صدا و سیما شب گذشته دعوت خود از سیدعباس عراقچی معاون وزیر امور خارجه کشورمان را به بهانه اینکه باید یکی از منتقدین برجام روبروی او در برنامه بنشیند پس گرفت و این برنامه اجرا نشد.

به گزارش خبرآنلاین برنامه متن و حاشیه که شب گذشته از سیدعباس عراقچی معاون وزیر امور خارجه برای حضور در برنامه دعوت کرده بود این دعوت را به این بهانه که او نمی‌تواند به تنهایی مهمان این برنامه باشد و حتما باید یکی از منتقدان برجام نیز در آن حضور داشته باشد پس گرفت.

اکنون برخی از مخالفان برجام مدعی هستند که عراقچی باید قبول می‌کرده و همراه با یکی از منتقدین برجام در برنامه روبرو می‌نشسته است، موضوعی که عراقچی امروز به آن انتقاد کرده و گفته است در کجای دنیا یک دیپلمات را در مناظره تلویزیونی یا در برابر یک منتقد می‌نشانند.

به نظر شما اقدام صداوسیما منطقی است؟ چرا صداوسیما از اینکه به عراقچی تریبون بدهد واهمه دارد؟

شما می توانید نظرات خود را در قالب کامنت در انتهای همین مطلب ارائه کنید.

4949

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 623733

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 107
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حجت BG ۱۱:۰۱ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۶
    خیلی ساده است. با سیاستی که تندروها در پیش گرفته اند منطقی همین است که اقایان عراقچی یا ظریف یک طرفه به تلویزیون نیایند تا میلیون ها نفر منطق انها را بشنوند و متقاعد شوند. انها می خواهند تخریب چی ها یا توپخانه هایی را در برابرشان بگذارند که هنوز کلامشان منعقد نشده شبهه افکنی کنند و در واقع محترمانه هو بکشند تا صدا به صدا نرسد. غیر از این بود باید به عقل تندروها شک می کردیم.
    • بی نام BG ۱۱:۲۷ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۶
      ایشون اگه ترسی نداشت می اومد و در برابر منتقدین هم می نشست و جوابشون رو می داد این همه های و هو نداره که. تق برجام در اومده بابا
    • من دلواپس نیستم. RO ۱۱:۲۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۶
      بنده به مسائل سیاسی و جناح های مختلف کاری ندارم با این حال به نظرم یه سوالهایی باید پاسخ داده بشه. این تحریم ویزا خیلی برای محفل های دانشگاهی هزینه داشته. رفت و آمد اساتید اروپایی واقعا مشکل شده.
    • بی نام A1 ۱۱:۳۰ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۶
      صداوسیما کلا از خیلی چیزا واهمه داره...
    • بی نام RU ۱۱:۳۸ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۶
      بی نام 14:57:46 دلواپس عزیز رفقای دلواپس شما تریبون به عراقچی ندادند و همه تریبون ها را به مخالفین برجام دادند اگر شما دلواپس ها ترسی نداشتید می گذاشتید ایشان در تلویزیون بیاند و بهشون تریبون بدید
    • بی نام DE ۱۳:۱۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۶
      متاسفانه وقتی از پیام رهبر معظم انقلاب در مورد خناس تفسیر رای کرده و اسم سید محبوب اصلاحات را نشون میده در شبکه خبر از این سیما ی جناحی چه انتظاری است؟؟
    • بی نام A1 ۱۶:۱۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۶
      112 8
      چطور زاکانی تنهایی میاد تو تلوزیون آقای دکتر عراقچی نمیتونه بیاد؟
    • امیر تبریز اوغلی IR ۱۶:۱۷ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۶
      من فکر کنم با هر چیزی که اسم مناظره و یا جواب گویی در برابر منتقد باشه اقایون اعتدالگرا مخالفن.. همین... فقط خودشون باشن امار ارائه بدن و همه هم بگن به به وچح چح
    • بی نام RO ۱۷:۱۱ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۶
      42 6
      اقاى تبريز اوغلى يك بار فقط يك بار به ما نشان بده كه مسئولين تلويزيون بيايند جلوى مخالفانشان و يا منتقدانشان بنشينند و مناظره كنند يا به سوالهاى يك خبرنگار در تلويزيون جلوى مليونها بيننده پاسخ بدن و درباره عملكرد، سياستهاى تلويزيون ، اينده ان و نقش مردم و غيره صحبت كنند ، اين بيچاره ها كه هفته اى يه بار به قدوسى جواب مى دن يه بار به فلان شورا مى رن يه بار به رهبر جواب مى دن يه بار در صحن علنى مجلس صحبت مى كنند بس نيست؟؟ راستى ظريف رو چرا در نود نشان ندادند؟؟؟
    • امیر تبریز اوغلی IR ۰۷:۱۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۷
      5 45
      اقای بی نام اخری فقط جواب قسمت اخیر سوالت... اقای ظریف که محترم هم هستن.. چه ربطی داره به برنامه ورزشی فوتبال؟؟؟؟؟؟ ایشون نمیان سوالاتی که به حق یا ناحق برای جوابگویی در باره برجام و تحریمهای روز افزون هست حاضر بشن..... بعد میاد در برنامه ورزشی فوتبال؟؟؟؟اخه چه ربطی داره؟؟؟؟ اه اه اه
    • بی نام IR ۰۸:۴۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۷
      26 3
      برنامه های صدا و سیما مصداق بارز توهین به شعور انسان و صد البته سواد بیننده و شنونده است. از اخبارهای ضد و نقیض و دروغ گرفته تا سریال های بنجول تاریخ مصرف گذشته و بی محتوا.
    • قاسم IR ۱۱:۱۷ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۷
      7 17
      یک کلام ختم کلام،دولت اعتدال خودش را نه پاسخگوی مردم می داند نه مراجع قانونی مثل مجلس و...چه برسد به منتقدین.البته پاسخگو نبودن دوستان دلیل هم دارد و آن اینکه دستاوردی نیست تا به سوالات منطقی پاسخ داده شود.هنر این نیست که مقام رسمی بنشیند و از کار خودش تعریف کند.اگر پاسخ انتقادات مردم را داد هنر کرده.دست صداو سیما درد نکنه که برنامه را لغو کرد مردیم از بس مسئولین یک طرفه صحبت کردند و مردم فقط حرف شنیدند.
    • بی نام IR ۱۳:۳۸ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۷
      10 4
      اقا قاسم اگر انصاف باشه خواهيد ديد كه دستاورد داشتيم در كامنت بالا يكى از دوستان چند موردش رو برشمرده، اگر از روحانى خوشتون نمياد اگر فقط دين خودتان را قبول داريد...... لااقل ازاده باشيد ....
    • مریم A1 ۱۳:۴۷ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۷
      6 1
      جلوی mp3 می نشست؟؟ پند گفتن با جهول خوابناک تخم افکندن بود در شوره زار
    • قاسم RO ۰۸:۳۰ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۸
      3 1
      جناب بینام 17:08 اینکه روی کاغذ برجام دستاورد داشته برای مردم نون و آب نمیشه.بقول روحانی مردم باید آثار پیشرفت اقتصادی را توی جیبشان احساس کنند.لطفا در بازار چرخی بزنید ببینید چند درصد مردم این را احساس می کنند؟
  • بی نام BG ۱۱:۰۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۶
    اینا برای اون دولت قبلی که اندازه یک گوشت کوب دستاورد نداشت و به اندازه ده تا بمب اتم به کشور لطمه وارد کرد هر روز رپرتاژ آگهی می رفتن اما حاضر نیستن به این دولت وقت بدن که بیاد فقط دستاورداش رو لیست کنه
    • ارش RO ۰۹:۲۸ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۷
      3 20
      دولت قبلی که از نظر شما هیچ کاری نکرده، این آقایون چکار کردن؟؟؟ یکیشو بگو؟ چهار ساله کشور و مردم رو گزاشتن سرکار با برجـــــــــــــــامشون، دلار که سرجاشه و هی داره گرونتر میشه، بیکاری که بیداد میکنه، رکود که هست، نقدینگی وجود نداره، برجام هم تا حالا عملا هیچ کاری نکرده، فقط یه عده میان و میرن و فقط تفاهم نامه میبندن و میگن به به ایران چقدر خوبه بانک ها هم نمیتونن با ما تعامل کنن و.... دولتی که غذای مسافرهای قطارهاش رو داده به یک شرکت خارجی ازش چه انتظاری داریم دولتی که هیچ ندارد.....
    • امیر تبریز اوغلی IR ۱۱:۲۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۷
      4 13
      دادج با همون دستاوردهای دولت قبلی رفتین 2 سال مذاکره کردین و روز به روز امتیاز ارائه فرمودین..... امتیزاتی که برای هر کدوم دهها سال وقت صرف شده بود..
    • بی نام RO ۲۱:۵۱ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۷
      1 0
      آفرین امیراوغلی. اتفاقا یکی از مهمترین دستاوردهای دولت قبلی همین بوده که در ۸ سال برای «هر کدوم» از دستاوردهای دیگه‌اش «ده‌ها سال» کار کرده
  • بی نام RU ۱۱:۰۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۶
    برای اینکه تریبون را به یک کاسب تخریم بدهند مه برضد برجام حرف بزنه
  • بی نام IR ۱۱:۰۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۶
    اینا همش کاره انگلیس و امریکای جنایکاره مرگ بر آمریکا
    • بی نام BG ۱۱:۱۸ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۶
      اتفاقا همش کار روسیه است
    • بی نام IR ۱۱:۲۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۶
      98 14
      مرگ بر عربستان
    • بی نام IR ۱۷:۳۲ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۶
      27 0
      دوست عزیز، کلمه "کاره" غلطه. این ه رو از کجا آوردن آخه؟
  • بی نام BG ۱۱:۱۰ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۶
    مگه روسگرا است که اجازه بدن بیاد دو ساعت دو ساعت برنامه داشته باشه تو تلویزیون حرف بزنه. دههه. خجالتم نمی کشن
    • حجت BG ۱۱:۱۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۶
      224 8
      احسنت به شما. واقعا مردم دارن می فهمنن که کی به کیه. همین چند روز پیش یه اقایی رو که از سر تا نوک پا روسوفیل بود اوردن تو تلویزیون با وقاحت تمام گفت به اینایی که براتون هواپیمای نو اوردن رأی ندید. اینقدر هم گل درشت و مدل روسی این کار رو کرد که حد نداشت یعنی عاری از هر گونه ظرافت و لفافه گویی.
  • سینا A1 ۱۱:۱۰ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۶
    245 9
    صداوسیمای میلی هستش دا...
  • محسن GB ۱۱:۱۰ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۶
    239 5
    در طی 78 سال اخیر، کدام رفتار صداسیمای میلی منطقی بوده که این یکی باشد؟ کمتر ارگانی در توهین به مردم و مخاطبانش میتواند با صداسیما برابری کند.
  • دهه شصتی A1 ۱۱:۱۰ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۶
    چون هر چه بر علیه برجام رشته اند رو عراقچی پنبه میکرد
  • بی نام BG ۱۱:۱۱ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۶
    خوب کرد نداد بیاد مردم رو که تازه دارن باور می کنن برجام چیز بدی بود دوباره اگاهی بده که چه خواص وبرکاتی برای مملکت داشت؟
  • هموطن IR ۱۱:۱۳ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۶
    149 5
    چون با برجام مخالف هستن
  • بی نام BG ۱۱:۱۳ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۶
    108 9
    چی ان اخه اینا بابا ؟ هی رفتن کارها رو درست کردن. قرار نبود ادمای باعرضه برن که قرار بود یه سری برن هی طولش بدن هیچی هم نشه. یه کم از اسرایئلی ها یاد بگیرید. شارون می گفت ما حاضریم هزار سال مذاکره کنیم. اینام باید یک سری ها رو می فرستادن حالا هزار سال نه بیست سال سی سال مذاکره می کردن هیچی هم از توش در نمی اومد . همون جلیلی خوب بود بابا من این بار جلیلی بیاد بهش رای می دم
  • بی نام A1 ۱۱:۱۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۶
    145 6
    واقعیت برجام می گفت دلواپسهاناراحت می شدند
  • بی نام IR ۱۱:۱۵ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۶
    172 6
    صدا و سیما کلا شده تریبون اصولگراها .... حالا اگه محمود و دار و دسته اش بودن با کله میپذیرفتن تازه از جیب هم چیزی بهشون میدادن
  • بی نام IR ۱۱:۱۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۶
    136 5
    اصلا کار صدا و سیما منطقی نبوده و نیست
  • بی نام IR ۱۱:۱۷ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۶
    137 5
    این رسانه چرا در زمان احمدی نژاد و جلیلی اینکارو نمی کرد؟ مناظره نه ولی اصلا جلیلی چند بار امد و همیجوری بگه برای چی داریم اینقدر تحریم میشیم؟ امیرمؤمنان علیع می فرمایند: «آنچه برای خود می پسندی، برای دیگران هم بپسند و آنچه برای خود نمی پسندی برای دیگران نپسند؛ با دیگران چنان رفتار کن که دوست داری با تو رفتار شود».
  • بی نام IT ۱۱:۱۸ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۶
    159 6
    من به آقای عراقچی ایمان دارم همانطور که به جناب دکتر ظریف اعتماد دارم و میدانم مصلحت کشور را حفظ میکنند ، حالا مخالفین محترم 8 سال مملکت در اختیارشان بود چه گلی به سر ما زدند ؟؟؟
  • بی نام A1 ۱۱:۱۸ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۶
    150 4
    صدا وسیما نمیخاد ریاست روحانی دو دوره ای بشه و ازالان جنگ رسانه ای شروع شده
  • سیروس A1 ۱۱:۲۱ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۶
    133 4
    متاسفانه صدا و سیما شکاف بسیار عمیقی بین مردم و قشر خاصی از هیات حاکمه نظام ایجاد کرده. حذف چهره ها و صداهای محبوب فرهنگی ممنوع التصویر کردن اشخاصی که بین مردم از مقبولیت بالایی برخوردار هستن. نشان دادن گزارش های یکسویه. حذف صدای مخالفان. تولید برنامه های بسیار بی کیفیت و تکرار مدام آنها در تمام شبکه ها. پخش پی در پی اخبار گزینش شده و گاها غیر واقعی. نا امید کردن مردم از فعالیت های دولت. مناظره های خنده دار یکسویه و .... بشدت در بین مردم طرد شده و خود صدا و سیما عامل اصلی ترویج ماهواره در بین اقشار مختلف جامعه شده. بطوریکه در پی این سیاستهای اشتباه شبکه بسیار بی محتوا و سخیف جم در بین مردم طرفدار پیدا کرده.
  • کریم A1 ۱۱:۲۱ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۶
    123 3
    صدا و سیما مختص به یک جناح خاص است و همیشه منافع جناحی خود را به منافع ملی ترجیح داده است. در جریان فوت آقای رفسنجانی هم تا زمانیکه آقا تسلیت نگفته بودن صدا و سیما ککش هم نمی گزید.
  • دوست A1 ۱۱:۲۲ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۶
    90 2
    پرسیدن داره ؟؟
  • بی نام BG ۱۱:۲۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۶
    149 4
    من به عنوان یه ایرانی می خوام از صداو سیما بپرسم شما زمان اقای جلیلی کجا بودید و چرا یه بار دار و دسته اش رو نیاوردید ازش بپرسید تو هی می ری میای با پول بیت المال این همه سفر خارجی چه دستاوردی داشتی تا حالا؟ بیست تا سفر خارجی و مذاکره رفت و اومد حتی یه اب نبات چوی هم بهش ندادن. هر دفعه از مذاکره بر می گشت یه قطعنامه علیه کشورمون صادر می شد پدر مردم رو در میاوردن. اون موقع چرا یکی از مخالفین رو نمی اوردید جلوی ایشون که ازش بپرسه شما چرا هی می ری قطعنامه علیه ما می گیری حالا یادتون افتاده مصاحبه دو طرفه بذارید؟ کور خوندید بابا خودتونید
  • بی نام IR ۱۱:۲۵ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۶
    99 2
    صدا و سیما رو کی نگاه می کنه؟ بهترین راه مصاحبه از طریق اسکایپ با شبکه های ماهواره ای است که بعد اون وقت می گن طرف خائنه برید بگیریدش. ادم می مونه والله مثل ماجرای بستن سنگ و .... رجوع کنید به حکایت سعدی در گلستان
  • بی نام A1 ۱۱:۲۵ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۶
    77 2
    فکر کنم اسپانسر اجازه نداد
  • بی نام RO ۱۱:۲۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۶
    94 2
    چون مسئولين صداسيما كه همه ميشناسيمشون هيچگاه اهل انتقاد پذيرى نبودند و على رغم شعارهاي انها ما ولى هيچى هستيم و ولى نعمت نيستيم
  • بی نام A1 ۱۱:۳۱ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۶
    124 2
    همین چند روز پیش بود که رئیس صدا و سیما در پاسخ به اعتراضات مردم در مراسم تشییع آقای هاشمی گفت که انتقادات رو به روی چشم می‌زاره و در رویه‌های سازمان تغییر می‌ده. همون موقع خیلی‌ها گفتن که اینها حرف هست و عملی در پی نخواهد داشت و دیدیم که چه زود اون وعده‌ها فراموش شد. به نظر اون حرف بیشتر وعده‌ای از روی واهمه از واکنش معترضین در خیابان بوده و نه چیزی بیشتر.
  • بی نام IR ۱۱:۳۲ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۶
    131 6
    به خاطر اینکه صداوسیما به دست یک گروه معدود کنترل میشه که همه میدونیم کدام گروه رو میگم. این گروه با برجام مخالفه دوست داره یک منتقد دوزاری رو بشونه جلوی دیپلمات رسمی یک مملکت که بکوبونش
  • حقیقت IR ۱۲:۳۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۶
    69 5
    خدا وکیلی آدم هنگ میکنه دلواپس ها مخالف برجام اسرائیل مخالف برجام عربستان و شیخ نشینها مخالف برجام ترامپ مخالف برجام یکی به من بگه دلواپسا یار کی هستن
  • شمس تبریزی A1 ۱۲:۳۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۶
    8 104
    دکتر عراقچی فرمودند « در کجای دنیا یک دیپلمات را در مناظره تلویزیونی یا در برابر یک منتقد می نشانند؟» باب وودوارد و کارل برنشتاین دو روزنامه نگار واشنگتن پست بودن که رسوایی واترگیت را برای نیکسون درست کردن و در نهایت وادار به استعفا کردنش. همانجایی که روزنامه نگارش میتونه رییس جمهور را وادار به استعفا کنه،به راحتی میتونه یک منتقد را در برابر یک دیپلمات قرار بده. دیپلمات موقعیت سیاسی بالاتری دارد یا رییس جمهور؟دوران مذاکرات برجام تمام شده. یک سال است که اجرایی شده و دولت هم عمده همتش در حدود 4 سال گذشته روی برجام تمرکز داشته.به نظرم برای انتخابات اردیبهشت باید هواداران و منتقدان برجام روبروی هم بشینند تا من شهروند بدانم میزان موفقیت ها چقدر بوده و بتوانم رییس جمهور بعدی را انتخاب کنم
    • بی نام BG ۱۲:۵۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۶
      83 8
      اقای شمس تبریزی شما اون موقع که رفیقت جلیلی رِ به رِ قطعنامه علیه کشور و نظام و مردم می گرفت می اومد زبونت رو موش خورده بود؟ یا پیش مولوی تو بازار مسگرا به خاطر تحریم ها می رقصیدی و پایکوبی می کردی؟ حالا اومدی اینجا از باب وودوارد برای ما حرف می زنی؟ خودتی ببم جان برو همون مسگر اباد که بودی
    • بی نام RO ۱۳:۱۳ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۶
      58 3
      اقاى كارل بنشتاين، روزانه تعداد زيادى كارشناس و خبرنگار در تلويزيون گزارش و نظر يكسويه عليه برجام و دولت مى دن ايا دولت مى توانه و اين حق رو دارد كه بگه وقتى از من انتقاد مى كنيد يه كارشناس هم از دولت ببريد و روبروى اون بنشانيد؟؟؟ اگر مى توانه چرا تا حالا محقق نشده اگر نمى توانه پس صداسيما رفتارش ناعادلانه است و در مورد عراقچى تنگ نظريش مشهود است
    • بی نام IR ۰۸:۱۳ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۷
      8 1
      تووووووو همون تبریز اوغلی هستی حالا اومدی به اسم شمس تبریزی کامنت گذاشتی..... معلومه که با سوابقت .... به ایران با اون شعار های ورزشگاه ....تو حق نداری اسم شمس تبریزی و استفاده کنی .. ... دست امثال شما برای همه رو شده باور نداری به مثبت و منفی ها و کامنت ها نگاه کن بلکه کمی .....کنی........
    • شمس تبریزی A1 ۱۲:۰۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۷
      0 6
      دوست عزیز، من و تبریز اوغلی عزیز دو فرد مختلف هستیم. ایشان ضد لنگ و کیسه هستند و من ضد سفیدآب و سنگ پا. تو به نظرم از سفارت انگلیس اومدی تا بین من و ایشان تفرقه بندازی تا بتوانی خودت حکومت کنی. اما زهی خیال باطل. تبریز اوغلی دوست من است اما خب با عقاید ایشان درباره جناب احمدی نژاد، پرزیدنت اردوغان،یارانه عمومی دادن و پان ترکیسم موافق نیستم. ضمنا بگم من خودم استاد مثبت و منفی دادن های کیلویی هستم. اما چون این مثبت و منفی ها حق الناس است، در آن دست نمیبرم. به شما و دوستانتان هم می گویم آنها را دستکاری نکنید که فردای قیامت وبال گردنتان می شود. به آن بی نام اولی هم بگویم که تهران شناسی اش ضعیف است. بازار مسگرها غیر از مسگرآباد است. ضمنا اهل قرتی بازی در بازار هم نیستم خخخخخخ. خدانگهدارتان
  • بی نام A1 ۱۲:۳۷ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۶
    15 2
    این کارا پایه های انقلاب دموکراسیست
  • بی نام IR ۱۲:۴۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۶
    76 2
    الان تو کشور یه مافیایی راه افتاده پول 2.7 میلیار دلار میگیرند که پالایشگاه بسازند بعد هیچی تحویل نمی دهند بعد صدا و سیما میاد علیه زنگه برنامه میسازه که چرا به جوانان داخلی بها نمیدهید این صدا از ائمه جمعه هم شنیده شد. خسارت های میلیاردی دوره محمود جون را اصلا پوشش نمیده ولی در مورد حقوق نجومی که کلش 50 میلیارد هم نمیشه کلی برنامه میسازه و جالب اینکه از ائمه جمعه هم این صدا شنیده میشه. شما خیال کردید این مافیا کی هست؟ از کجا آب می خوره؟ چرا کسی باهاش مخالفت نمی کنه؟ پس بفهمید که صدا و سیما وقتی درست میشه که این قضیه مافیا درست بشه و گرنه دیو چو بیرون رود دیو مرحله بعد میاد که بدتره.... حواستون باشه بازی نخورید
  • علیرضا IR ۱۲:۴۸ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۶
    9 91
    تیم مذاکرات هسته ای دولت بخاطر سوتی هایی که دادند دنیال فرافکنی هستند.اگه مرد هستند و صدا و سیما را زیر سوال می برند بیایند در مناظرات دانشجویی شرکت کنند تا دروغگویان رسوا شونذ.
  • بی نام A1 ۱۲:۵۳ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۶
    8 102
    این بدبختها به سپاه و صدا سیما و شورای نگهبان میتازن و رفتارهای کفار حربی مثل آمریکا رو ماله میکشن ،آیا این آدمها منافق و مزدور نیستن؟؟؟؟
    • بی نام A1 ۱۵:۲۳ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۶
      45 2
      برو عمو ذلت خوشه. هروقت در برابر منطق کم میارید متوسل به منافق و مزدور خواندن دیگران می شید. یک سئوال در خیلی از نظرات مطرح بود که شما جواب بده. چرا صدا و سیما هیچوقت جلیلی را نیاورد به تلویزیون و بپرسه آقا داری چکار می کنی که هر روز بیشتر تحریم می شیم؟ جواب بده دیگه. پس شعار نده و توپ رو شوت نکن تو اوت.
  • بی نام A1 ۱۲:۵۳ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۶
    68 4
    سلام.خدا کنه این دلواپس یه روز به این درک برسن ک همه ما سوار یه قایق هستیم و عملکرد بد منفعت طلبانه و کاسبکارانه و ب نفع خود کار کردن این اقایان عاقبت خوبی برای مملکت نخواهد داشت و آخر کار همه مردم و مملکت باهم در منجلاب اقایان غرق خواهیم شد و به کشوری مثل سوریه و لبنان مورد همه و یورش بیگانگان خواهیم شد و ایران عزیز ک تا الان بشکل یک پارچه مستحکم و عاری از هر نوع خشونت بوده دچار وحشت و جنگ و یورش اجانب خواهد شد و این عملکرد اقایان ک حتی یه آدم عاقل هم بینشان نیست موجب این وضع در آینده خواهد شد.فرقی براشون نمیکنه ک حاکم امام زمان باشه یا خاتمی یا روحانی یا احمدی نژاد فقط و فقط دلالی خودشان در نظر میگیرند. خدا کنه ی آدم عاقل پیدا بشه و این بخوابیم رفته ها رو بیدار کنه
    • شمس تبریزی A1 ۱۵:۲۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۶
      4 36
      تو هم شدی حسن آقای روحانی که منتقدان را به جهنم حواله می داد؟ خب گذشت زمان نشون داد که انتقادها درست بوده. خوب است وقتی اشتباه میکنیم بگوییم اشتباه کردیم تا دولتهای بعدی هم اعتراف به اشتباه را یادبگیرن. حواله دادن منتقد به درک کار درستی نیست.
    • ایرانی A1 ۱۷:۲۵ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۶
      19 0
      جناب شمس تبریزی. واژه درک رو اشتباه خوندید متوجه شدید. نمره روخونی شما ۱۹ علی الحساب.
    • شمس تبریزی A1 ۱۲:۱۸ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۷
      2 3
      داداش جون چطور به روخونی من 19 دادی اما املا و دستور زبان این دوست عزیزمان را نمره ندادی؟ نوشته «خدا کنه این دلواپس یه روز به این درک برسن ک » فاعل را مفرد آورده و فعل را به شکل جمع. تمام «ه» ها را هم از آخر که و به و غیره حذف کرده. نمره ایشان در دیکته و دستور زبان پارسی چند میشه؟ چون خودی بود ارفاق کردی؟ خخخخخخ مگر نمیدانی که درک ما از مذاکرات بود که موجب شد تا ما را به دَرَک حواله کنند؟ خب میبینی که درک و دَرَک در برخی جملات مترادف هستند و هرجور بخوانی صحیح است. خخخخخ. شادباشی و ایام بکام. خدانگهدارت
  • زهرا محقق RO ۱۳:۰۷ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۶
    59 6
    صدا و سیما ترس برباد رفتن آبروی نداشته خود و طرفداران دلواپس و اختلاسگران را دارد آخه همین یک ذره آبرو هم به باد فنا می رفت
  • محمد مهدی A1 ۱۳:۱۰ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۶
    9 83
    آقای عراقجی دلش میخواست بیاد تو تلویزیون بیانیه بخونه بره. بعد دید قراره مناظره باشه انصراف داد.خیلی ساده.
    • بی نام RO ۱۳:۴۰ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۶
      24 4
      خوب عراقچى دشمن نظامه و همراه تيم مذاكره كننده باعث كلى تحريم جديد عليه كشور ما شدند اينه كه نبايد اجازه داد حتى به زعم شما بيانيه مضافا اينكه چون بودجه صداسيما حاصل دسترنج كاركنان خود صداسيماست و از محل ماليات عراقچى و مردم ايران نيست اينه كه بنده خدا اجازه نداره در تلويزيون تكى صحبت كنه و بايد با اهالى صداسيما باشد.
  • علی A1 ۱۵:۱۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۶
    27 1
    رسانه ملی خودش رو به اندازه یک جناح پایین آورده خیلی تأسف داره
  • بی نام IR ۱۵:۲۲ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۶
    35 1
    صدا و سیما الت و ابزار عده است که فکر می کنند قیم ملتند،انها هستند که خط فکری جامعه را طراحی میکنند.صدا و سیما با سرمایه بیت المال است ولی عده ای خاص باید انرا اداره کنند که فکر میکنند خدا انها را برتر آفریده است.
  • حسام IR ۱۵:۲۲ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۶
    37 3
    صدا و سیما رسانه دلواپسان هست اگر غیر از این بود باید تعجب می کردیم
  • بی نام IR ۱۵:۲۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۶
    26 4
    ان شااله بعد از 120 سال كه آقاي عراقچي مرحو شدن صدا و سيما از دلشون در ميارن و جبران ميكنن
    • بی نام RO ۱۶:۵۳ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۶
      13 0
      دمت مرم، عين اين اقاي عراقچي كه بايد از دلشون در بيارن ماشالله زيادن
  • بی نام IR ۱۵:۲۵ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۶
    26 3
    آقای عراقچی اصلن مهم نیست چون اکثریت مردم برنامه های دلواپس گرای صدا و سیما رو نمی بینند شما اگه توی شبکه های مجازی متن بزاری بیشتر دیده میشه اتفاقا شخصیت محجوبی چون شما و جناب ظریف تو رسانه میلی نباشند بهتره چون شان و منزلت شما عزیزان پایین میاد بقیه دولتی ها هم نباید بروند و حرفی هم دارند تو کانال تلگرامی بزنند بازدیدش بیشتره
  • بی نام RO ۱۵:۴۳ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۶
    17 2
    این دولت هم حالش خوب نیست باز هم بودجه صدا و سیما را افزایش داد چطور اینها طرفدار هاشمی هستند ندیدند صدا و سیما با ایشان چه کار کرد؟ راستی معمای شاه هم که به سلامتی حل شد
  • عمو A1 ۱۵:۴۷ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۶
    25 3
    اصلا خوب شد که آقای عراقچی نیامد چون احتمالا مجری برنامه در نقش منتقد برجام مرتب به صحبتهای ایشان ایراد میگفت. متاسفانه مردم ایران از صدا و سیما خاطره خوبی ندارند.
  • علی IR ۱۵:۵۰ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۶
    26 2
    رسانه ی میلیست دیگر
  • امید ا A1 ۱۶:۰۳ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۶
    17 2
    چون میلش نکشیده....
  • مظلوم زاده A1 ۱۶:۰۵ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۶
    8 34
    خوب اگر آقاین اینقدر که می گویید استدلالهایتان قوی است چرا اجازه مناظره دو نفره را دولت قبول نمی کند مگر نمی گویید جامعه چند صدایی چرا می ترسید مخالقین حرف بزنند؟
  • حقیقت گو IR ۱۶:۲۱ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۶
    19 1
    من جای آقای عراقچی بودم، در برابر این شرط رسانه ی میلی که بعد از دعوتش، بهش گفته باید یک منتقد برجام هم توی برنامه باشه، قبول می کردم اما به این شرط که اون منتقد خود رئیس رسانه ی ملی باشه...
  • بی نام A1 ۱۶:۲۲ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۶
    19 0
    سلام آخرش صدا و سیماآنچه رو که میخواست از مناظره عراقچی و منتقدش به نفع خودش استفاده کنه رو از مصاحبه عراقچی با خبرنگارها در آورده و زیر نویس شبکه خبر کرده که آمریکاییها بد عهدی کردن و نقض برجام کردن خدا وکیلی من موندم این دروغها رو از کجاشون در میارن ایها الناس با اجرای برجام قرار بود تحریمها آمریکا معلق بشه نه لغوووووووووووووووووو
    • علی IR ۰۶:۰۳ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۷
      4 3
      آقایاخانم لغووووووووووووو به جمله ی مشهوررییس جمهورتوجه نکردی که گفته بود:تمام تحریمها بالمره لغوووووووو خواهدشد؟؟
    • شمس تبریزی A1 ۱۱:۳۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۷
      2 5
      علی آقا، بابا جان ما چقدر خون دل خوردیم تا به این دوستان تفهیم کنیم که تفاوت suspend وrevoke چیه. مگه به خرجشون رفت. هی گفتن دلواپسان بی سواد بروید به جهنم تا لرز نکنید. حالا به همان نتیجه ای رسیدن که ما حداقل 2 سال پیش به این عزیزان گفته بودیم. حالا اومدن به ما دارن برجام رو درس میدن. اشکالی نداره. این نیز بگذرد. اما برای مذاکرات آتی امیدوارم درس بگیرن و از کارشناسان زبده تری در مذاکرات استفاده کنند. ما که بد اینها را نمی خواهیم. اما خونمان به جوش میاد وقتی می بینیم کری و پروفسور مونیز به ریش تیم هسته ای ما می خندند. بالاخره گوشت همدیگر رو هم که بخوریم استخوان همدیگر را دور نمی ریزیم
  • رامین A1 ۱۶:۲۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۶
    21 1
    موافقان دولت سالی چند بارفقط تریبون دارند همون یک جلسه یکساعته روهم میخوان با اوردن یکی به نیم ساعت تبدیل کنن
  • امیر RO ۱۷:۱۷ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۶
    7 0
    شما تلویزیون و که روشن کنی فواد ایزدی همزمان تو سه تا کانال داره درباره برجام حرف میزنه اونوقت خود اونی که مذاکره کرده رو نمیزارن بیاد تلویزیون کی بهشون این حق و داد؟
  • بی نام A1 ۱۷:۳۲ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۶
    25 0
    رييس صدا سيما رو مردم بايد انتخاب كنن.
    • بی نام IR ۱۵:۱۵ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۷
      5 0
      عالیییییییییییییییییییییییییییی بود.
  • ای بابا IR ۱۷:۵۳ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۶
    4 0
    این موضوع لغو برنامه ای اعلام شده بعلت درخواست حضور یه منتقد برجام از طرف خود صدا و سیما هم خیلی جالبه اول جلسه میذارن بعد فکر میکنن که ای بابا بد شد خب یه منتقد بذاریم جلوش ... حالا نه که خود مجریان برنامه خیلی بیطرف و مطلع هستن و همیشه جانب انصافو گرفتن میخوان یه منتقد همراه هم تو برنامه باشه که بهینه کاری هم بشه ... چند نفر به یه نفر ؟کلا لغو این برنامه بیشتر از یک برنامه سه ساعته یه نفره برای آقای عراقچی برد داشت که هیچ تازه این نشون داد که منتقد بدردبخور و علمی و غیر شعاری و وزین که بشه دعوت کرد و مورد قبول همه باشه نداریم و خود خروجی منجلاب صدا و سیما از جهت تولید خبرنگاران مسلط چقدر بالا و دل انگیزه این بودجه صدا و سیما یه تحقیق و تفحص لازم نداره خداییش ؟
  • عقیل A1 ۱۸:۱۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۶
    25 1
    فقط اون فواد ایزدی رو میارند که کلا مخالف زندگی و حیات هست چه برسه به برجام صداوسیما یی دیگر در نظر مردم وجود نداره الان که همه فضای مجازی و ماهواره دارند کسی به صداوسیما میلی توجهی نداره
  • بی نام GB ۱۹:۱۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۶
    5 0
    رسانه میلیپیش بسوی شبکه های اجتماعی در تبیین دستاورد های دولت جای یارو قدوسی نماینده مشهد خالی بوده شرم بر تو صدا و سیما
  • علی A1 ۰۵:۵۵ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۷
    1 0
    با سللام : خوب بود که آقای عراقچی صحبت هایش را می کرد ، بعد منتقدان هم نظراتشان را بیان میکردند .
  • بی نام A1 ۰۵:۵۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۷
    1 5
    به نظرم کسانی که روزی مدعی بودن که شوماخر هستن امروز بارانندگی درجاده یک طرفه حتمااصالت خودرازیرسوال میبرند اگرایشان چیزقابل دفاعی داشت ازحضور یک منتقد اینگونه هراسان نمیشدن
  • علی IR ۰۵:۵۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۷
    4 10
    ازقدیم گفته اند: آن راکه حساب پاک است ازمحاسبه چه باک است..... خوب اگه به قول آقایون برجام"آفتاب تابان"و "بالاترازآزادی خرمشهر"و....هست چرابایدازحضوریک منتقدحتی تلفنیاینهمه واهمه داشت ؟؟ وانگهی سیما به اندازه ی کافی وبلکه بیش ازحدهم تریبون یک طرفه به آقایان ظریف...عراقچی...ودکترصالحی داده است حالاوقت پاسخگویی است نه نازوعشوه ...
    • بی نام IR ۱۳:۳۲ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۷
      8 2
      حيف است شما فروش نفتت سه مليون شود شما و ما بايد بريم گدايى ما لياقت پيشرفت نداريم
  • بی نام IR ۰۶:۴۳ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۷
    3 0
    ای بابا به شتر گفتن چرا پشتت کجه گفت کجام صافه
  • مسعود A1 ۰۶:۵۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۷
    3 0
    سلام ازصدا وسیمایی که سخنگوی جبهه خاصی بوده و اسمش رسانه ملی ا ست چه انتظاری می توان داشت.از متن اخبار ومصاحبه های کلیشه ای تکراری پخش شده کاملاَ روشن است.
  • اميري A1 ۰۷:۰۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۷
    3 0
    متاسقانه صداي سيما بجاي جزب بينندگان مردم را داره از ارمانهاي انقلاب دور مينمايد وجزئ تفكري بيخرد نميانديشد خدا مارا حافظ باشد عقلي به بيخردان دهد
  • م ر A1 ۰۷:۵۱ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۷
    3 0
    نه این کارشون منطقیه و نه بقیه کارهاشون
  • بی نام A1 ۰۸:۲۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۷
    0 1
    از اول قرار بر مناظره بود والا هرکسی میتونه یه بلتدگو برداره و بگه ما عالیم ما بهترینیم
    • بی نام EU ۱۹:۱۵ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۷
      1 0
      دقيقا مثل زاكاني و دوستان
  • ناشناس A1 ۰۸:۴۲ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۷
    4 0
    با سلام: كداميك از كارهاي قبلي صدا و سيما منطقي بوده است كه اين يكي هم مشابه آنها باشد. آنها 10 الي 15 درصد تماشاچي دارند و فقط به برخي گروههاي خاص پاسخ ميدهند. نيازي به مردم ندارند. بنابراين سياستشان هم بازگو كردن مسائل مردم نيست.
  • ستار A1 ۰۹:۵۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۷
    3 0
    از اواخر دوره احمدی نژاد با حاتم بخشی به اون سازمان و از جمله تصرف زمینهای نمایشگاه ، انتظار نمیره که صدا و سیما حامی این دولت یا زبان مردمی باشه، سازمانی که بودجه هنگفتی از کشور را به هدر میده و هیچ نقشی در فرهنگ سازی و پیشرفت در جامعه رو نداره و طی چهار سال گذشته بطور بی سابقه ای به دولت مردمی حمله میکنه ،اینکه این سازمان تنها در اختیار یک اقلیت زورگو باشه رو مردم برنمیتابند
  • علی IR ۱۱:۱۲ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۷
    2 0
    کاش تریبون یک طرفه را در حوزه‌های مرتبط با امور فتنه، فرهنگ و هنر، نقد معمای شاه و انتقاد از صدا و سیمای میلی رعایت می نمودند....
  • محمد IR ۱۲:۲۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۷
    2 0
    سلام یه طرفه که نمیشه رفت قاضی
  • مهدی کرد A1 ۱۳:۲۰ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۷
    1 3
    ازقدیم گفتندآنچه را ازحساب پاک ازمحاسبه چه باک،،آقای عراقچی انسان دانا وباشخصیتیه خوب قبول میکرد منتقد هم بیاد بحث میکردند وقضاوت رابرای مردم میذاشتن،
  • عرفان A1 ۱۷:۰۱ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۷
    2 0
    احتمالا فشار تندروها سبب این امر شده است. دلیل دیگری وجود ندارد
  • رضا A1 ۰۵:۴۰ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۸
    1 0
    هیچ جای تعجب ندارد همه میدونن که صدا وسیما سالهاست خصوصی ومیلی شده،آقاجون رسانه شخصی خودشونه اینجوری دلشون خواسته آخه به من وشما چه ارتباطی دارد؟
  • علی A1 ۱۲:۲۰ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۸
    1 0
    تا صدا وسیمای میلی چیزی باب میلش نباشد چیزی پخش نمی کند ودر مصاحبه ها نیز گزینشی وبه مصحبه شونده دیکته میکنند که چه بگوید تا حالا شده که صدا وسیما که این همه مخالف دارد تا حالا فیلم مخالفین را پخش کرده باشد
  • بی نام IR ۱۲:۴۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۸
    0 1
    اقايان بي نام بانام دلار چند است فعلا چند سال ديكر با بر جام سر گرم بشند
  • رامین RO ۰۷:۰۵ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۹
    0 1
    عذر خواهی میکنم این سئوال شما از اساس غلط هست باید بپرسید ایا صدا و سیما باید به عراقچی تریبون بدهد ؟ جوابش هم میشود خیر چون رسانه های جناحی و حزبی فقط در مورد افراد جناح و حزب خود مسئول هستند . صدا و سیما یه زمان خیلی دوری رسانه ملی بود بعد شد رسانه حکومتی بعد هم شد رسانه جناحی و حزبی دو روز دیگه هم تعطیل میشه