شهر پلدختر از وجود متکدیان پاکسازی می‌شود

معاون فرماندار پلدختر گفت:شهر پلدختر که در آستانه سال جدید و عید نوروز و ورود مسافران و گردشگران از نفاط مختلف کشور قرار گرفته از وجود متکدیان پاک سازی می شود

اسمااسماعیل پور،خبرآنلاین لرستان،درپلدختر،امان الله بابایی در جلسه ساماندهی متکدیان شهرستان پلدختراظهار داشت: شهرپلدختر از نظر وجود متکدی از وضعیت خوبی برخوردار است و متکدی بومی و همچنین متکدی سازمان یافته و حرفه ای ندارد که این یک ظرفیت تلقی می شود .
وی بر ضرورت جمع آوری متکدیان از سطح شهر تاکید کرد و افزود: با توجه به این که تکدی گری از نظر قانون مجازات اسلامی جرم محسوب می شود باید نیروی انتظامی با همکاری بهزیستی و شهرداری اقدام به جمع آوری متکدیان غیر بومی کنند .
رییس اداره بهزیستی پلدختر گفت: تکدی گری یکی از آسیب های اجتماعی است که گریبانگیر کشور و جامعه شده است و شورای امور متکدیان پلدختر در این راستا جهت ساماندهی متکدیان برنامه هایی دارد .
برزو الیاس زاده افزود: خوشبختانه با وجود این که مردم در این شهرستان از وضعیت حقوقی ، مزایا برخوردار نیستند و درآمد پایینی دارند اما متکدی سازمان یافته و حرفه ای ندارد .
رییس اداره بهزیستی پلدختر گفت: شهرداری و نیروی انتظامی شهرستان در این رابطه با بهزیستی همکاری خوبی با بهترین عملکرد در جمع آوری متکدیان دارند

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 638941

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =