آغاز توزیع اقلام اساسی ویژه رمضان در  زنجان

تمهیدات و برنامه‌ ریزی‌ های لازم برای تامین اقلام اساسی در ماه مبارک رمضان اندیشیده شده است.

عبدالله جعفری، مدیر تنظیم بازار جهاد کشاورزی استان با اشاره به توزیع برنج، شکر، گوشت قرمز و گوشت مرغ با نرخ های مصوب طی ماه مبارک رمضان در استان به خبرآنلاین گفت: این اقلام توسط شرکت های مباشر دولتی تامین و در فروشگاه های زنجیره ای، فروشگاه های بزرگ و تعاونی های مصرف ادارات عرضه می شود.

وی قیمت برنج توزیعی در قالب طرح ضیافت در استان زنجان را ۲ هزار و ۷۰۰ تومان اعلام و عنوان کرد: در قالب این طرح همچنین شکر با قیمت ۲ هزار و ۸۵۵ تومان، گوشت قرمز با قیمت ۲۳ هزار تومان و گوشت مرغ نیز با قیمت ۵ هزار و ۸۰۰ تومان عرضه می شود.

جعفری بیان داشت: اجرای طرح ضیافت و توزیع کالاهای پرمصرف در قالب این طرح همه ساله با هدف کنترل بازار و جلوگیری از افزایش کاذب قیمت ها به دنبال افزایش طبیعی تقاضا در ماه مبارک رمضان انجام می‌گیرد.

مدیر تنظیم بازار سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان افزود: فروشگاه های زنجیره ای، فروشگاه های بزرگ و تعاونی های مصرف ادارات برای اخذ معرفی نامه دریافت کالا به مدیریت های جهاد کشاورزی شهرستان ها مراجعه کنند.

وی خاطرنشان کرد: براساس تمهیدات اتخاذ شده تمامی اقلام فوق به وفور در بازار موجود است و هیچ گونه کمبودی وجود نخواهد داشت.

جعفری تصریح کرد: مقرر شده لبنیات و روغن نیز با ۱۵ درصد تخفیف در نمایشگاه های مربوطه در ایام رمضان عرضه شود.

 

46

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 668280

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =