تسنیم نوشت: معاون برنامه‌ریزی وزیر راه و شهرسازی از جذب ۶۳ هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری برای اجرای پروژه‌های حمل و نقل کشور خبر داد.

امیر امینی اظهار کرد: با توجه به اهمیت پروژه‌های حمل و نقل در کشور اقدامات اساسی و لازم در این زمینه انجام داده شده و با سرمایه‌گذاریهای کلان در این زمینه پیش‌بینی می‌شود نهایتا تا چهار سال آینده تمامی پروژه‌ها اجرا شوند.

وی افزود: توسعه راههای اصلی به بزرگراه از جمله اقداماتی است که باید با جدیت در دستور کار قرار داده شود تا بتوانیم از این طریق به تمامی اهداف مورد نظر در راستای استفاده از ظرفیتهای برنامه ششم توسعه دست یابیم و از این طریق در بخش حمل و نقل کشور گام‌های اساسی برداریم.

معاون برنامه‌ریزی وزیر راه و شهرسازی از جذب 63 هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری برای اجرای پروژه‌های حمل و نقل کشور خبر داد و بیان کرد: این سرمایه‌گذاری‌های کلان برای اجرای هر چه سریعتر پروژه‌های حمل و نقل در دستور کار قرار داده شده است، چرا که اجرای این پروژه‌ها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و جلب سرمایه‌گذاران در این زمینه نقش مهمی دارد.

امینی بیان کرد: قرارداد 5 هزار میلیارد تومانی از جمله اقداماتی است که برای روزهای آتی در نظر گرفته شده و امیدواریم با قراردادهای منعقد شده بتوانیم پروژه‌های سرمایه‌گذاری را در اسرع وقت به پایان برسانیم و شاهد اجرای پروژه‌های مهم حمل و نقل کشور اعم از حمل‌ و نقل هوایی، ریلی و زمینی باشیم که هر کدام نقش مهمی در توسعه و پیشرفت کشور دارد.

وی تصریح کرد: ایجاد بندر خشک در استان اردبیل و مطالعات مربوط به آن به عنوان یکی از اقداماتی است که توسط بخش خصوصی در دستور کار قرار داده شده که به طور حتم در رابطه با بخش اقتصادی منطقه و کشور تاثیرگذاری قابل توجهی خواهد داشت و نیاز است در این زمینه شاهد همکاری و مشارکت‌های مسئولین مربوطه باشیم.

معاون برنامه‌ریزی وزیر راه و شهرسازی افزود: با توجه به اهمیت توسعه خط ارتباطی شمال به جنوب و شرق به غرب، احداث 800 کیلومتر راه اصلی و بزرگراه امری لازم و مهم است که تاکنون 280 کیلومتر راه اصلی و 120 کیلومتر بزرگراه احداث شده و باید هر چه سریعتر اقدامات بعدی برای ادامه این پروژه مهم انجام داده شود.

46

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 656982

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =