همزمان با هفته نیروی انتظامی شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر اردبیل با فرمانده نیروی انتظامی استان اردبیل دیدار کردند.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از اردبیل؛ حمید لطف اللهیان در این دیدار ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی گفت: در بسیاری از موارد خدمات مدیریت شهری بدون همکاری و پشتیبانی نیروی انتظامی در سطح شهر امکان پذیر نیست.

وی افزود: خدمات و پروژه های شهرداری اردبیل بیشترسمت و سوی توسعه محور و انسان محور دارد تا از طریق اجرای این پروژه ها خدمات ارزنده ای به همشهریان ارائه شود و کمک شایانی به کاهش آسیب ها و بزه های اجتماعیصورت پذیرد.

شهردار اردبیل با اشاره به اجرای پروژه های متعدد در شورابیل عنوان کرد: در مجموعه شورابیل پروژه هایی انجام شده است که مردم در جهت ارتقای سلامت عمومی ،ارتقای فرهنگ عمومی از این پروژه ها استفاده می کنند.

لطف اللهیان با تاکید بر اینکه ارتقای سلامت عمومی در پیشگیری از آسیب های عمومی نقش موثری دارد افزود: تاکید مدیریت شهری بر پروژه های زیست محور و انسان محور امری موثر در کاهش بزه های اجتماعی است.

وی گفت: کاهش جرایم وآسیب های اجتماعی حاکی از همکاری و تلاش همه ارگان های اجتماعی با نیروی انتظامی است.

شهردار اردبیل در پایان با اشاره به تعامل مدیریت شهری با شهرداری اردبیل گفت:عمده معضلات ما در ارتباط با سد معبر در حوزه منطقه یک شهرداری اردبیل بوده که می توانیم با انتخاب این منطقه به عنوان پایلوت طرح برخورد با سد معبر، اقدامات جدی تری با همراهی مردم و پلیس انجام دهیم.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 716218

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =