تاکید بر حضور ورزشکاران زنجان در میادین بین المللی

حضور ورزشکاران توانمند استان در عرصه های بین المللی فراهم شود.

به گزارش خبرآنلاین؛ سید بیوک موسوی در مراسم دیدار و تجلیل از ميثم نصيري قهرمان کشتی‌گیر زنجانی با حضور استاندار زنجان، به پیروزی کشتی‌گیر زنجانی در مسابقات جهانی کشتی آزاد اشاره کرد و گفت: در سایر رشته های ورزشی نیز توانمندی های قابل ملاحظه ای در جوانان استان زنجان وجود دارد.

وی خاطرنشان کرد: جوانان ورزشکار استان و کشور علاوه بر حضور درخشان در زمینه ورزش پهلوانی، در بحث اخلاق و فرهنگ نیز از جایگاه بالایی برخوردار هستند.

معاون سياسي، امنيتي استاندار زنجان بر اهمیت گسترش شادابی و نشاط در عرصه ورزش تاکید نمود و ابراز امیدواری کرد تدبیر مدیریت ارشد استان و تغییرات صورت گرفته در مدیریت حوزه ورزش استان موجب پیشرفت و توسعه بیش از پیش در استان زنجان شود.

موسوی در ادامه این دیدار با تاکید بر ضرورت توجه بیشتر به ورزش بانوان در کشور، اظهار داشت: باید در تمامی حوزه ها به ویژه در عرصه های ورزشی، زمینه رشد و شکوفایی استعدادها و توانمندی های بانوان کشور فراهم شود.

وی با بیان اینکه میثم نصیری با پیروزی خود در برابر کشتی‌گیر آمریکایی همه مردم ایران و به ویژه همشهریان زنجانی خود را خوشحال کرد، افزود: پیروزی میثم نصیری در مقابل کشتی‌گیر امریکایی شیرینی مضاعفی برای مردم داشت و به سیاستمداران امریکایی نشان داد گزینه‌های ایران در میادین عمل در برابر آمریکا مشخص می شود.

46

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 638540

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =