دو هزار میلیارد تومان پروژه عمرانی در کرج اجرا شد

معاون مالی و اقتصادی شهرداری کرج عنوان کرد: طی 4 سال گذشته با همکاری بانک شهر دو هزار میلیارد تومان پروژه عمرانی در کرج اجرا و 90 درصد از طرح های نا تمام شهری نیز تکمیل شد.

به گزارش خبر آنلاین و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، پیش از ظهر امروز فرج الله ایلیات معاون مالی اقتصادی، محمد احمدی مدیرکل مالی شهرداری کرج با همراهی مصطفی سعیدی سیرائی عضو شورای اسلامی شهر این کلانشهر در محل بانک شهر شعبه میدان توحید حضور پیدا کردند تا از تلاش های مدیر و پرسنل این شعبه که همسو با تحقق اهداف مدیریت شهری ایران کوچک بوده است تقدیر بعمل آورند و موفقیت کسب شده را تبریک گویند.

معاون مالی اقتصادی شهرداری کرج در این دیدار عنوان کرد: کسب موفقیت بانک شهر شعبه میدان توحید بعنوان شعبه برگزیده در تحقق اهداف، کنترل های داخلی و بهبود عملکردها، نشان از فعالیت بسیار مطلوب مدیر و کارکنان شعبه مذکور دارد. فرج الله ایلیات اظهار داشت: طی چهار سال گذشته، همکاری بانک شهر و مدیریت شهری این کلانشهر بسیار چشمگیر بوده است و این مجموعه توانسته با استفاده از تسهیلات بانک مذکور، دو هزار میلیارد تومان فعالیت عمرانی را در سطح شهر محقق سازد. این مسئول بیان کرد: همکاری این دو دستگاه موجب آن شد که 90 درصد پروژه های ناتمام شهری کرج به بهره برداری برسد که این مهم با استفاده از تسهیلات بانک شهر همچنان ادامه داشته و شهرداری ایران کوچک نیز به دنبال آن است تا در 6 ماه آینده بدهی های خود را به این بانک بپردازد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 638581

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =