تیم شهرداری ارومیه با حمایت هواداران خود از سد تیم تیم قدرتمند کاله آمل گذشت و برای چهارمین سال پیاپی به نیمه نهایی لیگ برتر والیبال صعود کرد.

 

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی، دیدار حساس، جنجالی و جذاب تیم های شهرداری ارومیه و کاله آمل در سومین دیدار از مرحله پلی آف لیگ برتر که با حضور نزدیک به ۷۰۰۰ تماشاگر برگزار شد بسود نماینده ارومیه به پایان رسید.

در این مسابقه که نزدیک به ۱۵۰ دقیقه بطول انجامید تیم شهرداری ارومیه موفق شد با نتیجه ۳ بر ۲ تیم کاله را شکست دهد.
در این مسابقه آملی ها ابتدا ۲ ست نخست مسابقه را با نتایج ۲۵-۲۲ و ۲۵-۲۳ از میزبان بردند ولی شهرداری ارومیه در ادامه با حمایت همه جانبه هواداران خود موفق شد ست های سوم، چهارم و پنجم را با امتیازات ۲۵-۱۸، ۲۵-۲۳ و ۱۵-۱۳ بسود خود به پایان و در نهایت با شکست میهمان خود راهی نیمه نهایی شود.

حواشی:

* تیم شهرداری ارومیه مسابقه را با ترکیب حامد رضایی، امین علوی، آرش کشاورزی، مجتبی میرزاجانپور، پرویز پزشکی، آرمین تشکری و عبدالرضا علیزاده آغاز کرد.
* ترکیب اولیه کاله آمل را ولی علی پور، مهدی رنجبر، امیرحسین اسفندیار، جواد کریمی، آرمین رنجبر، اسماعیل مسافر و ابوالفضل قلی پور تشکیل داده بودند.
* نزدیک به ۷۰۰۰ تماشاگر در این مسابقه در سالن غدیر ارومیه حضور داشتند.
* نزدیک به ۲۰۰۰ تماشاگر در بیرون از سالن اجازه ورود نیافتند.
* عبدالرضا علیزاده لیبرو تیم شهرداری ارومیه در ست سوم بدلیل آسیب دیدگل کمر زمین مسابقه را ترک کرد که بعد از عملکرد ضعیف لیبرو سوم این تیم با وجود مصدومیت با تلاش کادر پزشکی به بازی بازگشت.
* بعد از برد شهرداری ارومیه در ست سوم و هنگام تعویض زمین ها، بازیکنان دو تیم با یکدیگر درگیر شدند که در نهایت با وساطت عوامل اجرایی به بازی بازگشتند.
* مجتبی میرزاجانپور در این مسابقه از داور مسابقه کارت زرد گرفت.
* اولین اعتراض بازی را آملی ها در ست نخست و در همان امتیاز ۴-۲ به داور مسابقه داشتند.
* بهروز عطایی سرمربی کاله در ست پنجم درحالیکه این تیم تقریبا بازی را از دست داده بود، بازیکنان تیمش را از زمین بیرون کشید و در نهایت بعد از وساطت و صحبت های رد و بدل شده در نهایت بعد از نزدیک به ۱۰ دقیقه آملی ها برای ادامه مسابقه به زمین بازگشتند.
* مهدی رنجبر بازیکن کاله آمل در این بازی بارها با داور مسابقه بر سر نحوه قضاوتش درگیر و به اعتراض پرداخت و در ست پنجم نیز در حالی که بازیکنان تیم کاله خواستار به بیرون آمدن او بودند، همچنان با داور مسابقه به جر و بحث پرداخت.
* بعد از درگیری بازیکنان دو تیم، عده ای تماشاگرنما با پرتاب اشیا جو بازی را متشنج کردند.
مجتبی میرزاجانپور با ۲۵ امتیاز بهترین بازیکن شهرداری ارومیه بود و حامد رضایی و آرش کشاورزی نیز با ۱۵ امتیاز دیگر بازیکنان امتیاز آور شهرداری ارومیه بودند.
* اسماعیل مسافر بازیکن جوان و خوش استیل کاله آمل به تنهایی ۲۵ امتیاز بدست آورد و بهترین بازیکن تیمش لقب گرفت و مهدی رنجبر و آرمین رنجبر با ۱۳ و ۱۲ امتیاز از دیگر بازیکنان خوب کاله در این بازی بودند.

عکاس: محمدرضا قزل‌باش
گزارش: سینا افشاریان

46

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =