«هزار داستان» با فاطمه گودرزی روی آنتن می‌رود/ ۲۹ سال در جست‌وجوی خانواده

فاطمه گودرزی بازیگر سینما و تلویزیون سینما و تلویزیون در پنجمین برنامه از فصل دوم «هزار داستان» امشب (سه‌شنبه 4 مهرماه) میزبان دختری آسیب دیده از جنگ خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، ششمین قسمت از  برنامه «هزار داستان» که با اجرای فاطمه گودرزی به عنوان مجری و راوی قصه روی آنتن شبکه نسیم می‌رود، روایتگر داستان دختری جنگ زده است که بعد از 29 سال جست‌وجو خانواده‌اش را پیدا کرده است.

فاطمه گودرزی که تاکنون موفق به دریافت یک سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن برای بازی در فیلم «غزال» و دو نامزدی سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول (۱۳۷۷) و نقش مکمل زن سال (۱۳۷۰) در جشنواره فیلم فجر شده‌است سابقه بازی در یکی از بزرگترین آثار سینمای دفاع مقدس همچون «جنگ نفت‌کش‌ها» ی محمد بزرگ‌نیا و »دست‌های خالی» ابوالقاسم طالبی را دارد.

فصل دوم این برنامه پرمخاطب همچون سری پیشین آن به تهیه‌کنندگی جواد فرحانی و کارگردانی محمدفواد صفاریان‌پور و با طراح و سوژه‌پردازی مریم نوابی‌نژاد در ماه محرم و صفر هر شب ساعت 23 به مدت ۶۰ دقیقه روی آنتن شبکه نسیم می‌رود.

محمدرضا شهیدی فرد در فصل دوم برنامه «هزار داستان» به عنوان مشاور پروژه گروه را همراهی می‌کند و تیتراژ این برنامه را سینا سرلک خوانده است.


58244

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 711469

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =