در ۲۰ آبان، بیشترین اخبار پربازدید به تحولات اخیر عربستان و نیز روایتی از اعدام شهید حسین فاطمی توسط رژیم شاه اختصاص داشت.

در سرویس سیاسی یافتن پاسخ این سئوال برای مخاطبان مهم بود که علت تغییرات پیاپی مسئولان ارتش چیست؟ همچنین در این سرویس روایتی تاریخی از سوال مرحوم مهدوی‎کنی از امام پربازدید شد که او پرسید: چرا فراتر از اختیاراتتان در قانون اساسی عمل می‎کنید؟ در این سرویس یک روایت تاریخی دیگر هم پربازدید بود. آیا واقعا وزیر خارجه دولت مصدق موقع اعدام از شاه عذرخواهی کرد؟

در پربازدیدترین خبر سرویس اقتصادی مخاطبان تحولات طلا و ارز در ماه‌های آینده شدند. همچنین معرفی ۲۵ شغل پردرآمد آمریکا بازدید زیادی داشت و گزارشی درباره ایستادن ایرانی‌ها مقابل ورشکستگی صنعت گردشگری ترکیه هم پربازدید بود.

در سرویس فرهنگی خبری درباره حضور رپرهای آمریکایی در راهپیمایی اربعین بازدید زیادی داشت. پس از آن، وارد شدن اتهام تجاوز علیه بازیگر «آزمون بی‌گناهی» برای مخاطبان خوشایند بود و در نهایت مخاطبان این سرویس علاقمند بودند بدانند الناز شاکردوست در گورستان چه می‌کند؟

در یک خبر اجتماعی، یک وکیل از همکاران خود انتقاد کرد که چرا تبلیغات می کنند: طلاق تان را می گیریم 24 ساعته،اسم همسرتان را هم از شناسنامه تان پاک می کنیم برای ابد! خبر پربازدید دیگر این سرویس اعلام کرد ۶ آذر تعطیل رسمی است. در این سرویس، سردرآوردن از فاز خریداران آیفون ایکس ۱۶ میلیون تومانی هم برای مخاطبان جذاب بود!

در پربازدیدترین مطلب سرویس بین الملل یک تحلیلگر اعلام کرد ریاض تنها با یک تاکتیک عقب‌نشینی می‌کند. همچنین در این سرویس اعلام شد ایران برای ماندن در برجام شرط گذاشته است. مشروح سخنرانی سیدحسن نصرالله دربارۀ سعد حریری، اعلام جنگ سعودی و موشک انصارالله هم پربازدید شد.

در سرویس طنز هم عاقبت شوم توئیت‌های آقای رئیس‌جمهور پرمخاطب بود.

58231

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 726477

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =