۰ نفر
۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۳

ایرنا نوشت:

 روزنامه صهیونیستی معاریو در گزارشی نوشت که رژیم اشغالگر قدس فناوری پیشرفته آب شیرین کن در ازای تحقق منافع سیاسی خود در اختیار کشورهای حوزه خلیج فارس، مصر و اردن که از کمبود آب رنج می برند، قرار می دهد.
[معاریو: رژیم صهیونیستی فناوری آب شیرین کن در مقابل تحکیم روابط دراختیار کشورهای عرب قرار می دهد]

به گزارش روز شنبه پایگاه خبری الیوم السابع به نقل از روزنامه صهیونیستی معاریو، رژیم اشغالگر با فروش فناوری پیشرفته آب شیرین کن به کشورهای حوزه خلیج فارس، مصر و اردن که علاوه بر کمبود آب آشامیدنی، به دنبال راه حل های جدید هستند، از آنها درخواست تحکیم روابط دیپلماتیک دارد .

یک منبع عالی رتبه دیپلماتیک رژیم صهیونیستی به معاریو گفت: فناوری جدید آب شیرین کن، این رژیم را به قدرت منطقه ای تبدیل کرده که می تواند در ازای استفاده از آن، از کشورهای حوزه خلیج فارس که از کمبود آب آشامیدنی رنج می برند، درخواست تحکیم روابط کند.

این منبع افزود: فروش فناوری آب شیرین کن به کشورهای حوزه خلیج فارس علاوه بر تحقق منافع سیاسی، سود آوری زیادی برای رژیم صهیونیستی خواهد داشت.

به گفته منبع مذکور، شرط رژیم صهیونیستی برای فروش این فناوری پیشرفته به کشورهای عربی به ویژه اردن که دهها سال است به دلیل کاهش نزولات جویی از کمبود آب آشامیدنی رنج می برد، برقراری رابطه سیاسی و تحکیم آن است .

این منبع صهیونیستی ادعا کرد: تل آویو می تواند با ایجاد نیروگاههای آب شیرین کن و انتقال میلیون ها مترمکعب آب به اردن، این کشور را در زمینه تولید آب آشامیدنی خودکفا کند، به شرطی که این امر منجر به تحکیم روابط امان و تل آویو شود.

49261

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 418914

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۸:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۲
    10 12
    از اسراییل خیری به کسی نمی رسه. یه چیزی زاغارتی می ندازن بهشون. تا بفهمن چی به چیه از تشنگی مردن.
  • بی نام IR ۱۰:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۲
    0 17
    ما تنها انرژی هسته ای را می خواهیم ولا غیر.
  • بی نام A1 ۱۲:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۵
    0 0
    هر انسان و کشوری با علم و دانش توانا میشود۰۰۰ شعر فردوسی رو یادت بیار فقط شعر نیست عقل مطلقه۰۰۰توانا بود هر که دانا بود۰۰۰ اسراییل و اروپا و ژاپن نداره ۰۰۰ هر که دانا بود