مهاجم جدید استقلال اعتقاد دارد تیمش با وجود 2 باختی که مقابل نفت و فولاد خوزستان داشت دوباره بردهایش را از سر خواهد گرفت.

اميرحسين اعظمي: سجاد شهباززاده، در مورد وضعيت فعلي استقلال، شانس قهرماني اين تيم و مسائل مختلف ديگر به سؤالات ما پاسخ مي‌دهد.
* فكر نمي‌كني از دست دادن 6 امتياز در دو بازي اخير براي استقلال گران تمام شود؟
ما خودمان هم از دو باخت اخير ناراحتيم. اين 6 امتياز مي‌توانست وضعيت ما را در جدول بهتر كند، ولي خوشبختانه جابه‌جايي زيادي در بين تيم‌هاي بالاي جدول صورت نگرفته است. ما تلاش مي‌كنيم نتايج خوب گذشته را دوباره تكرار كنيم.
* چرا استقلال در اين دو بازي شكست خورد؟
به‌هر‌حال فوتبال همين است و نمي‌توان فقط انتظار برد داشت. شكست هم جزئي از فوتبال است و قرار نيست استقلال همه بازي‌ها را ببرد ولي ما تلاش مي‌كنيم اين دو باخت اخير را جبران كنيم. در همين بازي با فولاد واقعاً بدشانسي آورديم و موقعيت‌هاي ما تبديل به گل نشد، در طرف مقابل فولاد از اندك موقعيت خود استفاده كرد. ما در اين دو بازي واقعاً مستحق باخت نبوديم.
* برخي معتقدند استقلال نمي‌تواند در بازي‌هاي سخت پيروز شود و به همين دليل مقابل سپاهان، نفت و فولاد شكست خورد. نظر تو چيست؟
در ابتداي فصل هم درمورد استقلال مي‌گفتند بازي‌هايش آسان است و حالا هم چنين بحث‌هايي را مطرح مي‌كنند. وقتي تيم نتيجه نگيرد، حرف و حديث زياد مي‌شود ولي باز هم مي‌گويم تيم ما در دو بازي اخير مستحق باخت نبود. در بازي‌هاي امسال اصلاً بازي آسان وجود ندارد. به‌عنوان مثال بازي با نفت مسجدسليمان كه تيم انتهاي جدول است براي ما بسيار سخت بود. نمي‌دانم چرا برخي اين مسائل را عنوان مي‌كنند.
* به نظر مي‌رسد امسال رقابت مدعيان قهرماني بسيار فشرده است، نظر تو چيست؟
دقيقاً همين‌طور است و رقابت نزديكي بين تيم‌ها وجود دارد. اميدوارم ما در بازي‌هاي آينده امتيازهاي لازم را بگيريم. در ضمن اين را هم بايد بگويم استقلال در ليگ امسال بابت مصدوميت بازيكنان واقعاً بدشانسي آورد.
* به نظر تو رقيب اصلي استقلال براي كسب عنوان قهرماني چه تيمي است؟
من نمي‌خواهم از تيم خاصي اسم ببرم. همه مي‌دانند تيم‌هاي بالاي جدول براي قهرماني مي‌جنگند و ما هم در بين مدعيان قرار داريم. اميدوارم استقلال در نهايت به قهرماني برسد.
* درمورد بازي اين هفته مقابل ذوب‌آهن كه در بحران قرار دارد چه صحبتي داريد؟
همه ما مي‌دانيم اين بازي بسيار سخت است. ما توجهي به نتايج قبلي ذوب‌آهن نداريم و به‌خوبي مي‌دانيم كه حريف خطرناكي هستند. آنها فوتبال را تهاجمي بازي مي‌كنند و از طرفي از امتياز ميزباني بهره مي‌برند. بازي سختي داريم ولي انگيزه زيادي داريم تا در اصفهان 3 امتياز را بگيريم.
* عملكرد خودت را در 9 بازي قبلي چطور ارزيابي مي‌كني؟
فكر مي‌كنم بازي به بازي بهتر شدم ولي از خودم توقع بيشتري دارم. تلاش مي‌كنم در بازي‌هاي آينده بهتر از گذشته باشم. دوست دارم بازيكن تأثيرگذاري براي استقلال باشم و جدا از هدف‌هايي كه در اين تيم دارم، اميدوارم به تيم‌ملي هم دعوت شوم.
* راستي مسئولان فدراسيون براي اردوي تيم‌ملي در پرتغال از تو پاسپورت نگرفتند؟
من اصلاً نمي‌دانم پاسپورتم كجاست. آخرين بار به اردوي تركيه رفتيم و از آن اردو به بعد نمي‌دانم پاسپورتم كجاست.

 


252 41

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 376832

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =