80 میلیارد ریال برای جبران خسارات سیل اخیر با تصویب هیئت دولت به استان اردبیل اختصاص یافت.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از اردبیل؛ مسعود امامی‌یگانه در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان نیر اظهار کرد: 80 میلیارد ریال برای جبران خسارات سیل اخیر با تصویب هیئت دولت به استان اردبیل اختصاص یافته است و امیدواریم هر چه سریع‌تر شاهد بهبود وضعیت باشیم.

وی افزود: اقدام به موقع مدیریت بحران شهرستان نیر در بستن محدوده بولاغلار و اطلاع‌رسانی به مردم جلوی بروز خسارت جانی در شهرستان را گرفته است که این موضوع خوشبختانه توانسته تا حد قابل توجهی از بروز خسارت جانی در شهرستان جلوگیری کند و هم‌اکنون با شرایط مساعدی روبه‌رو باشیم.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اردبیل ضمن قدردانی از همه دست‌اندرکاران مدیریت بحران شهرستان بیان کرد: تلاش نیروهای مدیریت بحران برای کنترل وضعیت شایسته قدردانی است، چرا که نیروها با انجام عملیات به موقع و سریع سعی در بهبود وضعیت و کاهش تلفات و خسارات دارند.

امامی‌یگانه با بیان اینکه عمده‌ترین خسارتهای وارد شده در شهرستان‌های اردبیل، مشگین‌شهر، نیر و گرمی بوده است، تصریح کرد: در بین شهرستان‌های استان، مشگین‌شهر با بیش از 80 میلیارد ریال بیشترین خسارت را دیده که این خسارات در بخشهای مختلف اعم از قطعی آب، تاسیسات شهری و باغات کشاورزی بوده است.

وی تصریح کرد: براساس برآوردهای انجام شده طوفان و سیل 14 میلیارد تومان خسارت در بخش‌های مختلف استان اردبیل بر جای گذاشته است.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 657556

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =