۰ نفر
۲۹ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۴
نیاوران میزبان نمایشی ویژه بانوان می‌شود

نمایش «سفر به آیین‌های ایران زمین» روز پنجشنبه ۳۱ فروردین ساعت ۱۶ در فرهنگسرای نیاوران تنها برای بانوان و بدون حضور آقایان روی صحنه خواهد رفت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، نمایش «سفر به آیین‌های ایران زمین» ویژه بانوان به طراحی و سرپرستی لیلا عظیم‌پور پنجشنبه 31 فروردین در فرهنگسرای نیاوران روی صحنه خواهد رفت.

«سفر به آیین‌های ایران زمین» در قالب نمایش آیینی و با هدف گسترش و معرفی آیین‌ها و فرهنگ اقوام ایرانی اجرا خواهد شد.

در این نمایش دختری از دنیای مدرن سفری را به دنیای کهن آغاز می‌کند، او در این سفر با زوایای گوناگون و پنهان فرهنگ غنی، آداب و رسوم، آیین‌ها و پوشش زیبای اقوام مختلف ایران زمین آشنا و شیفته آن‌ها می‌شود.

در این نمایش بر حفظ اصالت ایرانی از سوی جوانانی که با جنبه‌های گوناگون و گاهی فراموش شده  فرهنگ ایرانی رو به رو نشده‌اند تاکید می‌شود.

نقش آفرینان این نمایش عبارتند از: شقایق صمدی، سپیده سهرابی ، فائزه احدی،  سارامحمدپور، مهسا معارف‌وند، مائده قنبری، لیلا گنج‌خانی، آتنا کریمی، میترا کیارشی، سارا طهماسبی، بیتا یعقوبی‌راد، کیانا کرمی، ستاره دهقانی، مهلا توکلی، فرنوش طیبی، پریسا مدرسی،  الناز شاکری، هلیا دهقانی و نعیمه مستی‌زاده. همچنین مهناز آبادیان در نقش راوی در این نمایش حضور خواهد داشت.

نمایش «سفر به آیین‌های ایران زمین» ویژه بانوان  پنج‌شنبه 31 فروردین ساعت 16 در سالن خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران اجرا خواهد شد.

57242

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 656269

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =