفانه به شیوه نوین درآمدزایی تبدیل شده است.
  • سینا IR ۱۰:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۳
    5 0
    با سلام . من ساکن روستای دهنو(فرج آباد) هستم. قبلا روستای ما در محدوده الیگودرز بود . ولی چند سال که این رو ستا رو از الیگودرز جدا و به استان مرکزی دادند.انها هم به ما به چشم طفیلی نگاه میکنند و برای کارهای اداری خیلی ما رو اذیت میکنند. چرا مسولان لرستان برای بازگشت ما به لرستان اقدامی نمی کنند.بسیاری از روستاهای دیگر مثل قهره کهریز نیز از وضع موجود ناراضی هستند.
  • مهدی IR ۱۱:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۳
    1 0
    سلام. حدود 10 ماهه که مسکن مهر پردیس را تحویل گرفتم . فاز 3 . ولی هنوز هیچ گونه امکانات رفاهی از قبیل تره بار و نانوایی و سوپر مارکت در اینجا احداث نشده و برای تهیه مایحتاج باید به فاز 4 برویم حالا مدرسه و مسجد پیشکش. در ضمن بلوار جانبازان در فاز 3 هیچگونه روشنایی ، سرعت گیر و تابلو راهنما وجود ندارد و در شب این بلوار بسیار خطرناک است. ودر آخر اینکه نظافت خیابانهای مسکن مهر بعهده چه ارگانی است ؟
    • سهيلا IR ۱۵:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۴
      1 0
      خوشبحالتان كه تحويل گرفته ايد و مشكل خيابان و نانوايي و امثالهم را داريد.بنده كه 4 سال است در نوبتم 13 ميليون پول را كه هنوز قسطهاي انرا پرداخت ميكنم در حساب بانك تعاون دارم ولي هيچ خبري جز وعده و عيد نيست فقط ميگويند پول واريز كنيد حالا از كجا و چگونه فقط خدا بدادمان برسد.ديگر از كجا بايد قرض كرد منكه نميدانم
  • کهن IR ۱۱:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۳
    2 0
    برای پرداخت قبض موبایل همراه اول خود در تاریخ 19 بهمن 91 با بن کارت سامان از طریق خودپرداز تجارت شعبه بزرگمهر به شماره ارجاع 366115020527 قبض همراه اول خود را پرداخت نمودم. پس از اتمام مهلت پرداخت، تلفن من یک طرفه شد و تا مجددا پرداخت نکردم وصل نشد. بعد از پیگیری از دو بانک و همراه اول معلوم شد گره بسته ای در پیش است که افراد دیگری نیز گرفتار آن شده اند و پیگیری تلفنی و حضوری کارگر نیست و این خطر برای همه هست که در صورت پرداخت قیوض از طریق خودپردازها گرفتار یک نوع مفقودی پرداخت شوند و ناچار شوند دوباره پرداخت کنند.
  • بدون نام EU ۱۱:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۳
    0 0
    با سلام نحوه تقسیم پاداش بازنشستگی شهدا بین همسر و فرزندان شهید را از بنیاد شهید سوال کنید .با تشکر
  • رئوف IR ۱۱:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۳
    0 0
    با سلام من در شهر ماهشهر از استان خوزستان ميباشم و در اين شهر صنعتي كه بيش از ده ها پتروشيمي و ادارات دولتي و خصوصي ميباشد و همه زير پوشش بيمه اجتماعي هستند ولي متاسفانه هچگونه خدماتي از بيمه اجتماعي نيست و وجود انواع بيمارستان ومطبهاي خوصوصي بازار گرم كه ثروتهاي زيادي هم به جيب ميزنند و مردم نيز از خدمات آنها بهچوجه راضي نيستند و متاسفانه چه مسولين گذشته و چه حال حاضر هيچ گونه اقدامي در خصوص راه اندازي يك بيمارستان بيمه اجتماعي در اين شهر صورت نگرفته است و همه مردم شهرماهشهر و اطراف آن ( سربندر شادگان بعثت طالقاني هنديجان اميديه آقاجري و روساهاي اطراف ) با جمعيتي بر بيش از يك ميليون نفر فاقد حتي يك بيمارستان ميباشد به آقايان مسؤلين بگوئيد آيا در شهرهايي كه بزرگترين صنعت كشور و بزرگترين بندر
  • محمدی IR ۱۲:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۳
    0 0
    مادرمانگران مراکزمشاوره بنیادشهید تهران ازمهرتاکنون حقوقمان رادریافت نکردیم وهیچکس پاسخگو میست هزاران بار زنگ زدیم درسایتها حتی سایت شما نوشتیم اما هیچ خبری نشد اگردربنیادشهید کسانی دزدی واختلاس کرده اند به ما چه مربوط که اینهمه درحقمان اجحاف میشود نه بیمه نه سابقه کار کلی مالیات ازما کم میشود تازه دستمزد مارا که طبق قراردادخودشان هست پرداخت نمی کنند ازوقتی صمیمی آمده معاون شده هرچی پول میاد بنیاد فرداش گم میشود خواهشمندیم پیگیری کنید این درحالی است که دراین 7ماه ازمراجعان ما پول دریافت کرده اند ولی حقوق مارانداده اند
  • Mohammad IR ۱۳:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۳
    2 0
    ن ساکن منطقه بوکان خیابان کوهسار هستم. علیرغم پیگیریهای فراوان ساکنین و گذشت ۸۰ روز از این حادثه کوچکترین اقدام عملی در جهت رفع ریزش مسیر بوکان به کوهسار توسط شهرداری منطفه ۱ به چشم نمیخورد. مراجعه به وبسایت و پورتال شهرداری منطفه ۱ اختصاص صفحه ای مخصوص طرح تکریم تناقض اشکارو فاصله حرف تا عمل عزیزان شاغل در ان سازمان میباشذ. همسایه ساکن در ساختمان مسکونی اینجانب جهت دیالیز روزانه مجبور به صرف زمانی حداقل ۲ ساعته جهت مراجعه به مرکز درمانی میباشد واین امر قبل از وقوع شاهکار پیمانکار مربوطه با صرف زمان ۴۵ دقیقه کات کاملا امکان پذیر بود.
  • سعید IR ۱۷:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۳
    4 0
    باعرض سلام و وقت بخیر لطفاًاز آقای امیری مسئول بازرگانی شرکت سایپاسوال بفرماییدکه در خصوص پیش فروش های خودرو قبل 18آذرکه گفته میشود با قیمت های قبلی داده خواهد شد آیا این موضوع صحت دارد یا خیر ؟ضمناً بنده 29تیر 91پارس تندر اسپورت به مبلغ 135000000 ریال پیش خریدکردم با موعد تحویل اسفند 91لطفاًبفرمایند این خودرو با چه قیمت نهایی و چه زمان تحویل اینجانب خواهد گردید.ممنون از خبر انلاین
  • مهدی فیروزآبادی IR ۰۹:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۴
    1 0
    با سلام و خسته نباشید. در تاریخ 11/10/91 اقدام به پیش خرید یک دستگاه سمند EF7 تحویل فروردین 92 کردیم و مبلغ 12 میلیون تومان پرداخت کردیم. ردیف قرارداد 7022907 می باشد. دعوتنامه خودرو بر اساس قیمت تجاری که از نظر مجلس شورای اسلامی و شورای رقابت غیرقانونی است صادر شد. با این حال ما تا 17 فروردین صبر کردیم که شاید قیمت کاهش یابد ولی نهایتاً پس از اینکه خبری نشد و از کاهش قیمت ناامید شدیم مبلغ باقیمانده را واریز کردیم. حالا با توجه به زمزمه های کاهش قیمت در این چند روز، در صورتی که قیمت خودرو کاهش یابد تکلیف ما چیست؟ با توجه به اینکه خودروهای پیش فروش به قیمت روز محاسبه می شوند، در صورت کاهش قیمت باید مبلغ اضافی برگردانده شود. خواهشمند است پیگیری نمایید. آخه چقدر سرگردونی!!!!!!!
  • رامین IR ۱۰:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۴
    2 0
    سلام اینجانب در تاریخ 91/04/16 از طریق سایت ایران خودرو یک رانا تحویل اسفند با پیش پرداخت 10 میلیون ثبت نام کردم. قیمت پیشنهادی آنموقع حدود 16 میلیون بود که وسع خرید آن را داشتم ولی حالا دعوتنامه حدود 30 میلیونی برای من فرستاده اند. لطفا پیگیری کنید که ما که نمیتوانیم مبلغ 20 میلیون تومان را 15 روزه آماده کنیم چه خاکی بر سرمان بریزیم؟
  • قراگوزلو IR ۱۱:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۴
    0 0
    یکی از پارک های جذاب و زیبای شهرستان کبودراهنگ پارک جنگلی جنب بیمارستان امام رضا (پارک آزادگان) می باشد که به خاطر بی توجهی مسئولین و شهرداری بسیاری از درختان آن خشک شده است و روشنایی آن در شب قطع شده و محیط آن بسیار کثیف شده است و پاتوق ارازل و معتادان گردیده است. باتوجه به این که این مکان فضای مناسبی برای مطالعه دانش آموزان و دانشجویان دارد، علت نرسیدگی به این پارک را از شهرداری شهر کبودراهنگ جویا شوید
  • سعيد IR ۱۲:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۴
    3 0
    خودروي206 تحويلي به اينجانب در تاريخ 92/1/24 مدل 91 در سند قيد شده.چه كسي مسوول پاسخ گويي مي باشد؟(پس از ماهها تاخير در تحويل خودرو وتسويه حساب كامل در 2 ماه قبل وبدون تاخيراز طرف اينجانب ))
  • حیدری IR ۱۲:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۴
    0 0
    چرا ایرانخودرو پیش فروشهای ماههای آبان و آذر 91 را موقع تحویل بروز محاسبه می کند و ارقام نجومی را هنگام تحویل ماشین و آن هم نه ماشین خودتان از مشتری طلب می کند مگه ما کارمند چقدر درامد داریم تا پول زور اینها را بدهیم؟؟؟؟؟ ثانیا اینکه آیا در آبان 91 چند نوع پیش فروش داشتیم و چرا مشتریان خود را از آنها بی اطلاع گذاشته تا سود نصیب خودش کند؟؟؟؟؟؟
  • حامد IR ۱۲:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۴
    1 0
    با سلام لطفاً پیگیری نمایید که پوشش دیجیتال چه زمانی برای شهرستان های استان کرمانشاه بویژه اسلام آباد غرب راه اندازی میشود چون قراربود که تا پایان 1391 این امر تحقق یابد ؟
  • ali IR ۱۲:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۴
    1 0
    با سلام و خسته نباشيد مي خواستم از مسئولين بپرسيد نزديك به يكسال از زلزله شهرستان هريس مي گذرد ولي هيچ كاري در مورد احداث و يا تعمير بيمارستان صورت نگرفته است.و بيش از 76000 نفر جمعيت شهرستان همچنان براي درمان روانه تبريز مي شوند.
  • بدون نام IR ۱۳:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۴
    1 0
    چرا تاکسی رانی هیچ نظارتی روی نرخ کرایه ها ندارد افزایش قیمت بعضی از تاکسی ها صورت گرفته و اگر افزایش داده نشده است لطفا کنترل کنید. خط های فردوسی - آرژانتین
  • مهران IR ۱۴:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۴
    2 0
    سلام دررابطه با دانشكده علمى كاربردى رسانه وابسته به رسانه ملى ، گويا صداوسيما حكم دانشگاهى خود را اخذ كرده حالا ميان روساى دو دانشگاه علمى كاربردى و صداوسيما اختلاف شديدى رخ داده و اينطور كه مشخص است اين دانشگاه منحل ميشود تكليف ما دانشجوها چه ميشود؟ از اين اختلافات فقط ماييم كه ميسوزيم ، تو رو به خدا پيگيرى كنيد.
  • بدون نام IR ۱۴:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۴
    1 0
    ما خیلی مشکلات را مطرح کردیم از شما هم سپاسگزاریم که اغلب آنها را منتشر فرمودید ولی مسئولینی که باید جواب می دادند یا جواب ندادند با پرت و پلا گفتند.
  • ايثارگران اراك IR ۱۵:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۴
    0 0
    به نام خدا تاريخ24/1/92 ضمن سلام احتراما به استحضارميرسانيم ديوان محاسبات كشور درپاسخ به استعلام شماره 853/173/78 مورخ 16/2/88 اعلام نموده هرگونه دريافتي جانبازان تعارضي با دريافت حقوق و مزاياي استخدامي باحالت اشتغال افرادمشمول ندا نسته و مواجه دريافت دو حقوق از صندوقهاي دولت و بازنشستگي نمي باشد وهمچنين ديوان عدالت اداري به استناد مصوبه مجلس شوراي اسلامي مرخ 7/9/75 و بند و ماده 28 قانون برنامه پنجم توسعه دريافت حقوق ايثارگري را همزمان با حقوق استخدامي مجاز دانسته . حال بنياد شهيد بي توجه به قانون اقدام به قطع حقوق ما نموده است و باعث ايجادمشكلاتي شده است علي ايحال لطف فرموده اين موضوع را منعكس تابلكه به گوش مسئولين
  • حسن IR ۱۵:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۴
    1 0
    با وجود تردد روزانه چندین هزار خودرو در خیابان مهندس زراعی کرج( شهرداری مشکین دشت) متاسفانه دارای آسفالت بسیار نامرغوب و چاه چوله های فراوان میباشد با اتوجه به اینکه طول خیابان تنها حدود یک کیلومتر میباشد و تردد خودرو زیاد میباشد از مسئولین ذیربط( شهرداری مشکین دشت) تقاضای رسیدگی و آسفالت مناسب داریم
  • كارمند اداره ف و ح ق IR ۱۵:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۴
    0 0
    در انتهاي ايام فروردين بدهي بعضي ادارات دولتي در حوزه هاي رفاهي و پاداش پرسنلي با تمام وعده وعيد ها عملي نشد . در حاليكه تعدادي مديران ومسئولان ادارات به تيم خود در طول سال چندين برابر اضافه كار وماموريت پرداخت نموده اند و شعار صرفه جويي فقط براي كارمندان بوده است لازم بذكر است پاداشهاي فوق الذكر در متن قانون ميباشد وبعلت كسري بودجه بخاطر خرجهاي نابجا وجهت دارمديران ديون شده . در اين گراني و حقوق ناچيزچراكارمندان چوب بخورند وصرفه جويي از شكم زن وبچه ما باشد چرا هيئت هايي براي رسيدگي نيست واگر هست راهنمايي فرماييد.
  • سهيلا IR ۱۵:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۴
    2 0
    اينجانب سرپرست خانوار بوده و 4 سال پيش براي مسكن مهر ثبت نام نمودم.دو سال گذشته وديعه 13 ميليوني را با قرض و وام جور نمودم براي مسكن در مضيقه بودم و مجبور به قرضهاي متوالي و وامهاي متوالي براي اجاره مسكن جديد به مشكلي جدي برخورده ام و واقعا مستاصل مانده ام كه چه بكنم.تا كي وعده و وعيد مسئولان را بايد به جان بخريم و زير بار قرض و وام باشيم با اين حداقل حقوقي كه ميگيريم واقعا زندگي سخت و طاقت فرسا شده است.آيا مسئولان نميخواهند فكري براي من و امثال من كه كم هم نيستند مشكل مسكن دارند و پولي هم در بساط ندارند بكنند.اين مسكن مهر هم بهانه اي بود تا پول مردم بيخانه را از جيبشان خارج و در اختيار بانك تعاون قرار دهند.چه كسي پاسخگوي مشكلات ماست؟؟ وزارت تعاون، شركت عمران شهر جديد پرند ...؟؟
  • علي IR ۱۶:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۴
    0 0
    سلام .. متاسفانه جاده ي شهرستان اسلام اباد غرب به سر پل ذهاب استان كرماشناه ) و همچنين اسلام اباد غرب به پل دختر به علت حركت بيش از حد كاميون هاي حامل سوخت عراق و همچنين ايران تبديل به جاده ي مرگ شده سات و. هفته اي 20 نفر در اين دو جاده به كام مرگ كشيده ميشوند . جاده بسيار داغون و بدون علايم خط كشي و نظارت پليس ميبشاد و خبري از دو طرفه بودن جاده هم نيس .. دست اندازهاي . مسير اسلام اباد غرب به سر پل ذهاب به گونه اي شلوغ و لبريز از ماشين هاي حامل مواد خوراكي و صادراتي به عراق و كاميونهاي عراقي و ايراني ميباشد كه در اين جاده 80 كيلومتري عموما بايد در 40 دقيقه پسري شود گاه تا دو ساعت به طول ميكشد به گوش مسولين برسانيد و وزير راه يكبار قدم رنجه نمايد و خود در اين مسيرها رانندگي كند.
  • رضا IR ۱۶:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۴
    0 0
    با سلام موضوع ساخت کریدور آزادراه کمربندی سوم تهران را بررسی و پیگیری کنید
  • بدون نام IR ۱۶:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۴
    1 0
    لطفا ساخت ایستگاه مترو در رباط کریم را پیگیری فرمایید
  • بدون نام EU ۱۷:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۴
    0 0
    باسلام از نمایندگان مجلس یا بنیاد شهید می خواستم یک کم به فکر فرزندان شهید که دختر هستند وخانه دار هم باشند چرا که هر چه قانون و بخش نامه هست فقط برای شاغلان است که حق ایثارگری و طبقه شغلی و ماهانه دو برابر سایر کارمندان حقوق می گیرند و از پرداخت حق بیمه و مالیات و بازنشستگی و.... معاف هستند حالا اگر یک دختر یا پسر شهید به هر علتی توان ادامه تحصیل نداشت ایا هیچ حقی ندارد. از شما میخواستم پیگیری کنید با تشکر
  • مهرداد US ۱۷:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۴
    0 0
    باسپاس از خبر آنلاین:ملتمسانه از مسئولین امر بخواهید ،اینقدر کوته نظرانه با اینترنت برخورد نکنند.کندی عمدی،راه حل نیست. لکه ننگی بر پیشانی کشور هست .پیش تمام شریک های تجاری خارجی ،نه تنها تحقیر میشویم بلکه این امر سبب زوال روز افزون در تجارت خارجی می شود .کشورهای مغرور همسایمان هر روز با بهره وری ازادانه از این تکنولوژی مدرن ،چه در آموزش وچه در تجارت ،فاصله معنا داری با ما پیدا کرده اندو میکنند.وما ایرادتمان را با پول نفت می شوریم ،این باریکه امید هم روزی به پایان می رسد.و نفرین نسل فردا گریبانگیرمان میشود.
  • شهروند IR ۱۷:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۴
    2 1
    با سلام چرا هيچ كس فكري به حال كساني كه با كبوتر بازي باعث سلب آرامش از يك محله مي شوند نميكند؟ به خدا زن و فرزند مردم در حياط خانه هاي خود از حضور اين افراد در امان نيستند. شما رو به خدا قسم ميدهم رسيدگي كنيد با تشكر
  • علی IR ۱۷:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۴
    1 0
    با سلام اینجانب در تیرماه 91 رانا ثبت نام کرده وتحویل اسفند ماه بوده حالا دعوت نامه آمده با قیمت 30500000هزارتومان ومهلت پرداخت 1392/02/05در صورتی که سازمان رقابت قیمت کمتری اعلام کرده . تکلیف ما چیست متشکرم
  • بدون نام IR ۱۷:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۴
    1 0
    سلام چرا بانك ملت به ازاي هر جابجايي پول اينترنتي بين كارت و حسابهاي اين بانك و از طريق ATM مبلغ ٢٥٠﷼ از حساب مشتري كسر ميكند. آيا اين كار قانوني است؟ اگر قانوني است ؟ اگر قانوني است چرا هيچكدوم از بانكهاي ديگر اين مبلغ رو كسر نميكنند؟
  • سيد مهدى مير حسينى IR ۱۹:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۴
    1 0
    باسلام و عرض ادب اينجانب و شمارى ديگر از دوستانم در رشته هاى مختلفى مشغول به تحصيل در دانشكده علمى كاربردى رسانه هستيم، حالا كه به تازگى ترم اول را به انتها ميبريم ميگويند ، دانشكده منحل است ، اين مشكل هم افزون بر مساعل ديگر از جمله مكان بد آموزشى و...حالا ما چه كنيم؟ به چكسى بگوييم؟
    • موسويان EU ۰۱:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۳۱
      0 0
      باسلام دررابطه با اين سوال وچند سوال ديگر به عنوان مسول دانشكده رسانه عرض ميكنم تمام اين اخبارى كه ميان دانشجويان پخش شده كذب محض است و دانشجويان با آرامش به آموختن و كسب علم بپردازند از همه شما عزيزان بى نهايت سپاس گزاريم موسويان (دانشكده علمى-كاربردى رسانه)
  • علی IR ۱۹:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۴
    1 0
    با عرض سلام و خسته نباشید . لطفا در رابطه با زمان و شرایط و قوانین دریافت وام ازدواج در سال 92 اطلاع رسانی فرمایید. متشکرم.
  • بدون نام IR ۲۲:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۴
    0 0
    حق التدریس اساتید دانشگاه علمی کاربردی واحد ... در استان گیلان همواره با تأخیر فراوان و به صورت ناقص پرداخت می شود. برای نمونه تا این تاریخ تنها نیمی از حق التدریس ترم پاییزه 91-92 پرداخت شده است. این سبک پرداخت حقوق در این واحد به رویه ای معمول تبدیل شده است، این امر مطمئنا با کاهش انگیزه اساتید بر کیفیت آموزش تأثیر خواهد داشت. آیا دانشگاه علمی کاربردی نظارتی بر پرداخت حق التدریس اندک اساتید توسط واحدها دارد؟
  • جعفر IR ۲۲:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۴
    2 0
    من از اهالی کرج-شاهین ویلا هستم.در خیابان نهم غربی ساختمان مخروبه ای است که محل تجمع معتادان و اراذل و اوباش شده.متاسفانه علیرغم پیگیریهای ما هیچ جواب قانع کننده ای از شهرداری و سایر ارگانهای ذیربط نمیگیریم.فقط کافی است از چند ده متری اینجا رد بشید تا بوی تعفن شما رو آزار بده.خواهشا به مشکل چندین و چند ساله ما رسیدگی کنید
  • بدون نام IR ۰۱:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۵
    1 0
    لطفا ازمسولین محترم دولت ومجلس سوال شود که چرا طبق قانون اساسی کشور عمل نمیکنند وحقوق کارمندان را مطابق با تورم واقعی که 300 درصد است افزایش نمیدهند چطور سوخت وهمه چیزای دیگر براساس فوب خلیج فارس تعیین میگردد ولی حقوقها اینطور نیست. ارزش پول ملی یکسوم شده. حقوقها باید سه برابر شوند .هرچه درامها کاهش پیدا کند دولت به دلیل کاهش انگیزه کارمندان بیشتر متضرر میشود.بامردم روراست باشید.
  • بدون نام IR ۰۹:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۵
    1 0
    کسانی که مثلاً در شهر پرند مسکن مهر ثبت نام کرده اند و شرایط آنها تایید هم شده ولی هنوز پولی واریز نکردند، اگه این قبیل افراد بخواهند از پرند منصرف بشوند و توی مسکن پردیس ثبت نام کنند باید چیکار کنند و کجا مراجعه کنند؟ چون اگر این متقاضیان همین جوری بروند و توی مسکن پردیس بخواهند ثبت نام کنند چون اسمشون قبلاً توی مسکن مهر شهر دیگه ای موجوده ظاهراً پذیرفته نمی شوند.
  • امير IR ۱۲:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۵
    1 0
    با سلام و احترام بنده در حوالي جاده ساوه شهر گلستان ساكن هستم و باتوجه به آغاز فصل تابستان و بيشتر شدن مصرف برق و آب به استحضار مي‌رساند كه بخش زيادي از هزينه برق مصرفي به دليل استفاده از پمپ آب در منازل (بدليل كم بودن فشار آب) مي باشد كه اين هزينه بالاجبار بايد بابت پمپ آب پرداخت گردد. خواهشمند است پيگيري فرماييد كه قيمت برق اين منطقه را با توجه به استفاه اجباري پمپ آب كمتر محاسبه نمايند يا اينكه آب ، با فشار متعادلتري به منازل برسد كه نياز به استفاده از پمپ آب نباشد. با تشكر فراوان امير
  • حسن IR ۱۴:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۵
    3 0
    ساکنین اطراف مجلس شورای اسلامی یک مشکل اساسی در خصوص تردد از عرض خیابانهای اطراف مجلس دارند و ظاهرا بدلایل مسایل امنیتی شهرداری از نصب پلهای هوایی عابر پیاده خودداری میکند وکل ساکنین منطقه در این رابطه در عذاب هستند و با این دلیل از اتخاذ تدابیر دیگری مثل ایجاد زیر گذر نیز خودداری می کنند. ممنون
  • امیر IR ۱۴:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۵
    0 1
    با عرض سلام با عرض سلام اینجانب یکی از هزاران مربی تعلیم رانندگی هستم که متاسفانه بااینکه در ظاهر جزیی از زیر مجموعه راهنمایی ورانندگی کشور میباشیم هیچ توجه وحمایتی از جانب اداره مربوطه شامل حال این قشر زحمتکش ومحروم نمیباشیم .رئوس اصلی مشکلات این قشر به شرح زیر میباشد 1نداشتن اینده شغلی وبازنشستگی به خاطر پایین بودن درامد مربیان افراد از پیگیری بیمه تامین اجتماعی که ماهیانه رقم بالایی را نسبت به دریافت ایشان شامل میشود منصرف نموده واکثر مربیان با داشتن سوابق بالا فاقد بیمه میباشند البته با توجه به بی مهری سازمان تامین اجتمایی که مربیان راشامل بیمه رانندگان به حساب نیاورده این قشر همچنان از این امر واجب محرومند
  • بدون نام IR ۱۴:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۵
    2 0
    پیش خریدهای تحویل اسفند با توجه به اینکه هنوز قیمتهای جدید خودرو اعلام نشده است و در واقع قیمت قبلی اعلامی وهمچنین قیمت اصلاحی توسط خودروسازان از درجه اعتبار ساقط است (با توجه به نامه رئیس مجلس شورای اسلامی و رئیس شورای رقابت ) لذا نظر به اینکه هم اکنون در ماه فروردین 92هستیم در نتیجه باید خودروهای تحویلی اسفند با قیمت قبلی مصوب در مهر ماه محاسبه گردد زیرا که در زمان ثبت نام ملاک قیمت تحویل روز خودرو است و نتیجه اینکه خودروی تحویلی اسفند باید با قیمت قبلی مصوب در مهر ماه تحویل مشتری گردد لذا همانطوری که سازمان حمایت قیمت های قبلی را برای خودروهای تحویل بهمن ماه یکماه تمدید کرده برای خودروهای تحویل اسفند نیز یکماه دیگر باید تمدید کند حالانوبت سازمان حمایت است که از من وامثال من حمایت کند.
  • Mahan IR ۰۲:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۶
    2 0
    نیمه تمام گذاشتن اتوبان شهید صیاد شیرازی شمال عدم اتمام این پروژه باعث ترافیک‌های طولانی،همه روزه از ۶:۳۰ صبح تا ۲۱:۰۰ نیمه شب شده. در پی‌ این ترافیک‌ها تصادفات و درگیری‌های متعدد باعث سلب آسایش و امنیت ساکنین محل شده. فحاشی رانندگان، آلودگی سوتی، آلودگی حاصل از دود اگزوز خودرو ها، افزایش سرقت در محل از ثمرات دیگر این پروژه نا تمام می‌باشد. این اتوبان می‌بایست که از شمال به اتوبان ارتش وصل میشد که به دلیل مخالفت بیمارستان (شهید چمران) نیمه تمام رها شد. خیابان گلزار در حال حاضر محل اتصال اتوبان ارتش، اتوبان شهید بابائی، اتوبان امام علی‌ و صیاد شیرازی شده است. پارک خودرو‌های ملاقات کنندگان بیمارستان چمران از عوامل تشدید این ترافیک است. با اتمام پروژه ٔپل طبقاتی صدر وضعیت فعلی‌ بدتر هم خواهد
  • خواهشا پیگیری کنید.مربی بهداشت IR ۱۱:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۹
    42 1
    آقا توروخدا مشکلات مربیان بهداشت را بدین دست آقای وزیر.معاون اول دفتر سلامت آموزش وپرورش را دستگاه حامی سلامت معرفی کرده است اما دراین بین ودر هفته سلامت هیچ خبری از حل مشکلات مربیان بهداشت نبود. 1- موظفی ما 30 ساعت است مگر ما با بقیه چه فرقی داریم؟2- کار در چند مدرسه واز همه مهمتر ارزش نداشتن کار مربیان بهداشت توسط بعضی از مدیران وهمکاران واقعا برای ما زجر آورو اعصابمون رو داغون کرده .هر روز در یک مدرسه و هر روز یک اعصاب خوردی. 3- نداشتن اتاق بهداشت وامکانات بهداشتی در مدارس 4- نداشتن کتاب و زنگ بهداشت .ما چون ساعت آموزشی نداریم باید وقت کلاسها رو بگیریم که بعضی از معلمان اجازه نمیدن این واقعا بد نیست که در جواب مربی بهداشت بگن نه وقت کلاس رو به شما نمیدم این اعصاب خوردی نیست ؟
  • مربی بهداشت که هیچ احدالناسی به فکرش نی IR ۱۱:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۹
    46 1
    سلام سلامتی که مهم نیست که براش زنگ بزنند تو منطقه ما که فقط توی یک دبیرستان دانش آموزان برنامه اجرا کردند. پول هم که نیست که برای بچه ها جایزه بگیریم. آقایون مسئولان هم میگن سلامت و بهداشت اساس تعلیم وتربیت است (جناب فخریان ) !!!دفتر سلامت هم حامی سلامت معرفی میشه !مربیان بهداشت هم هیچی . نه تقدیری نه سراغی . خوب موظفیشون 30ساعته به آقایون چه مربوطه . ساعت وزنگ بهداشت ندارن خوب نداشته باشن .ما فقط در حد چند تا حرف اونم در هفته سلامت از اهمیت بهداشت میگیم کافیه . دستتون درد نکنه مسئولان محترم سلامت وآقای وزیر .کارشون رو راحت میکنن میگن کار مربی بهداشت فرهنگ سازیه خوب باید یک ساعتی در اختیار ما باشد برای فرهنگ سازی؟
  • خسته IR ۱۳:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۳۰
    5 0
    بابا به خدا خسته شدم از دست ایران خودرو .از خرداد سال پیش تا حالا پول ما دستشه که بهمن ماشینو (رانا) بده !!تمام پول ماشینو گرفته ولی هنوز ماشینو نداده !!!!!!!!!!!!!!! خدایا ما چی کار کنیم !!!!!!!!!!!!!!! داد مارو به این خودرو سازا برسونین!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • محمد IR ۲۳:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۳۰
    2 0
    هیچکدام از داروخانه های شهر ملکان در استان اذربایجان شرقی انسولین لانتوس را که بیمه شده به صورت بیمه به مردم نمی دهند و آزاد حساب میکنند در حالی که در همه شهرها با همه بیمه ها این داروی بیماران دیابتی را می توان فراهم کرد. بیماران دیابتی چقدر باید رنج و زجر تحمل کنند؟!
  • بدون نام IR ۰۸:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۳۱
    1 0
    چرا هيچ ارگاني به وضغيت روشنايي بزرگراه آزادگان رسيدگي نمي كند. آيا شهرداري وقتي بزرگراهي در اين ابعاد را احداث مي كند ديگر به بقيه كارهاي آن كاري ندارد؟ يك نقاطي از اين بزرگرا اصلا چراغ روشنايي ندارد و بقيه هم كه چراغ دراد در شبها خاموش است. لطفا بررسي نماييد تا از حجم حوادث و تصادفات كاسته شود.
  • سيامك توانافر IR ۰۹:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۳۱
    0 0
    با سلام و احترام با توجه به قرارگيري سازمان حفاظت محيط زيست در بزرگراه حكيم و تعداد بالاي ارباب رجوع براي اخذ مجوزهاي گونانگون زيست محيطي و همچنين به منظور اياب و ذهاب كارمندان اين سازمان خواهشمند است مسير تاكسي را پيش بيني نماييد كه از پارك پرديسان در بزرگراه حكيم حداقل عبور نمايد. با تشكر
  • حسن IR ۱۲:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۱
    0 0
    باسلام و خسته نباشيد سوالم اين است چرا براي بسيجيان دوران دفاع مقدس ارزش قا ئل نيستن چرا اين همه كسري خدمت قبلا دادن وبه ما رسيد قطع كردن چرا مي گن پدر سرباز مريض هست معاف مي شود من داراي يك فرزندپسر مي باشم من حدود4سال قبل سكته قلبي كردم وسه تااز رگهاي قلبم گرفته بود وبالن زدم چونكه شغلم كارگري بوده دكترمرا از كاركردن سنگين معاف كرده وتا حالا پسرم بود كم خرج خانواده ام وحالا او رفته سربازي ودر حال خدمت كردن مي باشدآيا من نمي توانم كفالت بگيرم اگر مي توانم پس چرا نظام وظيفه اين طور جواب مي دهندچرا بايدتا نوبت به ما رسيده كسري خدمت نمي دند آيا من كه 18 ماه دواطلب بعنوان بسيجيي براي كشورم جنگيدم اين است خودم از مجروحين شيمياي مي باشم ولي دنبال درصد جانبازي نگرفتم
  • بدون نام EU ۱۵:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۱
    1 1
    با سلام ایا قانون برخورداری فرزندان شهید از مزایای جانبازان فقط برای فرزندان شاغل اجرا می شود؟ می خواستم از بنیاد شهید پیگیری کنید چون فقط هرچه مزایا هست فقط برای فرزندان شهیدی است که شاغل هستند و هر روز تفاوت و تبعیض بین فرزندان شاغل و بیکار یا خانه دار هم با این قانون ها بیشتر می شود چون هرچه قانونه به نفع فرزندان شهید شاغل هست چون بابت اینکه فرزند شهید هستند بیش از پانصدهزار تومان از سایر کارمندان خالص دریافتی دارند ایا این بی عدالتی نیست.تو رو خدا این مشکلات ما را پیگیری کنید چون هیچ کس به فکر ما (فرزندانی که به هر علتی خانه دار هستیم یا بیکار) نیست. با تشکر از شما
  • محمدرضا ایرانیان IR ۱۶:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۳
    1 0
    سلام متاسفانه از دیشب فرکانس شبکه سه ذر بابل (به صورت آنالوگ بدون گیرنده دیجیتال) قطع شده و کلا شبکه سه نمیگیره. لطفا پیگیری کنید. این اتفاق هفته پیش هم یه روز افتاد که طی 24 ساعت درست شد. تو رو خدا پیگیری کنید امشب و فردا شب فوتبال داره.
  • محمدرضا ایرانیان IR ۱۷:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۳
    9 0
    شما اصلا پیگیری میکنین؟
  • یعقوبی IR ۰۹:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۴
    0 0
    سلام ...با تشکر از خبرگزاری واقعا به روز و عالی فقط نقصی در قسمت عکسهای خبری و در کل عکسها وجود دارد که اگه میشه همه عکسها بصورت پشت سر هم گذاشته شود اینجوری سریعتر میتونیم عکسها رو ببینیم.مثل نسخه قبلی خبرگزاری مهر با تشکر
  • حمید IR ۰۹:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۷
    10 2
    من هم نامه الکترونیک فارسی قطع خدمات نرم افزاری دریافت کردم که ناقض حقوق خریداران ایرانی گوشیهای سامسونگ است اپل ایرانیها را تحریم کرده ولی شاهد فروش گسترده گوشیهای گران اپل در ایران هستیم. سوال این است که این قصه در مورد محصولات سامسونگ در ایران هم تکرار می شود؟ همان مشکلات حقوقی که اعلام شده شامل تلویزیونهای هوشمند سامسونگ نمیشود؟ مردم که توهین اپل به خود را نادیده گرفته اند شاید نقض حقوقشان توسط سامسونگ را هم تحمل کنند و واکنشی نظیر نخریدن پسته نداشته باشند ولی سوال این است که مسولان هم بی تفاوت خواهند ماند؟ دولت نباید درحفظ حقوق مردم قاطعانه برخورد کند تا سامسونگ هم بازار پر سود ایران را حفظ و هم حقوق آنها را نقض کند و آب از آب تکان نخورد؟ مردم ایران یتیم هستند؟ تنها هستند؟ دولت ندارند؟
  • بدون نام IR ۱۲:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۸
    2 0
    چرا وزارت بهداشت ( سازمان غذا و دارو) آمارنامه دارویی را منتشر نمی کند؟
  • بدون نام IR ۱۴:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۸
    2 0
    یا سلام وزارت اموزش وپرورش پاداش پایان خدمت فرهنگیان استان تهران والبرز را کامل پرداخت کرده ولی استانهای دیگر را 70 درصد پرداخت کرده لطفا از مسئولین محترم سوال شود چرا بین استان تهران با استان های دیگر تبعیض قائل شده اند و اینکه در پیگیری مطالبات که با وزارتخانه تماس گرفتیم گفتند تا بودجه در مجلس تصویب نشود طلب بازنشستگان پرداخت نمی شود در صورتی که جناب کیارشی در مصاحبه خود فرمودند که تا اخر اردیبهشت پاداش فرهنگیان کامل پرداخت می شودلطفا پیگیری شود با تشکر
    • بدون نام IR ۱۳:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۶
      1 0
      با عرض سلام چرا افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی اعمال نشده لطفا نماینده گان مجلس وریس جمهورپیگیری کنند
  • ساکن انتهای آب شناسان IR ۱۹:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۸
    2 0
    باسلام از ساکنان انتهای آب شناسان بعد از تقاطع کوهسار هستم در تعجبم در اتوبان حکیم برای آسایش ساکنان این اتوبان جهت جلوگیری از صدای اتومبیلهای عبوری دیواری از پلی اتیلن کشیده شده که بابت آن از مسئولین ذیربط جای تقدیر دارد آقایان مسئولین محل زندگی ما چرا این همه اجحاف زیرا محل ما پارکینگ انواع خودرو های حمل بار و اثاثیه اطراف تهران شده وشبانه روز آسایش مارا سلب نموده در صورت نیاز میتوانم با تصور آنرا به نمایش بگذارم ترا بخدا از تضعیف نمودن این سمت شهر جلوگیری بنمایید
  • esm IR ۱۰:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۲
    1 0
    با سلام همراه اول بعد از ارسال قبض های نجومی در یک ماه فروردین که مسئولین مخابرات اعلام کردند که برای اطلاع مشترکان می باشد، امروز به بنده پیامک زده است که در صورت عدم پرداخت تا 72 ساعت دیگر تلفن شما قطع خواهد شد!!! لطفا پیگیری کنید که اولا چرا قبض مربوط به فروردین نجومی است ثانیا چرا اخطار قطع برای قبض یک ماهه صادر شده است. باتشکر
  • فرامرزکلا US ۱۳:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۳
    8 1
    با عرض سلام و خسته نباشید بنده ساکن روستای فرامرزکلا واقع در استان مازندران ؛شهرستان سوادکوه؛غرب شیرگاه هستم از نظر منطقه عضو سوادکوه هستیم و از لحاظ رفت و آمد بیشتر به قائمشهر نیازمندیم و اینکه مشکلات: 1:از قائمشهر به روستامون چیزی به نام خط قانونی یا دفتر کرایه ؛ یا ایستگاه سواری عمومی نداریم. یک جایی رو شهرداری داده حدود 20 سواری شخصی (پیکان و پراید و سمند) به عنوان سواری عمومی کار مسافرکشی رو انجام میدن. کرایه 20 کیلومتری قائمشهر تا فرامرزکلا1500تومان و اخیراً رو زبونه میخاد گرونتر هم بشه(درضمن باید مدتی منتظر بمانیم تا از اهالی روستا4نفر بیان تا حرکت کنند) 2:از سال قبل مأمور آب منطقه مشخص نیست و گاهاً بیش از 48 ساعت با قطعی آب مواجه ایم مخصوصا خانه هایی که در ارتفاعات هستن.و مشکلات...
    • فرامرزکلا IR ۱۰:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۸
      8 0
      و هنوز در 28 اردیبهشت منتظر پاسخ هستیم . با افزایش قطعی آب. توضیح بیشتر این جمله در بالا (درضمن باید مدتی منتظر بمانیم تا از اهالی روستا4نفر بیان تا حرکت کنند) این سواری ها به مقصد چند روستای نزدیک هم کار میکنند ، ولی برای همین 2 الی 3 کیلومتر ؛ نوبت هر راننده شود با مسافرهای اطراف میرود ، ولی اهالی فرامرزکلا آنقدر باید انتظار بکشند تا 4 نفر از اهالی بیایند تا دل راننده ای از حرص پول به درد آید و با هزار منت و حرف مسافران را به مقصد برسانند. (نا گفته نماند چند تن راننده واقعا با شخصیت هم تو این جمع هستن که گهگاهی اگر در جمع راننده ها حضور داشته باشند با یک مسافر فرامرزکلا و 3 تا اطراف هم راه میافتند )(گهگاهی)
  • محفوظ IR ۱۴:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
    1 2
    با سلام ما جمعی از نگهبانام پارک رازی در منطقه 11 هستیم البته این دومین دفعه ای است که مشکلاتمون رو در اینجا مطرح می کنیم اولاٌ به گوش مسئولین محترم برسانید که امروز 15 اردیبهشت است ولی ما هنوز حقوق فروردین را نگرفیتیم یعنی پیش خودشون چی فکر میکنن این مسئولین محترم ثانیاٌ اعلام کردند که افزایش حقوق 25 درصدی دولت شامل حال ما نمی شود مگر ما کارگر نیستیم پس کجا رفت این همه شعار برای حمایت از کارگر ........ثالثاٌ می فرمایندباید حقوق ما که 12 ساعت هر روز کار می کنیم با حقوق کارگران فضای سبز که 8 ساعت کار می کنند مساوری شود چرا به درد ما کارگرها رسیدگی نمی کنید ماهم مستاجریم ، هم متاهلیم ، هم خورد و خوراک داریم ، هم مریض می شویم و.......
  • بدون نام IR ۱۴:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
    1 1
    با سلام جچرا وزارت اموزش وپرورش پاداش پایان خدمت فرهنگیان استانهای دیگر را کامل پرداخت نکرده ولی استان تهران والبرز را کامل پرداخت کردنند وچرا امسال مثل سالهلی قبل از بازنشستگان اموزش وپروزش تجلیل نشده لطفا پیگیری شود البته اقای فرهادی چند ماه پیش گفتنند نگران نباشید از بازنشستگان هم تجلیل میشود ولی متاسفانه هیچ خبری نیست
  • س IN ۱۴:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
    1 0
    سلام خسته نباشید اپلیکیشن خبرآنلاین برای اندروید واقعا ضعیف است...نه میشه نظر گذاشت...نه عکس ها رو درست و حسابی باز میکنه...در بازنشر مطالبش برای شبکه های اجتماعی هم مشکل داره ...اگر امکانش هست نسخه بروز شدش رو روی سایت قرار بدبد...ممنون
  • مدرس کانون زبان IR ۲۱:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
    3 0
    اینجانب مدرس کانون زبان ایران وابسته به کانون پرورش فکری آموزش پرورش هستم در هرکلاس بطور متوسط 20 شاگرد دارم و شهریه هر شاگرد 70000 تومان می باشد یعنی از هرکلاس بنده مبلغ یک میلیون و چهارصد هزار تومان عاید کانون زبان میگردد در حالیکه حقوق اینجانب برای هرکلاس فقط صد هزارتومان است! و با کمال تاسف در سال جدید نیز فقط 16 درصد افزایش حقوق داشتیم لطفا رسیدگی نمایید
    • تایید نظر همکار IR ۱۲:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۰
      4 1
      من هم مدرس کانون زبان هستم و با نظر ایشون کاملا موافقم با توجه به افزایش چندبرابری هزینه ها(واجاره خانه) انصافا با 700000 تومان حقوق میشه زندگی کرد در حالیکه ما بدون داشتن حق حتی یک روز مرخصی در طول سال داریم توی کلاس از جون مایه میزاریم و بیشتر همکاران به انواع امراض مبتلا هستند متاسفانه کانون زبان روز معلم رو هم فراموش کرد!
  • هادی IR ۱۴:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۹
    1 0
    سلام.میشه از مسئولین ایران خودرو دیزل بپرسین چرا کامیون آریا که قرار بوده اردیبهشت ماه سال 91 تحویل بدن ازش خبری نیست؟کی میخوان تحویلش بدن؟ما از برج 11 سال 90 ثبت نام کردیم قرار بوده 4 یا5 ماهه تحویل بدن.الان 15 ماه گذشته.خواهش میکنم پیگیری کنین جواب بگیرین
  • بدون نام IR ۱۲:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۱
    2 0
    ریاست محترم قوه قضائیه تاریخ:18/2/1392 ،احتراماّ به استحضار می رساند،بیش از یک سال است که گوشی موبایلم سرقت شده و به تمامی مراجعه قضایی اعم از حل اختلاف و دادسرا مراجعه نموده ام ولی متاسفانه جوز سرگردانی و صرف وقت به نتیجه ای دیگری نرسیده ام ، جالب اینجا است که مجرمین با استفاده از خلاء های قانونی مانند اینکه گفته میشود مفقودی نه سرقت و استفاده از سیمکارت های اعتباری با اسودگی خاطر به جراییم خود ادامه می دهند و قربانیان بیشتری می گیرند وحتی زحمت یک جلسه حضوردر دادگاه را برای پاسخ گویی به خود نمی دهند ، و محاکم هم تحت عنوان اینکه مساله مفقودی است پرونده مال
  • بدون نام IR ۱۲:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۱
    0 0
    پرونده مال باخته را میبنند و روزانه هزاران مال باخته سرگردان در مراجع قضاییه مراجعه ولی به نتیجه ای نمی رسند، لذا از جناب آیت ال املی لاریجانی خواهشمندم نسبت به برخورد قاطع با افرادی که از تلفن همراه دیگران استفاده یا به عبارتی سوء استفاده میکند وبا توجه به اینکه این وسیله یک وسیله شخصی است و مجرمان به بدین وسیله به حریم شخصی افراد وارد می شوند و امنیت افراد جامعه را ازبین میبرند لذاخواهشمندم دستو فرمایید نسبت به پیگری پرونده اینجانب و پیگری پروندهای موبایل تحت عنوان سرقت نه مفقودی اقدام لازم صورت پذیرد. توفیق روز افزون جناب عالی را از خداوند خواستاریم .باسپاس
  • zp IR ۱۰:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۲
    2 0
    در سال جدید که ساعت ها یک ساعت به جلو کشیده شده است، گویا ساعت مرکز پیام اوپراتور همراه اول دو ساعت جلو کشیده شده است، به همین دلیل در یک گوشی که هم از همراه اول هم از ایرانسل اس ام اس گرفته میشود، اس ام اس های ایرانسل درست ولی همراه اول یک ساعت زودتر را نشان میدهند، متاسفانه با چندین بار تماس با مرکز تماس همراه اول از طرف بسیاری از دوستان و آشنایان و خود بنده، چندین مرتبه، شاهد رفتار زشت و زننده پاسخگویان این اپراتور بودیم، به طوری که فقط فحش نمیدادند و مدام میگفتند که همراه اول هیچ مشکلی نداره، شما برید مشکل خودتونو حل کنید! در حالی که اگر مشکل از تنظیمات گوشی باشه، برای اس ام های ایرانسل هم باید این مشکل ایجاد میشد! گفتم مشکل رو اینجا مطرح کنم شاید شما رو آدم فرض کنن و جوابتون رو درست بدن
  • حسین اکبریان IR ۰۷:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
    2 0
    کرایه تاکسی ها را چه کسی تعیین می کند ؟ اگر جواب تاکسی رانی است فکر کنم این آقایان حالشان خیلی خوب است مثل اینکه از اوضاع مملکت خبری ندارند کجای دنیا دیدید که کرایه ای که 775 تومان بود به یکباره 1200 تومان شود مسیر مترو نواب تا میدان سروری که کرایه اش 775 تومان بود به یک شبه شده 1200 تومان . آخه چه قانونی است افزایش کرایه معمولا 50 الی 200 تومان بود !!! چه کسی باید جواب گوی این مسئله باشد یکی این آقایان تاکسی رانی را از خواب بیدار کند با تشکر یکی از مسافرین خط مترو تواب - میدان سروری
  • af.director IR ۱۳:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۸
    0 0
    سلام - چندی پیش بعداز تعمیرات لوله های آب منطقه جنت آباد شمالی فشار آب بسیا کم شده بطوری که ما که در طبقه سوم هستیم با قطع و یا با فشار بسیار کم آب روبروشدیم -با تماسهای زیادی که اهالی منطقه جنت آباد شمالی -خیابان دانش با منطقه آب گرفته شده آنها ادعا میکنند که خودش درست میشه!و یا مامور میفرستند تا کنتر را ببینند -هرچی توضیح میدهیم آب کل این منطقه با مشکل روبرو شده هیچکس هیچ اقدامی نمیکند -بچه های ماباید ساعت ها در دستشویی به انتظار آب باشند تا شاید فشار آب زیاد بشه... آخه این انصاف و انسانی ست که به مشکل مردم پشت گنیم و جوابگو نباشیم.آدرس جنت آباد خیابن دانش
  • علیدوست IR ۱۳:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۸
    0 0
    سلام - چندی پیش بعداز تعمیرات لوله های آب منطقه جنت آباد شمالی فشار آب بسیا کم شده بطوری که ما که در طبقه سوم هستیم با قطع و یا با فشار بسیار کم آب روبروشدیم -با تماسهای زیادی که اهالی منطقه جنت آباد شمالی -خیابان دانش با منطقه آب گرفته شده آنها ادعا میکنند که خودش درست میشه!و یا مامور میفرستند تا کنتر را ببینند -هرچی توضیح میدهیم آب کل این منطقه با مشکل روبرو شده هیچکس هیچ اقدامی نمیکند -بچه های ماباید ساعت ها در دستشویی به انتظار آب باشند تا شاید فشار آب زیاد بشه... آخه این انصاف و انسانی ست که به مشکل مردم پشت گنیم و جوابگو نباشیم.آدرس جنت آباد خیابن دانش
  • حسن IR ۱۹:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۸
    1 0
    با سلام الان نزدیک هشت ماهاست خودروی فرسوده ثبت نام کردم ولی به بهانه هایی سر میدونن البته از سایپا تکلیف ما چیه
  • مربی بهداشت IR ۲۱:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۳۰
    35 0
    سلام در سایت آموزش وپرورش آمده که دکتر چینیان به عنوان رییس دفتر امور سلامت انتخاب شدندضمن تبریک به ایشان امیدواریم جهت رفع مشکلات مربیان بهداشت اقدامات لازم را مبذول فرمایند.پیشنهاد می کنم یک فرم نظرسنجی از مربیان بهداشت تهیه کنند تا بفهمند مربیان بهداشت از موقعیت کاری خود راضی نیستند. 30ساعت موظفی وحقوق کمترنسبت به سایر آموزگاران، نبود جایگاه در بین همکاران، نداشتن اتاق بهداشت وامکانات بهداشتی، نبود یک ساعت آموزشی از جمله مشکلات ما است که از خبرآنلاین تقاضا می کنیم به عرض جناب دکتر چینیان برسانند. باتشکر
  • ali IR ۰۹:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۰
    0 0
    بنده زمین کشاورزی دارم مدرک کارآفرینی وکشاورزی هم دارم وقتی که به اداره کشاورزی شهرستان دشتستان،برای دریافت تسهیلات برای یک طرح تولیدی مراجعه کردیم از ما دو برابر یا بیشتر از مقدار تسهیلات وثیقه مطالبه کردند.که این مورد با وضعیت مالی افراد متوسط جامعه نظیر ما همخوانی ندارد.فقط افرادی که از نظر مالی متول و ثروتمند هستند میتوانند از این طرح ها استفاده کنند.پیگیری کنید که اینگونه میخواستند روح کارآفرینی را در جامعه توسعه بدهند؟؟؟ اگر این مقدار وثیقه داشتیم دیوانه که نبودیم تسهیلات برای طرحمان بخواهیم. لطفا پیگیری کنید.
  • اکبر IR ۱۷:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
    2 0
    سلام بنده خودرو رانا در تیرماه 1391 با ودیعه 10 میلیون تمام ثبت نام کردم خود مدیران ایارن خو درو اعلام نمو دن قیمت ان 15 ملیلون تومان است که با سود مشا رکت 20 درصدی همراه است پس بنابراین قیمت این خو درو حدود 14 میلیون در میاد قر ار بود اسفند 1391 تحویل بدهند اما امروز 11 خرداد 1392 اعلام می کنند بیاید حواله قدیم رو تحویل بدهید با شما قر داد جدید میبندیم اون حو اله رو باطل می کنیم و 60 روزه خود رو به شما تحویل میدیم یعنی میخو ان خو درو ها رو با قیمت جدید برای ما حساب کنن در حالی که اینجانب دو سوم قیمت خو درو در ان زمان پر داخت نمو ده ام و باید با قیمت قبل با ما حساب کنن یا بر اساس نرخ تو رم پول ما رو حساب کنن بر اساس تو رم واقعی که برای خو دروهای خو شان حساب می کنن و پول ما رو بس بدن و اینقدر خو درو نمیخریم تا این صنعت بر شکسته شود با تشکر
  • اهال دانش A1 ۲۰:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
    0 0
    خواهشمندیم دوباره اعلام کنیدکه :ما گه با حقوق ریالی ؛پول آب و برق و....دلاری را میدهیم _پس چرا خدمات انقدر مشل دارد؟یکماه است- خیابان دانش واقع در جنت آبادشمالی پس از تعمیرات اداره آب و فاضلاب منطقه دچار کمبود فشار آب شده بطوری که ما که در طبقه سوم آپارتمان زندگی میکنیم مجبوریم با سطل آب و ... رفع نیاز داشته باشیم .-حواهشمندیم مشکل بسیار مهم اهالی منطقه 5 را انعکاس بدهید تا زحمتکشان اداره آب منطقه لطف و چاره ای به حال ما بدبخت ها داشته باشند ....وحداقل یکی از این آقایان مدیران شاید اقدامی بکند . هرچی به اداره آب زنگ میزنیم یکی را میفرستند کنترآب منزل را بازدید میکنند-آ
  • بی نام A1 ۲۳:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۱
    0 8
    من یک افغانیممیخام درایران زندگی کنم
  • محسن محبتي IR ۰۸:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۹
    2 0
    من از طرفداران جدي شهردار تهران و شخص آقاي قاليباف هستم و پاسخگويي شان نسبت به خواسته هاي مردم واقعا خوبه ولي يك نكته اي كه ميخوام سايت خبرآنلاين هم از شهرداري پيگيري كنه اينه كه چرا مسير راه آهن تهران-تبريز در منطقه 17 و 18 كه تونلش احداث شده و قرار شده در دو ريل آن خطوط مترو احداث بشه هنوز كاري انجام نشده، چون واقعا منطقه 17 و 18 از لحاظ حمل و نقل عمومي بسيار ضعيف است و مردمش اكثرا وضع مالي متوسط و پايين هستند و از طرف ديگر اين مسيرها آماده است فقط كافيه ريل گذاري بشه و هزينه چنداني هم براي شهرداري ايجاد نمي كنه.
  • ارمین A1 ۱۶:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۳۱
    0 0
    من متولد10خرداد74هستم الان میتونم دفترچه ی اعظام بگیرم
  • حسن علی ابادی A1 ۲۲:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
    1 0
    سلام من جانباز هفتاددرصدازبجنوردم متاسفانه امسال درایام هفته جانباز بنیادهیچ برنامه ای نداشت چرا؟ ادارات اموزش وپرورش چناسال است درماه رمضان طرح ضیافت رااجرا میکنند ومتاسفانه دراین چندسال جانبازا غفرهنگی که حالت اشتغال هستند را فراموش میکنند،چرا؟ ازقدیم گفتن :ازدل برود هرانکه ازدیده رود وحالا این حکایت ما جانبازان است که فراموش شده ایم. تلفن همراه 09155843707
  • محمد عدالت IR ۰۹:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۲
    2 0
    باسلام. ما سیزده نفر فرزندان شهید بازنشسته ی استان کردستان به علت بدهی اداره کل آموزش وپرورش این استان به سازمان بازنشستگی ،پنج ماه تمام است حقوق نگرفته ایم.آیا فریاد رسی هست؟ . 09183754265
  • amin A1 ۰۶:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۳
    4 0
    دلار ارزان شد پس چرا خودرو ارزان نشد ................
  • شاهرخ A1 ۱۸:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۴
    1 0
    با سلام من در ازمون ورود به حرفه مهندسان اسفند ۹۱ در رشته عمران نظارت شرکت نموده ام و بعد از ۲ ماه مطالعه کردن مباحث مقررات ملی در جلسه ازمون دیدم که بعضی از سوالها دارای ایراد طراحی می باشد که این امر باعث گردید که تمرکز هود را مقداری از دست بدهم و باعث شد که نمره بنده ۴۸ بشود در حالی که نمره قبولی ۵۰ می باشد و در اخر درخواست دارم تا در راستای احقاق حق بنده و دیگر شرکت کنندگان اقدام موثری صورت پذیرد با تشکر
  • محمد IR ۱۷:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۵
    0 0
    با سلام همراه اول از اول سال قبض ها رو ماهیانه حساب میکنه من میانگین هزینه تماسم برای دو ماه 30000 تومان بوده ولی الان تو این 3 دوره ماهیانه قبض واسم 30000 تومان میاد اگه هزینه ها دوبابر شده اطلاع رسانی کنند
  • مظلومه IR ۰۷:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۷
    0 0
    با سلام وتبریک هفته قوه قضاییه با توجه به اینکه سه سال از حادثه اسید پاشی ایلام که منجر به کشته شدن مظلو مانه نوعروس وفلج وزمین گیر شدن مادرش گردید اما هنوز دادگستری ایلام اقدام خاصی انجام نداده وجالب تر آنکه متهمین اصلی یعنی خواستگار وخواهرش با تبانی با شوهر خواهرش که الان در زندان است آزاد گردیده اند که این امر هم باعث کم اعتمادی مردم به قوه متین قضاییه وهم گستاخی خلافکاران ومخصوصا خانواده اسید پاشها گردیده امید است ریاست محترم قوه در اینمورد دستور لازم را صادر فرمایند
  • صفایی A1 ۰۴:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۹
    1 0
    با سلام، لطفاً یه آدرس سایتی معرفی کنید تا با مراجعه به آن ببینم چقدر پول برا مسکن مهر واریز کردم و چه مبلغ دیگری باید بپردازم، متشکرم
  • سربندی A1 ۰۴:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۹
    1 0
    با سلام،مادر من زنی 58ساله و بی سرپرست که خودش سرپرست دو دختره با کلی دلخوشی وپس انداز چندساله خود در مسکن مهر ثبت نام کرد و بخت بد در (قطعه چاق) صفادشت با اسمش در اومد، مگه نباید هر کس نزدیک محل سکونتش خونه بدن؟ ما که شرق تهرانیم چرا پردیس ندادن؟ آخه انصافه؟مادر من با دوختر چطور همچین جایی زندگی کنه با کلی فاصله از تهران.اگر از اول محل رو نشونمون میدادن که پول بی زبونو به اینا نمیدادیم که کلی هم از پول ما استفاده کردن حالا که میگیم نمیخوایم طلب ضرر از ما کردن،ضمن اینکه مبلغ پرداختی رو هم افزایش دادن،اگر میخواستیم هم نداشتیم که پرداخت کنیم.نمیشه تعویض کرد با پردیس؟بخدا این پولا خوردن نداره.....
  • ف A1 ۰۴:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۹
    3 0
    با سلام، من بعد از کلی درس خوندن اومدم و شدم منشی شرکت، لیسانس (مهندسی صنایع)گرایش ایمنی.معلمی رو خیلی دوست دارم ،اشتباه کردم نرفتم تربیت معلم شاید از این طریق میتونستم شغل معلمی رو انتخاب کنم. الان راهی هست وارد آموزش و پرورش شد؟ چون ظاهاً آزمونی که قراره آموزش و پرورش بزاره برای حق التدریسی هاست
    • morteza IR ۰۷:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۷
      3 0
      سلام شما خدارو شكر كن حداقل منشي شدي. دعا كن همين شغل گير اونايي كه اينم ندارن بياد.وضع مملكت خرابه خراب.
  • ف س A1 ۰۴:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۹
    1 0
    با سلام، من دوره کاردانیمو در علمی کاربردی گذروندم و بلافاصله در کنکور سراسری برای لیسانس قبول شدم و برای دریافت مدرک کارشناسی از من اصل مدرک کاردانی+ریز نمرات+تأییدیه تحصیلی از کاردانی خواستن،اسفند 91 با داشتن نامه ای از کارشناسی مراجعه کردم به کاردانی و گفته شد یک ماه طول میکشه، الآن در ماه تیر هستیم اما مدارک منو آماده نکردن و تماس هم که میگیرم جواب نمیدن،از طرفی محل کار من مدارکمو خواستن.آخه درسته اینقدر اذیت میکنن؟مگه میشه اینقدر طول بکشه؟ چون وقتی به دانشگاه جامع مراجعه کردم گفت اصل مدرکت بعد از عید آماده میشه
  • بی نام A1 ۰۵:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۹
    1 0
    با سلام ، منزل ما در منطقه 14 خ پاسدار گمنام -خ صاحب الزمان- ک حسینی -هستیم فکر کنم 2سالی میشه که جوی های آب کوچه جارو نشده، و واقعاٌ بقدری کثیف شده که خجالت میکشیم دوست وآشنایی به منزل ما بیاد و از این کوچه گذر کنه.چند بار هم با واحدهای مربوطه تماس گرفتیم که فایده نداشت، ضمن اینکه ما داخل بن بست هستیم و جوی های کوچه اصلی رو تویض کردن و زمین داخل بن بست (نوروزبیگی) را برش دادن جهت باز سازی و تغییر اما رفتن و دیگه پیداشون نشد.ما باید چیکار کنیم ؟بدترین محله ها هم الآن پیشرفت کردن و تمیز شدن اما محله ما بدتر شده که بهتر نشده واقعاً افتضاحه
  • مريم IR ۱۳:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
    2 1
    سلام .ميخواستم از مسئولين خواهش كنم عبور ماشين در خيابان ها يكطرفه بشه . ما آسايش نداريم شب و روز از سرو صدا و تردد در خيابان امكان نداره .منزل ما در شهرري دولت آباد خيابان بهمن
  • یلدا A1 ۰۷:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
    0 1
    سلام. نتیجه شرکت نفت قرار بود هفته اول خرداد اعلام بشه اما 3 بار هفته به هفته عقب انداختن. گفتن اواسط تیر اما هنوز خبری نیست. توروخدا پیگیری کنید 128000 نفر شرکت کننده بیکار نیستن بخدا. خیلی از زندگی ها وابسته به این نتیجه اس
  • معلم پیمانی IR ۰۵:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۷
    12 10
    سلام می خواستم از مسیولین آموزش وپرمورش بپرسید چرا برای پیمانی ها حکم جدید (25درصد اضافه حقوق ) را نزدند ؟ در ضمن به عده ای از ما هنوز عیدی هم ندادند. لطفا خبر آنلاین پیگیری بفرمایید.
  • محمد A1 ۰۸:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۷
    0 0
    با سلام.اینجانب احتیاج دارم مرا راهنمایی کنید با توجه به اینکه بالغ به 10 ماه است که کابل های تلفن های ثابت به سرقت رفته است و مشترکین از خدمات تلفن ثابت محرومند متاسفانه شرکت مخابرات هیچ توجهی به این قضیه و رفع مشکل مشترکین ندارد و به دلیل اینکه خصوصی شده است مرجع رسیدگی به شکایات مردم از شرکت مخابرات کجاست؟
  • رضا لیل آبادی A1 ۰۵:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۸
    0 0
    در مورد قانون کالای همراه مسافران که به تازگی در منطقه ی آزاد ارس اجرا می شود توضیحات بیشتری بدید.
  • سعید A1 ۱۵:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
    1 0
    به نام خدا و باسلام امروز 19 تیر 92دعوتنامه ی پارس تندر اسپرت ثبت نامی 29 تیر 91 با پیش پرداخت 13500000تومانه دستم رسید و آب تو سرم خشک شد باید بعد یک سال انتظار این خودرو را با آپشن اسپرت 40000000 میلیون تومن پول بدم واقعاً هیچکس نیست به فریاد مظلومیت این ملت پاسخ دهد نه شورای رقابت و نه انجمن حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان و نه وزارت صنعت خدایا تو به فریادمان برس
  • سيد منصور IR ۰۷:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۰
    1 0
    اینجانب در مردادماه 91 با حقوق كارمندي يك دستگاه پارس تندر ثبت نام کردم و مبلغ 13.500 ميليون تومان واریز کردم و طبق قرارداد تحویل خودرو اسفندماه 91 بود. بعد یک سال انتظار این خودرو را با دعوتنامه با قيمت 37.5 ميليون صادر گرديده است. دوستانی که در دي و بهمن موعد تحویلشون همين خودرو بوده به قیمت قبل (همان 25 ميليون آمده است) از طرفي همان موقع ثبت نام (مردادماه 91) قیمت ال 90 به مبلغ 17 میلیون بود و ما مي توانستيم با سه ميليون بالاتر يك خودرو صفر بخريم.لذا خواهش می کنم قیمت خودرو تحویلی مانيز همان قیمت مصوب 25 میلیون محاسبه گردد. لطفا از سازمان حمايت از حقوق مصرف كننده و توليد كننده اين مورد را پيگيري كنيد . شماره پذيرش ثبت نامی 4439663مورخ8-5-1391 در مشهد
  • عباس حسینی پور A1 ۰۵:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۲
    0 0
    اینجانب در آبان ماه 91 یک دستگاه تندر 90 طرح فروش قطعی به قیمت 210500000 ریال را ثبت نام نموده و 150640000ریال ان را طبق قرارداد پرداخت و مابه التفاوت ان را می بایست در فروردین 92 پرداخت نماییم که طبق دعوت نامه ارسالی مابه التفاوت را در اسفند 91 پرداخت نموده و حدود 6180000 ریال نسبت به قیمت قبلی افزایش یافته و بود و ذکر شده بود که یک ایربگ نیز ماشین بیشتر ندارد و تا امروز 22/4/92 از تحویل ماشین نیز خبری نیست خواشمند است پیگیری نمایید.
  • محمد مهدی سعیدی IR ۰۷:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۴
    2 0
    با سلام بنده در تاریخ 18/4/92 در نمایندگی سایپا گلبوئی پراید ثبت نام کرده هم اکنون مدت 35از تاریخ می گذرد نمایندگی اعلام کرده بیائید سفید تحویل بگیرید دارای دو ایر بک است و مبلغی بیشتر باید پرداخت کنید حال انکه پراید ثبت نام نمودم نوک مدادی می باشد و مبلغی به عنوان رنگی بوده بیشتر دادم اکنون توان باز پرداخت مبلغ بیشتر ندارم به ماشین هم نیاز دارم
  • میلاد IR ۰۸:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۴
    1 0
    نیروگاه شهدای پاکدشت( سیکل ترکیبی دماوند) که برای خصوصی سازی!!! به بنیاد شهید منتقل شده است به علت مدیریت غلط بنیاد و نابلدی مدیران بنیاد در امور نیروگاه داری، متاسفانه در حال تخریب تجهیزات می باشد. آیا واقعا این صحیح است بزرگترین نیروگاه خاور میانه به علت رد دیون دولت به اسم خصوصی سازی به دست ارگانی بیفتد که هیچ تجربه ای در امور نیروگاه ندارد؟ ایا واقعا ارزش این نیروگاه 800 میلیارد!!! است ؟ که در قبال بدهی 800 میلیاردی به بنیاد داده سده است ؟ آیا ارزش واقعی این نیروگاه با احتساب حتی دلار مبادله ای به چند برابر این مفدار نمی رسد ؟ آیا صحیح است که نیروهای متخصص این نیروگاه( که سرمایه ای عظیم برای نیروگاه می باشند) به علت جو بد مدیریت و قطع مزایا توسط بنیاد در حال فراراز این نیرو گاه باشند؟ آ
  • بی نام IR ۱۲:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۷
    1 0
    سلام این مشکل هزاران نفر از جوانان تحصیلکرده است. نتایج استخدامی بانک کشاورزی با بدقولی اعلام نشده است و هر روز حرفی جدید میزنند و 2 ماه از زمانیکه باید نتایج اعلام میشد گذشته. لطفا پیگیری نمایید با تشکر
  • وحید EU ۱۴:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۷
    2 0
    سلام می خواستم بدونم این سیستم اموزشی کشور ما چرا اینجوری هست ؟ داخل سایت اموزش و پرورش داراب بخشنامه زده شده که(( مدارس نمونه دولتی حق گرفتن ورودی از دانش اموزان ندارند و در صورت گرفتن تخلف به شمار می رود)) اما من که جزء محدود افرادی بودم که در امتحان ورودی این مدرسه قبول شدم بخاطر ورودی یک میلیونی نتونستم به این مدرسه برم و حالا دارم داخل مدرسه ی عادی درس میخونم و رفتم اموزش پرورش داراب برای اعتراض کردن به این وضع انقدر این طرف و ان طرف شدم که دیگه ولش کردم.
  • ایثارگر A1 ۱۹:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۷
    7 0
    با سلام اینجانب ایثارگر ( 114 ماه منطقه عملیاتی ) زمینی در سنندج شهرک وحدت از سال 1381از طرف تعاونی مسکن لشکر 28 به ما واگذار شده ولی تا کنون برگه واگذاری و مجوز ساخت به ما نمی دهند و من اکنون پس از سالهای متمادی بازنشسته شده ام و با مشکلات زیادی ربرو هستم و مستاجر می باشم و ضمنا هیچگونه وام یا امتیازی به خاطر زمین نگرفته به ما داده نمی شود و هر بار که به تعاونی مسکن مراجعه می کنیم می گویند انشاالله درست می شود دیگر به خدا مستاصل شده ام لطفا پیگیری بفرمایید.
  • مسعود نجفی نیا IR ۱۷:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۸
    1 0
    با سلام بدین وسیله به اطلاع میرسانم جاده فرعی روستای ارنگه کیلومتر 18 جاده چالوس می باشد توسط پیمانکار بنیاد مسکن نیمه کاره رها شده وموجب سختی ایاب ذهاب این منطقه شده است خواهشمند است رسیدگی فرمایید ودر صورت امکان اگر مقصر شورای ده یا پیمانکار است قاطعانه برخورد شود باتشکر
  • معلم پیمانی IR ۱۳:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۳
    5 0
    سلام از آموزش وپرورش پرسیدین برای نیروهایی که عیدی نگرفته اند ؟ به سایت آموزش وپرورش هم رفته ام ولی آنها هم پاسخی ندادند.لابد فکر می کنند وضع ما خیلی خوبه . خواهش می کنم پیگیری کنید .
  • علی IR ۱۶:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۳
    4 0
    با سلام من به بیماری (ام دی اس) وبه یه دارویی بنام (رولیمید)نیاز دارم . دارو تک نسخه ایی هستش و اصلا تو ایران گیر نمیاد...همه جا رفتم ولی موفق نشدم....هلال احمر هم نمیاره.وزارت درمان به جز متاسفم چیزی برای من نداشت...بیمه ها هم اصلا تقیل نمیکنن.... لطفا کمک کنید.با تشکر
  • v hp IR ۱۶:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۴
    2 0
    تکلیف حقوق پرداخت نشده معلمان مشخص کنید. دو روزه بابام بهم پول نمی ده.....!
  • مهتا تقی زاده A1 ۱۷:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۵
    1 1
    امروز 5 مرداد... معلمها هنوز حقوق نگرفته اند!!! باید هوا بخوریم؟
  • مهدی A1 ۰۳:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
    0 1
    با گذشت 6 روز از مرداد ماه هنوز حقوق فرهنگیان پرداخت نشده لطفا پیگیری کنید . هیچکس هم جوابگو نیست.
  • فراهانی A1 ۱۶:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
    0 0
    با سلام و خسته نباشید به استحضار می رساند اعضایی پروژه مسکن مهر 19 شهر ری بهاران واقع در حسن اباد حدود 4سال از ثبت نام پروژه مذکور میگذرد تا کنون مبالقی حدود 14 تا 20میلیون تومان به صورت الحساب به حساب تعاونی مذکور واریز کرده و به رغم وعده تحویل واحد ها طی چند مرحله خرداد 90 اسفند 91خرداد 92و شهریور 92متاسفانه تا کنون این وعده عملی نشده است. و با توجه به مشکلات مالی و اجاره نشینی اعضا مبالغ را تکمیل کرده اند. و اکنون پایان پروژه را فروردین 93 اعلام کرده اند .این در حالی است که با توجه به مراجعه حضوری اعضا به محل پروژه بسیاری از ایتم های کاری هنوز انجام نشده و از نظر پیشرفت فیزیکی روند اجرای پروژه با سرعت بسیار کندی در حال انجام می باشد.
  • معلم IR ۱۲:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
    2 1
    هفتم مرداد شد وازحقوق فرهنگیان خبری نیست
  • علیرضا IR ۱۵:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۹
    0 1
    لطفا دلایل عدم اجرای قانون 2-2 در پتروشیمی های منطقه عسلویه که مورد نظر مقام رهبری هم بود را پیگیری فرمایید.به خدا تمامی نیروها از نظر روحی روانی دچار مشکل شده اند.
  • سعید A1 ۱۰:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۰
    0 1
    باسلام اینجانب معاون مدرسه و جانباز می باشم باتوجه به اینکه مدرسه منحل گردید وحق معاونتم حذف گردید ایا چون سازمان تامین اجتماعی حکم جانبازان تنزل یافته رامی زند امکان دارد اموزش وپرورش هم حکم تنزل ما را بزند با تشکر
  • رضا A1 ۲۱:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۱
    1 1
    سلام وخسته نباشید دانشگاه ازاد از ترمی که گذشت بخشنامه ای صادر کرده که اگر دانشجویی بخواد انصراف بده وبه دانشگاه دیگه بره باید یک ونیم برابر شهریه ثابت رو بده "اخه این واقعا انصافه ؟دلیل گرفتن این پول چیست؟بخدا این پول حرومه "لطفا پیگیری کنید
  • حسين IR ۲۲:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۶
    2 0
    اي قبول شدگان استخدامي سازمان امور مالياتي براساس بخشنامه اقاي جهانگيري قبولي انان لغو ميشود يا خير ؟
  • رسول A1 ۱۴:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۷
    0 1
    با سلام و احترام // اینجانب رسول رجب زاده با کد مشتری 9247211 و به شماره قرارداد6734131 اقدام به خرید دعوتنامه رانا نمودم. متاسفانه به دلیل ترافیک و مشکل سایت ایران خودرو نتوانستم مابقی مبلغ خرید رانا را در مدت 5 روزه واریز نمایم. به ناچار اقدام به تبدیل خودرو به 206 تیپ 5 کردم. قرار بود تحویل این خودرو 15 روزه انجام شود. ولی تا کنون از زمان تسویه حساب اینجانب و پرداخت مابالتفاوت مورخ 16/04/92 ، حدود 32 روز گذشته است. نمایندگی طرف اینجانب به کد (2078) در پاسخ گفته قرارداد بنده حتی به لیست تسویه حساب نیز هنوز نرفته چه برسد به لیست تخصیص و صدور فاکتور. ضمن آنکه زمان بارگیری خودرو نیز به این مدت اضافه خواهد شد. با این اوصاف اینجانب باید خودرو را 2 یا 3 ماهه تحویل بگیرم!؟ // تشکر
  • علی IR ۰۶:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۸
    0 0
    سلام اینترنت مخابرات مازندران شهر نکا دارم الان 15 روزی میشه سرعت اینترنت پر سرعت مخابرات با سرعت کیلوبایت داریم استفاده میکنیم ، هر چی پیگیری میکنیم میگن داریم درست میکنیم و جواب معلومی نمیدن ، چون با پهنا باند محدود به مشترکان خیلی زیادی خط دادن ، لطفا پیگیری کنین شاید خجالت بکشن درستش کنن ، منتظر پیگیریتون هستم ، با تشکر ممنون
  • فرزاد IR ۱۳:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۹
    0 0
    سلام .از شما تقاضا داریم لطفا برای رفع ابهام بسیاری از شرکت کنندگان کنکور ،از سازمان نظام وظیفه سوال زیر را پیگیری فرمایید .اگر فردی الان یعنی مرداد 92در کاردانی دانشگاه ازاد (رشته های بدون کنکور)ثبت نام کند و بابت ان از نظام وظیفه معافیت تحصیلی دریافت کند .ولی پس از مدتی (مثلا در مهر 92)نام وی در قبولی پزشکی دانشگاه سراسری نیزاعلا م شود ،ایا فردبا انصراف از کاردانی میتواند از نظام وظیفه یک معافیت تحصیلی جدید بابت ثبت نام وادامه تحصیل در ررشته پزشکی دریافت کند؟( ضمن تشکر خواهشمندم در صورت دریافت پاسخ ،انرا اعلام فرمایید چون مهلت انتخاب رشته تا اواخر مرداداست)
  • iran A1 ۱۱:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۲
    0 0
    با سلام سوال من در مورد متروی گرمدره است. آیا این ایستگاه قرار نیست راه بیفته ؟آخه ماچطوری رفت و آمد کنیم؟کارمون تهرانه؟ چرا به فکر ما نیستید ؟ تو این منطقه یه بیمارستان کوچیک نداریم.لااقل یک خط اتوبوس بذارید گرمدره-آزادی برای امنیت مردم به خصوص خانم ها با تشکر
  • احمد IR ۰۶:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
    0 0
    سلام اسفند ماه در استخدامی وزارت نیرو شرکت کردم و در حالی که فقط یک نفر نیاز داشتن درسه برابر ظرفیت موفق به قبولی شدم بعد از مصاحبه علمی از سه نفر یک نفر حذف شد و دو نفری که موندیم برا تحقیقات و گزینش ازمون خواستن فرم پر کنیم حالا خواهشمندم پیگری کنین که وضعیت ما به چه صورت میشه؟ آیا هنوز میتونیم امیدوار باشیم یا اینکه کلا استخدام ما کنسل شده؟ با تشکر
  • منصور IR ۰۷:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۴
    0 0
    •اینجانب در مردادماه 91 يك دستگاه پارس تندر ثبت نام کردم و مبلغ 13.500 ميليون تومان واریز کردم و طبق قرارداد تحویل خودرو اسفندماه 91 بود. بعد یک سال انتظار این خودرو را با دعوتنامه با قيمت 37.5 ميليون (با احتساب سود مشاركت و ديركرد40 ميليون)صادر گرديده است. دوستانی که در دي و بهمن موعد تحویلشون همين خودرو بوده به قیمت قبل (همان 23 ميليون آمده است) از طرفي همان موقع ثبت نام (مردادماه 91) قیمت ال 90 به مبلغ 17 میلیون بود و ما مي توانستيم با سه ميليون بالاتر يك خودرو صفر بخريم.لذا خواهش می کنم قیمت خودرو تحویلی مانيز همان قیمت مصوب 23 میلیون محاسبه گردد. لطفا از سازمان حمايت از حقوق مصرف كننده و توليد كننده اين مورد را پيگيري كنيد . شماره پذيرش ثبت نامی 4439663مورخ8-5-1391 در مشهد
  • معین A1 ۰۷:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
    1 0
    چرا ایرانسل از دیشب مشکل داره.(تاریخ امروز 1392/05/25). من اهل قائمشهر مازنداران هستم.
  • مشتری A1 ۲۱:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۶
    1 0
    سلام لطفآ از مسولین شورای رقابت سوال بفرمایید تعیین تکلیف قیمت گذاری مگان به کجا رسید .ممنون
  • افلاطون حیدزی تبار-مازندران نوشهر IR ۱۳:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۷
    0 0
    باسلام ایمیل یا فاکس هیت عالی نظارت ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • عبدالرحمان کمرخانی A1 ۰۵:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
    0 0
    من 3ماه درشرکت نفت بیجارکارکردم ودرانجادچارحادثه شدم دودومهره کمرم شکسته امااین شرکت برای من بیمه ردنکرده است وتمام مخارج راخودم پرداخت کرده ام وبه هیچ عنوان میگویندبیمه نمیکنن مانده ایم چیکارکنیم
  • بی نام IR ۱۶:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
    1 0
    با سلام و احترام با روی کار امدن اعضا هیات دولت یازدهم نور امیدی در دلمان جهت برقراری حق و عدالت روشن شده چندی پیش صندوق توسعه ملی فراخوان داد که تعدادی را طی برگزاری آزمون استخدام پیمانی می کند ولی متاسفانه شاهد بودیم که فقط آقا زاده ها و کسانی که سفارش شده بودند به استخدام پیمانی درآمدند وجالی تر از همه این که تعدادی هم بدون آزمون به استخدام رسمی دولت در آمدند!عاجزانه تمنا دارم به این وضع رسیدگی کنید
  • ali IR ۱۴:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
    4 0
    با سلام من از درگاه اینترنتی بانک کشاورزی شارژ تلفن همراه خریداری کردم به دلیل قطع نگهانی برق نتوانستم استفاده کنم لذا برای دریافت مجدد همان شارژ دریافت سه شارژ خریداری شده آخر را انتخاب کردم که متاسفانه جای گزینه های آن خالی بود یعنی یه بانک به این بزرگی هیچکس نیست این اشکال را برطرف کنه حالا خوب بود شارژ دوهزار تومانی خریدم و الا اگر بیست هزاری بود چه !!!!!!!!!
  • تهرانی ها EU ۱۶:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
    2 0
    از ریاست شورای شهر تهران سئوال شود دو نرخی کردن قیمت بلیط اتوبوس در کشور برای اولین بار در تاریخ با کدام بهانه ؟ چرا مروج فرهنگ مردم ستیزی شده اند ؟ مگر شورای شهر نباید مدافع حقوق مردم باشند؟ افزاش قیمت بلیط های کارتی نیز بسیار بیش از 20% است لطفا در جهت احقاق حق همه مردم اتوبوس سوار که قشر متوسط جامعه هستند پیگیری کنید . و به مسئولین بگوید که دیگر دوران دروغ گویی به پایان رسیده است و حالا نوبت دولت تدبیر و امید است . خدا قوت
  • حامد IR ۱۹:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
    1 0
    بیکاری وای وای وای این ام مشکل بزرک جوونا اگه می تونیی پیگیری کنین یعنی می تونین
  • panahi IR ۱۳:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۱
    1 0
    با سلام خدمت شما مسولین محترم سایت خبر آنلاین بنده یه مشکل دارم که البته این مشکل فقط مربوط به من یا یک شهر خاص نیستش لطفا اگه امکان داره حتما این مشکل را پیگیری نماید بسیاری از ساکنان غرب کشور در موسسه قرض الحسنه نصر به مقادیر زیادی برای دریافت وام سپرده گذاری کردن شرایط دادن وام هم به ازای 6 ماه سپرده گذاری برابر با مبلغ سپرده گذاری 36 ماهه قرار بود که وام بدن ولی متاسفانه به علت ادغام این موسسه با بانک قرض الحسنه رسالت تکلیف افرادی که سپرده گذاری کردن اصلا معلوم نیست و حق افراد زیادی خورده شده و مسولین اصلا جوابگو نیستن و ببخشید این را عرض میکنم بدون هیچ ترسی به مردم دروغ میگن و هیچ کس اینو تاکید میکنم هیچکس جوابگو نیستش لطفا پیگیری نماید تا حداقل کسی باشه که صدای ما را شنیده باشه
  • عاشق ابادی ایران عزیز EU ۱۴:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۲
    3 0
    باسلام چرا خبرآنلاین قسمت مشکلات مردم را در میان قسمت جامعه مخفی کرده است اولین شرط حل مشکلات اشکار کردن ان است لطفا مثل سابق در صفحه اول قرار داده شود و حداقل مشکلات عمومی پیگیری کرد حتی اگر یک مشکل هم حل شود بسیار کار ارزشمندی انجام شده است . با تشکر
  • ali A1 ۱۶:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۲
    0 0
    با سلام و خسته نباشید اینجانب کمال تشکر را از کارکنان محترم سایت خبر آنلاین بابت مشکلی که در سایت بانک کشاورزی بود و برطرف گردیده دارم امیدوارم همیشه سربلند باشید
  • سمیه A1 ۱۶:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
    0 0
    سلام چرا حق التدریس اساتید پیام نور طبق برنامه زمانی سال 92 پرداخت نشد پس کی میخوان بدن؟
  • رضا IR ۲۱:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
    2 0
    ﺩﺭﺭﺍﺑﻄﻪ ﺑﺎﭘﯿﺶ ﻓﺮﻭﺵ ﺧﻮﺩﺭﻭ ﺗﯿﺒﺎ.ﺍﯾﻨﺠﺎﻧﺐ ﺩﺭﺑﻬﻤﻦ ﻧﻮﺩﻭﯾﮏ ﯾﮐ ﺧﻮﺩﺭﻭ ﺗﯿﺒﺎ ﭘﯿﺶ ﺧﺮﯾﺪﻡ ﮐﺮﺩﻡ ﮐﻪ ﺗﺤﻮﯾﻞ ﺧﻮﺩﺭﻭ ﺭﺍﺍﺭﺩﯾﺒﻬﺸﺖ ﻧﻮﺩﻭﺩﻭ ﺯﺩﻩ ﺑﻮﺩﻧﺪ ﺍﻭﺍﺳﻂ ﺧﺮﺩﺍﺩ ﻣﺎﻩ ﮔﻔﺘﻨﺪ ﮐﻪ ﺍﻟﺒﺎﻗﯽ ﻣﺒﻠﻎ ﺭﺍﭘﺮﺩﺍﺧﺖ ﮐﻨﯿﺪ ﺍﮐﻨﻮﻥ ﮐﻪ ﺩﺭ ﺷﻬﺮﯾﻮﺭ ﻣﺎﻩ ﻫﺴﺘﯿﻢ ﻭﮐﻞ ﻣﺒﻠﻎ ﺧﻮﺩﺭﻭ ﺭﺍﺩﻭ ﻣﺎﻩ ﭘﯿﺶ ﮔﺮﻓﺘﻪ ﺍﻧﺪ ﻓﻘﻂ ﻣﯽ‌ﮔﻮﯾﻨﺪ ﮐﻪ ﻗﻄﻌﻪ ﻧﺪﺍﺭﯾﻢ .ﻣﯿﺨﻮﺍﺳﺘﻢ ﺑﺪﺍﻧﻢ ﺍﮔﺮ ﻗﻄﻌﻪ ﻧﺪﺍﺭﻧﺪ ﭘﺲ ﭼﺮﺍ ﻫﻨﻮﺯﻫﻢ ﺑﻪ ﭘﯿﺶ ﻓﺮﻭﺵ ﻭﻓﺮﻭﺵ ﻧﻘﺪﯼ ﺍﺩﺍﻣﻪ ﻣﯽ‌ﺩﻫﻨﺪ.ﺧﻮﺍﻫﺸﻤﻧﺪﻡ ﭘﯿﮕﯿﺮﯼ ﻓﺮﻣﺎﯾﯿﺪ. متشکرم
  • بی نام A1 ۲۲:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۶
    1 0
    با سلام و احترام // اینجانب رسول رجب زاده با کد مشتری 9247211 و به شماره قرارداد6734131 اقدام به خرید دعوتنامه رانا نمودم. متاسفانه به دلیل ترافیک و مشکل سایت ایران خودرو نتوانستم مابقی مبلغ خرید رانا را در مدت 5 روزه واریز نمایم. به ناچار اقدام به تبدیل خودرو به 206 تیپ 5 کردم. قرار بود تحویل این خودرو 15 روزه انجام شود. ولی تا کنون از زمان تسویه حساب اینجانب و پرداخت مابالتفاوت مورخ 16/04/92 ، حدود 50 روز گذشته است. نمایندگی طرف اینجانب به کد (2078) در پاسخ گفته قرارداد بنده حتی به لیست تسویه حساب نیز هنوز نرفته چه برسد به لیست تخصیص و صدور فاکتور. ضمن آنکه زمان بارگیری خودرو نیز به این مدت اضافه خواهد شد. با این اوصاف اینجانب باید خودرو را 2 یا 3 ماهه تحویل بگیرم!؟ // تشکر
  • فاطمه GB ۱۰:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۳
    1 0
    میدونم پیگیری نمی کنید ولی مینویسم. خواهشا در مورد مرخصی زایمان شش ماهه یا نه ماهه از افرادی که مسعول این قضیه هستند سوال بپرسید بلاخره چی می شه؟ ما خوشحال بودیم که نه ماه شده ولی خوشحالی ما رو به غم و غصه تبدیل کردن.حداقل ی چیزی بگین.
  • کتایون IR ۱۰:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۵
    0 0
    بعنوان یک کارمند با سابقه و خدمتگذار جامعه تقاضادارم برای رهایی از دغدغه رفت وامد به محل کارخط اتوبوس رانی از هوانیروز به پایانه مترو اکباتان (همانند قبل )اختصاص دهید باتشکر
  • کتایون IR ۱۰:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۵
    0 1
    عاجزانه خواهشمنداست سریع السیر بودن مترو کرج را حذف نمایید چون برای ما که سوار مترو عادی می شویم درصورت امدن سریع السیر 20 دقیقه دیرتر به منزل میرسم
  • ali IR ۱۱:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۶
    3 2
    با سلام و ارادت اینجانب وامی با بهره 24 درصد !!!! از بانک سرمایه به عنوان وام خرید کالا به مبلغ 4 میلیون تومان دریافت نمودم که از این مبلغ 400 هزارتومان آن را نگهداشته اند و مبلغ سه میلیون و ششصد هزار تومان به من پرداخت کرده اند با بازپرداخت ماهیانه 156 هزارتومان حالا 24 درصد سه میلیون و ششصد هزارتومان چقدر می شود و 400 هزار تومان مابقی تا پایان قسط داده نمی شود که در برگه بازپرداخت مبلغ 5 میلیون و 500 هزار تومان قسط بندی شده بماند که چک و سفته و تعهد محضری و تعهد کسر از حقوق و ضامن هم داده ام !!!!! کجای این بانکداری اسلامی بدون رباست کاش می شد تصویر تمام این مدارک را برایتان نمایش می دادم
  • زهرا IR ۱۶:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
    0 2
    با سلام خواهش میکنم منو راهنمایی کنید امروز توی خیابان دختری آمد جلو گفت موبایلم توی تاکسی جا مانده هرچه زنگ میزنم مشغوله شما یه اس ام اس به موبایل من بده بگو تورو خدا گوشیمو بده منم دادم شمارمم بهش دادم عصرش یه مردی زنگ زد گفت تو خواهر منو اغفال کردی ازخانه فرار کرده شمارت رو دادم آدرشتو گیر بیارن من اصلا خبر ندارم از چه حرف میزد حالا چه کار کنم گفتم اشتباه گرفتی گفت شمارتو دوستش داده دارم دیونه میشم اصلا بدون مدرک میتونه آدرس منو پیدا کنه و این تهمت رو به من بزنه؟ خواهش میکنم جواب بدید
    • عظیم IR ۱۰:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۴
      1 1
      درسال90بعد از 5سال خدمت به عنوان نیروی قراردادی ازپلیس راه استان لرستان انصراف دادم طلب اینجانب بعد از پیگیری از اداره کار وصدور رای و ارجاع به دادگستری و از آنجا به دادگاه نیابت تهران برای پلیس راه ناجا در شهرک آزمایش ارسال شد ولی قریب به 2 سال پس از آن و پیگیری از طریق تلفن با وجود محکومیت به پرداخت مبلغ2600000تومان تاکنون طلب مارا پرداخت نکرده اند همان کسانی که میان توی برنامه های تلویزیونی دم از عدالت و قانون می زنند ولی طلب مردم را نمی دهند
    • حمید IR ۰۴:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۱
      0 0
      سلام زهرا خانوم ، بهترین را حل شما اینه که این موضوع رو با یه وکیل دادگستری در میان بذارید و ازشون بخواید که شما رو راهنمایی کنن و ازشون راه حل بخواین . هزینه ش هم 10 -20 تومنه
  • بی نام A1 ۲۰:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
    1 1
    سلام خبرانلاين ترخدا از گروني و كم شدن شيرخشك و يه سري داروهاي ضروري بنويس مخصوصا در شهرستانها
  • بی نام IR ۰۷:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۵
    1 1
    بسمه تعالي با عرض سلام و خسته نباشيد خدمت شما با توجه به اينکه کساني که فرزند پنجم خانواده هستند، نمي توانند از بيمه استفاده نمايند و برخي از خانواده ها که امکان مالي کمي دارند حتي براي استفاده از تسهيلات بيمه با مشکل روبرو هستند. از شما خواهشمندم که در صورت موافقت و صلاحديد اين قانون که فرزندان 4 به بعد بايد حق بيمه را جداگانه پرداخت کنند را بررسي نماييد. با تشکر
  • بی نام EU ۰۵:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۶
    0 1
    با سلام و خسته نباشید مشکلی که می خواهم مطرح کنم کمیاب بودن شیرخشک ببلاک ای آر است که مخصوص بچه های رفلاکسی و دارای حساسیت به شیر گاو است و نبود آن دردسر بزرگی برای خانواده ها شده و جایگزینی هم نداره ... خواهشا پیگیری کنید.
  • کاظمی IR ۱۱:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۸
    0 0
    سلام..سازمان سنجش در موعد ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد توضیح میدند که معدل کل دوران کارشناسیتونو صحیح وارد کنید..متاسفانه اشخاصی که ورودی قبل از دهه 80 هستند..و کلا فارغ التحصیلان قبل از 85 معدل کل در مدرک لیسانس شون قید نشده..و از سیستم کامپیوتری و دسترسی به ریز نمرات هم که خبری نبود و ما خودمون با سختی از روی چندتا کپی کارنامه که فقط از چند ترممون داشتیم معدلمونو به دست آوردیم و الان فقط به دلیل اینکه من 13% (یعنی 87/13 را زدم 14 )در دانشگاه قبولیم معلق موندم و حق ثبت نام برای کارشناسی ارشدو ندارم در صورتی که عدم مغایرت من به 25% هم نمیرسه ولی منم مثل کسانی که بیشتر از یک نمره مغایرت داره معلق موندم و منصفانه نیست!!!
  • خانزادی IR ۱۶:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۹
    1 0
    قرار شده که جانبازان 20% تسهیلات برابری با جانبازان 25% بگیرن.تاریخ ابلاغش کیه ؟
  • حسین A1 ۱۸:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۹
    0 0
    سلام.چرا طرح تعرفه گذاری پرستاری تا الان اجرا نشده.خواستم ببینم این طرح تاکجاپیشرفت کرده وچه زمانی درشهرستانها اجرا خواهد شد.لطفا پیگیری بشه.نهاد مربوطه نظام پرستاری میباشد.باتشکرفروان
  • يونس A1 ۰۶:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۱
    1 0
    ما فارغ التحصیلان رشته بهداشت عمومی گرایش مبارزه با بیماریها در آزمون استخدامی استانداری استان لرستان شرکت نموده و موفق به کسب حد نصاب،جهت قبولی در آزمون شده ایم. اما به دلیل دارا بودن مدرک کارشناسی از تشکیل پرونده جهت دارندگان مدرک کارشناسی در کارگزینی دانشگاه علوم پزشکی لرستان ممانعت به عمل آمده است. از این نظر که اکثر قبول شدگان در آزمون دارای مدرک کارشناسی می باشند و تمام کاردان ها در طول ده سال گذشته جذب شده اند و دیگر کاردانی نمانده و حتی یک نفر به عنوان ذخیره در این آزمون اعلام نشده و معترض شخصی وجود ندارد و اکثر شرکت کنندگان متاهل و دارای فرزند هستند و از نظر سنی از حد قانونی جهت استخدام خارج می شوند.لطفا پيگيري كنيد
  • علی A1 ۱۳:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
    0 0
    مدیر عامل جدید سازمان منطقه آزاد قشم طی دستوری اعلام کرده اند که کلیه نیروهای غیر بومی جزیره قشم طی دو سال باید اخراج و افراد بومی به جای آنها جایگزین شوند! تکلیف کسانی که برای زندگی و آینده خود برنامه ریزی کرده و با مشکلات فراوان و دوری وغربت در جزیره ساکن شده و در آبادانی این نقطه از خاک میهن کوشیده اند این است که به خاطر تفکر یک نفر اخراج شوند؟ آقای دکتر روحانی که فرمودند ما با داس نیامدیم!!!
  • ذبیح اله دولت زاده A1 ۱۶:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
    2 0
    سلام من درتاریخ بهمن ماه 91 مگان فروش قطعی خریداری نمودم که تا ریخ تحویل فروردین 92 میباشد. تا کنون پس از گذشت 8ماه هیچ خبری نیست. وبهانه قیمت گذاری ارتباطی به ما ندارد. لطفا پی گیری نمایید. وواحد شگایت پارس خودرو(سایپا)هیچ جوابی نداده است .باتشکر
  • بی نام IR ۰۷:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۳
    1 0
    من بازنشسته فړهنګی ،با وجود اخذ حکم عالی دړزمان اشتغال ازامتیاز حکمم بعلت اختلاف،سازمان بازنشستګی و وزاړت اموزش وبړوړش بینصیب شده ام جړا؟
  • اسلامی IR ۲۲:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۵
    0 0
    با سلام.3 ماه و ده روز پیش برای تعویض کارت معافیت تحویل پلیس بعلاوه ده انبارنفت کرج دادم . اما تا به حال از کارت خبری نشده . تو این مدت بارها و بار ها به آنجا مراجعه کردم هر دفعه میگن در دست بررسیه .حالا هم اسامی قبول شدگان دانشگاه اومده و من خیلی به کارت معافیتم احتیاج دارم و به چند جا باید برای تکمیل مدارک تحویل بدم و کاملا گیر کردم که چیکار باید بکنم . لطفا اگر مسئولی هست که جواب بده چرا باید این همه برو بیا و هزینه کنم و از کار معمول بیفتم و چه کسی جوابگو هست.لطفا به اطلاع مسئولین برسانید . باتشکر
  • فرهنگی A1 ۰۷:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
    3 0
    چرا مرخصی زایمان 9ماهه درآموزش و پرورش اجرا نمی شود؟
  • محمد A1 ۱۵:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
    1 0
    باسلام،لطفااز دست اندكاران در دولت وآموزش وپرورش وسازمان بازنشستگي كشوري وبنيادشهيدوامورايثارگران پيگيري نماييدكه:1-چراچراباگذشت چهارسال هنوزازبازگشت رتبه هاي شغلي خبره وعالي بازنشستگان فرهنگي به خودشان خبري نيست؟2-چراسنوات ارفاقي بازنشستگان جانبازفرهنگي اجرايي نشد؟3-چراحق بيمه ي درماني وتكميلي بازنشستگان جانبازفرهنگي وافرادتحت تكفل آنهاراهيچ سازماني پرداخت نمي كند؟4-چراوزارت آموزش وپرورش سيستم سوال وجواب سايت خودرا غيرفعال نموده است؟5-چراسازمان بازنشستگي كشوري بدون نظرخواهي ازفرهنگيان بازنشسته درمورد بيمه ي بستري به بزرگنمائي آن پرداخته وآن رابيمه ي طلائي مي نامد؟
  • محمد A1 ۰۴:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۹
    0 0
    سلام چندی پیش یکی از مسولین همراه اول گفت نرخ تعرفه مشترکین همراه اول در همه ی نقاط یکسان و جابه جایی برداشته شد و هر دقیقه مکالمه داخل شبکه زیر شصت تومن هست. ولی تو رو خدا چک کنید کم نشده که هیچ بیشتر شده تاکی دروغ.
  • بی نام A1 ۱۸:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۰
    0 0
    ایا اگر دبیری 24 ساعت خدمت هفتگی خود را در 2 روز به صورت دو شیفت کار کند تخلف کرده است؟
  • جلال حیدری A1 ۱۳:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
    0 0
    من در تاریخ 26 شهریور ماه 92 مدارک تعویض گواهینامه پایه دو خود را به پلیس +10 داده ام می خواستم بدانم می شود مدارک تعویض گواهینامه موتور خود را هم بدهم و یکباره یک گواهینامه برای من صادر شود . تاریخ اعتبار گواهینامه موتور من یک سال دیگر اعتبار دارد .
  • usef A1 ۲۱:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
    0 0
    با سلام. لطفا از وزیر محترم آموزش و پرورش بپرسید چرا حقوق دبیران خرید خدماتی استان بوشهر شهرستان عسلویه یک سالی است که حتی یک ریال پرداخت نشده است.خواهش میکنم پیگیری کنید.
  • لطفا پيگيري نماييد A1 ۰۷:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۷
    2 0
    من درتاريخ 1392/1/18 يکدستگاه پژو پارس معمولي از شرکت ايران خودرو پيش خريد نمودم وقراربود مرداد92 تحويل بگيرم.1392/5/13 دعوتنامه خودروصادرشد و بلافاصله مابه التفاوت راپرداخت نمودم.هم اکنون پس ازگذشت دو ماه به هرکجا مراجعه ميکنم ميگويند اصلا مشخص نيست خودرو کي تحويل داده ميشود. رديف قرارداد7159024
  • محمود A1 ۰۷:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۸
    1 0
    با سلام .من دو ماه پیش پراید 131 دوگانه از نمایندگی بصورت پیش فروش ثبت نام کردم ودر قرارداد آن نمایندگی تحویل مهر ماه 92 را تعهد کرد. اینجانب با نمایندگی در خصوص ارسال دعوتنامه تحویل آن تماسهای مکرر داشتم ولی متاسفانه پاسخی جز تاخیر آن نشنیدم ودر حالیکه قیمت را مطابق میل وخواست خودشان موقع تحویل آن خودرو افزایش می دهند .از مسئولان ذیربط و از وزیر سوال فرمایی که چرا نظارتی در این مورد نمی شود ؟چرااین تولید کنندگان متخلف به حال خودشان واگذار شده اند وانصاف را زیر پا گذاشته اند ؟
  • مجتبی A1 ۱۷:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۹
    2 0
    سلام . می خواستم عرض کنم ما مربیان قرآنی که به صورت پیمانی و 24 ساعتدر هفته در استخدام آموزش و پرورش هستیم ، شاهد این موضوع نیستیم چرا که در بعضی از استان ها نظیر خراسان شمالی ابلاغ 36 ساعته به ما دادند این در حالی است که قانوناً 24 ساعت باید فعالیت کنیم و مابقی ساعات یه جورایی بی عدالتی در حق من و همکارانم است. خواهش می کنم پیگیر این موضوع شوید.
  • بی نام A1 ۱۷:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    منم با مجتبی موافقم لطفا موضوع ساعات کاری مربیان قرآنی را پیگیری کنید
  • محمد IR ۱۰:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
    0 0
    با سلام خدمت کارکنان سایت خبر انلاین.خواهشمند است پیگیری بفرمایید مصاحبه های استخدامی نفت چه زمانی تمام میشه؟و نتیجه مصاحبه علمی جهت مراحل بعدی کی اعلام میشه.تو متن آگهی نوشته دعوت به مصاحبه داوطلبان حائز رتبه های برتر متناسب با تعداد نیروی انسانی مورد نیاز. آیا طبق آگهی نفرات اصلی به مصاحبه دعوت شدن یا دو برابر ظرفیت؟ با تشکر از شما.منتظرم
  • بیرمی A1 ۰۷:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    1 0
    با سلام بنده از بخش بیرم با شما تماس میگیرم : به اطلاع شما برسانیم که بخش بیرم و روستاهای زیرمجموعه ی آن با مشکل جدی آب شرب و آب مصرفی رو به روست تا آنجا این مشکل جدی شده که بعضی از روستا ها یک لیوان آب برای مصرف روزانه ندارند بر همین مبنا امام جمعه محترم بخش بیرم در خطبه ی دوم تاکید زیادی داشتند از شما دوست عزیز - از شما هموطن گرامی ، خواهش داریم در صورت امکان این خبر منتشر نمایید چون بحث جدیست
  • سید هادی منتظری A1 ۱۳:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
    0 0
    با سلام. من ساکن منطقه 18 تهران محله 17 شهریور هستم. مدتی است که ما از بوی بد کارخانجات شیر پاستوریزه و پگاه یک روز خوش نداریم. این مسئله را هم اهالی محل بسیار پیگیری کردند . خواهش میکنم پیگیری کنید. یعنی ما چه گناهی کردیم که اونجا زندگی میکنیم ؟ یکی به داد ما برسه. شبا از بوی تعفن نمیتونیم بخوابیم. گنااه ما چیه . یکی پیگیری کنه ***************************
  • ارش IR ۱۹:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
    0 0
    سلام پرینت گرفتم از حسابم چندتا خرید اینترنتی انجام شده که من انجام ندادم و بی خبرم ایا میشه پیگیری کرد؟گیرم که پیگیری کردم از کجا میتونم ثابت کنم که خودم استفاده نکردم؟چون گویا برای پیگیری باید برم پلیس فتا
  • سجاد سلیمی A1 ۲۲:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
    1 0
    ضمن عرض سلام وخسته نباشيد درتاريخ 91.12.9در موسسه نصر کردستان شعبه آباداني مسکن استان کرمانشاه سپرده گذاري کردم متاسفانه بعد از ادغام شدن اين موسسه با بانک رسالت توسط بانک مرکزي باگذشت 9 ماه هنوزم که هنوزه وامم رو دريافت نکردم در حاليکه بايد اين وام رو خردادماه دريافت ميکردم اين مشکل تنها مشکل من نيست بلکه مشکل حدود چند هزار مشتري موسسه نصر قديم يا بانک رسالت جديده ضمنا مدت باز پرداخت هم از 8ماه با ازاي هرماه انتظار به 2 ماه تقليل پيدا کرده بانک مرکزي هم متاسفانه حل مشکل رو بعهده بانک رسالت ميدونه در حاليکه اين موسسه از بانک مرکزي مجوز داشته لطفا پيگيري کنيد ممنون
  • مهدی IR ۰۹:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
    0 0
    سلام لطفا پیگیری نمایید کسانی که خرداد91 ازمون استخدام استانداریها شرکت کردند و تمام مراحل استخدام از امتحان مصاحبه گزینش همه راطی کرده اند مسوولان استان می گویند منتظر هستیم تا تهران کد استخدامی بدهد وشما سر کار بیایید واقعا تا کی باید صبر کنند؟به خاطر رضای خدا هم شده ما را از این بلاتکلیفی در بیارید ممنون
  • بیژن ولی پور A1 ۱۹:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۳
    0 0
    با سلام خودتون قضاوت کنید فردی با شرایط زیر: دارای تحصیلات دانشگاهی (رشته مکانیک) شاغل در شرکت ایران خودرو تبریز (شغل نگهبان) با پنج اختراع ثبت شده ششمین اختراع با عنوان سوخت جایگزین موتورهای دیزیلی وبنزینی به دلیل نبود پارتی به هر سازمان و نهاد دولتی مراجعه می کنم جواب نه حال خودتون قضاوت کنید در صورت امکان راهنمایی کنید
  • مجتبی A1 ۰۷:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۵
    0 0
    سلام. اخیرا یک سمند ال ایکس ای اف 7 خریدم و بوق آن پس از مدت کوتاهی خراب شد! با مراجعه به نمایندگی مشخص شد که اولا جنس مشکل دار به علتی که خودشان شرایط تحریم عنوان می کردند روی ماشین بسته اند! ثانیا با توجه به اهمیت بوق در رانندگی و جلوگیری از خطرات، هیچ تلاشی برای تهیه و جایگزین کردن آن در مبحث خدمات پس از فروش نمی کنند! ثالثا اگر خودمان بخواهیم بخریم نوع مرغوب و مورد تایید در بازار نیست! رابعا اگر خودمان بخریم چون مال ایران خودرو نیست نمایندگی ها هیچ تعهدی برای تعویض مجانی هم ندارند! خامسا برخی نمایندگی ها در قبال دریافت وجه (250000 ریال) آن را باصطلاح تعمیر می کنند که البته پس از مدت کوتاهی به وضع اول برمی گردد! و تازه با توجه به اینکه دیگر تعمیر شده بحساب می آید مشمول گارانتی نمیشود!!
  • امید IR ۱۷:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۵
    0 0
    با سلام و خسته نباشید،من 2ماه پیش در آزمون های رانندگی ب2 قبول شدم ولی هنوز گواهینامه ام به دستم نرسیده و پیگیری که کردم گفتند راهور تایید کرده ولی هنوز چاپ نشده.لطفا در این زمینه پیگیری کنید.متشکرم
  • یه جوون IR ۰۸:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۸
    0 0
    با سلام تا چند وقت پیش برای کسایی که یه انتخاب رشته اشتباه انجام داده بودن یک راه گریز وجود داشت به نام دانشگاه علمی کاربردی و فراگیر پیام نور که میتونستن بدون یکسال زمان صرف کردن شاید رشته مور علاقشون رو در دانشگاه بخونن.الان هر دوی اینها پذیرششون منوط یه اعلامیه های سایت سنجش شده.خب یک سوال پس هدف این دانشگاهها که قرار بود امکان تحصیل رو برای قشر بیشتری از افراد علاقمند فراهم کنن چی میشه؟من شاغلم و امکان یکسال درس خوندن برای کنکور رو ندارم.چه کنم؟
  • حسن IR ۰۸:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۳
    0 2
    آقا یک پیگیری از کشتیرانی کنید ، علیرغم گفته کشتیرانی جمهوری اسلامی نرخ کشتیرانی بسیار بالا رفته و بدتر از آن بار را به مقاصد بوشهر و خرمشهر بسیار دیر تحویل می دهند در حدود 70-90 روز . بهانه شان هم نبود کشتی است تکلیف بار مردم چیست؟ کشتیرانی نه یک سایت درست و حسابی برای پیگیری دارد تنها یک شماره تلفن دارد که از هر هزار بار یکدفعه گوشی بر می دارند. آنهم می گویند بار شما حالا حالا کار دارد تا به مقصد برسد و دیگر تماس نگیرید
  • علی A1 ۱۰:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۳
    0 0
    خراب کردن پل عابر پیاده و عدم نصب مجدد برای احداث ورودی و خروجی فازهای جدید پردیس واقع در جاده قدیم در شهر کمرد کمی بالاتر از پمپ بنزین پل عابر پیاده بود که روزانه ترددزیادی از کارگران و کارکنان کارگاه ها و کارخانه های این محدوده پرتردد بوده است . برای ساخت ورودی جدید این پل با توجه به بدجا بودن نسب به خروجی ها خراب شد و پیمان کاران گفتند ظرف مدت کوتاهی پل جدید کمی عقب تر زده خواهد شد الان 6 ماه می گذرد و پل جدید نصب نشده و تمام عابر ها از وسط جاده خطرناک و پر از وسایل نقلیه سنگین که با سرعت بالا تردد می کنند عبور می کنند جاده آبعلی ( جاده قدیم ) - شهر کمرد - پمپ بنزین کمرد - ورودی و خروجی های جدید شهر پردیس این پل قبلا به دلیل مرگ یکی از شهروندان در جاده هنگام عبور زده شد آیا دوباره ؟
  • نیما A1 ۱۴:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۴
    0 0
    سلام.من یک دانش آموز هستم می خواستم گله کنم که مدرسه ی ما چرا هوشمند نیست؟
  • حسین IR ۰۹:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۷
    0 0
    با سلام بنده یک عدد پراید تحویل شهریور مدل ۱۱۱ ثبت نام کردم که دعوتنامش تو مهر اومد و تا حالا هنوز ماشینو ندادن، نه نمایندگی جوابگوست نه تلفن رسیدگی به شکایات، دیگه خسته شدم نمیدونم باید به کجا بگم، به کی بگم، چیکار کنم. لطفا رسیدگی کنید
  • یک محله A1 ۱۵:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
    2 0
    تقاضاازفرمانده ناجاجهت رسیدگی:مکان تجمع دزدان،معتادان،خرده فروشان موادواراذل واوباش سابقه دار بارهابه کلانتری باغ فیض به آدرس کاشانی-خ بهنام-خ فهیمی-ک مکاری(آدرس دقیق درکلانتری هست)اعلام شدبطوریکه نیمه شب عملیات دزدی(پل های آهنی ولاستیک)موادفروشی و استعمال موادآغازمی گرددنمونه شرارت آنهابعدازظهرجمعه مورخ26/7/92مبني بردرگيري خودموادفروشها با چاقووقمه درکوچه مکاری بوده(سابقه درسامانه110)ویابنزین ریختن روی ماشین پرشیانوک مدادی خودشان حدود2ماه قبل بوده(سابقه درآتش نشانی)متاسفانه در هر موردقبل ازرسيدن پليس آنهامتفرق شدندوتنهاترس براي مردم كوچه باقي ماندبارسيدن ماموركلانتري باغ فيض آدرس اين افرادتوسط حاضرين داده شدولي مامورگفت بايد شكايت كنيد!آياكسي حاضرمي شودازترس جان خانواده اش شکایت کند؟؟؟؟؟؟؟؟
  • ابراهیم US ۱۹:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۳
    0 0
    با سلام ما اها لی نفراباد شهرری نسبت به واگذاری خانهایمان که به قیمت بسیار اندک به شهرداری منطقه 20 واگذار کنیم اعتراض داریم . اگر بخواهیم از محدوده طرح توسعه حرم عبدالعظیم (ع) بیرون برویم باید متری 4الی 5 میلیون تومان پول بدهیم این در صورتی است که شهرداری متری 28000000تومان پول می دهد .
  • بهزاد IR ۰۶:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۴
    0 0
    سلام خسته نباشید.من ستوانسوم وظیفه ای در راهور یکی از شهرستانهای استان کرمانشاه میباشم و علاقه دارم در این ارگان استخدام بشم چرا قانونی برقرار نمیکنن تا مارو جذب کنن من تا عید خدمتم تمام میشه بعد اونم استخدامی بیاد رشته حسابداری نمیخوان میشه راهی بهمان بگن چطور استخدام بشیم
  • عباس فيضي نيا IR ۰۵:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۵
    0 0
    با سلام . من در سال 86 در مسكن مهر ثبت نام كرده ام و مورد تاييد واقع شدم كه تا كنون واگذار نشده است در سال 90 ملكي را با كلي قرض و وام مسكن خريداري كردم. حالا ظاهرا مسكن مهر بعد از 6 سال در حال واگذاري مي باشد آيا وام مسكن مهر شامل حال من ميشود با اينكه موقع ثبت نام مسكن مهر از وام مسكن استفاده نكرده و واجد صلاحيت بودم.
  • درخواست يا محله A1 ۰۵:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۵
    1 0
    با سلام درخواستي از فرمانده ناجا در خصوص رسيدگي به درخواست يك محله جهت پاكسازي اراذل و اوباش، قاچاقچيان داده شد كه سبب بروز مشكلات مختلفي براي يك محل شده است متاسفانه بار اول خبر روي سايت گذاشته شد (هفته گذشته )اما روز بعد برداشته شد (بنام درخواست يك محله) دوباره درخواست فرستاده شد كه ترتيب اثر داده نشد با توجه به اينكه سايت شما يك پل ارتباطي مطلوب جهت بازگو شدن مشكلات و درخواست هاي مردم مي باشد خواهشمند است مورد فوق را پيگيري نماييد و يا علت برداشتن خبر از سايت را اعلام فرمائيد.
  • بتول قائدی A1 ۱۱:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۵
    0 0
    با سلام مدت 5 سال در فرمانداری گناوه مشغول به کار بوده ام و همه کار انجام داده ام در واحدهاب مختلف در این فرمانداری کار کرده ام ، چه به عنوان تایپیست در امور اجتماعی فرمانداری ، به عنوان مسئول کمیسیون بانوان ، البته این را هم متذکر شوم که بنده از صبح ساعت 7/30 در محل کار بوده ام تا ساعت 2/30 یا 3 هر وقت که کارمندان کارمیکردند حتی بعضی وقتها بعد از آنها به خانه می رفتم .اما هیچ حقوق و مزایایی چون آنان نداشتم می دانید چرا چون من را حتی قراردادی نکردند.هر فرمانداری آمد با خودش یکی آورد قراردادی کرد و برد بعد همش به بنده می گفتند ه فعلا مجوز نیست تا قراردادی کنیم فعلا صبر کنید در ورتی که افرادمورد نظر خود را قراردادی می کردند چند بار هم به استانداری مراجعه کردم و به استاندار نامه نوشتم
  • سبزعلیپور IR ۰۲:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۱
    0 0
    برخی از مسئولین بانك‌ها (بانك... با شعار تغییر را احساس كنیم!) و به بهانه صرفه جوئی در هزینه، اكثر مدیران و كاركنان اداره وصول مطالبات معوق خود را كاهش داده و در اصل اداره را غیرفعال و منحل كردند؛شركت‌های شرخری كه ظاهراً مسؤول مطالبات معوق ولیكن در اصل شركت‌های جدیدی هستند كه نقش شرخرها را در قالب شخصیت حقوقی برای بانك‌ها بازی می‌كنند.
  • آنه محمد A1 ۲۱:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۱
    0 0
    دو ماه است که سایت شما را بازدید نمیکنم. چونکه تمام مطالب و عکسهای صفحه اصلی در هم قاطی شده است ؛ همه ستونها جابجا شده است ، عکسها قابل رویت نیستند و سریع حرکت میکنند ؛ ویدیوها پخش نمی شوند. نمی دانم مشکل را چرا برطرف نمیکنید؟
  • بی نام A1 ۱۲:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۴
    0 0
    لطفا پیگیر باز شدن سامانه تبدیل وضعیت نیروهای پیمانکاری نفت باشید . ممنون
  • رادمنش IR ۱۸:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
    0 0
    با سلام در تاریخ 1392/03/11 از کرمان موتور لیفان 620 1800سی سی خریداری و قرار بود مرداد ماه تحویل دهند ولی تا کنون 1392/09/09 خلف وعده نموده و پاسخی دریافت ننموده ام تا کی باید شاهد اینگونه نابسامانی ها از طرف خودرو سازها باشیم
  • مرتضی A1 ۱۳:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
    0 0
    سلام بابا ترو خدا یه فکری به حال هوشمند کردن کارتا ی پایان خدمت بکنید بعد از شش ماه نیومده اخرم میگن باید برید یگان ترخیص تون مردم بیکار نیستن به خدا..مرسی اگه رسیدگی کنید
  • محمود EU ۱۶:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۸
    0 0
    سلام تورو خدا اين مشكل تحويل پرايد را پيگيري كنيد بنده 132 تحويل شهريور 92 ثبت نام كردم و لي تا الان كه 17 آذر هست تحويل ندادند. به نمايندگي هم ميگم ميگه فعلا معلوم نيست خوب اين چه وضعيه. كسي هم پاسخگو نيست كه ما تكليف خودمون رو بدونيم خواهشا پيگيري كنيد ممنون
  • مهدی کرمی IR ۰۹:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
    0 1
    سلام بی زحمت پیگیری کنیدکه آیا مابه تفاوت بیمه ها را که دادگاه تعیین میکنندطبق قانون جدیدازچه کسی می بایست گرفت زیرا من نزدیک به 900000 تومان ازسوی دادگاه جریمه شدم. 09155112676 بیمه گذارم دی می باشد.باتشکرفراوان خسته نباشید.
  • حامد A1 ۰۹:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
    1 3
    لیسانس اقتصاد دارم با معدل 12هیچ بانک یا اداره دولتی با این معدل استخدام نمی کنند اخه منی که مجبور بودم به خاطر کمک به پدر و مادرم صبح تا شب کار کنم ووقت کمی برای درس خواندن داشتم چه گناهی کردم که حالا باید بیکار بمانم شرکت های خصوصی هم که می روم از من چک ضمانت پنجاه میلیونی حامل بدون هیچ رسید یا نوشتن حداقل درون چک که این چک بابت ضمانت می باشد می خواهند تازه با حقوق 500تومانی که اگه این شرکت ها کلاهبردار از اب در بیان دستمون به هیچ کجا بند نیست لطفا پیگیری کنید ببینید این چک گرفتن ها قانونی است
  • رضا A1 ۱۵:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۲
    0 0
    خواهشمند است وزارت نيرو را درقبال افزايش 450 درصدي انشعاب برق زير ذره بين قرار دهيد.اين يك عمل ناعادلانه و فشار بر اقشار آسيب پذير مثل كارمندان دولت است.شما عزيزان صدا وسيما مي توانيد جلوي اين سوءاستفاده را بگيريد. با تشكر
  • سیدمجید IR ۱۶:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۹
    0 0
    سلام بنده دانشجوی جانباز25% که در سال 91-90وسال92-91 در بین الملل قشم مشغول درس خوندن شدم و الان هم دفاع کردم منتهی چون بنیاد شهریه بنده را پرداخت نکرده مدرک فارغ التحصیلی بنده را نمی دهند چکار کنم .
  • محمد IR ۰۶:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
    0 0
    با سلام با توجه به کاهش قیمت در کرمان موتور با وجود پرداخت مساوی توسط مشتریان پرداخت مابالتفاوت به همه مشتریان پرداخت نمی شود لطفا پیگیری فرمایید با تشکر
  • حسین سوری IR ۱۸:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۲
    0 0
    چندین بار به ریاست جمهوری و سایر مقامات نوشتم که بازنشسته ام و پیر می باشم و 6 فرزمند دارم که 4 تای آن ها بیکارند و هر یک هم سال ها بیکاری کشیده اند. لطف کنند و لااقل به یکی از آن ها شغلی دهند تا دست کم اندکی از فشار زندگی بر من کاسته شود. 2 تا فوق لیسانس فنی و دو نفر هم لیسانس فنی دارند و من پیر مرد باید این اندک حقوق بازنشستگی را برای آن ها اختصاص دهم که ممکن نیست و کار به جایی رسیده که ماشین و طلا و حتی فرش زیر پایم را فروختم. ایمیل را که دادم، خواستند بررسی کنند و راهی بیابند تا از این مهلکه نجات یابم. نه خواهان کمک مالی ام و نه گدا می باشم. فقط خواهشم این است که شغلی به یک یا دو فرزند از 4 فرزند بیکارم دهند. لطفا نگویند وام خود اشتغالی که اصلا توان آمد و رفت صد ها باره را ندارم و...
  • احمد IR ۰۷:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۴
    0 1
    باسلام لطفا گزارشي تهيه كه چرا آموزش وپرورش مرخصي زايمان 9ماهه را اجرا نميكند در حالي كه سازمانها ودستگاههاي دولتي ديگر اجرا ميكنند ممنون
  • محمد IR ۱۰:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۴
    0 0
    چرا ازعودت دريافتي هاي اضافي تلفن ثابت وسيار شركت مخابرات به مشتريان، اين ماه هم خبري نشد؟
  • محمودذبیحی A1 ۲۰:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۴
    1 0
    باسلام من برج 10سال91ازنمایندگی سایپاخدادادی قائم شهرخودروی پارس تندرثبت نام کردم بااینکه قرارشدبرج 5سال92تحویل بگیرم ولی تابرج8به من تحویل ندادندومن مجبوربه انصراف شدم وحالابعداز2ماه نتوانستم پول خودراپس بگیرم وبه هرجامراجعه میکنم جواب سربالا می شنوم ومیگویند معلوم نیست تادوسه ماه آینده پول به حسابتان واریزشود درصورتی که درقرادادقیدشده حداکثربعدازگذشت یک ماه ازانصراف پول باید برگشت داده شود تازه میگویند هیچ سودی هم دراین مدت به شماتعلق نمیگیرد خواهشمنداست پیگیری نمائید
  • با نام ها IR ۱۰:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۵
    0 0
    با سلام خدمت دست اندرکاران سایت خبر انلاین احتراما میخواستم از سایت بسیار خوب شما تشکر کنم و خواهش کنم در صورت صلاحدید این کامنت را در خبر های مختلف خود فرار دهید . لازم است در اینجا دلایل خود را بیان نمایم . 1- در این دو سال اشنایی با این سایت کلیه انتقادها و پیشنهادهای بنده در مسائل گوناگون ( سیاسی , اموزشی , ورزشی , اجتماعی و ....) بدون هیچ کم و کاستی به چاپ رسیده. 2- بی طرفی خبر انلاین در کلیه خبرها بالای 80 درصد بوده که به نظر بنده امار فوق العاده ای میباشد. ( با توجه به اینکه سایتهای خبری را مرور میکنم .) 3- تقریبا هیچ سایتی نظر کاربران را به اینصورت علنی نمیکنند. موفق و موید باشید.
  • رنجبر IR ۰۱:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۶
    1 0
    با سلام. بنده درباره مطلب مهمی قصد کمک از شما داشتم. مرحمت بفرمایید توانستید پیگیری نمایید. کاری کنید که کسی سر جلسه امتحان تقلب ننماید ! در وبلاگ بنده پست مربوطه هست !
  • ناشناس A1 ۱۵:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۹
    0 0
    حدود 5 ماه است که حقوق سرباز معلم ها در اکثر استان ها پرداخت نمی شود. از این رو بسیاری از سرباز ها که وضعیت مالی خوبی ندارند دچار مشکلات بسیاری شده اند.هزینه های زیاد رفت و آمد و نبود جای مناسب برای بیتوته و ... از مشکلات ما می باشد. هر بار به اداره ی آموزش و پرورش مراجعه می کنیم به نتیجه ای نمی رسیم. لطفا شما این موضوع حقوق معوقه سرباز معلم ها را از وزارت آموزش و پرورش پیگیری کنید.
  • رضامراد آقایی فر IR ۱۷:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۹
    0 0
    من فروردین 92 سهام بانک انصار را فروختم ولی سود سالهای 90و91 دریافت نکردم وسود سهام درماه خرداد به سهامدارن پرداخت نمودن به من ندادن زنگ زدم گفتند چون 1ماه پیش آنرا فروختید دیگر سودی به شما تعلق نمی گیرد آیا این قانون درست است یا نه من 17هزار سهم داشتم سودش حدود 10میلیون ریال میشود من کجا شکایت کنم حقم را بتونم بگیرم باتشکر فراوان
  • خانم رفیعی IR ۰۰:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۰
    0 0
    سلام، الان 9 ماه و 10 روز از سال 92 میگذرد ولی هنوز شعبه های تامین اجتماعی می گویند هیچ ابلاغی برای باز نشسته کردن افرادی که شرایط باز نشستگی رو دارند، دریافت نکردند! حالا درخواست من اینست که من با بیش از 10 سال سابقه بیمه و سن بالای 55 سال پس کی باید برای بازنشستگی اقدام کنم؟ 2 ماه و نیم کمتر به پایان سال مانده، پس کی میخواهند ابلاغ کنند؟ از ابتدای سال می گفتند آبان! الان میگویند هنوز ابلاغ نیومده! پس کی؟ ماه آینده هم میخواهند سبد کالایی اختصاص بدهند! بخاطر بی تدبیری دولت من از خدمات در این مدت محروم شدم! بگویند کی ابلاغ میکنند آقای ربیعی ما که نا امید شدیم از بی تدبیری دولت تدبیر و امید
  • محمد A1 ۱۹:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
    1 0
    با سلام احتراما اینجانب محمد شبانی به شماره شناسنامه 391 و کد ملی 0889831688 در تاریخ 1392/05/10 نسبت به پیش خرید یک دستگاه پراید 111 تمام فول اقدام کردم که طبق قرارداد مقرر شد دو ماهه با اینجانب تحویل گردد. متاسفانه پس از گذشت حدود بیش از پنج ماه از ثبت نام بنده و واریز تمامی مبلغ خودرو هنوز هیچ تاریخی برای تحویل خودرو و از سوی شرکت سایپا اعلام نشده است لذا خواهشمند است با توجه به مدت بسیار طولانی است از زمان ثبت نام بنده و نیاز مبرم بنده به خودرو در صورت امکان پیگیری بفرمایید. پیشاپیش از توجه جنابعالی بسیار سپاسگزارم. شماره پذیرش: 5736177 شماره مشتری: 4465312 شماره درخواست: 6743082
  • بی نام RO ۱۱:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۳
    0 0
    شما را به خحدا به دولت بگویید تا فکر به حال ما بازنشستگان و جوانان بیکارمان نماید. من بازنشسته با چند فرزند بیکار و حقوق اندک نمی دانم چه کنم. بیکارانم هم فوق لیسانس دارد. اما کار نیست.
  • سيدجوادمجتبوي IR ۰۷:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۹
    0 0
    سلام در مهرماه براي تيبا ثبت نام كرديم وده مليون واريز كرديم.گفتند قيمت نهايي معلوم نيست در ابتداي ديماه گفتند ده مليون و نهصد هزار تومان ديگه پرداخت كنيد تا يك ماه بعد خودرو تحويل بشه. حالا در سايت خبرگزاري فارس قيمت تيبا ۱۸۷۹۰۰۰۰۰ اعلام شده. من بايد به كجا شكايت كنم يا به چه شماره اي زنگ بزنم؟ ممنون
  • یوسف IR ۱۱:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۱
    0 0
    گلستان-خیابان سعدی-خیابان تربت غربی ساکن هستیم از شبکه یک تا شبکه سلامت را با دستگاه دیجیتال کامل دریافت میکنیم ولی از شبکه هشت به بعد اصلا هیچ سیگنالی نداریم فقط بعضی شب ها یه سیگنال ضعیفی دریافت میکنیم لطفا پیگیری کنید ......
  • سید A1 ۱۵:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۱
    0 0
    با عرض سلام تعدادی از کار فرمان برای جایگزینی کارگان کم سواد با کارگران با سواد نیازمند اجرای ماده 10 قانون نوسازی صنایع هستند و دراین خصوص خاضرند حتی سهم دولت را به تامین اجتماعی بپردازند حد اقل برای کمک به تولید داخلی در این خصوص با کارفرمایان همکاری شود
  • سوگند IR ۰۹:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۳
    1 0
    با سلام و خسته نباشید خواهش میکنم پیگیری کنید، اوایل سال 92 در آزمون استخدامی استانداری خراسان رضوی ثبت نام کردیم. ولی بدون هیچ اطلاع رسانی دقیقی آزمون کنسل شده است(23 دی 92 تماس گرفتم و جویا شدم) چرا وقت و احساس ما جوانان اهمیتی ندارد؟ هزینه ثبت نام را چه کسی مسترد میدارد؟ چرا کسی جواب قانع کننده نمی دهد؟ چراااااااااااااااااااااااااا؟؟؟؟؟؟؟؟ تمنا میکنم پیگیری کنید! از زحمات بی دریغتان کمال تشکر را دارم
  • آرش IR ۰۹:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۳
    2 0
    لطفا مسئله استفاده از روغن پالم بجای چربی شیر در محصولات لبنی چرب را پیگیری نمایید.
  • خسرو نرایش IR ۰۴:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۵
    1 0
    با سلام وخسته نباشید اینجانب از روستای پلنگی توابع شهرستان جم از استان بوشهر وقت شما را میگیرم در روستای ما تعدادی منازل حدودا بیست سال قبل تخلیه گردیده اند وصاحبان آن منازل به جاهای دیگر مهاجرت کرده اند وتمام منازل رها شده بصورت خرابه درامده است وبا پیگیری از صاحبان منازل نه آنها حاظرند خانه ها خود را بازسازی نمایند ونه اجازه می دهند خرابها توسط شورا ودهیاری تخریب وپاکسازی گردد وهیچ مقامی هم پاسخگو نیست لطفا پیگیری نمایید ازشما کمال تشکر را دارم
  • محمدطاها RO ۰۷:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۵
    0 0
    باسلام.خط بنده ایرانسله.الان تواین هفته حدودا 20000تومان شارژ واردش کردم.اما بدون اینکه ازش استفاده کنم.شارژم صفر شد.خواهش می کنم یکی بگه جریان چیه
  • احمد A1 ۰۷:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۹
    2 3
    بنده حدود 13 سال برای مسکن مهر تعاونی ناجا استان مرکزی ثبت نام کردیم. با قول مسولین استان قرار شد سال 1391 که کلنگ زنی ان صورت گرفت ساخت منازل را شروع نمایند . ولی تا به امروز هیچ خبری نشده. خواهشن پیگیر باشید و به مسولین استان مرکزی اعلام فرمایید. با تشکر از پیگیری شما عزیزان و خدمات رسانی مسولین محترم کشورمان
  • بلید IR ۰۶:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۳۰
    2 0
    من هم اینترنت پارس آنلاین دارم . سرعت 128 نامحدود گرفتم . یکی دو ماه اول خوب بود . بعد سرعت شروع کرد پایین اومدن . الان به سرعت دانلود بی نظیر 15 کیلو رسیدم !!!!!!!!!!!! جالبه گاهی اوقات دوباره یکی دو روزی سرعت بالا می ره ولی کاملا موقتیه . این پست رو تو بقیه سایت ها هم خواهم گذاشت تا حداقل بقیه با چشم بسته خرید نکنن .
  • سعید A1 ۱۲:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
    0 1
    با سلام.وقت شما رو از اینکه میگیرم پوزش میخوام فقط میخواستم یه مشکلی رو مطرح کنم امید است که اول با عنایت خداوند متعال و دوم پیگیری شما بزرگواران حل شود.راستشو بخواید محله ای که ما توش ساکن هستیم یه محله ی تمام مسکونی است و نه صنعتی و اون چندتا مغازه ای هم که درش هست مشاغل مفید و بدون مشکلی هستند نظیر بقالی و بنگاهی و چندتای دیگه.اما یه مغازه ی استیجاری پستاکشی کفش فاقد جواز وجود داره که همه رو عاصی کرده.آلودگی صوتی ناشی از پتک زدنهای متوالی و مشکل بهداشتی ناشی از بوی بد چسبهای شیمیایی و تجمع افراد عمدتا سیگاری و چشم ناپاک و چندمشکل دیگر.صاحب مغازه هم گوش شنوا ندارد.پیگیریهای اهالی هم نزدمتصدی تشخیص مزاحمت منطقه 4 بیحاصل گذاشته شده است.تبریز-خ استادجعفری-محله ابوذر-روبروی کوچه باباخان.سپاس.
  • داود A1 ۲۱:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
    0 0
    با سلام و خسته نباشید.... ما اهالی روستای چاورش از توابع باراندوز چای شهرستان ارومیه ، از راه ارتباطی محروم هستیم. از شما مسئولان صداوسیما عاجزانه تقاضا داریم پیگیر این موضوع باشید. « به داد اهالی روستای چاورش برسید » با تشکر
  • مادر IR ۰۵:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۷
    2 0
    خبرآنلاین امیدوارم این پیام و ثبت ونتیجه روپیگیری کنید.درسته که اکثرمشکلات مردم به نوعی مربوط به موارد اقتصادی یاعدم رسیدگی به حق وحقوق مالی مردم هست ولی من عاجزانه خواهش میکنم برای تسلی خاطرتمام کسانی که مثل من قلب وروحشون ازحادثه خودکشی پسر14ساله شیرازی، شکست لطفا پیگیری کنیدکه چراباگذشت بیش ازدوماه ازوقوع این ماجراهنوز نتیجه نهایی تحقیق تفحص کمیسیون آموزش مجلس ورأی دادگاه مشخص نشده،این حق مردم که بدونندبارفتارخودسرانه وظالمانه مدیرومعاون مدرسه آوینی شیراز،بایک بچه نازنین بخاطرآوردن موبایل،که موجبات شکنندگی روحی وی و درنهایت مرگ او را بدنبال داشت،آموزش وپرورش ودولت ونظام دادرسی اسلامی چگونه برخورد میکنه که جلوی اعمال نظرهای شخصی و رفتارهای غیرانسانی مدیران مدارس گرفته بشه.لطفاپیگیری کنید..
  • یاسین A1 ۱۰:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۰
    0 0
    باسلام به این مشکلات برسید من الان 9 ماه است که ماشین ثبت نام کردن ولی هیچ خبری نشد ایران خودرو هم به ما خبر نمیده و میگه که معالوم نیست
  • كلرز A1 ۱۶:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۴
    0 0
    هموطن گرامی، سبدکالا به شما تخصیص داده شده است ولی شماره کارت شما برای تحویل سبدکالا به سامانه اعلام نشده است پيام بالا احتمالا براي كساني است كه تاريخ اعتبار كارتشان تمام شده و كارت را تعويض كردند كه از بي كفايتي بانك ها در بروز رساني اطلاعات مي باشد بنده حدود 8 ماه است كارتم تعويض شده
  • فاطمه A1 ۱۰:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
    0 1
    سلام در مازندران دو روز برف باریده ما گاز نداریم.چرا مسئولین پیش بینی نکردن؟ گاز ایرانو کشور های دیگه دارن مصرف میکنن ما داریم یخ میزنیم.یک هفته مدرسه بخاطر این ناهماهنگی تعطیله.کی باید جواب بده؟ از 118 گرفته تا هرجایی که دلتون بخواد زنگ زدیم اصلا جواب نمیدن.اینه مسئولین آنلاین... پیگیری کنید ممنون میشم
  • عباس IR ۰۸:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    1 0
    من یک ماهی هست از بسته های اینترنتی ایرانسل استفاده می کنم مبلغ 500000ریال شارژکردم اما توی یه هفته هیچ ووقت کانکت نمی شه میخواستم از مسولان ایرانسل بپرسید شما که نمی تونید تونید خدمات بدید چرا .................. من از شهر ورزنه اصفهان هستم .
  • زهرا A1 ۰۹:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
    0 0
    تو رو خدا یکیکی صدای ما رو می شنوه سلام خسته نباشید می خواستم خواهش کنم اگه میشه یه تماس با بانک صادرات دورود شعبه هفتم تیر یک تماس بگیرین که کی به بازنشستگان کارت برای خرید سبد کالا می دن وقتی خود بازنشستگان سوال می پرسن پاسخ مناسبی دریافت نمی کنن.با تشکر
  • ماني A1 ۰۷:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    1 0
    سلام لطفا سري به مدرسه معاد در خيابان فرجام غربي كوجه ايزد بناه بزنيد البته ظهر وقتي كه مدرسه تعطيل ميشه ببينيد جه خطراتي بجه هاي مارا تهديد ميكنه البته مديرمحترم اين مدرسه خيلي سعي وتلاش كرده براي وسعت دادن مدرسه اما هر جه به شهرداري رفت تا بار كبغل مدرسه را اضافه كنه به مدرسه كسي اورا حمايت نكرد جند بار هم به اموزش وبرورش رفته اما ممنطقه ٤اعتناعي نكرده حدود ٧٠٠دانش اموز در اين مدرسه به اين كوجكي درس مي خانند وظهر هم با خطراتي جون تصادف مواجه هستند جون سرويس ها جاي براي ايستادن ندارن بايد دم مدرسه بار كنند به همين خاطر بجه ها خيلي با خطر مواجه هستند تازه رفتو امد ماشين هاي شخصي هم به ان اضافه كنيد
  • بهنام A1 ۱۰:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
    0 0
    باسلام.شمارا به خداقسم وضعیت استخدامی سازمان امورمالیاتی را پیگیری کنید بیش از یکسال هفت هزار نفر هنوز بلا تکلیف هستد
  • davoud IR ۰۴:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۴
    0 0
    با سلام از تیر سال 92کارت خود را جهت تعويض به دفتر پليس + 10 تحويل داده ام و تاکنون 3 بار به حوزه نظام وظيفه مراجعه کرده ام با گذشت 7 ماه خبري از کارت جديد نيست
  • davoud IR ۱۵:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
    0 0
    با سلام از تیر سال 92 کارت خود را جهت تعويض به دفتر پليس + 10 تحويل داده ام و تاکنون 3 بار به حوزه نظام وظيفه مراجعه کرده ام با گذشت 8ماه خبري از کارت جديد نيست
  • ramin IR ۱۶:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
    0 0
    باسلام احتراما به استحضار میرساند اینجانب با شماره مشتری 879427403 و فاکتور شماره 88256058047 در تاریخ 07/10/1388 اقدام به خرید خودرو پژو به صورت نقدی به شماره موتور 12488217241 که وجه آن تمام و کمال و به صورت یکجا پرداخت کردم نموده ام در ماه اسفند 1392 اقدام به فروش آن کرده ام اما در موقع تعویض پلاک در سایت نوشته شده سند خودرو در رهن نمایندگی 2317 است این مطلب در شناسنامه خودرو در قسمت توضیحات ذکر شده است به نمایندگی 2317 مراجعه نمودم و نامه عدم بدهی و رهن خودرو را گرفتم و به تعویض پلاک شهرستان خرم آباد مراجعه کردم قبول نکردند گفتند حتما بایستی از سایت فک رهن شود ،لذا نمی توانم خودرو را به شخص دیگری انتقال دهم خواهشمند است اقدامات لازم را جهت فک رهن بعمل آورید و سایت را اصلاح نمایید
  • محسن IR ۱۳:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۱
    1 2
    سلام- تونل زيرزميني خط راه آهن تهران تبريز در مناطق 17 و 18 تهران به طول 10 كيلومتر در اسفند ماه سال 91 (دقيقا يكسال پيش) با بودجه تقريبا معادل بودجه پروژه طبقاتي صدر-نيايش بعد از چندين سال به بهره برداري رسيد و همان موقع افتتاح اعلام شد كه دو خط از 4 خط اين تونل زيرزميني جهت ساخت خط 2 اكسپرس به مترو تهران واگذار مي شود. با توجه به اينكه قسمت جنوبي خط 3 مترو به زودي افتتاح مي شود و يكي از ايستگاههاي خط 3 ايستگاه راه آهن مي باشد كه ايستگاه مشترك خط 3 و خط 2 اكسپرس مي باشد و براي ساخت خط 2 اكسپرس مترو در مسير تونل تهران-تبريز فقط نياز به ريلگذاري اين تونل 10 كيلومتري و ساخت ايستگاهها مي باشد و هزينه اصلي كه ساخت تونل بوده انجام شده . چرا مترو خط 2 اكسپرس در اين مسير نيمه كاره رها شده؟
  • محسن IR ۰۷:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۸
    1 0
    با سلام ، چند روز است كه سامانه ترافيك شهراداري trafficlabel.tehran.ir مشكل داشته و باز نمي شود . به همين علت ديروزكه نياز به طرح ترافيك روزانه داشتم ، موفق به اينكار نشده و مجبور شدم هزينه زيادي بابت تاكسي تلفني پرداخت كنم . وقتي هم كه به 137 زنگ زدم ، در اين مورد هيچ اطلاعي نداشته و حتي در مورد اينكه با كجا بايد تماس بگيرم ، چيزي نگفتند . ظاهرا حتي در رسانه ها هم ، اطلاع رساني گسترده صورت نگرفته است . احتمالا خيلي ها مثل من ، ضرر كرده و خواهند كرد اما كاري از دستمان بر نمي آيد.
  • ناصر A1 ۱۹:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۸
    1 0
    با سلام لطفا من رو راهنمایی کنید. 8 ماه میشه تو یه شرکت کار کردم که منو بیمه نکردن و بدون بیمه اونجا کار کردم و الان بعد 8 ماه تقلیل نیرو کردن و حقوق ماه آخرم رو پرداخت نکردن و حقوقم رو دیر دادن 60 روز 45 روز اونم کارامون کنتراتی بوده تعطیلیا حقوق ندادن من حالا چیکار کنم لطفا کمک کنید.
  • نانا A1 ۰۶:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۰
    0 0
    با سلام. لطفا در مورد ثبت نام جدید مسکن مهر در شیراز و استان فارس اطلاعاتی به اینجانب بدهید. ما سال 92 ازدواج کرده ایم و هیچ اقدامی برای مسکن مهر نکرده ایم.. سپاسگزارم
  • قاسم IR ۰۷:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۰
    0 0
    مدت زیادی است ماشین تحویل گرفتم هنوز کارت آن به دستم نرسیده ازکجا با ید پیگیری کنم
  • بدبخت IR ۱۵:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۱
    0 0
    حقوق فرهنگیان شاغل پرداخت شده ولی حقوق اسفند بازنشسته ها تا 22اسفند هنوز پرداخت نشده حتما وضع بازنشسته ها خیلی خوب است
  • sohrab IR ۰۹:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۲
    0 0
    با سلام بنده یک سیم کارت اعتباری رایتل خریدم که کلا آنتن دهی قطع شده و هیچ کس هم جوابگو نیست چه جوری میشه پیگیری کرد
  • scrh US ۰۰:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۵
    0 0
    سلام مدتی است که گواهی نامه ی رانندگی هوشمند صادر می شود ، من 1393/11/16 در امتحان ان قبول و منتظر گواهی نامه هستم .به راهنمایی و رانندگی 12/06 مراجعه کردم با کلی خواهش و تمنا مدارکم را از شهرم به تهران ارسال کرد در حالی که با خنده می گفت : خیلیا هستند که سه ماهه در نوبت اند . و تعداد زیادی هم مانده بود در حالی که اموزشگاه گفت : ما یک هفته بعد فرستادیم و باید راهنمایی رانندگی تایید کند. می خواستم بدانم برای من که گواهی ناممه ضروری است این ظلم نیست .در حالی مراجع تقلید را در رسانه نشان می دهند که قوانین کشور را تایید می کنند و واجب می دانند. تنها مردم موظف به اطاعت اند و باید هر چیزی را تحمل کنند حداقل می توانند گواهی نامه موقت بصورت دستی صادر کنند .
  • مرضیه A1 ۰۷:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۶
    0 1
    سلام من ازاهواز درحالیکه تازه از کربلای معلی آمده بودم به خرم آباد رفتم منزل یکی از بستگانم بودم تمامی وسایلم خریدهایم که بالغ بر 2/دومیلیون تومان بود داخل ماشین سرقت شدن متاسفانه ماموران نیروی انتظامی جهت پیگیری بسیار سهل انگاری کردن خرم اصلا امنیت نداره تصمیم گرفتم دیگه به این شهر مسافرت نکنم لطفابه فرمانده نیروی انتظامی تذکربدید کمی به فکر آسایش مردم باشند
    • کوروش A2 ۲۰:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۲
      1 0
      به نام خدا سلام خواهرم من به جای همه ی همزبانان خرم آبادی ام ازشما عذرخواهی میکنم.
  • علی از تهران IR ۱۱:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۹
    0 0
    هنگام ثبت نام برای یارانه افراد تحت تکفل را سهوا" ننوشته ام وگزینه اصلاح نیز نبود چه کار کنیم تا حقی ضایع نشود؟
  • افتخاری IR ۰۳:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۳۱
    1 0
    باسلام ازشرکت سایپامی خواهم که پیگیر طلب مشتریان ازنمایندگیهاباشد وهمچنین طلب اینجانب بابت هزینه عدم دریافت رادیوضبط ازنمایندگی سایپا رضائی طلب راوصول نموده وبه اینجانب پرداخت نماید
  • کوروش A2 ۱۲:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۱
    0 0
    به نام خدا سلام مشکلات گرمدره رابرایتان ایمیل کرده ام به فریادبرسیدخواهشا.
  • فاطمه A1 ۱۲:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۷
    1 0
    با عرض سلام خواهشمندم در موردتبعیض در افزایش80حقوق کارمندان دادگستری و افزایش 20 معلمان پیگیری فرمایید .متشکرم
  • بدون نام IR ۱۰:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۹
    0 0
    با سلام من از شهرستان مرودشت استان فارس مزاحم شما میشم اکثرا خانه های شهرستان ما بدون سند ثبتی هستند از دو سال گذشته تا کنون اعلام کردند برای سند اقدام کنید مردم همگی دنبالش رفتند الان میگن باید مالک اصلی رو راضی کنیدو ایشون هم خونه هایی که شاید واقعا ارزششون زیاد هم نیست با قیمتهای بالایی برای کسب رضایتشون اعلام میکنند البته این مالکان زمان قبل انقلاب بودند.الان تکلیف مردم بیچاره که تنها داداریی که خونه آجریه چیه ثبت اسناد شهرمون هم رضایت مالک را شرط ثبت سند میدونند؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • بی نام A1 ۱۵:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۹
    0 0
    با سلام. لطفا وضعیت خودروی تیبا2 را پیگیری کنید.نزدیک به یکسال است که شرکت سایپا اقدام به دریافت پول خودروی مدکور نموده.وعده تحویل خودروی مذکوربهمن ماه بوده ولی هنوز حتی دعوتنامه ها نیز صادر نگردیده وجالب است که پرسنل ونمایندگی ها نیز اظهار بی اطلاعی از وضعیت خودرو را دارن.تکلیف مردم چیست؟
  • بی نام A1 ۱۸:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۵
    0 1
    ه نام خدا در سال91 به دنبال قطع حق بدی آب و هوا از احکام حقوقی فرهنگیان در بعضی استان ها مبلغی تحت عنوان بند سایر به حقوق ایشان اضافه گردیده اما فرهنگیانی که در سال 91 در ماموریت خارج از کشور یا ماموریت تحصیلی و یا مرخصی بوده اند از این افزایش محروم گردیده اند و بنا بر قول اداره کل امور اداری وزارت آموزش و پرورش این محرومیت تا پایان خدمت ادامه خواهد داشت . البته اداره کل امور اداری وزارت آموزش و پرورش دلیل این تبعیض آشکار را مصوبه ای در هیات وزیران می دانند که بنابر پیشنهاد وزارت اموزش و پرورش در دولت قبلی تصویب شده است و اداره حقوق و مزایای وزارت، اخیرا با صراحت اعلام نموده است که علیرغم تبعیض آمیز بودن این مصوبه، در وزارت آموزش و پرورش اراده ای برای پیگیری اصلاح آن وجود ندارد،
  • نصیب اله عباسپور A1 ۱۵:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۹
    0 1
    با سلام خدمت شما لطفا پیگیرری کنید آزمون استخدامی سازمان فنی حرفه ای که قرار بود در تاریخ 28 تیر برگزار شود و تاکنون هیچ خبری نشده و پولی که از جوانان بیکار گرفته شده جه می شود 9 هزار تومان
  • هانه برچم EU ۱۰:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۳
    1 1
    می خواهم بدانم چرا شرکت های تولید خودرو ،خودرو های تحویلی استان های محروم را با کیفیت ضعیف تحویل می دهند و حتی از گذاشتن لاستیک استاندارد هم گذشت نمی کنند بطوری که آشغال ترین لاستیک هارا سوار می کنند و خیلی دیگر . و این واقعا بی احترامی به مشتری نیست تمام دنیا رو کیفیت محصول کار کرده بعد قیمت را بالا می برند ان هم به اندازه قابل قبول و لی در ایران از ماشین ها می گیرند و قیمت را بالا می برند و تا جیب شان پر باشد و این ناشی از ظلم دولت نسبت به مردم است که باعث این کار شرکت ها شده اگر اجازه بدهد ماشین خارجی وارد بازار رقابت شود این اقایان مدیر عامل انقدر پرو نمی شوند
  • امین بابای یولقونلو.... A1 ۱۳:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۰
    2 1
    ماازسال نودیک به مهرامام رصای ملکان مدام سرمیزنیم برای خوداشتعالی هرچی رفتیم عتبار نبود چون پول ندارم خانه نشین شدم ممنون از خدای خودم با عرص خسته نباشید به همیه بی کارانر..
  • امیر A1 ۰۹:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۶
    2 5
    سلام من الان یک ماه است که سیمکارت رایتل طرح رای اموز سفارش دادکم و مبلغشو پرداخت کردوم ولی هنوز سیمکارت دستم نرسیده
  • بی نام A1 ۰۸:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۱
    2 1
    با سلام و احترام من ساکن منطقه 13 شهرداری تهران هستم. منطقه ی نیروهوایی خیابان کامبیز خشی. الان مدتیه که انقدر رفت و امد وانتی ها برای فروش انواع و اقسام چیزها از جمله میوه و ظرف و ظروف و اوراقی و...... هزار تا چیز دیگه اینجا زیاد شده که واقعا باعث سلب آسایش شده پنج دقیقه یکبار سر و صدای یکی توی کوچه ها بلند میشه و انقدر داره اذیت میکنه که دیگه نمیتونم ساکت بشینم ازتون خواهش میکنم به شهرداری ارجاع بدید که پیگیری کنند. اولا که اینطور خریدو فروش غیر قانونیه دوما اینکه سر و صدای زیادشون صلب آسایش کرده سوما اینکه تعدادشون خیلی بالا رفته
  • محمد IR ۰۴:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۸
    1 2
    سلام من ساکن شهرعلی ابادهستم الان ازکارافتاده ام حاصل تمام عمرمن یه زمین درشهرفاضل ابادکه الان همه اش دررحریم رودخانه رفته که خانه بیشترمردم ان منطقه درحریم رودخانه رفته حالاکه کل زمین من وساکنینی که تا ۷۰مترحریم رودخانه شده بایدچه کنیم هرچندشهرداری این کاررابرای اسایش مردم کرده انداماحالامن بایدچه کارکنم من که یه پیرمردازکارافتاده ام مردم ساکن ان منطقه چه بایدبکنندشهرداری فاضل ابادگلستان پاسخ گونیست گفته بروهرجا میخوای شکایت کن من پیرمردچی کنم کجابرم
  • احسان IR ۱۹:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۸
    1 0
    سلام من هفته قبل یک کامنت گذاشتم و درخواست پیگیری داشتم نسبت به مشکلات کتابخانه منطقه 2 حداقل اعلام کنید رسیدگی میکنید یا نه؟ که ما تکلیفمونو بدونیم
  • احسان IR ۱۸:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۰
    1 0
    جناب ادمین من هر روز دارم میام کامنت میزارم برای حل مشکل کتابخانه منطقه 2 ولی تایید نمی کنید؟ حداق به ما بگین تکلیفمون چیه؟
  • حسینیان سید موس IR ۱۵:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۴
    1 1
    سلام من تو ازمون تامین اجتماعی شرکت کردم وکدرهگیری را گرفتم اما عکسم نتونستم بفرستم چکار کنم خواهشا کمکم کنیدایاکارتم برای ازمون صادر میشه یاخیر لطفا راهنمایی کنید بات
  • فرزاد کفائی IR ۰۸:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۹
    1 1
    سلام ، من یک سوال دارم اینکه آیا حقیقت دارد که هزینه اس های تبلیغاتی که ناخواسته برای صاحب گوشی موبایل ارسال می کنند به عهده صاحب خط گوشی می باشد ؟ چرا؟
  • مینا محمدی پور A1 ۰۷:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۲
    3 0
    باسلام شماروبخدا فکری به حال بورس کنید همه مابیچاره شدیم پول خونمون پول ماشین همه رو توبورس اوردیم همه بربادشد به خدابیچاره شدیم چراکسی به فریادما نمیرسه
  • بی نام A1 ۱۵:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۰
    2 0
    س خواهشا یک سری به این ارتش بزنید چون حقوقش بسیار پاییینه خرجی زندگیمون نمیشه با تشکر
  • محمد A1 ۰۷:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۱
    2 2
    سلام لطفا گزارشی از اموزشگاه رانندگی تهیه کنید ببینید چه پولی از مردم میگیرند از رد کردن امتحان مقدماتی تا امتحانات عملی به صورت عمد
  • بی نام IR ۰۸:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۶
    1 4
    خواهههههههههههههش میکنیم راجع به حقوق کم فرهنگیان گزارشی تهیه کنید
  • بی نام IR ۰۸:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۵
    1 2
    باسلام وخسته نباشید ماکارکنان زن رسمی شبکه بهداشت لرستان که تحت پوشش تامین اجتمایی هستیم اکنون حدود 5ماه است که در مرخصی زایمان بسر میبریم تاکنون هیچگونه حقوقی دریافت نکردیم و هیچ ارگانی پاسخگو نمیباشد خواهشمند است شما مارا یاری رسانید باتشکر
  • بی نام A1 ۱۱:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۶
    2 0
    با سلام خسته نباشید لطفا پیگیری نمایید که چرا در قلب پایتخت مجتمع مسکونی رسالت بالاتر از دنیای نور روبروی پمپ بنزین مدت 4 ماه است گازش قطع شده و هیچ کس پاسخگو نیست آیا این یک سوژه داغ خبری از کم کاری شرکت گاز نیست
  • سحر IR ۰۹:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۱
    13 0
    شمارو بخدا به گوش دست اندر کارا برسونید این طرح تحول سلامت چرا شامل نیروهای بهداشتی نمیشه من کارشناس بهداشت محیطم و بیکار درصورتیکه الان بازار کار پرستاری و مامایی خوبه و هرکی دانشگاه آزادم خونده رفته سرکار هرروزم حقوقشون بهتر میشه پس ما بهداشت محیطیا چیکار کنیم که هرسال هم داره به تعدادمون اضافه میشه رشته ما جوری نیست که خودکفا باشیم وباید جایی استخدام بشیم.توی شهر کوچیک ما, خود من فقط ده نفر هم رشته بیکار میشناسم پس ما چه کنیم نه استخدامی هست نه قراردادی نه تبصره ای...چندسااااال یبار استخدامی میزنن اونم یه نفر و فقطم مرد میخوان تا بخواد خبری از استخدامی بشه سن ما هم گذشته و شرایط استخدامی نخواهیم داشت شمارو بخدا فقط به فکر درمان و کادر بیمارستان نباشید به فکر ما بدبخت بیچاره ها هم باشید
  • محسن A1 ۲۲:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۵
    4 0
    سلام.لطفا ازسرانجام جايزه قهرمان جهاني كاراته امسال گزارش تهيه كنيد.واقعا سنگ تموم گذاشتن براش.خجالت داره.اول قرار بود خونه بدن بهش ....بعد گفتن يه خيابون يا كوچه به نامت ميكنيم و در آخر......زشته واقعا اين كارها رو نكنيد مسئولين محترم.
  • مهدی tm GB ۰۹:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۹
    19 0
    سلام من مشکلم را درباره آموزشگاه های رانندگی برایتان نوشتم چرا مطرح نکردید ممنون از خبرآنلاین عزیز
  • امید IR ۱۶:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۳
    13 1
    سلام پدر و مادر من برای زیارت اربعین راهی کش ور عراق شدند و سیم کارت عراقی هم گرفتند. ما هرچقدر تلاش کردیم با انها تماس بگیریم نشد. فقط یک بار تونستم باهاشون تماس بگیرم اونم ماکسیمم 5 دقیقه طول کشید ولی تعداد بارهایی که امتحان کردیم بیش از 100 بار بود و فقط بوق ازاد میشنیدیم یا جمله ای به عربی گفته میشد. رفتم مبلغ مکالمات میان دوره رو توی 9990 همراه اول دیدم، 45000 تومن پای ما نوشته با مالیت و عوارض. خاهشا پیگیری کنید که چرا ما باید 40000 تومن بابت بوق آزاد بدیم
  • نعمتي A1 ۰۳:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۹
    0 0
    باسلام، تقاضا دارم از مسئولان شركت اتوبوسراني تهران سوال شود .آيا برنامه اي براي خط اتوبوسراني بي آر تي از مبدا پارك سوار بيهقي براي مسير غرب اتوبان حكيم در نظر دارند. همانند مسير شرق اتوبان حكيم رسالت
  • huzl khzvd IR ۱۳:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۷
    0 0
    سلام بنده خودرو 11از شما میخاستم پیگیری کنید که چرا شرکت سایپا اینقد ملتو سر کار میزارن و بد قولی میکنن 1 تحویل نیمه اول اسفند بوده و تا امروز 27 اردیبهشت هیچکس جوابگو نیست
  • تورك A1 ۰۶:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۳
    0 0
    راجع به نيروهاي شركتي مخابرات و چگونگي وضعيت استخدامي لطفا پيگيري كنيد ما واقعا نمي دانيم چه كار بكنيم چون طي سالها كار با مخابرات هم اكنون نه شرايط استخدامي به سن وسالمان مي خورد نه در مخابرات فكري به حالمان مي شود لطفا اين مساله رو پيگيري كنيد
  • مهدی A1 ۰۸:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۴
    3 0
    افرادی که در سال 92 عقد کردند و تا به حال وام ازدواج نگرفتند چه باید بکنند؟ میگویند زمانش گذشته است آیا راهی برای تمدید نیست؟
  • حق الناس A1 ۱۹:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۴
    4 0
    سلام من يه بار به مسابقه پيامکي خاله شادونه پيامک زدم از اون به بعد با دادن پيامک هاي بيخود شارژ زيادي ازم کم ميشه اين تنها مشکل من نيست خيليا اين مشکلو دارن لطفا بگيد ما انصراف داديم چرا اينطور بيرحمانه پول از مردم ميدزدن من که راضي نيستم خواهش ميکنم پيگيري کنيد
  • ندا IR ۱۱:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۵
    5 1
    با سلام این فقط مشکل من نیست مشکل کل مردم شهر ایلامه: عروس زاگرس در اتش سوخت این عروس در اوایل انقلاب سیاه پوش خانه و فرزندانش شد بعد از جنگ تحمیلی داغ خودسوزی دخترانش و حالا نیز با وجود این همه گرد و خاک که در حال خفه شدن است الان اتش به جان جنگل هایش افتاده و هیچ کس پیگیر نیست برای این شهر حرف مسئولین علاج نیست بلکه فرصتی بیشتر برای اتش است مسئولین چرا پیگیر نیستند؟ این کشور مسئول ندارد؟؟ کجان؟
  • رحمانى IR ۱۱:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۶
    0 1
    سلام،تقاضاى عاجزانه دارم كه فكرى براى وسيله نقليه عمومى ساكنين انتهاى شهران بعد از پمپ بنزين بينديشيد،كه اين چهل خانوار شديدا براى رفت و آمد شان دچار مشكل ميباشند،اگر آخرين ايستگاه اتوبوس را به اين قسمت منتقل كنيد، بى نهايت سپاسگزاريم
  • محسن A1 ۰۸:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۷
    0 1
    با سلام؛ بنده در سال گذشته با زحمت و استرس فراوان كه خودتان بهتر مي دانيد از جمله پيدا كردن ضامن هاي معتبر و خريد اوراق از بورس و هزينه دفترخانه جهت رهن ملك جهت بانك و عدم پرداخت آسان اقساط از سوي بانك و با مشقت هاي فراوان و با كسر هزينه اوراق و رهن، جمعا از 50 تومن مبلغ وام 42 ميليون تومان وام دريافت نمودم كه با توضيحاتي كه بانك به بنده داده بود قرار بود تا يكسال بازپرداخت نداشته باشم و بعد از آن نيز ماهانه 750 تومان پرداخت كنم اما الان كه يك سال تمام شده به بنده مي گويند بايد ماهانه بالاي 1 تومن پرداخت كنم كه واقعا ظالمانه و دور از شريعت است. به عبارتي در طي 10 سال از بنده 123 تومان پول مي خواهند كه با تقسيم كردن اين عدد بر 42 تومان ضريب دريافتي حدود 3 است. يعني سه برابر از بنده وجه طلب
  • محسن A1 ۱۳:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۷
    2 0
    با سلام بنده به محض اینکه سیم کارت اعتباری همراه اولم را شارژ ریالی میکنم بلافاصله و پی در پی برای بنده پیامک های بی خاصیت و اعصاب خورد کن می آید و از شارژ ریالی بنده کم می شود ده ها بار عدد 1 را به 8999 فرستادم و هر دفعه برای من پیامک می آید تا 24 ساعت آینده ارسال پیامک قطع می شود ولی بازهم روز از نو روزی ازنو من موندم چرا باید هزینه جانبی و تبلیغاتی دیگران را امثال بنده پرداخت کنیم که هیچ نیازی به اینگونه پیامک ها نداریم این دقیقا دزدی در روز روشن هستش خواهشن یکی به فریاد ما برسه با این فشار زندگی آقایون همراه اول هم دست از سر ما برنمی دارند و هی هزینه برانون درست میکنند .
  • بی نام A1 ۰۹:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
    1 0
    سال قبل طرح و ترافیک هفتگی 84000 بود و امسال شد 110000 اما الان طرح جدید گویا داره پیاده میشه به این صورت که طرح هفتگی حذف شده و فقط میشه طرح روزانه خرید که قیمتش 32000 . اگه میشه از شهرداری پیگیری کنید .
  • محمد IR ۱۷:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
    3 0
    با سلام.لطفا پیگیری کنید چرا درصورتی که نرخ بنزین در سراسر ایران لیتری 1000 تومان است ولی در هندیجان به دلیل نبود نظارت برای قایقهای صیادی لیتری 1035تومان عرضه می شود با تشکر
  • صبا مدني IR ۱۲:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۳
    0 0
    پل هوايي هفت تير در تقاطع فراهاني ، امنيتي پايين دارد كه پاسخگوي سيل جمعيتي كه روزانه بر آن تردد مي كنند نيست، خواهش مي كنم پيگيري نماييد.
  • رامین کریمی A1 ۱۲:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۱
    1 1
    باعرض سلام وخسته نباشید: بنده ی چهارسالی شرکت سینجر گاز مشغول کار بودم که مدیر عامل شرکت با تغیر اسم شرکت بعد سه سال بیمه بنده رو با اسم جدید واریز میکرد که ۹ ماه شد تعدید نیرو کرده الانم شکایت کردم در اداره کار میگن به شما تعلق نمیگیره من الان بیکارم خیلی احتیاج دارم به بیمه بیکاری خواهش میکنم مسولان به خواسته من رسیدگی کنین
  • محمد غفاری US ۱۳:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۵
    0 2
    باعرض سلام ودرود خسته نباشید خدمت زحمتکشان محترم سلام علیکم سه چهار سال پیش یه عده از مسولین محترم جهت پروژه طرح هادی اومدن روستای ما و نقشه برداری و متر و کارهای لازم رو کردن که تشریف بیارن جهت اجرای پروژه ولی بعد از مدتی در روستای همجوار ما یعنی روستای سیفعلی کندی حسن آباد یاسوکند شروع به کار کردند که بعد از چند روز کار مقداری اجناس میراث فرهنگی پیدا شد که اونجا هم کار رو خوابوندن ولی موقع ای که نماینده محترم شهرستان به ما قول دادن که کاره پیگیری میشه هر چه سریع تر شروع به کار میکنن ولی هنوز که هنوزه هیچ خبری نشده لذا از مسولین محترم از طرف اهالی محترم روستای امی اصلان حسن آباد یاسوکند خواهشمندم وتمنا دارم نسبت اجرای پروژه طرح هادی در روستای امیر اصلان نیز انجام بگیرد باتشکر
  • کاوه IR ۱۸:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۲
    0 0
    باسلام من یه سوال دارم من توی یه کارخانه برای یک هفته بعنوان آزمایشی شروع بکارکردم وقرارشداگراوان انجام کارنداشتم یاخواستم برم توی مدت این یک هفته هرچندساعتی کل کارکرده باشم درجاباهم تسویه میکنه ولی بخاطرسنگین بودن کارونداشتن استراحت طوری که7روزهفته و31روزماه بدون مرخصی واجباری بایدساعتی14ساعت در روزکارکرد به همین علت روز دوم من بیرون آمدم ودرکل 27ساعت خیلی سنگین کارکردم والان که مزداین دو روزکار رامیخواهم بهم نمیدن ومرا اذیت میکنن حالاشمابگیدازکدام مرجع قانونی وبه چه روشی حقم رابگیرم ؟؟؟ باتشکروسپاس فراوان کاوه معظمی گودرزی شماره تماس:09385215420
  • ع.ب A1 ۰۹:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۵
    0 0
    جانباز از دست راستم سه تا دختر دارم یکی دانشجو دو تا محصل مستجرم یکی نامزده کمک میخواهم
  • بی نام A1 ۰۹:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۷
    0 0
    من دانشجوی دکتری یکی از دانشگاه های کشور هستم . برای فرصت مطالعاتی داخل کشور اقدام کردم و یک تعهد 15میلیون ریالی باید میدادم که وقتی به دفترخانه ثبتی مراجعه کردم کارمزد یک میلیون و دویست هزارتومانی از بنده درخواست کردن و اعلام کردن که تعرفه ها از هفته پیش تغیرر کرده. آیا انصاف هست که یک دانشجو برای چنین تعهدی این مبلغ بسیار سنگین را پرداخت کند. خواهشمندیم پیگیری بفرمایید.
  • نیروی خدمات کمیته امداد A1 ۰۵:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۸
    0 0
    سلام بعد چند سال کار کردن در این نهاد تازه یادشون افتاده که باید نیروهای قراردادی رو شرکتی کنن تا بهتر این از نیروها بهره بکشن
  • ehsan IR ۰۷:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۸
    0 0
    با سلام لطفا به وضعیت نابه سامان پروزه نگین مهر مشهد واقع در بلوار میثاقبلوار مجیدیهمجیدیه34 کنار بازار خودرو که چند وقت پیش توسط شهردار مشهد افتتاح شد و خودشو سرباز وطن میدونست رسیدگی کنید چطور ندید که مردم به چه سختی در ساخنمان های نیمه کاره بدون امتیازات آب و برق و گاز زندگی میکنند وپیمانکار این پروژه اینجا رو به حال خودش واگذار کرده و در صورتی که تمام هزینه های مربوط به امتیازات و محوطه سازی رو گرفته اما هیچکاری انجام نداده و حتی در پنجره های خونه های مردم رو نذاشته و با دروغ و کلک مدام میخواد از مردم پول بگیره که مثلا پروزه رو تموم کنه مردمم یه بار گول خوردنو بهش پول دادن اما کاری نکرد و دو باره درخواست پول کرد و همین آدم در جاهای دیگه شهر داره به فعالیت خودش ادامه میده
  • سهراب A1 ۰۸:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۸
    0 1
    باسلام من يه كارمند ساده هستم و جدود هفت سال پيش براي مسكن مهر ثبت نام كرده بودم البته از طريق اداره مان حالا شرايط جور نشد و كاركنان انصراف دادند حالا ما پولي كه داده ايم را نمي توانيم بگيريم مسئول مستقيم اين كار سركار خانم سنجري هستند كه در مسكن مهر هستگرد هستند ما تمام مداركمان درست شده و در اختيار ايشان هست ولي ايشان ما را اذيت مي كنند و هر دفعه با جوابي كه جواب نيست ما را سركار گذاشتند شماره ايشان هست 02644273036 تو را به خدا ببينيد جواب مي دهند هر موقع زنگ مي زنيم گوشي تلفن را جواب نمي دهند الان هم ما بيست بار حضورا پيش ايشان زفيتيم و ايشان به راحتي به ما مي گويند هفته ديگر زنگ بزنيد و ايشا ن جواب نمي دهند چه كار كنيم شماره تماس 09307531515
  • محمد كرمي A1 ۰۹:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۲
    0 0
    سلام.حدود 3 سال براي خط تلفن ثابت در اداره مخابرات محمدشهركرج ثبت نام كرده ام اوايل مخابرات ميگفت كه بايستي تعدادنفرات به اندازه اي شودكه بتوان سرمايه گزاري كردو به اين ترتيب تمام خ گلستانك ثبت نام كرده اند ولي ... با مراجعه هاي بعدي هم جواب قانع كننداي نگرفتيم ولي كابلها توسط پيمانكار برروي ديوارهاو حتي يك كابل هم كه بر روي ساختمان ما نصب است و 20خروجي دارد و همينطور رهاهستندولي ميگويندبايدخط شمااز تابلويي كه 200متر آنطرفترهست كشيده شودو چون دزدهاكابلهاراميدزدندماخط نميدهيم.واقعا جوابهايي ميدهند كه هيچ توجيهي ندارد.اخيراسوپر ماركت محل شماره تماسي به بنده دادكه تلفن آزادبه قيمت 450000 تومان ميفروشدباسندرسمي از كابلهاي سرگردان،كه جاي بسيارتاسف است ودستمان هم به جايي بند نيست09126435224
  • نسیم IR ۱۶:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۳۱
    0 1
    سلام.من در خصوص افزایش شهریه های دانشگاه های غیر انتفاعی میخواستم موردی را ذکر کنم که آیا افزایش 15 تا 20 درصدی شهریه ها شامل افزایش شهریه ثابت ورودی های قبل 94 میشود یا نه؟اگر میشود خواستار پیگیری هستم که چرا دانشگاه غیرانتفاعی روزبهان شهر ساری با افزایش 30 درصدی شهریه ها چه متغیر و چه ثابت حتی ورودی های قدیمی گفته وزارت علوم را نقض کرده اند؟و حتی در قبال این افزایش شهریه هیچ امکاناتی به دانشجو داده اند و حتی مجهر به سیستم گرمایشی سرمایشی نیستند.این دانشگاه مشکلات بسیار دیگری هم هست ولی اینجا جای گفتنش نیست.فقط لطفا حتما پیگیری کنید.زیرا اعتراض دانشجویان فقط با داد و بیداد رییس دانشگاه بر سر دانشجویان تمام شد
  • م ج IR ۲۰:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۱
    1 1
    جای تاسف است که آزمون جی آر ای ، در شهر تبریز که جزو شهرهای بزرگ و کلیدی کشور است برگزار نمی شود دلیل آن چیست
  • davood IR ۱۵:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۷
    0 0
    چرا این پیشنهاد ایرانسل که شارژ را100 برابر میکند برای من انجام نمیشود مینویسه ...شما این پیشنهاد را خریده و یا مجاز به انتخاب پیشنهاد نمیباشید... لطفا کمکم کنید
  • رضا احمدی از شیراز A1 ۰۵:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۵
    0 1
    با سلام لطفا بگویید فکری بحال معلمان غیر انتفاعی در مورد حقوق و بیمه بکنند مدارس غیر انتفاعی فرارداد از ماه مهر تا اخر فرودین هر سال می بندند و با حقوق ۴۰۰ هزار تومان برای ۴۰ ساعت در هفته حفوق می دهند ولی وزیر می گوید ساعتی ۵۰ هزار تومان می گیرند بخدا در شیراز فکر کنم دو معلم پارتی داری که وزیر فرمودند وجود دارد کی این قوانین مدارس غیر انتفاعی را تصویب کرده خدا پدر و مادرش را نیامرزد ما که باید سه مدرسه کار کنیم انهم روزی ۱۴ ساعت تا بتوانیم زندگی کنیم لطفا بنویسید
  • ايوب A1 ۰۶:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۲
    0 0
    سلام ..توروخدايك سر به مسكن مهر استان گيلان {رشت}بزنيد ببينيدكه پيمانكارهاش چه جنايتي كردن خونه اي كه من 2ماه تحويل گرفتم سقف اتاقهاش توتالت حموم داره مياد پايين....اگردوربينتون بفرستيد من حاضرم گزارش تهيه كنيد.
  • ماهک از گیلان IR ۱۱:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۲
    0 0
    سلام.چجوری میتونم از شر مزاحم های تلفنی خلاص شم؟؟؟لطفا کمکم کنید بیش از دو سه ماهه که با این مزاحم ها درگیرم .... با اینکه با هیچ کدوم صحبت نکردم ولی دایما زنگ میزنن و پیام میدن... ممنون.
  • وحید A1 ۲۲:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۲
    0 0
    بسمه تعالي با سلام نزديك به چهار ماه كه شركت مهندسي و توسعه نفت حقوق كاركنان رو نداده و واجاره منزل و پول شارژ و خورد خوراك را نداريم لازم به ذكر است تمام ما متأهل هستيم و داراي فرزند اگر خودمان و همسرمان بتوانيم گرسنگي را تاب بياوريم نوزادان و بچه‌هاي خرد سال ما نمي‌توانند خدا گواه خود من مدت دو هفته مي‌شود كه به فرزند 5 ماهه خود جاي شير خشك نون و آب خالي مي‌دهيم تا فقط زنده بماند در طول اين چهار ماه از هركس كه مي‌توانستيم پول غرض گرفتيم و ديگر هيچ‌كس را نداريم التماس مي‌كنم استدعا دارم نه به خاطر ما به خاطر فرزندم كه هيچ گناهي ندارد پيگيري كنيد تا حقوق ما رو پرداخت كنند به خدا هرچه به رهبري ، رياست جمهوري ، بازرسي كل كشور ، بازرسي كل نفت نامه زديم بي‌نتيجه بوده
  • آشنا IR ۰۷:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۰
    0 0
    خبربرجام ..اینهابرای مردم شنیدنی است اما بعد باید دید در آینده چه میشود .فعلاً بیشتر مردم وجوانهای تحصیل کرده امیدوار که ازدولت امید ناامید شدند ودر پس کوچه اول ماندندوبیکارودر پی شغل میباشند. واین خبربرجام برای مردم امروز یک خبر خوش است وبعد در اوج گرفتاری خود فرو میروند امروزه اکثر جوانهای تحصیل کرده دغدغه بیکاری وشغل مناسب در ارتباط با رشته تحصیلی خود میباشند شما میدانید که جوان که بیکار باشد وفاقد هرکونه مهارت شغلی صنعت ناراحتی اعصاب میگردد وپرخاشگر میشود. وکسانی که دارای تاهل باشد وازشددت بیکاری وگرانی افزایش قیمت میوه وتره بار به شب نرسیده دست خالی چه جوابی به خانواده اش ببرد. فعلاًبزرگترین دغدغه مردم بیکاری میباشد که احساس غریبی و بیکسی میکنند ودر این میان یک عده فرصت طلب در پس
  • ستارازهمدان A1 ۱۰:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۳
    0 0
    مهندس عمران هستم ودارای پروانه اشتغال نظارت و اجراکار کم شده وازکارهاي نظارت و اجرا به مهندسین نمیرسه وسهميه مهندسین ميسوزه ازطرفی دراعضاي نظام مهندسی هستندافرادي که استخدام هستند وهم عضونظام و همچنین افرادی که شرکت پیمانکاری دارند وهمگي دارای پروانه اشتغال نظام مهندسی واين افراداز جای دیگری درآمددارندو ازطریق نظام مهندسی هم بهشون کارارجاع میشه پس نتیجه میگیریم که به چندطریق درآمد دارند اما هستندافرادي مثل بنده که هیچ درآمدی بغيراز نظام مهندسی نداریم کار که نیست تکليف امثال بنده توکشورچي میشه باید گشنه بمانیم آيادولتمردان راه حلی برای این افراد درنظر نگرفته اند بنده یک راه حل دارم اگرعملي شود خوب است اینها رو تفکیک کنیم پيمانکاربه پیمانکاری وا داری هم تواداره مشغول شوند وما هادرنظام م
  • حمید رضا A1 ۱۶:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
    0 0
    با سلام. من کارمند پیمانکاری شرکت نفت خطوط لوله ومخابرات هستم. چندین ماهه که حقوق ما بعد از گذشت 20 روز از ماه واریز میشه هر ماهم که با بی کفایتی واریز میکنن نزدیک به 30 تا 50 هزار تومان کمو کمتر میریزن از عید 94حقوق ما بوده 1550،000 تومان بوده که به لطف آقايون رسیده به 1200 آخه منی که 400 کرایه خونه میدم با هزار قصدو تورم چطور با این بی مسئولیتی زندگی کنم لطفا پیگیری کنید
  • حسین IR ۰۷:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۹
    0 1
    سلام علیکم سازمان تامین اجتماعی در تعیین مستمری بازنشستگی جانبازان بر خلاف قانون نحوه بازنشستگی جانبازان مصوب سال 1367 که باید مستمری آنان براساس آخرین حقوق تعیین وپرداخت نماید براساس میانگین دو سال آخر خدمت اقدام مینماید جانبازان خود را براساس قانون مذکور اعمال میکند مگر قانون برای همه یکسان نیست تقاضای پی گیری داریم
  • محمد سیف A1 ۰۸:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۰
    0 1
    با سلام، چند روز پیش شورای شهر تهران، تنها پایگاه جوانان تهران یعنی خانه شهریاران جوان رو منحل کرد بدون اینکه پاسخی به 30000 هزار نیرو و 8 سال فعالیت داوطلبانه اونها بده، اگه میشه شما پیگیری کنید این موضوع را، با تشکر.
  • عادل ملك نژاد IR ۱۰:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۹
    4 2
    وام مسكن جانبازي خريدم وكالت بلا عزل داده اگر موقعي خدايي نا كره فوت كرد چه كار بايد كرد
  • ناشناس RO ۲۰:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۴
    4 0
    سلام.پیگیر فروش موادمخدر و اراذل و اوباش سرآسیاب ملارد باشید.مردم امنیت ندارند
  • امیرعلی کامکار IR ۰۵:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۹
    1 3
    آقایان شرکت سامسونگ من دادم تبلتم صفحش درست بشه ولی انرویدمو بر داشتید لطفا زود پی گیری بشه می خواهم تبلتم رو بروز رسانی بکنم مدل تبلت جی تی ان هشت هزار
  • یب IR ۱۰:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۳۰
    2 0
    درود ، من مشترک ایرانسلی با شماره 09353 هستم . طرح کد شگفتیهامو برای ماه قبل فعال کرده بودم که امروز تموم شده. الان میخوام دوباره فعال کنم ولی نمیشه. درخواستم با موفقیت ثبت میشه بعد پیغام میاد که طرح مکالمه یک ماهه به مبلغ فلان برای شما فعال است ولی از شارژ کم نمیکنه و بلافاصله پیغام دیگه ای میاد و میگه که این طرح برای شما فعال نیست و دوباره باید تلاش کنید. سپاسگزار میشم اگه بتونید کمک کنید.
  • بی نام IR ۱۰:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۳۰
    3 0
    با سلام من كارمند رسمي شركت پشتيباني امور دام وزارت جهاد كشاورزي هستم . شركت مذكور با استاند به اينكه از شركتهاي دولتي درآمد هزينه مي باشد شماره مستخدم به اينجانب و ساير همكاران رسمي تخصيص نداده است . لطفا راهنمايي بفرماييد كه براي تخصيص شماره مستحدم چه اقدامي بايد انجام بدهم ؟ براي انتقال به دستگاه ديگر داشتن شماره مستخدم الزاميست .