در ۶ اسفند، پس‌لرزه‌های کنفرانس امنیتی مونیخ که در آن، چند کشور از جمله اسراییل و عربستان علیه ایران اقداماتی انجام دادند، پربازدیدترین خبر بود.

در سرویس سیاسی امروز، پربازدیدترین خبر به خداحافظی رسمی شاگردان آیت‌الله مصباح با جبهه مردمی اختصاص داشت. پس از آن بود که  واکنش ابراهیم رئیسی به خبر احتمال کاندیداتوری‌اش در انتخابات ریاست‌جمهوری مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت. همچنین روایتی جدید از ۱۱ روز خانه‌نشینی احمدی‌نژاد توانست نگاه‌ها را به خود جلب کند.

در سرویس اقتصادی مخاطبان هشداری دریافت کردند مبنی بر اینکه تا فروردین ماه خانه بخرند. همچنین خبر همسان‌سازی حقوق یک میلیون و ۶۰۰ هزار بازنشسته در کشور غوغایی به پا کرد. در این سرویس دام خودرویی چینی‌ها برای مشتریان ایرانی هم توانست برای مردم جذابیت ایجاد  کند.

در سرویس فرهنگ و هنر عصبانیت مهماندار هواپیما از عادل فردوسی‌پور توانست بیشترین بازدید را بگیرد. پس از آن بود که نمایندگان فرهادی در اسکار معرفی شدند تا پایان یک شایعه جنجالی در فضای مجازی رقم بخورد.

در سرویس جامعه مردم دوست داشتند بدانند آیا می‌شود مهریه را بدهند و حق طلاق را بگیرند؟ همچنین برای مخاطبان سوال بود به جای اسنپ، چه چیزی "نابود باید گردد"؟! خبر مرخصی احمد منتظری یک روز پس از بازداشت هم برای مخاطبان جذاب بود.

در سرویس بین الملل عنوان شد روزنامه روسی نوشته آیا آذربایجان به قرون وسطی بازمی‌گردد؟ همچنین ادعاهای تازۀ مقامات آمریکایی علیه ایران هم پربازدید شد تا یک روزنامه روسی دیگر اعلام کند: کنفرانس مونیخ مسابقه حمله به تهران بود! زهی خیال باطل!

در سرویس آی.تی هم خبر جدید درباره نوکیا ۳۳۱۰ سه روز قبل از رونمایی دل گوشی بازها را سوزاند.

در سرویس طنز و کاریکاتور هم عنوان شد محسن رضایی هم می‌آید! پس به مبارکی، کلکسیون نامزدی سردار تکمیل می شود.

57231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 640081

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =