میزان نوشت: معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور از خارج شدن ۴ هزار زن سرپرست خانوار از چرخه حمایتی سازمان بهزیستی کشور طی سال ۹۵خبرداد.

حبیب الله مسعودی فرید گفت: سازمان بهزیستی کشور در حوزه توانمندسازی زنان سرپرست خانوار، برنامه های متعددی را در دستور کار دارد.

وی افزود: تمام تلاش ما این است که با توانمند کردن زنان سرپرست خانوار، شرایط را برای خارج کردن آنها از چرخه حمایتی ایجاد کنیم.

معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور با ارائه آماری از تعداد زنان توانمند شده تحت پوشش سازمان بهزیستی کشور طی سال ۹۵ گفت: سال گذشته با کمک های سازمان بهزیستی کشور 4 هزار زن سرپرست خانوار پس از توانمند شدن از چرخه حمایت های سازمان بهزیستی کشور خارج شدند.

مسعودی فرید از اجرای طرح خودیاری در سازمان بهزیستی کشور خبرداد و گقت: طرحی تحت عنوان خودیاری در سازمان بهزیستی کشور اجرایی می شود و این طرح به منظور توانمندسازی زنان تحت پوشش پایه گذاری شده است.

وی از پرداخت وام خودکفایی به زنان سرپرست خانوار خبرداد و گفت: زنان سرپرست خانوار بر اساس شغلی که انتخاب می کنند، مشمول دریافت وام شده و با وام قرض الحسنه ای که دریافت می کنند می توانند مشغول به کار شوند.

۴۷۲۳۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 653558

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =