یک صد تن از وکلای دادگستری درنامه ای خطاب به آیت الله آملی لاریجانی ،رییس قوه قضاییه، خواهان صدور دستور تعیین تکلیف تقاضای اعمال ماده 18(اعاده دادرسی)که ازسوی آقای بهمن کشاورز به عنوان وکیل آقای عبدالفتاح سلطانی، وکیل زندانی داده شده است، شدند.

این نامه امروز شنبه 31/3/93 توسط اینجانب به دبیرخانه قوه قضاییه برده شد و کارشناس آن مرکز عنوان نمودکه از دریافت و ثبت نامه معذوراست و باید این گونه نامه ها یا از طریق یکی ازنمایندگان مجلس شورای اسلامی یااعضای مجلس خبرگان رهبری و یا دفتر مقام رهبری به دبیرخانه قوه قضاییه برای رویت و اخذدستور رییس قوه ارسال گردد.
لذا نامه حاوی امضای یکصد وکیل دادگستری به آقای بهمن کشاورز به عنوان وکیل مدافع آقای عبدالفتاح سلطانی تحویل شد تا ایشان ازطریق یادشده بتوانند نامه رابه استحضار رییس قوه قضاییه برسانند.

پیمان حاج محمود عطار

وکیل دادگستری

درخواست صدوکیل دادگستری خطاب به رییس قوه قضاییه برای اعاده دادرسی عبدالفتاح سلطانی مصطفی ترک همدانی

درخواست صدوکیل دادگستری خطاب به رییس قوه قضاییه برای اعاده دادرسی عبدالفتاح سلطانی مصطفی ترک همدانی

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 361493

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۴:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
    0 0
    موضوع چیست؟
  • مد IR ۰۷:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
    4 0
    کانون وکلا بسیار بیش از این ها وکیل دارد . اگر هزاران وکیل امضا می کردند آینده شان بیمه می شد . مگر خواسته قانونی نیست وکلا برای اجرای قانون این کمترین کار بود که باید می کردند . از آقای عطار جهت احساس مسئولیتشان باید سپاسگزاری کرد
  • فرهنگ A1 ۰۸:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۲
    3 0
    با سپاس از حقوقدانان و وکلای محترم دادگستری. بهتر است قوه قضائیه در هفته پیش روی خود بعنوان هفته قوه قضائیه در مقام توجه به خواستۀ قانونی آقای عبدالفتاح سلطانی و کیل بازداشت شده و مدافع حقوق بشر و نیز توجه به درخواست موجه این حقوقدانان محترم برآید و منویات خویش مبنی بر قانونمندی و قانون گرایی خود را به آنها و شهروندان به اثبات رساند، والا..، صدالبته، خود کرده را تدبیر نیست....