فعال اجتماعی اهواز گفت: مسائل و مشکلات شهری اهواز با راه حل هایی معجزه آسا قابل حل نیستند و باید با تدبیر و تعقل نسبت به حل مشکلات فکر و تصمیم گیری کرد.

نبی مزرعاوی در گفت و گو با خبرنگار خبرآنلاین گفت: زندگی همه ما و به خصوص آینده ما، بستگی به انتخاب های درست یا نادرستی دارد که می کنیم. و امروز خوشبختانه با توجه به قدرت رسانه ها، امکانات فراوان رسانه ای که در اختیار ما مردم هستند می توانیم خودمان بخوانیم، ببینیم، تاریخ را بشناسیم و به اندیشه خود عمق بدهیم تا دچار ساده اندیشی و سطحی دیدن مسائل نشویم.

مزرعاوی همچنین افزود: این ها هستند که ممکن است ما را به سوی گرفتن تصمیم های نادرست بکشانند، و تصمیات نادرست به سوی آینده ای تیره سوق مان بدهند.

وی یادآور شد: برای اجتناب از این امر لازم است هر چه می توانیم درباره اندیشه های خود بیشتر با نگاهی انتقادی و با ژرف نگری تامل کنیم و بزرگترین دشمن و خطر را برای خود حرف‌های ساده ای بدانیم که مشکلات را با کارها و راه حل هایی معجزه آسا قابل حل می دانند، چنین چیزی نیست، مشکلات بی نهایت هستند.

مزرعاوی با اشاره به مشکلات شهری اهواز توضیح داد: حل مشکلات مربوط به مسائل شهری بسیار بسیار سخت است و نیاز به زمان درازی دارد، اما ناممکن نیست. اگر به فکر و عمل خودعمق بدهیم و از عامه گرایی و عامه اندیشی فاصله بگیریم، بدون تردید می توانیم آینده ای بهتر داشته باشیم.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 660816

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =