برتری آرنا رشت در هفته پنجم لیگ بسکتبال مردان گیلان

دومین دیدار هفته پنجم لیگ بسکتبال مردان گیلان جام استاد هادی آمیغ با پیروزی جوانان آرنا در سالن شهدای شش هزارنفره رشت پیگیری شد .

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از پایگاه خبری ورزش وجوانان گیلان ، در این دیدار دو تیم جوان این دوره از مسابقات در حالی به مصاف هم رفتند که تیم جوان و تغییرکرده کوچصفهان که چند بازیکن ثابت در ترکیب خود حفظ کرده است به مصاف میزبان جوان خود رفت که ترکیب خود را طی دو فصل اخیر حفظ کرده و در چند پست بازیکنان جدیدی جایگزین کرده است بازی زیبا و درخور به نمایش گذاشتند.
این دیدار که در کوارترهای اول و دوم با برتری نسبی آرنا همراه بود در کوارتر سوم و چهارم اختلاف امتیاز دو تیم بیشتر شد تا این دیدار در پایان کوارتر چهارم با برتری ۶۲ بر ۲۳ آرنا رشت همراه شد.
گفتنی است قضاوت این دیدار را سعید حیدری بعنوان سرداور ، جواد شیخ نژاد و سعید آزاد بعنوان داوران ، و ابراهیم گل آرا بعنوان نماینده هیئت برعهده داشتند.
یادآور می شوم این رقابتها با شرکت 9 تیم نوآوران گلبند رشت ، آرنا رشت ، درفک رشت ، ملوان نیروی دریایی بندرانزلی ، کاوه رودسر ، خزر رودسر ، شهرداری لاهیجان ، ستارگان صومعه سرا و شهرداری کوچصفهان در یک گروه بصورت دوره ای و رفت و برگشت از جمعه اول بهمن آغاز شد .
در سومین دیدارهفته پنجم دوتیم خزر رودسر و ملوان انزلی از ساعت 1۶ روز سه شنبه ۳ اسفند در سالن شهدای جنیدی رودسر به مصاف هم خواهند رفت.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 639039

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =