مدیر بازرسی اصناف استان اصفهان گفت: تمام مغازه‌هایی که به مناسبت ایام نوروز تغییر کاربری دادند را تذکر دادیم و از امروز بعدازظهر پلمب خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از بازرسی اصناف استان اصفهان، جواد محمدی اظهار داشت:  تا ششم فروردین ماه، ۳۳ هزار و ۱۱۴ بازرسی صورت گرفته است.

وی بیان داشت: در این بازرسی‌ها ۵۸۲ پرونده که ارزش ریالی آن معادل ۱۲ میلیارد و ۴۲۳ میلیون و ۶۶۲ هزار و ۳۵۷ ریال است به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

مدیر بازرسی اصناف استان اصفهان اظهار داشت: بازرسی‌های ویژه نوروز امسال در مقایسه با سال گذشته ۳۳ درصد افزایش یافته است و به همین دلیل ۴۶ درصد کاهش پرونده‌ها را داشتیم.

کشف ۲۹۴ کیلو گرم گوشت فاسد در اصفهان

وی از کشف ۲۹۴ کیلوگرم گوشت فاسد در اصفهان در ایام نوروز خبر داد و اظهار داشت: در این مدت ۱۵ کیلو گوشت سفید و ۲۷۹ گوشت قرمز تاریخ گذشته را توقیف کردیم.

محمدی با بیان اینکه با اطمینان می‌گویم که در میدان امام و حوالی آن به هیچ عنوان صنایع دستی قاچاق نیست، اضافه کرد: در بازرسی های سال گذشته در ۳۰ اسفندماه، صنایع دستی قاچاق به ارزش ۵۰ میلیون تومان کشف و ضبط کردیم.

وی با اشاره به اینکه در حوزه گز هم هیچ گونه مشکلی گزارش نشده است، ادامه داد: میزان تخلفات در تولید گز نسبت به سال گذشته ۸۹ درصد کاهش داشته است به طوری که ۱۴۲ واحد متخلف گز در سال گذشته به ۱۶ واحد رسیده است.

مدیر بازرسی اصناف استان اصفهان گفت: تمام مغازه هایی که به مناسبت نوروز تغییر شغل داده بودند تذکر گرفتند که در صورت عدم اعتنا از امروز بعدازظهر تمام این واحدها پلمب می‌شود.

وی همچنین میزان شکایات مردمی را بسیار کم خواند و بیان داشت: مردم می توانند به منظور شکایت با شماره‌های ۳۲۳۵۲۰۱۲ و ۱۳ تماس بگیرند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 649603

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =